Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1161
    black_light - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Vn 900 Classic Special Edition
    Alıntı rogget adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu egzoz sargılarından istiyorum ama sarılmış istediğim gibi örnek bulamadım birkaç v-road da gördüm eski görüntüsü olan gemici halatı gibi wrap ler ama sitelerde gördüklerim hep araba çekme halatı gibi.org.egsoz var şu anda örnek resim varmı ne yapabilirim?
    bende baktım "ısıya dayanıklı bant" olarak, ama dediğin gibi bulamadım, sarım şeklinı değiştirerek dediğin halat halini aldırmış olabilirler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1162

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Arkadaşlar merhaba
    2004 model xvs 650 sport'um var. Lastik alacağım. Yaptığım araştırmalarda TT ( tupe type ) lastik alınması gerektiğini öğrendim. Bir kısım da TL ( tupeless) lastiklerin de takılabileceğini söylüyor. TL lastiklerde B ( Belt ) serisi bazı lastiklerin bizim motorlar için uygun olacağını söylüyorlar. Açıkçası bu konuda kafam çok karışık. TL alıp iç lastikle kullanabilir miyiz, ya da TT lastikleri mi almalıyız.

    TT lastik de çok bulunmuyor. Aşağıdakileri almayı düşünüyorum ama henüz bulamadım.
    Bridgstone 100/90-19 TT 57S Exedra G701
    Bridgstone 170/80-15 TT 77S Exedra G701

    Deneyimli arkadaşlar yol gösterirse gerçekten çok sevinirim.

  3. #1163
    black_light - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Vn 900 Classic Special Edition
    Alıntı Drags adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba
    2004 model xvs 650 sport'um var. Lastik alacağım. Yaptığım araştırmalarda TT ( tupe type ) lastik alınması gerektiğini öğrendim. Bir kısım da TL ( tupeless) lastiklerin de takılabileceğini söylüyor. TL lastiklerde B ( Belt ) serisi bazı lastiklerin bizim motorlar için uygun olacağını söylüyorlar. Açıkçası bu konuda kafam çok karışık. TL alıp iç lastikle kullanabilir miyiz, ya da TT lastikleri mi almalıyız.

    TT lastik de çok bulunmuyor. Aşağıdakileri almayı düşünüyorum ama henüz bulamadım.
    Bridgstone 100/90-19 TT 57S Exedra G701
    Bridgstone 170/80-15 TT 77S Exedra G701

    Deneyimli arkadaşlar yol gösterirse gerçekten çok sevinirim.
    bende lastik almayı düşünüyorum, kardeşim gelişme katedersek paylaşalım. ama sen benden daha detay bilgiye sahipsin.

  4. #1164
    dragistan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650 Classic - 2004
    Ön lastik için Brisgestone G703, arka için G702
    veya
    Dunlop D404F, arka için F404G alabilirsin.

    Ama ben tubless Metzeler aldım.

  5. #1165

    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Antalya
    Arkadaşlar burda bir liste buldum işinize yarar mı bilmiyorum
    isteyene özelden atayım burdan nasıl atacagımı bulamadım excel dosyası
    gerçi bu türk chopper için %10 iskonto yapılmış fiyatlarmış
    [IMG][/IMG]

  6. #1166
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    beyler benim eski motordan kalma dragstar ön cam demiri var ilgilenen olursa özelden msj atabilir saygılar

  7. #1167
    black_light - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Vn 900 Classic Special Edition
    arkadaş en pahalı lastikde bizimkisi, @Drags dediği aslında kalite olarak ne seçmeliyiz, fiyat ben size bulacam direkt imalatcı farbirikadan.

    geçen sokakta uğraşırken bi amca geldi yanıma oğlu istanbulda lastik işindeymiş, numarasını aldım, toptan sayı alırız burdan, neyse fiyat vs konuşuruz. şaka maka iyi denk geldi )

  8. #1168

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Tubeless mi Tupetype mı almalıyız. Tubeless alırsak iç lastikli mi kullanmalıyız. Deneyimli arkadaşlar yardımcı olursa çok seviniriz.Dragistan Metzeller almışsın tupeless.Marathon mu aldın tam modelini iletebilir misin. İç lastikli mi kullanıyorsun.

    Araştır araştır sıkıldım walla artık

  9. #1169

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Destek olacak arkadaslar yok mu?

  10. #1170
    dragistan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650 Classic - 2004
    Evet Marathon modeli ve tubeless kullanıyorum. Şöyle karar vermeye çalış. Çok yol mu yapacaksın? Yoksa rahat mı kullanacaksın? Sertlik istersen uzun ömür alırsın, rahatlık istersen vadeden kısarsın. Metzeller bu ikisinin birleşimi diye düşündüğüm için ben bunu tercih ettim.

  11. #1171

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Benim tek cekincem tubeless olmayacagini soylemislerdi. Telli jant oldugu icin tubetype takilmali diye duydum hep. Tubeless oluyorsa sanirim ic lastikle birlikte takicaz. Ben de metzeller alayim o zaman 880 marathon.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

    Metzeler marathon'da da yanaklarda catlaklar olustugunu yazmis cogu kisi. Simdi bridgestone exedra max bakiyorum. Tubeless.

  12. #1172
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Tubeless olmaz arkadaşlar Tel jant bizimki, kasnağı dar ve iç lastiksiz zaten ayağa bile kalkamaz İç lastik takıldığında da yanak problemi çıkacaktır. Bu sebeple iç lastikli alınması gerekiyor. Fiyatlar pahalı benim de değişmeli, uygun fiyata metzeller bulursanız beni de listeye yazın

  13. #1173

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    ) tubeless olmaz mi. Ben lastik falan almiyorum ) bu arada metzeler in tubeless lastigi sadece white wall da var. Baska yok. Metzeler de yanak catlamasi sorununu cok sık okumaya basladim, ben vazgectim metzelerden. Dragy tubeless olur be hocam, olur de bitsin bu iskence

  14. #1174
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Drags adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ) tubeless olmaz mi. Ben lastik falan almiyorum ) bu arada metzeler in tubeless lastigi sadece white wall da var. Baska yok. Metzeler de yanak catlamasi sorununu cok sık okumaya basladim, ben vazgectim metzelerden. Dragy tubeless olur be hocam, olur de bitsin bu iskence
    Tel janta tubeless kesinlikle olmuyorda, tubeless olan lastiğe iç lastik takarak kullanmak diye birşey olurmu onu bilemiyorum
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  15. #1175

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Sen cok yasa İste esas mesele tam olarak bu. Bir kisim olur diyor bir kisim olmaz diyor. Ben bridgestone exedra max. serisi almayi dusunuyorum. Tupeless lastikler, sitesinde de bizim motorlarla uyumlu gosteriyor. Tabiki ic lastikle birlikte alacagim. Uzerindeki orjinal lastikler de bridestone ama onlar tupetype. Kafa da burda karisiyor. Tupetype lastik dunlop, bridgestone, pirelii de var ama o lastikleri bulmak nerdeyse imkansiz ya eski ya da yok!!!

  16. #1176
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Kullanırsın neden olmasın ama bu çok zor durumda kaldığında olmalı, sadece riske değebilecek zamanlarda kullanılır bence

    Olmaz dememin nedenleri;

    *** Tubeless lastiği direkt tel jantta kullanamazsınız, kullanılması için 2 yöntem var;

    1) ya tellerin boşlukları kaplanarak hava geçirmeyecek hale getirilecek, bunu TR de eski bir şambreyeli ortadan keserek hallediyorlar -ki bu durumda kayma, yerine oturmama, hava kaçırma gibi problemler çıkacaktır. Bu duruma karar verirseniz ayrıca sibop genişliği için janta daha geniş bir delik açılacak..

    2) ya da Tubeless lastiğe iç lastik takarak kullanılması, bu mantıklı gözükür ama bunun da - yönleri şunlar, birincisi janta oturan yanakların farkı, tubeless jantlara göre daha alçak ve yayvan değil, ayrıca tellerden kaynaklı milimetrik yamukluklarda söz konusu. Bu da örneğin 100 km üzeri hızlarda gereksiz güvenlik riski demek, janttan sıyrılması yada ayrılması çok büyük risk. Kimse bu riskin olmayacağını size taahhüt edemez. İkincisi de ısınma olacaktır şambriyelli kullanımda, özellikle çok sıcak yaz aylarında kullandığımız düşünülürse, ekstra ısınma da bir risktir.

    Bu riskleri ben kabul edemiyorum, özellikle iki tekere emanet ederken hayatımızı, o iki tekeri zayıflatmak benim hiç işime gelmez..

  17. #1177

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Tubetype lastik bulmak cok zor ama. Bridegstone'un sayfasinda bizim motorlar icin uygun oldugu yaziyor tubeless exedra modellerinin.Tubeless lastik alip ic lastikle kullanan arkadaslarin yorumlari ve tecrubeleri de etkili olacak diye dusunuyorum. Draggy yazdigin hersey dogru ama degisen lastik teknolojisi ile acaba tubeless lastik-ic lastikle kullanabilir miyiz. B serisi ( michelin commander, marathon, bridegstone exedra ) lastikler bizim gibi motorlar icin uretiliyor. Ben de tubetype almak istiyorum ama bulamadigim icin tubeless konusunda halen kafam karisik.

  18. #1178
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Yabancı forumlara bu konuda bakmakta fayda var bence..

  19. #1179
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    benim eski motorda pirelli riote tubeles vardı hiç bir sorun çıkartmadı ayrıca iç lastik dediginiz şambrel. tel jantlarda kullanılan bir şey

    istanbulda yaşıyorsanız tophanede buz motor var götürün ordakiler en doğru lastigi söyler takarlar balans ayarlarını yaparlar

    ayrıca lastik dediğin yumuşak hamurlu olucak 2 yılda biticek gerekirse ama yere adete kaynayacak,şahsi görüşüm tabi ki

  20. #1180

    Üyelik
    10 Nisan 2014
    Motosikleti
    Honda today yamaha ybr125esd
    arkadaşlar iyi günler.ben de yeni bir dragstar almayı düşünüyorum.2001 model 35000 km 2007 trafik çıkışlı 14000tl fiyata.drugstar kullanıcısı güvendiğim bir arkadaşım makinanın sahibini bizzat tanıyor.güvenilir bir kişi ve güvenilir bir motor oldugunu söyledi.sizce uygunmudur?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler