v-star diye bakacaksın hocam çok gördüm, artçı almayacaksın galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
linkte buldum http://cgi.ebay.com/ebaymotors/STAR-...item25689a71b9
v-star diye bakacaksın hocam çok gördüm, artçı almayacaksın galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
linkte buldum http://cgi.ebay.com/ebaymotors/STAR-...item25689a71b9
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Draggy hocam çok saol valla, xvs650 luggage şeklinde arama yaptığımdan bulamadım.
Bir süre artçı almayı düşünmüyorum dediğin gibi Bakalım ..
Benim için motorda farklı bir imaj olacağını düşündüğümden de heves ettim biraz.
Bu motorlar tek sele çok güzel oluyor. Yalnız eğer artçı selesini sökeceksen sürücü selesini de biraz inceltmeyi düşün derim.
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
Taktıktan sonraki haline göre iyileştirmeye gidilebilir tabi.
Ancak bendeki classic değil custom olan modeli belki hiç yakışmaya da bilir :/
Custom da nasıl duracak bende merak ettim. Yaparsan belki kopya çekerim.[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 03:36 ---------- Previous post was at 03:24 ----------
---------- Post added at 03:41 ---------- Previous post was at 03:36 ----------
Arkadaşlar artçı selemi bir pisipisi yırtamamış ama, elek yapmış. Orjinale sadık kaliteli döşeme ve/veya döşemeci tecrübelerinizi öğrenebilir miyim. Teşekkürler.
selam arkadaşlar, dragstar 650'nin orijinal gidon boyutları, özellikle yükseklik ve genişlik nedir acaba? teşekkür ederim.
Selam
Aranıza yeni katıldım, yaklaşık 1 yıldır dragstar 650 classic kullanıyorum. Çatlayan manifolt lastiklerini değiştirmekiçin (ön ve arka) yetkili servis 100 tl istedi, aynı iş için başka bir yer ise 40 tl istiyor, sizce yetkili servise mi yaptırmak lazım, görüşü olan var mı. (bu arda 2 lastiğin parça fiyatı 140 tl)
Selam KARCA, çatlayan karbüratör boğaz lastiklerini değiştirmek çok ta zor bir iş değil, ancak değişimden sonra senkron ayarının yapılması gerekir, bu yüzden senkron ayarı yapabilen bir yer olmasına dikkat etmelisin. Düşük fiyat veren usta ile görüş, elinde ayar cihazı varsa ona yaptır derim. Saygılarımla
herkeze merhaba ismim kaan sonunda bende dragstarıma ( 97 model sport 650 32000 km ) kavuştum ama bir sorunum var yardımcı olursanız sevinirim
motoru aldıgımdamı yada sonradan mı oluştu bilmiyorum ki aldıgımda tek marşta çalıştı...
daha sonraları belli bir süre çalıştırıp dolaştıgımda eger motoru kapatırsam ki her zaman olmuyor tekrar marş veremiyorum marş butonuna bastıgımda koltugun altında sigortaların oldugu kısımdan zırrıtttt diye bir ses gelip marş motoru çalışmıyor ve bir kaç denemeden sonra akü bitiyor:( vurdurup çalıştırıyorum aku dolması ıcın bekletiyorum sonra kapatıp tetkrar çalıştırıyorum ama 2 dir yapıyor bunu sinir bozucu bir sorun!! eski sahibini aradım akü 6 ay önce yenilediğini ( yausa ) söyledi sorunu anlayamadım özelden draggy e msj attım belki sizinde bilğiniz olabilir yardım lütfen
sonuçta işçi adamım en makul şekilde bu olaydan kurtulmamı sağlarsanız çok sevinirim
bende virago varken aynı sorunu yaşadım...benzin pompasından olabilir...yakıt azalınca ses yapıyordu...normal denilmişti bana.....
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
benzin yeteri kadar vardı anladıgım kadar ile elektiriksel bir sorun var.. bu arada apartman sakinleri ilede sorun yaşıyorum çalıştırıp gittimde arabaların alarmları çıldırmış gibi ötüyor)
şu an elinde classic dragstar için aksesuar olan arkadaş var mı acaba?
Neye ihtiyacın var?
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
aslında bu konuda doyumsuz olduğumu söylersem yalan olmaz, draggy. son zamanlarda pek bi masraf yaptım, mesela koltuğumu custom solo biçiminde baştan yaptırdım, ape hanger gidon, krom elcikler,hidrolik hortumu, gaz tellerim ve debriyaj telimi aldım ama taktırmadım henüz, keza arka lastiğimi de henüz taktırmadığım halde yeni aldım duruyo. ufak tefek, yavaş yavaş krom aksesuar bakınıyorum.
Ok, ihtiyacın olanları söyle bakarım yedeklerime
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
sis far bağlantısı dışında hepsi var (bende arıyorum yamahanın orjinalini) ama diğerleri maalesef birer adet var bende daha takmadım bile Orjinal yamahanınkileri aramıyorsan hawk öneririm. Ben eski hawkların çoğunu elimden çıkardım, 3-4 ay önce olsaydı onlardan vardı ama hep sattım, şimdi sadece yamahanın kendi aksesuarlarını takacağım..
buji olarak splitfire platinium öneririm.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
hawklara bakıyorum ben de, önerin için de teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
dragstarımın ve bu yaz çıktığım gezinin resimlerini yayınlayacam lakin bir türlü başaramıyorum, rezil de olduk bu yüzden gezi fotoğrafları bölümünde konu açtı idim ama resim yok bilen arkadaşlar yardımcı olursa nefis olacak.
sonunda ocak ayı başında hayalimdeki makinaya kavuştum. dragstar xvs 650 a classic. 2001 model, 40000 km'de ama son 3 yılını neredeyse garajda geçirmiş bir motor.
daha önceki motorum bisan roadstar 250'de olduğu gibi yine uzun araştırmalar sonucu "custom" bir makine bulduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. fakat resim çekip koyacak bir kameram olmadığı! için (uzun hikaye) henüz bir foto ekleyemedim, inşallah 1-2 haftaya kadar çekip koyarım.
ilk işim motorumu arkadaşımın oturduğu apartmanın bodrumuna kilitlemek oldu. kendi evimin önünce bisan bile görülmemiş işkencelere maruz kalmıştı (bunu bisan ve bursa başlıklarında çokça anlattım)ç bu yüzden şimdi kara kara düşünüyorum havalar ısındığında motoru kullanmaya başlayınca ne olacak diye? bu konuda her türlü öneriye açığım arkadaşlar, motorlarınızı saklayacak bir yeriniz olmayanlar ne yapıyorlar lütfen anlatın, yoksda bu kez başım kesin belaya girecek çünkü motor aşırı dikkat çekiyor.
ikinci olarak internetten orjinal "user manual" (kullanıcı el kitabı)nı indirdim. lazım olana adres veririm (hatırlarsam tabi)
üzerinde ape hanger gidon, geniş ayaklıklar, bolca highway hawk aksesuarı (lamba, çamurluk, pedal vs), deri püsküller, özel ince mono sele zaten var ama daha başka aksesuarlar araştırıyorum. bana tavsiye edeceğiniz adresler olursa sevinirim. (internet kuduzuyum ne arasam bulurum, ayrıca bu motosiklet üzerinde en çok modifiye yapılan modellerden biri. bunlara rağmen doğru düzgün bir site bulamadım şaşkınım!?)
hepinize kazasız belasız sürüşler, havalar düzelsinde bir an önce binelim keyifle...
mutlu son yoktur! hakan demirkapı
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)