Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi :V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı
Silindir hacmi: 649 cc
Çap x Strok: 81 X 63 mm
Kompresyon oranı: 9.0 : 1
Maks. gücü: 40 HP-6.500 devirde
Maks. Tork : 5.1 kg-m-3.000 devirde
Yağlama : Islak karter
Yakıt sistemi: Mikuni BDS28/2 Karbüratör
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu : 5 vites
Tahrik: Şaftlı
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön teker hareket mesafesi: 140 mm.
Arka teker hareket mesafesi: 98 mm.
Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
Arka fren: Tambur, f 200 mm.
Ön lastik: 130/90-16 M/C 67S
Arka lastik: 170/80-15M/C 77S Teleskopik çatal
Boyutlar (UxGxY): 2.450 x 930 x 1.105 mm.
Sele yüksekliği: 710 mm.
iki teker arası mesafe: 1.625 mm.
Min. Yerden yükseklik: 145 mm.
Ağırlık: 229 kg.
Yakıt kapasitesi: 16 litre (3 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.2 litre
ARKADAŞLAR BU KONUNUN 2008 NİSAN AYINDA AÇILDIĞINA BEN DE İNANAMIYORUM, AMA BENZER TOPIC BULAMADIM, BULABILIRSENİZ LÜTFEN BENİ UYARIN .
Amacım hava soğutma- sıvı soğutma farklarını tartışmadan yıllardan beri kullanılan, her seviyede kadın erkek kullanıcıları ve fanatikleri olan dragstar 650 yi benim gibi merak edenleri aydınlatmaktır.
DRAGSTAR XVS 650 Kullanmış arkadaşlar, makinenizin iyi/sorunlu yönlerini yaşadığınız tecrübelerle yazar mısınız? Yakıt tüketimi, yokuş, artçı vb durumda çekişini, uzun vade kullanımdaki sıkıntıları duymak isterim.. saygılarımla..
Reklamlar
-
Kullanmıyorum ama üstüne binmişliğim var.
Söyleyebileceğim tek şey; makinenin ultra ufak olduğu.
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
anlayamadım ufak derken 2 buçuk metreye yakın boyunu mu yoksa oturuş pozisyonundaki rahatsızlığı mı kastediyorsunuz? Benim boyum 184 cm pek ufak gelmedi de..
-
bence baya kaslı bi motor,acayip seviyorum
bir zamanlar tanrıya karşı işlenen günah en büyük günahtı,ama tanrı öldü,onunla birlikte öldü o günahkarlar da.
-
resimlerden ufak gözükebilir,ama yakından bakınca baya büyük makina.markası yeter...
-
Yamaha kalitesinin yanısıra , chooper alternatifleri içerisinde en optimum model bence, bir chooper; dragstar 650 gibi olmalıdır, kanaatimce...
-
bence de su anda makul fiyatı ve guzel goruntusu ile tercih edilebilecek bir makine, ancak hava sogutma konusunda sıkıntı yasatır mı bilemiyorum, kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşsa da öğrensek..
-
-
herşeyden önce tüm forumlarda sahip olduğu motoru inatla göklere çıkarma durumlarında bulunan arkadaşlara rastlanır. bu alışageldiğimiz birşey ancak negatif bir tarafından bahsedilince bunu dillendiren kimseye sert bir şekilde saldırmakta sıradanlaştı artık!
ben kerim abdul cabbar yada michael jordan değilim. Sadece 1.93 boyundayım. Ama görünen köy klavuz istemez! O KASLI VE İRİ dediğiniz makineyi Shadow'un yada Intruder'ın yanına bir koyun! Bir bakın bakalım!! Hadi belki şimdi bunlar aynı kategoride değil dersiniz (hani arada 100cc'lik fark varya, beklerim) o zaman Hyosung GV650 ile yan yana koyun! KASLI ve İRİ makineler hangileri işaretleyin sonrada...
Dragstar 650 SINIFININ en ufak makinesidir. Kabul etsenizde etmesenizde!!
2.450 x 930 x 1.105 mm. (Yamaha Dragstar)
2.510 x 920 x 1.125 mm. (Honda Shadow)
2.510 x 970 x 1.105 mm. (Suzuki Intruder)
2.430 x 840 x 1.155 mm. (Hyosung GV650)
Yeterince açık sanırım.
Buna ek olarak Dragstar oturuş pozisyonu itibariylede uzun boylu kullanıcılar için sorun. Çünkü klasik cruiser anlayışındaki bacakları uzatma olayı yok. Dizleriniz depoda geziyor.. Shadow bu açıdan çok daha konforlu. Üstelik Shadow dragstara göre yere daha yakın. Dışardan bakıldığında uzun boylu kullanıcılar için dezavantaj gibi görünüyor. Ama ikisinede oturan ve kullanan biri Shadow'un çok daha rahat olduğunu söyleyecektir büyük ihtimalle.
Bende Dragstar'ı çok beğenen biriyim. Hatta yıllardır hiç değişmeyen sistemin Cruiser ruhunu sonuna kadar yansıttığını düşünüyorum (karburatör, v motor, hava soğutma vs.) Ama bazı gerçekleride dillendirmek lazım. Boyunuz standartların üstündeyse diğer alternatiflere bakılmalı.
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
B.m.O adlı üyeden alıntı
herşeyden önce tüm forumlarda sahip olduğu motoru inatla göklere çıkarma durumlarında bulunan arkadaşlara rastlanır. bu alışageldiğimiz birşey ancak negatif bir tarafından bahsedilince bunu dillendiren kimseye sert bir şekilde saldırmakta sıradanlaştı artık!
ben kerim abdul cabbar yada michael jordan değilim. Sadece 1.93 boyundayım. Ama görünen köy klavuz istemez! O KASLI VE İRİ dediğiniz makineyi Shadow'un yada Intruder'ın yanına bir koyun! Bir bakın bakalım!! Hadi belki şimdi bunlar aynı kategoride değil dersiniz (hani arada 100cc'lik fark varya, beklerim) o zaman Hyosung GV650 ile yan yana koyun! KASLI ve İRİ makineler hangileri işaretleyin sonrada...
Dragstar 650 SINIFININ en ufak makinesidir. Kabul etsenizde etmesenizde!!
2.450 x 930 x 1.105 mm. (Yamaha Dragstar)
2.510 x 920 x 1.125 mm. (Honda Shadow)
2.510 x 970 x 1.105 mm. (Suzuki Intruder)
2.430 x 840 x 1.155 mm. (Hyosung GV650)
Yeterince açık sanırım.
Buna ek olarak Dragstar oturuş pozisyonu itibariylede uzun boylu kullanıcılar için sorun. Çünkü klasik cruiser anlayışındaki bacakları uzatma olayı yok. Dizleriniz depoda geziyor.. Shadow bu açıdan çok daha konforlu. Üstelik Shadow dragstara göre yere daha yakın. Dışardan bakıldığında uzun boylu kullanıcılar için dezavantaj gibi görünüyor. Ama ikisinede oturan ve kullanan biri Shadow'un çok daha rahat olduğunu söyleyecektir büyük ihtimalle.
Bende Dragstar'ı çok beğenen biriyim. Hatta yıllardır hiç değişmeyen sistemin Cruiser ruhunu sonuna kadar yansıttığını düşünüyorum (karburatör, v motor, hava soğutma vs.) Ama bazı gerçekleride dillendirmek lazım. Boyunuz standartların üstündeyse diğer alternatiflere bakılmalı.
Sevgili arkadaşım burada amacım bir polemik yaratmak helede bir mt üyesiyle dalga geçmek değildi eğer öyle algılandıysa kusura bakma .Sen kullanıcı değilsin sadece binmişliğim var cümlesinden sonra "ultra küçük diyebilirim" demek bence fazla iddialı olmuş. verdiğin ölçüleri gördüm fakat burada ısrarla boya takılmanın anlamını çözemedim yardım isteyen arkadaş lütfen en büyük ve en uzun cruiser hangisi yardımcı olun demediki kalkıp 10cm hesabını yapalım.Birde ayak uzakma mevzusu var haklı olabilirsin ama benim bacaklarım normalden daha uzun koruma demirlerimde ayak uzuatmak için higway hawk ayaklıklar mevcut uzun yolda çok rahat ve güzel bir görüntü veriyor.
sonuçta dediğim gibi bu sınıfta mutlaka bir özelliği daha fazla olan ama eksiğide olan markalar var biz sadece kullandığımız motorların iyi veya kötü taraflarını söyleyerek yardımcı olabiliriz. Bir gerçekte millet olarak ne amerikalılardan ne de avrupalılardan uzun filan değiliz . Önemli bir konuda bir ürün kullanıcısı olmadan o küçük bu büyük onun sapı bunun çöpü diye yazan arkadaşlar sadece forumu şişiriyorlar sonuçta herkesin beğenisi ve zevki farklı yardım isteyen kişi motorun tipini değil özelliklerini tanımaya çalışıyor. saygılarımla...
-
dragstar72 adlı üyeden alıntı
Sevgili arkadaşım burada amacım bir polemik yaratmak helede bir mt üyesiyle dalga geçmek değildi eğer öyle algılandıysa kusura bakma .Sen kullanıcı değilsin sadece binmişliğim var cümlesinden sonra "ultra küçük diyebilirim" demek bence fazla iddialı olmuş. verdiğin ölçüleri gördüm fakat burada ısrarla boya takılmanın anlamını çözemedim yardım isteyen arkadaş lütfen en büyük ve en uzun cruiser hangisi yardımcı olun demediki kalkıp 10cm hesabını yapalım.Birde ayak uzakma mevzusu var haklı olabilirsin ama benim bacaklarım normalden daha uzun koruma demirlerimde ayak uzuatmak için higway hawk ayaklıklar mevcut uzun yolda çok rahat ve güzel bir görüntü veriyor.
sonuçta dediğim gibi bu sınıfta mutlaka bir özelliği daha fazla olan ama eksiğide olan markalar var biz sadece kullandığımız motorların iyi veya kötü taraflarını söyleyerek yardımcı olabiliriz. Bir gerçekte millet olarak ne amerikalılardan ne de avrupalılardan uzun filan değiliz . Önemli bir konuda bir ürün kullanıcısı olmadan o küçük bu büyük onun sapı bunun çöpü diye yazan arkadaşlar sadece forumu şişiriyorlar sonuçta herkesin beğenisi ve zevki farklı yardım isteyen kişi motorun tipini değil özelliklerini tanımaya çalışıyor. saygılarımla...
Sevgili forumdaşım;
Bir makinenin ufak yada büyük olduğunu anlayabilmek için onu kullanmana gerek yoktur. Allah(c.c) biz insanlara GÖZ diye bir organ bahşetmiş.
Benimde amacım polemik değil. Arkadaş tavsiye edermisiniz demiş. Bende bu makinenin çok küçük olduğunu belirttim. Açık değil mi?.. Bence açık!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
ufakmı :D hatta çok kücük demişsin göz var nizam var ayrıca ruhsatta 245 kg yazıyo yukarda 229 yazıo?,
sen bindigine eminmisin?
-
pre_lude adlı üyeden alıntı
ufakmı :D hatta çok kücük demişsin göz var nizam var ayrıca ruhsatta 245 kg yazıyo yukarda 229 yazıo?,
sen bindigine eminmisin?
evet, sınıfındaki makinelere göre oldukça küçük.
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
O gün yanımdan geçti..Evet hakketen biraz küçük boyutlarda..Fakat sesine hasta oldum
-
-
20 Haziran 2008, 15:14
#16
arkadaşlar dragstar 'ın yakıt tüketimi ne seviyelerde?
-
20 Haziran 2008, 15:19
#17
bildiğim kadarı ile 100km / 3,5-4 lt..
bide kullanan arklardan biraz yorum bekliyorum
-
20 Haziran 2008, 15:27
#18
0-5500 km kullandım ortalama 100 km de 5 litre
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
20 Haziran 2008, 17:01
#19
Hep aynı noktadayız ama...
1100 cc olanı bile 65 hp (650 cc 40 beygir), hava soğutmalı,arka fren kampana,ön tek disk(durma mesafesi uzun tek ön disk sayesinde boyun kırıyor!),75 derece v-twın,lastikleri iç lastik,çıplak hali çekici değil,çok yakıyor...250 ve 650 cc satışı yurt dışında neredeyse bitti...
Honda shadow, Dragstar ile hiç bir açıdan kıyaslanmamalı.Dragstar; Teknik özellikleri,tork ve beygir gücü dahil olmak üzere çok geride kalacaktır.
Sırf sesi ve adı var diye daha memlekette dragstar çook satar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
20 Haziran 2008, 18:09
#20
kıskan kardeş kıskan senin makina kıcını yırtsa dragstar sesi cıkaramaz :D
maden okadr kötü neden chopper denince akla dragstar 650 gelir ve neden piyasası bukadar canlı ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler