Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mayıs 2012, 09:03
#461
fi tarihte çok araştırmıştım, uygun vites aralıkları için:
15 üzerine çıktığında 2. vites, giderken 10 un altına düşersen mutlaka 1. vites
40 üzerine çıktığında 3. vites, giderken 30 un altına düşersende 2. vites
60 üzerine çıktığında 4. vites, giderken 50 nin altına düşersende 3. vites
80 üzerine çıktığında 5. vites, giderken 70 in altına inersende 4. vites
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Reklamlar
-
28 Mayıs 2012, 21:59
#462
draggy adlı üyeden alıntı
fi tarihte çok araştırmıştım, uygun vites aralıkları için:
15 üzerine çıktığında 2. vites, giderken 10 un altına düşersen mutlaka 1. vites
40 üzerine çıktığında 3. vites, giderken 30 un altına düşersende 2. vites
60 üzerine çıktığında 4. vites, giderken 50 nin altına düşersende 3. vites
80 üzerine çıktığında 5. vites, giderken 70 in altına inersende 4. vites
bilgi için teşekkür ederim...
-
06 Haziran 2012, 15:17
#463
gv650 dusunuyordum ama dragstara karsi sempati uyandirdiniz bende bilmiyorum tesekkurmu etsem yoksa suclasammi :D
-
06 Haziran 2012, 17:36
#464
Gv650 ve Dragstar çok farklı makinalar hocam aman diyim GV650 içinde hapsedilmiş kurt misali bir ss var, Dragstar düz Cruiser, hangi tarzdan hoşlanıyorsan ona yönelmen gerek
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
06 Haziran 2012, 18:23
#465
draggy adlı üyeden alıntı
Gv650 ve Dragstar çok farklı makinalar hocam aman diyim
GV650 içinde hapsedilmiş kurt misali bir ss var, Dragstar düz Cruiser, hangi tarzdan hoşlanıyorsan ona yönelmen gerek
cok koyu bir cruiser hastasiyim, acik konusayim gv650 nin o durusu cok hosuma gidiyor, ama insan arastirdikca cruiser motor sevmemizin tek nedeni sadece nasil gorundugu degil nasil bir histe uyandirdigi, gv650 gorunum olarak hosuma gitsede bana cruiser ruhunu verecegini sanmiyorum. tum yorumlari okudum burda
draggy size dragstar650 icin ozel bir odul vermeliler, eminim bu forumda bir cok kisi sizin sayenizde dragstari secmis yada kullanim kolayligi saglamistir.
-
07 Haziran 2012, 22:47
#466
arkadaşlar merhabalar bu gün bende aranıza katıldım 2005 model bir dragstar sahibi oldum 12000 tl verdim siyah ve full aksesuarlı 4700 kmdeinşallah kazasız belasız bineriz yıllarca.
sağlıcakla kalın
-
08 Haziran 2012, 01:49
#467
manners adlı üyeden alıntı
cok koyu bir cruiser hastasiyim, acik konusayim gv650 nin o durusu cok hosuma gidiyor, ama insan arastirdikca cruiser motor sevmemizin tek nedeni sadece nasil gorundugu degil nasil bir histe uyandirdigi, gv650 gorunum olarak hosuma gitsede bana cruiser ruhunu verecegini sanmiyorum. tum yorumlari okudum burda
draggy size dragstar650 icin ozel bir odul vermeliler, eminim bu forumda bir cok kisi sizin sayenizde dragstari secmis yada kullanim kolayligi saglamistir.
Yok hocam estağfurullah, elimden geldiğimce motorumu tanıtıyorum ama elbet çok daha iyi bir sürü motor vardır
cagataybudak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhabalar bu gün bende aranıza katıldım 2005 model bir dragstar sahibi oldum 12000 tl verdim siyah ve full aksesuarlı 4700 kmdeinşallah kazasız belasız bineriz yıllarca.
sağlıcakla kalın
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun 2005 model 2007 çıkışlı motorumu 2008 de 11,500 e almıştım, şu an 20 verseler satmam aldığım aksesuarı, yedek parçalarım en az 5 bin eder İnşallah emekliliğimde de binerim, yanına kardeş aldık, kardeşi satarım onu satmam
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
17 Haziran 2012, 03:04
#468
Merhaba arkadaşlar öncelikle yararlı bilgiler için hepinize teşekkür ederim. Ben ilk motorumu alacağım ve bunun Drag Star olmasını istiyorum çünkü öylesine bi motor alıp sonra bidaha almaya para ve zaman harcamak istemiyorum sizce çokta sorun olurmu ilk için drag star
-
17 Haziran 2012, 11:56
#469
Motor deneyimin yoksa hocam tavsiye etmiyorum, ilk motor için çok ağırdır..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
20 Haziran 2012, 20:09
#470
Ya boyum 1.84 kilom 100 ve kuvvetli bir adamımdır yani motoru kaldırabilirim diye söylüyorum kontrolde başta sorun yaşasamda çabuk kavrayan biri olarak çok sorun olmayacağını düşünüyorum ama ya diğer arkadaşlarda bir fikirlerini verirse sevinirim. Teşekkürler.
[B]RİDE OR DİE[/B] :jocolor:
-
20 Haziran 2012, 20:21
#471
Bende 178 boy kilo 128,, O kadar yıllar body ve boks yaptım ama dediğim ağırlık manevra manasında idi Motor tecrüben yoksa inan çok zorlanırsın, denemek içi kiralayabilir veya birinden rica et, başlamak için 250 idealdir sonra yükseltirsin.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
22 Haziran 2012, 17:34
#472
İlk kullanan arkadaşların bazılarıyla konuştum o kadarda problem değil diyorlar ama bir bakayım kiralamak falan mantıklı denemeden almak istemem zaten bi kaç kere kiralarım.
[B]RİDE OR DİE[/B] :jocolor:
-
05 Temmuz 2012, 14:13
#473
sisemantari adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar öncelikle yararlı bilgiler için hepinize teşekkür ederim. Ben ilk motorumu alacağım ve bunun Drag Star olmasını istiyorum çünkü öylesine bi motor alıp sonra bidaha almaya para ve zaman harcamak istemiyorum sizce çokta sorun olurmu ilk için drag star
Selam bende ilk motor tecrübeme drag star 650 ile başladım, bu ikinci sezonum ama işe gidip gelirken her gün kullanıyorum, toplamda 3.000 km deneyimim oldu, şimdi kaşınmaya başladım 1000 cc ne alabilirm diye.
yüksek hız ve devirde motordan bir titreme sesi geliyor motor altından kime gösterdimse bu lamadı, soğudum biraz, varmı istanbulda bir yer tavsiye edecek, draggy senle buluşsakda bir kullansan benim motoru
-
05 Temmuz 2012, 20:39
#474
titreme sesi, sol tarafta yarımay (ayçöreğimi diyeyim) şeklinde krom bir kapak var. statör kpağı ile şaft kapağının arasında. bu yerine tam oturmayınca zangır zangır titreyip ses çıkarıyor.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
08 Ağustos 2012, 16:01
#475
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 yıldır Ramzey QM 250 kullanıcısıyım. Kpss'ye hazırlanıyorum ve tek motivasyon aracım Dragstar650 Classic almak. Bütün sayfaları okudum ve draggy'e emeği ve bilgisinden dolayı teşekkür etmek isterim.
Bu yaz ramzeyimle trabzon antalya arası 4300 km. yol yaptım. Bu tur bazı önemli noktaları farketmemi sağladı.
İlki titreşim. Takdir edersiniz ki çin motoru kullanınca cep telefonundan fazla titriyorsunuz. Özellikle artçım çok zorlandı. Dragstarda böyle bir sorun yaşama ihtimalim olmadığından emin olmak istedim.
İkinci nokta ise trabzonda yaşıyorum. Asfalt kadar arazide de kullanmam gerekecek. şaftlı olmasından dolayı arazide sorun yaşar mıyım?
Tecrübelerinizle beni aydınlatırsanız teşekkür ederim. Kazasız sürüşler dilerim.
-
08 Ağustos 2012, 21:54
#476
araziye gelmez hocam, alçak motor, zincirlide olsa çok ağır bir motor ve arazide anca 2-3 dk istisnaen gidebilir. Titreşim var ama çinli motorlar gibi gövde titreşimi değil motorun gücünden gelen altında çalışan bir canavarın titremesi, bunu vücudunda hissetmiyorsun en güzelliği de bu ...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
08 Ağustos 2012, 23:58
#477
dengelemesi yol tutusunu hiç bir makinaya değişmem sanki bana özel yapmışlar
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
11 Ağustos 2012, 13:25
#478
draggy adlı üyeden alıntı
araziye gelmez hocam, alçak motor, zincirlide olsa çok ağır bir motor ve arazide anca 2-3 dk istisnaen gidebilir. Titreşim var ama çinli motorlar gibi gövde titreşimi değil
motorun gücünden gelen altında çalışan bir canavarın titremesi, bunu vücudunda hissetmiyorsun en güzelliği de bu ...
Arazi derken biraz yanlış anlattım galiba. En fazla köy yolu ve stabilize yolda kullanmak zorunda kalabilirim. Onların üstesinden gelebilir değil mi?
Motor ustam bahsetmişti. Kendisinde bmw r 1100 gs var. Şaftlı motor asfaltta harikadır ama arazide şafttan çok ses gelir (kırıldığını sanırsın) demişti. Böyle birşey var mıdır dragstarda. Tecrübe ettiniz mi?
Titreşim konusunda çekindiğim noktalar, beni gaza getiren konular oldu artık. Bilgiler için sağol draggy.
-
13 Ağustos 2012, 01:19
#479
valla arazi yolunu bilmemde bozuk asfalt yolda ses geliyor şafttan bence ustanın sözlerinde haklılık payı var.
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
28 Ağustos 2012, 11:39
#480
su soğutmalı olsaydı tadından yenmezdi sanırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler