Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 456781656106 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    abi ne makineler bunlar ya.. ne dehset.. bende Cruiser CIyım Dragstarda Hep Hayalimdi... Ama Gerçekleştirmek ADına Mutlaka bişeyler yapıcam
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    yzfomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    izmir,göztepe
    Motosikleti
    hondacbf150,Honda Today, MSX 125, YAMAHA DELIGHT
    Hocam fotoları paylaştığın için teşekkürler...
    Dragstar kullanan arkadaşlardan bir ricam var ben ve benim gibi dragstar hayranı olup almayı düşünenler için bize tecrübelerinizi daha fazla aktarmanızı rica ediyorum(z).Yani demek istediğim hyosung mu yamaha mı gibi gülüp geçilecek konulardansa DS ile yaşadığınız tecrübeleri , yaptığınız uzun yolları , teknik arızaları(oluyosa tabi), DS li fotolarınızı , v.b. aktarırsanız bize çok yardımcı olmuş olursunuz.Şimdiden çok teşekkürler...

  3. #103
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Dragstar la teknik sorun yaşayan hiç görmedim yada ben duymadım Çok uzun yıllardır üretilen bir makine. Şu an hakkında konuşulan tek şey enjeksiyonlu olup olmayacağı Avrupa versiyonu büyük ihtimalli enjeksiyonlu olacak ama Amerika versiyonu karbüratörlü olmaya devam edebilir ( Amerika da özel yapım chopperlar özellikle karbüratörlü yapılıyor hala) Amerika da bulunduğumda farkttiğim şey Harley gibi aşığı çok olan bir makina, mesela örnek vereyim 6.000 $ a alabiliyorsunuz orada ama hastaları var 6.000 e aldığı makinaya 10.000 $ harcayabiliyorlar (fiyat konusunda ülkemizde gerçekten mağduruz, Harleylerin fiyatlarını görseniz, diğer motorların keza neden Amerika da çinli olamadığını, olamayacağını anlarsınız :( ) Eğer bir custom motor yapacaksınız Dragstar buna en uygun bir motor. Ben şehir içinde de kullanıyorum ve düşünün başlangıç motorumdu, tüm acemiliğimi, canavarlığımı tolere etti, yüzümü kara çıkarmadı. Mahalle aralarında zorlanabilirsiniz, büyük olduğu için biraz ceiyken mahalle aralarında dolanmamak lazım. Teknik anlamda ise makinayı öyle bir yapmışlar ki, teknik anlamda sorun yaşamıyorsunuz. Aksesuar konusunda Türkiye de sorun var açıkcası ama yurtdışına çıkıyorsanız veya yurtışından internetten aksesuar alabiliyorsunuz ki, 100 lerce aksesuar satan siteler var. Girince bir sitede 1 günden fazla takılabilir, onu mu alsam bunu mu alsam diyebilirsiniz. Yedek parça fiyatları Türkiye de pahalı mesela kırılan sinyal camıma 35 ytl vermişken, e-bay den 4 lü sıfır sinyal takımı ( cam değil komplesi ) 30 $ a aldım shipping dahil. Herkes su soğutma demiş, motora ilk başladığım da pişiyordum bende ama şu an hiç bir sıcaklık problemi yaşamıyorum, ilk 1 hafta sadece 1. viteste kullandım acemi olduğumdan, yani devirsiz ama bir kere bile şişmedi. Hele şimdi ilk kullnırken 6 lt yakıyordum şimdi 4,5 -5 lt buda şehir içinde. Tork farkını çok fazla hissediyorsunuz manyak derece bayırlara çıktım tık bile demeden, arkamda sevglim varken. Fiyatı sıfırı pahalı ama sahibinden.com da 2008 modelini bile 9,5 a satıyorlar ki ben 2007 modelini 11,5 a aldım. Eğer yurtdışı imkanınız varsa aksesuarda sorun yaşamazsınız ama Türkiye de çakılı kaldıysanız aksesuarlar pahalı ve küryakin, hawk gibi köklü firmalar yerine otosanayilerde ki kurumsallaşmamış ustalarla uğraşabilirsiniz. Ve en güzel şey iki dragstarın yan yana olması.
    Geçen hafta sonu sevgilimle maltepe sahile giderken ışıklarda durduk. Yanımda sanırım redwolfstan dragstarlı bir eleman durdu. egsoz sesi verdik birbirimize, sevgilim yeter dedi motorları seviştirdiğiniz, bas artık
    Artes bunu beğendi.

  4. #104
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    verdiğin bilgiler için teşekkürler...dragstar hayranlığı bir başka..

  5. #105

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı ferotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için teşekkürler...dragstar hayranlığı bir başka..
    ferhat abi nasıl ama bizim yavrular maşallah . adamlar nelere bınıyor biz nelere . ama nakör gelmeyelim bizimkilere binemeyenlerde var
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  6. #106
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Resimler harika. Dragstar olmasından değil, chopper tarz mükemmel bişey. Çok hoş yahu... Sadece beğenmediğim bazı modifiye diye yaptıkları arkaya dingil takıp çift teker olması, hiç hoş olmamış. Bence motorun ruhuna aykırı.. Ancak diğer resimlere aşık olmamak elde değil...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  7. #107
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ferhat abi nasıl ama bizim yavrular maşallah . adamlar nelere bınıyor biz nelere . ama nakör gelmeyelim bizimkilere binemeyenlerde var
    1001'kere maşşallah. az kaldı eray en yakın zamanda birer tane alıyoruz..

  8. #108
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Görüyorumda hala birçok kişi son hız vs den bahsediyor. Chopper/cruiser ın özü hız değil. Bunu teknik verilerden anlayabiliyoruz. Örnek vermek gerekirse

    Kawasaki Er-5 50 bg 35 nm tork.
    Kawasaki vn900 52 bg 84 nm tork 3500 dd

    bu nedemek oluyor? 500 cclik bir motordan 50 bg çıkaran firma neden 900 cclik bir makinadanda 50 bg çıkarsın? çünkü tarzları farklı. Genel anlamda ara modeller var en500 gibi ama chopper cruiser 'da tork ön plandadır. Çünkü düşük devirde patapata sesi duyamayız. Motor özellikleri bakımından gv650 de, en500 de hatta el600 elminatorde tam oalrak cruiser ruhlu motosiklet değiller bana göre.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #109
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    120 kilo ben 60 kilo sevgilim 180 kilo kıyafetler yük, 200 kiloyuz, zorlanmadan 160 yapıyorum gece 2-3 arası e-5 te öyle düşünün bide ;)

  10. #110
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 kilo ben 60 kilo sevgilim 180 kilo kıyafetler yük, 200 kiloyuz, zorlanmadan 160 yapıyorum gece 2-3 arası e-5 te öyle düşünün bide ;)
    ben 180 km civarlarına rahat çıkabildiğini biliyorum. gerçi san daha iyi bilirsin tek kişi maks. kaç km yapabildin? Aslında son hızdan ziyade, ara hızlanma iyi olmalıki acil durumda vites küçültmeden basabilesin. Şu şartlarda 0 km oalrak alabileceğim makina dragstar 650 sport görünüyor.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #111
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Artçısız, yüksüz üstelik o zaman kocaaa bir cam da vardı Otobanda ibreyi sona dayamıştım ;) motorun ciğeri temizse, yağın yeniyse, bid egsozun açıksa çok rahat basıyorsun, ama söyleyeyim 180 e 10-15 sn ancak dayanabildim, cam olmasına rağmen çok rüzgar hissediyorsun, buda deponun üzerine yatmadan sürmenden dolayı da olabilir bilemiyorum fazla ama şunu söyleyeceğim ben ağır adamım, yüküm ağır yaşadığım tek sorun 8.000 km de debriyaj balatalarını bitirmemdi, bu cüsseye de normal diyorum, malum motorun ağırlığı kadar yük var üstünde Ama bu yükü çok rahat çekiyor, sıkışık trafikte bile...

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 180 km civarlarına rahat çıkabildiğini biliyorum. gerçi san daha iyi bilirsin tek kişi maks. kaç km yapabildin? Aslında son hızdan ziyade, ara hızlanma iyi olmalıki acil durumda vites küçültmeden basabilesin. Şu şartlarda 0 km oalrak alabileceğim makina dragstar 650 sport görünüyor.
    Bide Dragstarın sport modelinden çok klasik modeline bakmanı öneririm, klasiği tam hayallerinin makinası olabilir, klasiki arka çamurluk kestirerek sporta benzetirsin ama sportu klasike benzetmen çok zor ;)

  12. #112
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130 ykr eski para ile 1.300.000 e muadıldır ( eşittir) 13 krs demek ıstedın heralde ... neyse eğer şehir dışı ise normal sehir içi benim 200 cc lik caracal yakıyor 130 bin 650 cc bir motorun o kdar sarfiyat yapması imkansız

    Çok mantıklı bir sarfiyat çünkü büyük cc = büyük güç = büyük vites, küçük devir = aynı benzin, daha performanslı, daha tatmin edici, gerektiğinde güçlü araç demektir

    Örnek vermek gerekirse.

    senin 200 karacal ın rampa yukarı iki kişiyle gittiği an hızını koruman için gaza biraz daha yüklenmen gerekecektir. (150cc çin malı kullanmıştım )

    Ancak 650 lik bir motorda tek yapman gereken gazı sabit tutman olacaktr.

    200 cc mototrun ortalama 13-14 hp max güç üretirken.
    650 cc çok daha düşük devirlerde çok daha fazla güç üretir.

    200 caracalınla 250cc keeway ss kıyaslamayı bir dene, yakıt aynı olmasına rağmen 250ss daha rahat ve daha güçlü olacaktır.

    650 lik motorun yalnızca şehir içi ve sıkışık trafiklerde dez avantajı olur benzin konusunda.

    Faydalı olabildiysem ne mutlu
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  13. #113
    agokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    ankara-adana
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 classic
    Alıntı yzfomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fotoları paylaştığın için teşekkürler...
    Dragstar kullanan arkadaşlardan bir ricam var ben ve benim gibi dragstar hayranı olup almayı düşünenler için bize tecrübelerinizi daha fazla aktarmanızı rica ediyorum(z).Yani demek istediğim hyosung mu yamaha mı gibi gülüp geçilecek konulardansa DS ile yaşadığınız tecrübeleri , yaptığınız uzun yolları , teknik arızaları(oluyosa tabi), DS li fotolarınızı , v.b. aktarırsanız bize çok yardımcı olmuş olursunuz.Şimdiden çok teşekkürler...
    2.5 sendir kullanıyorum. henüz yeni sayılabilir ve hiçbir sorun yaşamadım. Adanada,Ankarada kullanıyorum en sıcak mevsimde ve şehir trafiğinde dahi hava soğutmalı olmasının hiçbir dezavantajını görmedim (sol bacak civarında biraz sıcaklık hisstmek dışında) Kastamonu, Çanakkale, Bolu şehirlerarası yollar yaptım. Oturuş pozisyonu yorucu derler ama hiçbir ağrı ya da yorgunluk olmadı ve olmuyor.İbrede 160 km.yi gördüm daha fazlasını denemedim, ön cam olduğu için rüzgar da rahatsız etmedi. Yakıtı biraz fazla olabilir, o kadar kusur kadı kızında da olur.Bir de tubless lastik takılabilse kendimiz daha güvende hissederiz. Her yerde de dikkat çeken bir motordur..

  14. #114
    dragstar72 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DRAGSTARXVS650 KAWASAKİ ER-6F YAMAHA XJ6
    Alıntı Rakun adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Çok mantıklı bir sarfiyat çünkü büyük cc = büyük güç = büyük vites, küçük devir = aynı benzin, daha performanslı, daha tatmin edici, gerektiğinde güçlü araç demektir

    Örnek vermek gerekirse.

    senin 200 karacal ın rampa yukarı iki kişiyle gittiği an hızını koruman için gaza biraz daha yüklenmen gerekecektir. (150cc çin malı kullanmıştım )

    Ancak 650 lik bir motorda tek yapman gereken gazı sabit tutman olacaktr.

    200 cc mototrun ortalama 13-14 hp max güç üretirken.
    650 cc çok daha düşük devirlerde çok daha fazla güç üretir.

    200 caracalınla 250cc keeway ss kıyaslamayı bir dene, yakıt aynı olmasına rağmen 250ss daha rahat ve daha güçlü olacaktır.

    650 lik motorun yalnızca şehir içi ve sıkışık trafiklerde dez avantajı olur benzin konusunda.

    Faydalı olabildiysem ne mutlu
    evet daha geçen gün tekrar hesapladım.
    140tl yakıyor km de bunda şaşılacak bişe yok. (Sıkıştırmadan kullanıyorum demiştim.)

  15. #115
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    arkadaşımın dragstarında yağını yeni deüiştimemize rağmen yağ lambası yanıyor zaman zaman nedeni ne olabilir bir fikri olan var mı acaba?

  16. #116
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    tavsiye edilen miktardan az yağ konmuş olabilir. Veya (en kötüsü) yağı devirdaim eden pompadan kaynaklanabilir.eğer ışık yanıyorsa fazla kullanmadan hemen servise gidin...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  17. #117

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tavsiye edilen miktardan az yağ konmuş olabilir. Veya (en kötüsü) yağı devirdaim eden pompadan kaynaklanabilir.eğer ışık yanıyorsa fazla kullanmadan hemen servise gidin...
    kesinlikle katılıyorum..
    1. Motoru düz tutarak yağ seviyesini kontrol etmelisin, eğer tapası, contası tam oturmamış ise seviyesi azalmış ve farketmemiş olabilirsin.
    2.Yağı basan pompa arızası olabilir, elektrik veya mekanik sorundan dolayı pompa devreye girmiyordur veya basınç üretemiyordur (darbe almış olabilir)
    3.Yağ basınç müşiri arızalanmış olabilir;Bu arada orjinal olmayan bazı yağlar da yağlama basıncı seviyesini gösteren müşiri etkiliyor, bu konuya da dikkat.
    4. En iyi ihtimalle lamba arızalıdır, pek rastlandığını duymadım lamba sorununun..

    motoru asla çalıştırma derim kucağa almayasın.

    geçmiş olsun..

  18. #118
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    Alıntı aymak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle katılıyorum..
    1. Motoru düz tutarak yağ seviyesini kontrol etmelisin, eğer tapası, contası tam oturmamış ise seviyesi azalmış ve farketmemiş olabilirsin.
    2.Yağı basan pompa arızası olabilir, elektrik veya mekanik sorundan dolayı pompa devreye girmiyordur veya basınç üretemiyordur (darbe almış olabilir)
    3.Yağ basınç müşiri arızalanmış olabilir;Bu arada orjinal olmayan bazı yağlar da yağlama basıncı seviyesini gösteren müşiri etkiliyor, bu konuya da dikkat.
    4. En iyi ihtimalle lamba arızalıdır, pek rastlandığını duymadım lamba sorununun..

    motoru asla çalıştırma derim kucağa almayasın.

    geçmiş olsun..
    sorun arkadaşımın motorunda, bayadır bakım yaptırmıyordu bende en azından yağ alıp yağını değiştirelim dedim yağ lambası yandığı için ve 2.6 litre yağ koydum motoruna ama arada yağ ışığı yanmaya devam ediyor. Ben müşir arızalanmış olabilir diye düşündüm açıkcası.Yağ lambasının uzunca sürelerdir ara ara yandığını söylemişti yağ pompası arızalı olsa şimdiye kadar sorunsuz çalışıp dayanma ihtimali olabilir mi acaba?Çünkü her hangi bir şekilde yağ akıtmıyor ve içinden çıkan yağda en az iki litreydi.Bu arada cevap verdiğiniz için teşekkürler.

  19. #119

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    hepsini indirdim bilgisayara sapik gibi.

  20. #120

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    Alıntı KID333 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun arkadaşımın motorunda, bayadır bakım yaptırmıyordu bende en azından yağ alıp yağını değiştirelim dedim yağ lambası yandığı için ve 2.6 litre yağ koydum motoruna ama arada yağ ışığı yanmaya devam ediyor. Ben müşir arızalanmış olabilir diye düşündüm açıkcası.Yağ lambasının uzunca sürelerdir ara ara yandığını söylemişti yağ pompası arızalı olsa şimdiye kadar sorunsuz çalışıp dayanma ihtimali olabilir mi acaba?Çünkü her hangi bir şekilde yağ akıtmıyor ve içinden çıkan yağda en az iki litreydi.Bu arada cevap verdiğiniz için teşekkürler.
    arkadaş anlattıkların tipik bir müşir arızasını gösteriyor, pompa arızalı olsa 3-5 km sonra havlu atardı, yağ eksik değil veya eksiltmiyorsa çok da seçenek kalmıyor, tabii en doğrusu iyi bir ustaya göstermendir. Ancak müşir arızası da olsa dikkate al müşiri değiştir derim, yağ eksilmesi vs durumlarda motor elden gidebilir.. sonrası da..


6. sayfa BirinciBirinci ... 456781656106 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler