teşekkürler Draggy kardeş faceden de guruba katıldım. Kullanım klavuzunu da bulsak tadından yenmez
teşekkürler Draggy kardeş faceden de guruba katıldım. Kullanım klavuzunu da bulsak tadından yenmez
Arkadaslar herkese merhaba
2005 model dragstarimin uzun cabalar ve masraflar sonucunda beyinde (cdi) arizasini tespit ettik ikici el veya alternatif beyin olurmu yada eski beyini tamiri mumkunmu basina gelen arkadaslar veya bilenler bilgilerndirebilirmi rica etsem tesekkur simdiden
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Arkadaşlar merhaba. Forum sitesini baştan sona okudum her gün uyumadan önce Sonlarına doğru arıza paylasimlari canimi sıksa da büyük bir zevkti benim icin.Ozelliklr draggy beye hayran kaldım. Gerek bilgi donanim gerekse yardimlari cok etkileyici.Uzun süredir bende dragstar arıyorum. Bir ilanı gözüme kestirdim sizinle paylaşmak istiyorum. Motoru bilen arkadaşarin yorumlarını bekliyorum. Umarım uzun süredir paylaşım yapılmayan bu sayfa tekrar canlanır. Şimdiden teşekkür ederim. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2009-model,cok-temiz,az-km,dragstar-klasik-577382791/detay
Herkese merhabalar, 2004 model dragstar classic motosikletimdeki ateşleme problemini çözmeye çalışıyoruz. Sorunun pickup coil(tetikleyici) parcasından kaynaklandıgını düşünüyoruz. Marş motoru dönüyor fakat buji kablolarına ateşleme gelmiyor. Parcanın degerlerini olctugumuzde servis kitapciginda belirtilen direnc degerlerini vermedigini gorduk. Çin malı muadil parça taktık başlangıçta sorunsuz çalışsa da 20 km sonra motor yolda stop etti ve yine ateşleme gitti. Kablolardan deger ölcumu yaptıgımızda degerler yine bozuk cıktı. Yetkili servisler bu parcayı tek başına satmıyor, statorle birlikte veriyor. Boyle olunca da fiyat 1400 tl lere cıkıyor ve ayrıca tr'de su an yok, yurt dısından siparisle getirteceklerini soyluyorlar. Böyle kritik ve sıkıntılı parca neden satılmaz, bulunmaz anlamıyorum. Uzun lafın kısası elinde calısır durumda bu parcadan olan birisini arıyorum. Şimdiden yardımları icin draggy'ye ve diger ilgilenenlere teşekkürler.
ABD versiyonu 2015
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Arkadaşlar Xvs650 Kullanıcılarının olduğu Whatsapp grubunuz var mı acaba ?
Herkese selamlar. 2007 de viragomu sattığımdan beri siteye yazmıyordum. 99 dragstar ile tekrar siteye dönüş yaptım. Eğer bi whatsapp grubu varsa bana da no atabilir misiniz
Merhaba arkadaşlar benim 98 model dragstarım var ve Antalya'da yaşıyorum. Motorun ön kısmından gelen bir sanki vida gevşemiş o sallanıyor gibi bir şıngırtı vardı ve motor ısındıkça artıyordu bu ses. tamircime dinlettim dedi ki motor eski olduğu için bu tarz sesler gelebilir normaldir. Motoru yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ve bu durum 2 aydır falan var. yağ çok ince geliyor olabilir diye yağı değiştirdim. kışın 10w 40 yağ kullanıyordum. yaz geldi diye yaklaşık 2-3 hafta önce 15w 50 motul 5100 yağ koydum hem de biraz daha kalın olsun dedim. malum Antalya'da hava soğutmalı motor kullanıyorum. Tam yağı değiştireceğim dönemde konjektör ve statör arıza yaptı. akü amperi ile ilgili bi durumdan dolayı yakmış. akü, statör ve konjektör değişti yağ değişti. motoru aldığım gün motor inanılmaz güçlüydü yani inanılmaz bir fark vardı ve o ses kesilmiş gibiydi. ama gün geçtikçe ses tekrardan gelmeye başladı ve bu arada 2. ya da 3. viteste gaz açtığım zaman motor resmen tak tak tak diye gazlıyor ve sanki bi geri itme hissediyorum. yani motosiklet gitmek istiyor ancak bir şey engel oluyormuş gibi. tamirciye yine gösterdim bu durumu ancak herhangi bir sorun olmadığını söyledi. herhangi bir fikri olan varsa duymak isterim. teşekkür ederim
mrb.antalyada eski sanayii de çöl ticaret var onların yaşlı bir ustası var birde ona baktırın
olimpiyat motor varmış çöl ticaretin orada. ahmet usta dragstar'dan anlar diyorlar tanıyor musunuz kendisini?
Merhabalar herkese. Sayfa uzun süredir suskun kalmış ama umarım gören birileri çıkar
Hem motoru büyütmek, hem konforu artırmak amacıyla motor arayışım başladı. Dragstar da uzun zamandır ilgimi çeken bir motor. İlanları bir süredir takip ediyorum da modeller hep eski. Fakat km'ler nedense 30bin 35bin bandında. Ben 200lük motorumu alalı henüz 2 yıl olmadı 20bine ulaştım bile.
Bu durum bende sürekli bir tedirginlik yaratıyor ve bir adım geri atıyorum. Bu durumla alakalı mantığıma oturan 2 sebep var.
1- Dragstar yol yapmak için uygun bir motor olmayabilir. Yakıt tüketimi, konfor vb sebepler (Deneme sürüşü yapma fırsatı bulamadığım için bu yorumu yapıyorum)
2- Bariz bir şekilde km ile oynanmış.
Muayenesi vb işleri tamamlanmış motor, iyi bir eksper kontrolünden sonra alınabilir mi arkadaşlar. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
iyi bakılmış,iyi kulanılmış dragstar motoru kullanılr elbette ancak çevremde daha önce dragstar alan arkdaşlar seneyi bitirmden motorlarını sattılar.
Tanık olduğum sorunları ise şöyleydi;
-bu modeller 100-110 km den sonra aşırı titreşim yapıyor kullanırken.Uzun yola çıkan arkadaşlarımın en çok söylediği serzeniş bu oldu.Yüksek cc bir motor ama düşük cc motorlar gibi titreşim yapması büyük bir handikap.
-dragstarın motor teknolojisi ve yapısı diğer japonlara göre farklı.Şöyleki misal bir honda shadow motorunda öndeki silindir (ön tekere yakın olan) 1 numaralı çalışan silindir,arka silindir ise 2 numaraları çalışan silindir yapısındadır.Haliyle motor iç blok yapısı ve çalışma mantığıda buna göre dizayn edilmiştir ancak dragstarda bu tam tersidir.Arka silindir 1 numara,ön silindir ise 2 numaralı silindir olarak çalışır.Bu nokta motor iç yapı dinamiklerini değiştirmiştir.Parça olarak bu handikap yaratıtor zira dragstar parçaları da çok pahalı ve çoğu ülkemizde bulunmuyor,bu sebebden ötürüde ustların uzak durduğu bir motor zira bakım-onarm noktasında hassas bir ihçilik istiyor dragstar.
-650cc bir makine olmasına rağmen 5.5-6 lt yakıt sarfiyatı var dragstarın,yani klansmanına göre biraz fazla yakıyor.Benim 750cc shadowum var ve bu rakamlarda yakıyor ortalama.
-piyasada bulunan dragstarların çoğu km leri ile oynanmış makineler maalesef.Düşük km de olan bulmak hem zor hemde gerçek olarak düşük kmde olanların fiyatı ederinden fazla fiyata satılıyor.
dragstar geneli itibariyle yeni başlayanar için 2.el noktasında zor bir motor,bunu çevremdeki arkadaşlarımdanda görüp tecrübe ettiğim için rahat söylüyorum.Yeni modeller gelmediği için de eski hurda makinelerin tarihi eser fiyatına satılmasıda sadece bizim ülkemizde görünen bir durum.Normalde 10 yılı geçmiş her cruiser motorun ederi 10bin altında olması gerekir ancak 25-30 ve hatta üstü fiyatlara 15-20 yıllık motorlar satılır oldu.YÜksek cc ye geçmek isteyen arkdaşlara ben shadow veya intruder tavsiye ediyorum.Dragstara göre daha uygun parça fiyatı ve ustalık yelpazesi geniş çünkü.
Ama tek atışda uzun yıllar cruiser motor kullanayım,temiz ve yaşı genç olsun diyorsanız benim düşüncem 2010-17 arası kawasaki vn900 alın derim.Fİyatları cidden pahalı ama bana göre türkiyede hem yeni model olmaları hemde marka kalitesi,kullanım kolaylığı bakımından vn900 modelleri harika motorlar.Yani alıpda bir daha satmadan kullanabilceğiniz makineler bunlar ama dediğim gibi çok tuzlu motorlar.
Bu arada kawasaki vn900 ve suzuki intruder 800 motorları 2018 yılı itibariyle türkiyeye getirilmeleri sonlandı ekonomik sebeblerden ötürü ancak parça konusunda sıkıntıları yok.Honda shadow ve dragstarlar ise 2008den beri getirilmiyor zaten ancak piyasası olduğu için bunca zaman kullanıldı ülkemizde.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Herkese merhaba,
5 yıldır yol arkadaşlığımı yapan 2005 model 650 classic motorumla yolları ayırmaya karar verdim. Sahibinden linkini paylaşacağım ama yinede forumdan da biraz bilgi vermek istiyorum. Motorumun 3. sahibiyim ve 36 yaşında devlet memuruyum. Motor 35.250 km de dedir. Motoru commuter tarzında değil tamamen hobi amaçlı olarak kullandım/kullanıyorum. Haftada bir defa çevre yolunda güzel havalarda dışarı çıkarıyorum ve 35 km lik bir tur atıp geri kapalı garajıma koyuyorum. Oldukça temiz ve iyi baktığımı düşünüyorum. Zaman içinde yıpranan karbüratör manifoldlarından, oringlerine kadar yeniledim. Şaft dişlilerini daha 2 ay evvel lityum bazlı rulman gresiyle arka fren kampanasını değiştirirken gresledim. Üstünde Amerikadan getirtmiş olduğum kuryakyn hypercharger ( bundan maksimum randıman alabilmek için de Japonyadan orjinal mikuni 125'lik meme getirttim.), Mustang marka touring sele takımı ve cobra slash cut slip on egsoz vardır. Üzerinde bunun dışında day maker far dan kuryakyn şase kaplamaya, highway hawk şaft korumadan oem yyamaha arka maşa kaplamaya kadar güzel bir aksesuar seti vardır. Tüm bakımlarını kendim yaptım/yapıyorum. Karbüratör rejetting işlemi sırasında karbüratör diyaframlarına kadar kontrol edip bizzat yağladım. Sorunsuz binebileceğiniz güzel bir motordur. Fiyat için 35.500 TL yazdım ama pazarlık vardır. Fiyatın bu motor için biraz yüksek göründüğünü biliyorum ama 25.000 TL motor parası verip sonra onu toplamaya çalışırken harcayacagınız zaman ve parayı da hesaba katmanızı öneririm. Sahibinden'de iletişim bilgilerim mevcuttur. İstediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
Link: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-memurdan-cobra-egsoz-hypercharger-li-tertemiz-dragstar-650-757274576/detay/
He kardeş şıdov şahane, tüm dünyada kendini kanıtlamış dragstara b.k atmayı bitiremediniz bi türlü... İddia ediyorum tüm japon markaları içinde en sağlam motor dragstardır.
Bana göre de şıdov çöptür, chopper ruhu yoktur, plastiktir, aksesuar bulamazsın dragstarınkini uydurursun, oldu mu?
Sana şıdovunla mutlu günler dilerim!
birader marka kasıntısı yapmaya gerek yok,piyasanın durumuda belli.
ilanlarda olan hangi dragstar sağlamki burda hiddetleniyorsun? sonuçta bu motorlar babamızın ürettiği makineler değil,eski kafalarda yaşamayın artık biraz gerçekçi olun.
Ben çevremde dragstar alıp tecrübe eden arkdaşlarım üzerinden yorum yaptım ve kendi çevremde her japon cruiser motor kullanan arkadaşım var.
kalite olarak kawasaki ve suzuki dragstardanda shadowdanda daha iyi,bunun kıyaslamasını dahi yapmam ben.
ben mesajımda dragstar çöp demedim,kişinin kendi zevkidir aldığı zamanda ekstra uğraşması,ilgilenmesi lazımdır bu motorun gerçeği bu.
ben şahsen dragstarın sport modellerini beğeniyorum ancak piyasada sağlam sport model bulmak zor,bulunduğu zamanda alınması pişmanlık yaratmaz ancak motoru al,bakımlarını yaptırma birde usta sıkıntısı çek durumu olurs elde patlar bu motorlar.
ben piyasa koşulları ve ülkedeki elden ele dolaşan dragstar gerçeklerini yazdım,bunuda saptırıp markacı kafasında saldırarak olayları farkı yöne çekmeniz manidar.Bu kafa yüzündende zaten piyasanın hali ortada.Şuan tüm cruiser sekmentinde olan 10 yaş üstü her motorun asıl değeri 15-20 arasında olmalıdır ama 100 bin km yol yapmış,metal ömrünü tamamlamış,15-20 yaş aralığındaki dragstarlar 28-30 bin den satışda? oysaki geçen yıl 15-20 arası elle tutulur makineler vardı.Madem shadow çöp neden piyasası 35 bin üstü satılıyor? dragstardan ne fazlası var diye sorarlar adama..
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)