Bu ege de birşeyler var . dönüş yolunda benzer bir sesi sadece sol taraftan bende alıyorum. Sebebini hala bulamadım.
Bu ege de birşeyler var . dönüş yolunda benzer bir sesi sadece sol taraftan bende alıyorum. Sebebini hala bulamadım.
Dilin söylediği veya kalemin yazdığı bütün üzücü kelimelerin içinde en üzücüsü şudur,KEŞKE"
selamlar,
başka bir soru sorayım:
1) 2000 model 50.000km'de motor alınır mı? bakımlarının düzenli olarak yapıldığı ve ustanın ok verdiği farzedilirse tabi.
farklı yorumlar olacaktır tabi ama motor alırken km ve yaş hangi sınıra kadar sorun olmaz bilemediim için soruyorum.
2) custom yapılmış bir dragstar gördüm. arka çamurluk kesilmiş tekere sıfır yapılmış. egsoz değişmiş. gidon sele değişmiş vs. yanlız motorun ön arka sinyalleri ve stop lambası da çıkarılmış. aynı şekilde elden geçmiş sadece rengi farklı bir adet daha gördüm. o makinede de sinyaller ve stop atılmış.
bu şekilde trafiğe çıkılmasına izin veriliyor mu? muayenede buna arıza çıkartmıyorlar mı? sahibi ceza yemeden nasıl kullanıyor bu aracı çözemedim.
varsa bilen cevap için şimdiden teşekkürler.
rolantide ses yok sadece giderken
Bir köpeğin dostLuğu daha iyidir; Bir dostun KöpekLiğinden!..
selam,
peki 2. soru için cevabın nedir? hadi öle bi motor aldım diyelim, ki buldum zaten. söleyeceğim fiyata verirse düşünüyorum almayı.
peki ben bu motoru kullanırken arkamdan gelecek dört teker sürücüsü fren yaptığımı, sağamı solamı kaçacağımı nasıl anlayacak? motor havalı olsun diyede kelle koltukta gezilmez...
hemen söküp bakacagım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:10 PM ----------
yok diskde sorun yok..sanki elektrikli motor gibi ses geliyor motordan
Bir köpeğin dostLuğu daha iyidir; Bir dostun KöpekLiğinden!..
bilgi için teşekkür ederim..bir iki motorcuya götürdüm bu normal dediler ama sanmıyorum motorda böyle bir ses olmamalı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 AM ----------
site cok güzel ve faydalı..
Bir köpeğin dostLuğu daha iyidir; Bir dostun KöpekLiğinden!..
motoruma sis farı taktım 50 wat ampul var üzerinde.akü ye veya konjektöre zarar verirmi?
Bir köpeğin dostLuğu daha iyidir; Bir dostun KöpekLiğinden!..
Ne ufakmı dalgamı geçiyorsun. Meydanı boş buldun salla :D bakalım ufakmış üstüne binmiş. Başka motordur o.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 PM ----------
Gv650 Benim bildiğim sport bir cruiser o yüzden performansı yüksek. Ama tabiki torku düşük bir makina.
Selamlar, 2500km lik bir XVS 650 kullanıcısıyım, buradaki yazıları da baştan sona okudum. Bu modeli görüp, aşık olup motosiklet kullanmak istediğimde 36 yaşındaydım. Ehliyet ve özel dersler ile geçen 1,5 sene sonrasındada 7500km de bir 2004 aldım. Derslerim esnasında pek çok motora bindiğim için karşılaştırma şansım oldu. CBF - Ybr gibi pratik modeller, 250 lik bir suzuki marauder ve bir GV 250 de bunların arasında. Öncelikle "XVS 650 alınacak en iyi cruiserdir", tabi ki değil. Ama fiyat / performans / güvenlik parametrelerinde en iyi sonuç bence bu modelin, piyasasının zenginliği de bunun sonucu. 2500km lik tecrübemde bana büyük keyiften başka hiç birşey yaşatmadı. Makul bir fiyata alınabilecek, iyi bakıldığında da nerede ise aynı fiyata elden çıkarılabilecek bir keyif aracı. Lastiklerinin tubeless olmaması ve frenaj konusundaki "basitliği" zayıf tarafları. Ancak 650cc civarında başka shaftlı motor ben bilmiyorum. (Virago 535 var ki o da bunun atası zaten). 1000cc ve üzeri liglere geçmeden önce alınabilecek en iyi alternatiflerden biri. Saygılar herkese.
Aha buda benim küheylanim daha yeni bitirdim , kestim biçtim ama eksoz ile direksyon degismeyi düsünüyorum onlarida kisa zamanda degisecem ,, sonunda gerçekten güzel birsey oldu sokaklarda herkesin dikkatini çekiyo !!! oh be sonunda chopper halini aldi...
Logo'muda yapistirdim tank'a üfff..
uygun motorda tubeless lastikler işlevsel olarak bakıldığında avantajlı gibi görünebilirler..
Ancak ağır cruiser sınıfında teknik açıdan bakılırsa durum pek öyle değildir.
Tel cantın ağır cruiserlerde sürüş konforu ve güvenliği bakımından yolda esnemesi önemlidir.Kullanıcı bu esnekliği çok fazla hissetmeyebilir..
Diğer taraftan olası kaza durumunda darbeleride bloke edecektir..
Tel cantta tubeless lastik sadece BMW kullanıyor..Teller cantın orta merkezinde olmayıp cantın dışa yakın kısmında çift örgülüdür..
Bu özellikte cant kullanması ise yine güvenlikte ödün vermemesi ve konfor adınadır.Ayrıca tel cantın maliyeti daha yüksektir..
selamlar..
Nerde bu dragstar'cılar?
1 aydan fazla kimse bişey yazmıyor buraya.
Nerde bu millet nerde bu deeevvvletttt.
Herhalde Dragstar üzeri konuşulacak ne varsa konuşulmuş.
Eğer bildiğiniz daha aktif bir Dragstar topiği varsa buraya bir link koyarsanız sebvinirim.
Kurtuluş motorunu buradan da hayırlayım,bana da bulaştırdın, bir tane Xv 535 buldum vosvosu satılığa verdim demin ,satılsın hemen gidiyorum almaya
arkadaşlar burdan anladığım dragstar 650 gerçekten alındığında sahibini hayalkırıklığına uğratmayan bir makina !!! aranızda satılık dragstar 650 nerde var bilen var mı acaba???????
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)