Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1401

    Üyelik
    18 Mart 2013
    Şehir
    Üsküdar
    Izmire kadar harika yollardan geldim cok keyifliydi ilk olarak Alsancak kordon sahilde gece biramı içtim orda bi gece kalıp çeşmeye geldim deniz hiç bizim oralara benzemiyo akşam alaçatıya geçtim gece hayatı daha hareketli bugün yat turu var yarın bakalım ne olcak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1402
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Arkadaşlar givi modeli büyük boy ön camımı teker rulmanlarını değiştirmek için kiriko ile kaldıran muhteşem servisim motorumu devirerek kırdı :( şükür sadece camım ve sinyal kaşım kırıldı başka yerinde en ufak problemim yok hatada iş yerindeki haftalıkla çalışan yazlıkçı çırağındı tabi bende zamanında çıraklık döneminden geçtiğim için ustası bişi demesin çocuğa diye canın sağolsun dedim şimdi cam almalıyım uygun fiyata bu camdan yaptırabileceğim yer varmı yoksa orjinali cidden pahalı

  3. #1403
    champion_ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL - BOSTANCI
    Motosikleti
    XVS 650 DRAGSTAR
    Bu ara problemler peşimi bırakmıyor. Titreşim problemini geçtim zaten ona alıştım ama şimdide vitesler geçmiyor.

    Geçen hafta bu zamana kadar kullandığım 10-40 yağ yerine 20-40 yağ kullandım. Yaz zamanı ısıtmayalım motoru diye ama gel gelelim bu sefer de vitesler çok zor geçmeye başladı. Acaba debriyajda bir problem mi var dedik ama söktük baktık debriyajda, balata da bir sıkıntı yok. Acaba debriyaj bitti mi dedim. Tüm viteslerde bir anda gaz açıyorum herhangi kaçırma yok. Hatta 1-2-3 yanlaya yanlaya gidiyorum

    Acaba şanzımana bir şey olmuştu titreşim yapıyordu da yağı değiştirince yanına bir de vites geçmemeyi mi tetikledi bilemedim.

    Motor soğukken sıkıntı yok, motor ısınınca vitesler sanki Toros vitesinden daha zor geçiyor. Hatta bugün 5 ten aşağıya indirmek için motoru stop ettim. Bu arada istediği kadar sıcak olsun motor çalışmıyorken vitesler kolayca geçiyor.

    Benzine çeyrek var...

  4. #1404
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Sakin ol senin bu sorunu bende çok merak ettim

  5. #1405
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Alıntı onx09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar givi modeli büyük boy ön camımı teker rulmanlarını değiştirmek için kiriko ile kaldıran muhteşem servisim motorumu devirerek kırdı :( şükür sadece camım ve sinyal kaşım kırıldı başka yerinde en ufak problemim yok hatada iş yerindeki haftalıkla çalışan yazlıkçı çırağındı tabi bende zamanında çıraklık döneminden geçtiğim için ustası bişi demesin çocuğa diye canın sağolsun dedim şimdi cam almalıyım uygun fiyata bu camdan yaptırabileceğim yer varmı yoksa orjinali cidden pahalı
    Bende alıcam birtürlü nasip olmadı,

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-dragstar-chopper-cam-givi-modeli-153726319/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-dragstar-on-cam-166094153/detay

    Buda ana firma;
    http://www.ozenplexi.com/yamaha_yeni.htm
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  6. #1406
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı champion_ufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ara problemler peşimi bırakmıyor. Titreşim problemini geçtim zaten ona alıştım ama şimdide vitesler geçmiyor.

    Geçen hafta bu zamana kadar kullandığım 10-40 yağ yerine 20-40 yağ kullandım. Yaz zamanı ısıtmayalım motoru diye ama gel gelelim bu sefer de vitesler çok zor geçmeye başladı. Acaba debriyajda bir problem mi var dedik ama söktük baktık debriyajda, balata da bir sıkıntı yok. Acaba debriyaj bitti mi dedim. Tüm viteslerde bir anda gaz açıyorum herhangi kaçırma yok. Hatta 1-2-3 yanlaya yanlaya gidiyorum

    Acaba şanzımana bir şey olmuştu titreşim yapıyordu da yağı değiştirince yanına bir de vites geçmemeyi mi tetikledi bilemedim.

    Motor soğukken sıkıntı yok, motor ısınınca vitesler sanki Toros vitesinden daha zor geçiyor. Hatta bugün 5 ten aşağıya indirmek için motoru stop ettim. Bu arada istediği kadar sıcak olsun motor çalışmıyorken vitesler kolayca geçiyor.

    Benzine çeyrek var...
    çok ilginç bir durum, debriyaj telinin ayarı tam mı? tam ayırmıyor olabilir mi? Bugüne kadar çok motor kullandım, bizim motorlar gibi rahat vites geçişlisini görmedim ..
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  7. #1407
    champion_ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL - BOSTANCI
    Motosikleti
    XVS 650 DRAGSTAR
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok ilginç bir durum, debriyaj telinin ayarı tam mı? tam ayırmıyor olabilir mi? Bugüne kadar çok motor kullandım, bizim motorlar gibi rahat vites geçişlisini görmedim ..
    Bu sene ilginçlikler peşimi bırakmıyor.

    Debriyaj telinin ayarı tam, debriyaj kapağını söktüğümüzde içerideki kontra civatadan da tam yaptık ayarı, Debriyajda ayırmama gibi bir sıkıntı yok. Yağı 10-40 ipone ile değiştirdim yumuşadı gibi, kısa km ler için kullandığımdan çok anlayamadım, daha uzun kullandığımda ortaya çıkar yazarım yine.
    Selamlar.

  8. #1408
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Arkadaşlar motorumda orjinal egzoz var ses egzozunada o kadar paralar veremem bu aralar kendim egzoz yapmayı planlıyorum bir fikri olan varmı nasıl bişi yapabiliriz krom boru ve krom kaynağı gibi sıkıntılarım yok hepsini halledebilirim sadece tasarım ve tok ses için neler yapabilirim fikirlerinizi bekliyorum

  9. #1409
    champion_ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL - BOSTANCI
    Motosikleti
    XVS 650 DRAGSTAR
    Alıntı onx09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumda orjinal egzoz var ses egzozunada o kadar paralar veremem bu aralar kendim egzoz yapmayı planlıyorum bir fikri olan varmı nasıl bişi yapabiliriz krom boru ve krom kaynağı gibi sıkıntılarım yok hepsini halledebilirim sadece tasarım ve tok ses için neler yapabilirim fikirlerinizi bekliyorum
    Selam,
    Egzoz konusu aslında dışardan bakıldığı gibi kolay bir iş değil, hatta Tok ses hiiç kolay değil.
    Bir de işin diğer tarafı var kaş yapayım derken göz çıkartmak gibi,
    Mesela o çok sevdiğimiz gümbür gümbür ses yapıyor, şöyle performans alıyorum böyle performans alıyorum diyenler tamamen hikaye, ben 9 yıldır Dragstar 650 kullanıyorum motoru ilk aldığımda üzerinde orjinal egzozlar vardı, ilk etapta içini boşalttım beğenmedim, sonrasında Vance Hines Versiyon II aldım beğenmedim, sonrasında Cobra aldım ses iyidi ama patlama çoktu ve pas içinde kaldı onu da çıkardım, sonrasında Harley Davidson egzoz taktım takmaz olaydım ses hepten inceldi ve çatırdama ve patırdamalar arttı. Şu an Vance Hines Versiyon I kullanıyorum hem sesinden hemde performansından memnunum. PERFORMANS MESELESİNE AZ SONRA GELECEĞİM.

    Kötü yapılmış bir egzoz ne gibi zararlar verir.
    * Motor geri dönüşüm yapmaz, çekişten az da olsa düşer,
    * Ses tutmazsa çevreye kötü bir imaj bırakabilirsin,
    * Titreşim artar, yakıt artar, uzun yolda ses çekilmez olur,
    * Motorun Karbüratör ve Senkron ayarı tutmaz zırt pırt yaptırmak zorunda kalırsın,
    * Sürekli çat pat diye ses çıkar hatta ateş atar arkandan gelenler aaa ateş atıyor derler ama bir de motora olan zararları oldukça fazla o çatlama patlama sesi yakılmayan benzinin bir anda dışarı atılması ve sübapın bir anda dengesiz yaptığı hareketten meydana gelir. Bu iş zamanda sübap lastiklerini zedeler. işin sonu kötü, motor kompresörden düşer ve olmadık yerde olmadık tepkiler verebilir.

    Performans demiştim ya oraya gelmek istiyorum.
    Benim için performans motorun çatırdayıp patırdamaması hatta motor stop start yaptığında dahi patlatmamasıdır. Vance Hines Versiyon I bana bu sıkıntıyı yaşatmıyor ve gayet memnunum. Kompresöre bindiğinde az da olsa illa patlıyor ona yapabilecek bir şey yok

    İlla ben yapacağım diyorsan da yapacak bir şey yok.
    İlk olarak egzozu kesip manifold borusu genişliğindeki boruyla kendi yaptığın borunun arasına bir burç yaptırıp, diğer boruyu üstüne ekleyeceksin. Tasarım tamamen hayal gücü nasıl istiyor ya da nasıl beğeniyorsan öyle yapabilirsin ama ben yine de tavsiye etmem.

    Bana sorarsan biraz daha bekle ve motoruna en az zarar verebilecek bir egzoz alıp takmanı öneririm.

    Selamlar
    ushuaia bunu beğendi.

  10. #1410
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Anlattıkların mantıklı olağan şeyler o zaman hiç durduk yere uğraşmaya gerek yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    Peki roadburner ve hardkrome bu markaların 2.75 modelleri hoşuma gidiyor onlar hakkında bi bilginiz varmı

  11. #1411

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    650 dragstar
    Merhaba arkadaşlar 10 yil sonra istedigim motora kavustum bende artik bir 650 dragstar sahibi oldum ve aranizdaki yerimi aldim. Ins kazasiz belasiz kullanmak nasip olur . Buradaki tum arkadaşlain paylaşımlai için tsk ederim ve tekerlerimizin duz basmasini dilerim

  12. #1412
    champion_ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL - BOSTANCI
    Motosikleti
    XVS 650 DRAGSTAR
    Alıntı Rakoczi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar 10 yil sonra istedigim motora kavustum bende artik bir 650 dragstar sahibi oldum ve aranizdaki yerimi aldim. Ins kazasiz belasiz kullanmak nasip olur . Buradaki tum arkadaşlain paylaşımlai için tsk ederim ve tekerlerimizin duz basmasini dilerim
    Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.

  13. #1413
    deyisdevran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2014
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Herkese merhaba. Uzun süredir dragstar kullanıcısıyım. İşlerimin yoğunluğundan pek etkinliklerinizde yer almam zor olacak olsada tanışmak beni mutlu edecek...

  14. #1414
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

  15. #1415
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Arkadaşlar yağ konusunda bi fikir verebilirmisiniz 50 bin km oldum 15 50 kullanıyordum bir kaç kişi kafamı bulandırdı siz ne kullanıyorsunuz bu hafta değişim yapıcam tavsiyenize göre değişim yapayım

  16. #1416
    champion_ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL - BOSTANCI
    Motosikleti
    XVS 650 DRAGSTAR
    @onx09

    Yağın Nesinden memnun değilsin?
    Birilerinin bir şeyler demesinden galiba,

    15-50 iyidir, önemli olan motora iyi ve bilinen bir yağ koymak (Yamalube-Motul-İpone vb) ve değiştirdiğin km bir de beklemiş yağ ile motora binmemek.

    Gerisi motorun bitmediyse ya da bitmeye yakın değilse hikaye
    Takma Kimseyi, Bak keyfine...

  17. #1417

    Üyelik
    18 Mart 2013
    Şehir
    Üsküdar
    Batwing kullanan var mı nereden alabilirim yada yaptırabilirim

  18. #1418
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Alıntı champion_ufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @onx09

    Yağın Nesinden memnun değilsin?
    Birilerinin bir şeyler demesinden galiba,

    15-50 iyidir, önemli olan motora iyi ve bilinen bir yağ koymak (Yamalube-Motul-İpone vb) ve değiştirdiğin km bir de beklemiş yağ ile motora binmemek.

    Gerisi motorun bitmediyse ya da bitmeye yakın değilse hikaye
    Takma Kimseyi, Bak keyfine...
    Saolasın 15 50 kalın gelir diolar ondan bide burda sormak istedim hiç bekletmem günlük kullanırım motoru ortalama haftalık 300 km var oda gezmeye çıkmazsam saolasın motul 15 50 ye devam o halde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

    Alıntı Rainmantocry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Batwing kullanan var mı nereden alabilirim yada yaptırabilirim
    İzmirde türk chopper başkanı yapıyor nasipse bende almayı planlıyorum çok güzel oluyor ister göstergeli haporlörlü teypli ister boş nasıl istersen öyle alabilirsin https://www.facebook.com/photo.php?f...3897359&type=1 buda linki

  19. #1419

    Üyelik
    18 Mart 2013
    Şehir
    Üsküdar
    Link açılmıyor, Başkan'ın yaptığını kullanan tanıdık var mı acaba Ali rıza abi değilmiydi başkan

  20. #1420
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Alıntı Rainmantocry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Link açılmıyor, Başkan'ın yaptığını kullanan tanıdık var mı acaba Ali rıza abi değilmiydi başkan
    Kullananlar çok memnun evet Alirıza abi başkan TÜRKCHOPPER MK 2 EL MOTORSİKLET VE AKSESUARLARI PAZARI olarak facede arattır gruba üye ol orda kullananlar var hem resimleride görebilirsin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler