abi ne makineler bunlar ya.. ne dehset.. bende Cruiser CIyım Dragstarda Hep Hayalimdi... Ama Gerçekleştirmek ADına Mutlaka bişeyler yapıcam
abi ne makineler bunlar ya.. ne dehset.. bende Cruiser CIyım Dragstarda Hep Hayalimdi... Ama Gerçekleştirmek ADına Mutlaka bişeyler yapıcam
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
Hocam fotoları paylaştığın için teşekkürler...
Dragstar kullanan arkadaşlardan bir ricam var ben ve benim gibi dragstar hayranı olup almayı düşünenler için bize tecrübelerinizi daha fazla aktarmanızı rica ediyorum(z).Yani demek istediğim hyosung mu yamaha mı gibi gülüp geçilecek konulardansa DS ile yaşadığınız tecrübeleri , yaptığınız uzun yolları , teknik arızaları(oluyosa tabi), DS li fotolarınızı , v.b. aktarırsanız bize çok yardımcı olmuş olursunuz.Şimdiden çok teşekkürler...
Dragstar la teknik sorun yaşayan hiç görmedim yada ben duymadım Çok uzun yıllardır üretilen bir makine. Şu an hakkında konuşulan tek şey enjeksiyonlu olup olmayacağı Avrupa versiyonu büyük ihtimalli enjeksiyonlu olacak ama Amerika versiyonu karbüratörlü olmaya devam edebilir ( Amerika da özel yapım chopperlar özellikle karbüratörlü yapılıyor hala) Amerika da bulunduğumda farkttiğim şey Harley gibi aşığı çok olan bir makina, mesela örnek vereyim 6.000 $ a alabiliyorsunuz orada ama hastaları var 6.000 e aldığı makinaya 10.000 $ harcayabiliyorlar (fiyat konusunda ülkemizde gerçekten mağduruz, Harleylerin fiyatlarını görseniz, diğer motorların keza neden Amerika da çinli olamadığını, olamayacağını anlarsınız :( ) Eğer bir custom motor yapacaksınız Dragstar buna en uygun bir motor. Ben şehir içinde de kullanıyorum ve düşünün başlangıç motorumdu, tüm acemiliğimi, canavarlığımı tolere etti, yüzümü kara çıkarmadı. Mahalle aralarında zorlanabilirsiniz, büyük olduğu için biraz ceiyken mahalle aralarında dolanmamak lazım. Teknik anlamda ise makinayı öyle bir yapmışlar ki, teknik anlamda sorun yaşamıyorsunuz. Aksesuar konusunda Türkiye de sorun var açıkcası ama yurtdışına çıkıyorsanız veya yurtışından internetten aksesuar alabiliyorsunuz ki, 100 lerce aksesuar satan siteler var. Girince bir sitede 1 günden fazla takılabilir, onu mu alsam bunu mu alsam diyebilirsiniz. Yedek parça fiyatları Türkiye de pahalı mesela kırılan sinyal camıma 35 ytl vermişken, e-bay den 4 lü sıfır sinyal takımı ( cam değil komplesi ) 30 $ a aldım shipping dahil. Herkes su soğutma demiş, motora ilk başladığım da pişiyordum bende ama şu an hiç bir sıcaklık problemi yaşamıyorum, ilk 1 hafta sadece 1. viteste kullandım acemi olduğumdan, yani devirsiz ama bir kere bile şişmedi. Hele şimdi ilk kullnırken 6 lt yakıyordum şimdi 4,5 -5 lt buda şehir içinde. Tork farkını çok fazla hissediyorsunuz manyak derece bayırlara çıktım tık bile demeden, arkamda sevglim varken. Fiyatı sıfırı pahalı ama sahibinden.com da 2008 modelini bile 9,5 a satıyorlar ki ben 2007 modelini 11,5 a aldım. Eğer yurtdışı imkanınız varsa aksesuarda sorun yaşamazsınız ama Türkiye de çakılı kaldıysanız aksesuarlar pahalı ve küryakin, hawk gibi köklü firmalar yerine otosanayilerde ki kurumsallaşmamış ustalarla uğraşabilirsiniz. Ve en güzel şey iki dragstarın yan yana olması.
Geçen hafta sonu sevgilimle maltepe sahile giderken ışıklarda durduk. Yanımda sanırım redwolfstan dragstarlı bir eleman durdu. egsoz sesi verdik birbirimize, sevgilim yeter dedi motorları seviştirdiğiniz, bas artık
verdiğin bilgiler için teşekkürler...dragstar hayranlığı bir başka..
Resimler harika. Dragstar olmasından değil, chopper tarz mükemmel bişey. Çok hoş yahu... Sadece beğenmediğim bazı modifiye diye yaptıkları arkaya dingil takıp çift teker olması, hiç hoş olmamış. Bence motorun ruhuna aykırı.. Ancak diğer resimlere aşık olmamak elde değil...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Görüyorumda hala birçok kişi son hız vs den bahsediyor. Chopper/cruiser ın özü hız değil. Bunu teknik verilerden anlayabiliyoruz. Örnek vermek gerekirse
Kawasaki Er-5 50 bg 35 nm tork.
Kawasaki vn900 52 bg 84 nm tork 3500 dd
bu nedemek oluyor? 500 cclik bir motordan 50 bg çıkaran firma neden 900 cclik bir makinadanda 50 bg çıkarsın? çünkü tarzları farklı. Genel anlamda ara modeller var en500 gibi ama chopper cruiser 'da tork ön plandadır. Çünkü düşük devirde patapata sesi duyamayız. Motor özellikleri bakımından gv650 de, en500 de hatta el600 elminatorde tam oalrak cruiser ruhlu motosiklet değiller bana göre.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
120 kilo ben 60 kilo sevgilim 180 kilo kıyafetler yük, 200 kiloyuz, zorlanmadan 160 yapıyorum gece 2-3 arası e-5 te öyle düşünün bide ;)
ben 180 km civarlarına rahat çıkabildiğini biliyorum. gerçi san daha iyi bilirsin tek kişi maks. kaç km yapabildin? Aslında son hızdan ziyade, ara hızlanma iyi olmalıki acil durumda vites küçültmeden basabilesin. Şu şartlarda 0 km oalrak alabileceğim makina dragstar 650 sport görünüyor.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Artçısız, yüksüz üstelik o zaman kocaaa bir cam da vardı Otobanda ibreyi sona dayamıştım ;) motorun ciğeri temizse, yağın yeniyse, bid egsozun açıksa çok rahat basıyorsun, ama söyleyeyim 180 e 10-15 sn ancak dayanabildim, cam olmasına rağmen çok rüzgar hissediyorsun, buda deponun üzerine yatmadan sürmenden dolayı da olabilir bilemiyorum fazla ama şunu söyleyeceğim ben ağır adamım, yüküm ağır yaşadığım tek sorun 8.000 km de debriyaj balatalarını bitirmemdi, bu cüsseye de normal diyorum, malum motorun ağırlığı kadar yük var üstünde Ama bu yükü çok rahat çekiyor, sıkışık trafikte bile...
Bide Dragstarın sport modelinden çok klasik modeline bakmanı öneririm, klasiği tam hayallerinin makinası olabilir, klasiki arka çamurluk kestirerek sporta benzetirsin ama sportu klasike benzetmen çok zor ;)
Çok mantıklı bir sarfiyat çünkü büyük cc = büyük güç = büyük vites, küçük devir = aynı benzin, daha performanslı, daha tatmin edici, gerektiğinde güçlü araç demektir
Örnek vermek gerekirse.
senin 200 karacal ın rampa yukarı iki kişiyle gittiği an hızını koruman için gaza biraz daha yüklenmen gerekecektir. (150cc çin malı kullanmıştım )
Ancak 650 lik bir motorda tek yapman gereken gazı sabit tutman olacaktr.
200 cc mototrun ortalama 13-14 hp max güç üretirken.
650 cc çok daha düşük devirlerde çok daha fazla güç üretir.
200 caracalınla 250cc keeway ss kıyaslamayı bir dene, yakıt aynı olmasına rağmen 250ss daha rahat ve daha güçlü olacaktır.
650 lik motorun yalnızca şehir içi ve sıkışık trafiklerde dez avantajı olur benzin konusunda.
Faydalı olabildiysem ne mutlu
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
2.5 sendir kullanıyorum. henüz yeni sayılabilir ve hiçbir sorun yaşamadım. Adanada,Ankarada kullanıyorum en sıcak mevsimde ve şehir trafiğinde dahi hava soğutmalı olmasının hiçbir dezavantajını görmedim (sol bacak civarında biraz sıcaklık hisstmek dışında) Kastamonu, Çanakkale, Bolu şehirlerarası yollar yaptım. Oturuş pozisyonu yorucu derler ama hiçbir ağrı ya da yorgunluk olmadı ve olmuyor.İbrede 160 km.yi gördüm daha fazlasını denemedim, ön cam olduğu için rüzgar da rahatsız etmedi. Yakıtı biraz fazla olabilir, o kadar kusur kadı kızında da olur.Bir de tubless lastik takılabilse kendimiz daha güvende hissederiz. Her yerde de dikkat çeken bir motordur..
arkadaşımın dragstarında yağını yeni deüiştimemize rağmen yağ lambası yanıyor zaman zaman nedeni ne olabilir bir fikri olan var mı acaba?
tavsiye edilen miktardan az yağ konmuş olabilir. Veya (en kötüsü) yağı devirdaim eden pompadan kaynaklanabilir.eğer ışık yanıyorsa fazla kullanmadan hemen servise gidin...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
kesinlikle katılıyorum..
1. Motoru düz tutarak yağ seviyesini kontrol etmelisin, eğer tapası, contası tam oturmamış ise seviyesi azalmış ve farketmemiş olabilirsin.
2.Yağı basan pompa arızası olabilir, elektrik veya mekanik sorundan dolayı pompa devreye girmiyordur veya basınç üretemiyordur (darbe almış olabilir)
3.Yağ basınç müşiri arızalanmış olabilir;Bu arada orjinal olmayan bazı yağlar da yağlama basıncı seviyesini gösteren müşiri etkiliyor, bu konuya da dikkat.
4. En iyi ihtimalle lamba arızalıdır, pek rastlandığını duymadım lamba sorununun..
motoru asla çalıştırma derim kucağa almayasın.
geçmiş olsun..
sorun arkadaşımın motorunda, bayadır bakım yaptırmıyordu bende en azından yağ alıp yağını değiştirelim dedim yağ lambası yandığı için ve 2.6 litre yağ koydum motoruna ama arada yağ ışığı yanmaya devam ediyor. Ben müşir arızalanmış olabilir diye düşündüm açıkcası.Yağ lambasının uzunca sürelerdir ara ara yandığını söylemişti yağ pompası arızalı olsa şimdiye kadar sorunsuz çalışıp dayanma ihtimali olabilir mi acaba?Çünkü her hangi bir şekilde yağ akıtmıyor ve içinden çıkan yağda en az iki litreydi.Bu arada cevap verdiğiniz için teşekkürler.
hepsini indirdim bilgisayara sapik gibi.
arkadaş anlattıkların tipik bir müşir arızasını gösteriyor, pompa arızalı olsa 3-5 km sonra havlu atardı, yağ eksik değil veya eksiltmiyorsa çok da seçenek kalmıyor, tabii en doğrusu iyi bir ustaya göstermendir. Ancak müşir arızası da olsa dikkate al müşiri değiştir derim, yağ eksilmesi vs durumlarda motor elden gidebilir.. sonrası da..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)