Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mayıs 2010, 10:57
#221
Selam arkadaslar
ilk defa vitesli motor kullanacağım. Sizce Dragstar 650 ile baslamak iyi bir fikir mi ? suzuki vl 250 alacaktım fakat herkes sıkılırsın diyor. Daha önce piaggo X9 500 kullandım. sadece vites olayını yeni öğreneceğim.
su an 9000 tl civari dragstar arayışındayım bende.
Bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2010, 12:59
#222
İlk tecrübense uygun olmayacaktır bence, illa ilk d,yorsan sağlam bir eğitim almanı öneririm.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
10 Mayıs 2010, 04:14
#223
dragstar icin 20-30 bin km hic bi sey degıl.Malum cın malları ıle karıstırmayın arkadaslar.isteyen olursa http://www.sahibinden.com/39_400_km_...XQQdisplayitem ilan numarası #24464943 98 model 39bin km de makınamı satmayı dusunuyorum fıyat 7,750 yer z.burnu
-
10 Mayıs 2010, 09:18
#224
Aşığım sana ....
imzamda da görüldüğü üzere ....
You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak
-
14 Mayıs 2010, 13:13
#225
turkhakan adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/keeway_sl1...XQQdisplayitem kardeş şu motoru bi satsam gelir senin motoru alırım
3000 nakitim var bu motoru da satsam gerisi gelir))
-
14 Haziran 2010, 14:22
#226
Arkadaşlar merhaba bişey sormak istiyorum size?
Araştırdım ama bulamadım yada anlayamadım bu XVS650 Dragstar ile XVS650A arasında ne gibi farklılıklar var acaba beni biraz aydınlaıtrsanız sevinirim?
Birde "0" kmsi var mı bu motorların varsa fiyatları nedir acaba?
Aslında koyu bir intrudercıyımdır ama sanırım şimdilik maddiyattan ötürü önce bi dragstar tecrübesi yapıcaz
Şimdiden teşekkürler
[COLOR="Blue"]Varmak Değil Yolda Olmak[/COLOR]:cat:
-
14 Haziran 2010, 15:07
#227
İkiside aynı, farklı olanlar clasic ve custom modeli, bir önceki sayfada resimlerini koymuştum. Sıfırı artık getirmiyorlar, karbüratör-enjeksiyon muhabbeti yüzünden ama nedense ben daha enjeksiyonlu çinli göremedim
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
14 Haziran 2010, 15:52
#228
[COLOR="Blue"]Varmak Değil Yolda Olmak[/COLOR]:cat:
-
14 Haziran 2010, 17:28
#229
wert_35 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim bilgiler için sahibindende gördüğüm kadarıyla en yeni modeli 2009
Titreşim konusunda çok sıkıntı var mı peki yamahanın honda ve suzukiden daha titreşimli olduğunu söylüyolar
Titreşim mi
XVS1300 A'nın tanıtım yazısından bir metin, bu kafandaki titreşim olayına çözüm getirecektir. Titreşim dediğin şey motorun komple zrıldaması mı, yoksa pistonlardan gelen çalışma hissi mi?
Her ne kadar XVS1300A sürücüsüne makinanın çalışma vibrasyonunu hissettirecek şekilde dizayn edilmişse de, bu vibrasyon motosiklet ve sürücüsü için çok zararlı olan mekanik vibrasyonla karıştırılmamalıdır.
Bütün “cruiser” sürücüleri tarafından her zaman hissedilmek istenen vibrasyon;
motor çalışırken silindirlerin içinde meydana gelen patlamadan oluşan, makinanın kalp atışına benzer çalışma vibrasyondur.
Bu vibrasyon motorun çalıştığını, hayatta olduğunu anlatır.
Diğer mekanik parçaların hareketinden oluşan zararlı vibrasyon ise XVS1300A’nın makinasının iki yanına konulan balans ağırlıklarıyla elimine edilmiştir.
Çinli motorlarda bu balansörler olmadığı için beyninize kadar titrersiniz, mekanik vibrasyondur o. Dragstarda ise mekanik vibrasyon yok, heleki açık egsozlarınız varsa makinanın altında çalıştığını çok rahat hissedersiniz
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
18 Haziran 2010, 12:11
#230
Arkadaşlar istanbulda motoru iç rahatlığıyla bırakabileceğim iyi bir usta bilen var mı?
-
18 Haziran 2010, 14:59
#231
Ben bir yerle irtibat halindeyim, yeni kuruldu, memnun kalırsam haberdar ederim...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
18 Haziran 2010, 17:46
#232
-
28 Haziran 2010, 14:04
#233
arkadaşlar merhaba .eski bir burgmancı ve yeni bir drangstarcı olarak aranızdayım.benim şöyle bir sorunum var motorumun yağını değiştirmek istiyorumda acaba kaç numara yağ koysam.
-
28 Haziran 2010, 14:35
#234
Kitapçığına göre 10-40 15-40 fln koyabiliyorsun ama ben yaz olduğu ve hava sıcak olduğu için 15-50 full sentetik Ipone koydum...V motorlar için özel üretilen bir yağ...Çok memnunum, diğerlerine göre biraz daha pahalı ama motor için sonuçta kanı kadar önemli bir mevzu olduğu için 5-6 TL fark önemli değil...
-
28 Haziran 2010, 15:00
#235
Aslında yazın çok sıcak bir yerde isen 20-40 da koyabilirsin, geçen seneki ege seyahatimde yamalube dan çok memnun kalmıştım.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
29 Haziran 2010, 00:59
#236
sanırım daha önce bakım yaptırırken servis 10-40 koymuştu .şimdi vites geçişleri çok sert gibi geliyor .bu sefer 15 -40 koyayım bakalım değişecek mi.
-
06 Temmuz 2010, 21:04
#237
slmlar arkadaşlar..lütfen yardım elinizi uzatın..
2000 model 35.000 km de 1 yıldır depoda duran bir dragstar 650 sport buldum görünüşte cillop gibi bişey,fiyatıda 8000 tl gibi...daha tam anlaşmadım..sizden ricam bu motoru alırken nelerine dikkat etmeliyim.,nerelerine baktırmalıyım,parça konusunda sıkıntı çekermiyim, km(35 bin) konusu problem olurmu,motor yıpranmışmıdır sizce.,fiyat nasıl?,
acil yardım bekliyorum..
-
06 Temmuz 2010, 23:34
#238
hatakank adlı üyeden alıntı
slmlar arkadaşlar..lütfen yardım elinizi uzatın..
2000 model 35.000 km de 1 yıldır depoda duran bir dragstar 650 sport buldum görünüşte cillop gibi bişey,fiyatıda 8000 tl gibi...daha tam anlaşmadım..sizden ricam bu motoru alırken nelerine dikkat etmeliyim.,nerelerine baktırmalıyım,parça konusunda sıkıntı çekermiyim, km(35 bin) konusu problem olurmu,motor yıpranmışmıdır sizce.,fiyat nasıl?,
acil yardım bekliyorum..
35.000 km hiç bir şey ben bir senede 17.000 km yaptım 10 senelik motor bakman gerekenler değişmesi gerekenler olacak, sıralayım sana diğer alacak olan arkadaşlara da referans olur hem...
1) Akü bitmiştir, 10 senedirde değişmediyse değişecek 150 TL,
2) Depo dolu şekilde mi bekletilmiş, koruyucu eklenmiş mi, eğer yapılmadıysa depo temizliği ve karbüratör temizliği olacak, bilmiyorsan serviste 200 TL ni alırlar yapmak için,
3) Lastiklerin 5 sene veya 30.000 km ömrü var, lastikler yeni mi veya yakın tarihli mi, lastikler 700 TL civarı,
4) Motor çalıştığında direkt motorun gürül gürül sesi mi geliyor yoksa ısınana kadar çık çık şeklinde ses duyuyor musun, bu sesi duyuyorsan büyük ihtimal açık egsoz yüzünden sübop ayarı bozulmuştur, ayarlanacak, takribi 100 TL tutar,
5) Eğer motorda yüksek devirde motor sesinin dışında sürtme, elektrikli süpürge sesi gibi ses çıkıyor mu, çıkıyorsa karbüratör manifoldlarına bakılacak, motor sıcakken tazyikli su tutuldu ise manifoldlarda çatlak yırtık olabilir, ben çiftini 40 $ a aldım,
6) Debriyaj balataları kontrol edilecek, motor ilk çalıştırmada debriyajda iken fırlıyor mu? balatalar bitikse yan sanayi en az 200 gözden çıkacak,
7) Elektrik sistemi kontrol edilecek, yanmayan herhangi bir lamba var mı, switchler çalışıyor mu,
8) Öndeki disk frene bakılacak derin çizik oyuklar var mı? Varsa bitik balata ile kullanılmış demek ki 200 $ sıfırı + olarak hidrolik kontrol edilebilir, arka fren kontrol edilecek,
9) Şasi kontrol edilecek, herhangi bir kırık kaynak, yamulma var mı bakılacak,
10) Her motor yatmış olabilir bence mahzuru yok ama satıcı yatmış motora yatmadı diyerek fiyat artırmaya çalışabilir ( yatmış motor bence şasi ve gövdede hasara sebep olmadıkça bence gereksiz bir uğraş, motorun değeri bence düşmemeli) bu yüzden lokal boya var mı, veya komple boya var mı kontrol edilecek. Komple boyayı şöyle anlarsın, eğer çamurluk veya depoda boya varsa, çizgi şeklindeki şerit çıkartmaları yoktur. Malum şerit çıkartmalar 300 TL
11) Vidalarda pas vs.. var mı kontrol edilecek (varsa bile temizlenir kafaya takmayın),
12) Motor ilk marşta çalışıyor mu? çalışmıyorsa devir ayarları bozuktur, bujiler eskidir vb..
13) Bir de uzun süre kullanılmamışsa, yağ ve filtreler değişecek,
14) Ön çatalları elinle tutup, direksiyonu bir arkadaşına çevirtmeye çalış, eğer bir boşluk, sallantı varsa ya eğrilik yada rulmanlarda sorun vardır,
15) Son olarak en önemlisi, motor mavimsi bir duman atıyorsa ardına bakmadan kaç motor yağ yakıyor demektir bu.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
07 Temmuz 2010, 10:15
#239
abi döktürmüşşün valla..senin demene göre ;bu motora en fazla 7.000 tl ver ve en önemliside mavi dumana bak...bu masrafları yaptıgımda heralde daha bi problem olmaz,işin kötü tarafıda ben ordudayım burda servisi yok bu motorun,sanayideki her motordan anlayan motosiklet tamircilerine başvurucaz mecbur...çok teşekkür ederim çok faydalı oldu inanın,ikinci elden çok çektim çünkü..tavsiyelerinizin devamını dilerim..
-
07 Temmuz 2010, 10:29
#240
Draggy valla döktürmüşsün
Eminim bu bilgilendirmeler,onları alabilen arkadaşlara referans olacak..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler