Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Eylül 2016, 00:53
#2181
draggy sana çok teşekkür ederim. Engin ustanın elinde parça varmış sağolsun bugün alışverişimizi tamamladık. yarın malzeme gelir cuma bi yola çıkarım artık
@fellini
Dostum ben motoru aldım 10km sonra lastik patladı. Çekiciye yükleyip götürmek zorunda kaldım. Yüzbinlerce km yol yapıp lastiği patlamayanlar var. Ben en ufak turumda 300km yol yapıyorum ama bu lastik riskini göze alınabilir bir risk olarak görüyorum. Periyodik muayene yapmakta fayda var lastikleri.
Reklamlar
-
22 Eylül 2016, 11:34
#2182
fellini adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam..geçen gün otoparka indiğimde arka lastiğin yerde oldugunu gördüm malesef vida girmiş ve bi şekilde hava basıp tamirciye kadar götürüp yaptırdım.arka lastiğin sökülüp takılmasını izlerken usta bana dönüp abi bu yolda başına gelse sen bu lastiği nasıl sökeceksin dedi ki gerçektem çok haklı..üstündeki lastikler dublek (tubeless) ama jantlar telli olduğu için dolayısı ile iç lastikle kullanılıyor.araştırdım kadıköy tarafında bir yer bu jantları dubleks lastikle kullanıma uygun hale getiriyormuş...bu konuda bilgisi olan varmıdır.yoksa ciddi olarak elden çıkarmayı düşüyorum motorumu çünkü ben uzun yol yapmayı seven biriyim ve gercekten gözüm korktu
alışıyorsun tamire zor gelmiyor artık lastik patlamaları bana. Hele arabada ön tekerin yarılması ve takla atmaktan kılpayı kurtulmama sebebiyle artık ayrı bir sevgi besliyorum şabriyellere...
Tel janta tubeless olmaz. yapanda delikleri kapatarak yapıyor ama uyma sorunu var yanak derinliği nedeniyle, olur ama sağlıklı değil. En sağlıklı yöntem, jant yaptırtmak, ön kolay ama arka şaft yuvası nedeni ile biraz tuzlu olabilir. Ya da xvs1100 ün bazı modelleri alaşım jant, bir şekilde uydurulur.
-
22 Eylül 2016, 22:06
#2183
draggy adlı üyeden alıntı
alışıyorsun tamire
zor gelmiyor artık lastik patlamaları bana. Hele arabada ön tekerin yarılması ve takla atmaktan kılpayı kurtulmama sebebiyle artık ayrı bir sevgi besliyorum şabriyellere...
Tel janta tubeless olmaz. yapanda delikleri kapatarak yapıyor ama uyma sorunu var yanak derinliği nedeniyle, olur ama sağlıklı değil. En sağlıklı yöntem, jant yaptırtmak, ön kolay ama arka şaft yuvası nedeni ile biraz tuzlu olabilir. Ya da xvs1100 ün bazı modelleri alaşım jant, bir şekilde uydurulur.
birçok kişiye yapıldığını hatta hiç memnuniyetsiz geri dönüş olmadığını söyledi yapan yer..tabiki yaptırmış biri olsaydı da söyleseydi nasıl oldugunu iyi olurdu.çokta bi maliyeti yok aslında iki jantı yaptırmanın..sanırım önumuzdeki mart nisan gibi yaza girerken yaptırıcam buradan söylerim olumlu yada olumsuz durumu
-
23 Eylül 2016, 22:22
#2184
1 yıl önce Yuasa akü 12v12A olarak aküyü değiştirdim. Uzun yolda aküye direkt bağlı lambalar açık bir süreden sonra benzin almak için durdum ve tekrar çalıştıramadım. Akü bitmiş.
Vurdurarak çalıştırdım ve sonra ilave 2 lambayı kapatıp yola devam ettim hemen şarj oldu.
Akünün zayıflayıp zayıflamadığını tam olarak nasıl anlarız?
İlave aksesuarlar varsa amperi yüksek bir akü mü önerirsiniz? Tercihleriniz nelerdir? 12v12a ama daha güçlü (biraz daha kalın da olabilir ama slota sığıyormuş) aküler var diye duydum.
Marş rublesi sorunu yaşamış ve çile çekmiş biri olarak en güvenli olanı tercih ediyorum )
Motor 1100 classic
-
24 Eylül 2016, 19:51
#2185
Rüyalarııııııııııııııııııma giren bir motorsiklet.......Bayılıyorum.Karşısına geçip 2 saat seyrederiiiiim.O derece Benim Travego otobüsüm var şehirler arası çalışıyorum.Uzun yol .....Makinem x city ama alıcam....sözüm söz
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
Yahu arkadaşlar seyahatlerimde,her motorcuya barzolar hariç saygı duyuyorum.Hadi levo yolu bitir.Yolcunu sağ salim indir.Çek garaja bin motoruna goooo özgürlüğüne diyorum.Ama bu işide bırakamıyorum.Ekmeğim....Motorumu seviyooorum yolu okuyorum korkmuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
Otobüs kaptanına bakın!Motorsiklet fenomeni....Hiç kimse tahmin edemez değil mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
Uzun yol motorcuları;Bu plakayı not edin aklınıza yada postunuza 34 VT 0298 beni geçerken dıt sadece dııt anlarııım.Hepinizin Alayınızın tekeri düz Jiroskopu dengeli dursun
-
26 Eylül 2016, 00:23
#2186
Baktim suan uzerindeki lastiklerde tubeless ama jantlar uygun olmadigi icin ic lastikle kullaniliyor..
-
26 Eylül 2016, 00:56
#2187
levent3410 adlı üyeden alıntı
Otobüs kaptanına bakın!Motorsiklet fenomeni....Hiç kimse tahmin edemez değil mi?
uzun yol motorcuları iyi bilirki tırcılar ve sehirlerarası otobüs söförleri motorlara ozellıkle uzun yol yapanlara sempatı duyar korna çalmadan geçmez.
fakat havalı kornanız bizi çok korkutuyor bilgilenirize :D
-
28 Eylül 2016, 15:46
#2188
-
28 Eylül 2016, 22:30
#2189
-
10 Ekim 2016, 04:01
#2190
Arkadaşlar Yukarıda belirtmiş olduğum ilanım ile ilgili yaşadığım ilginçliği paylaşmak istiyorum.
İlanı ilk verdiğimde motorumun temizliği ve sorunsuzluğu sebebiyle 22000 tl yazdım. Üç dört gün telefonum susmadı. Favoriye ekleyenler vs bayağı yoğun 3-4 gün geçirdim. Gelip bakmak isteyenlerle zamanlarımızın uyuşmaması sonucu bir türlü buluşamadık.
Yakın bir zamanda artık motorumu koyabileceğim bir garajım olmayacak. Bu sebeple motoru kış da dahil olmak üzere dışarıda bırakmak istemediğim için ve başka planlarım da olduğu için fiyatda hatırı sayılır bir indirim yaptım. Fiyatım şu an 15400 tl civarı ama fiyatım 22000 tl iken susmayan telefonum ilgi ve talep birden kesildi.
Fiyattan dolayı motorumda sorun olduğunu mu düşünüyorlar nedir bu olaya anlam veremedim doğrusu.
-
10 Ekim 2016, 14:35
#2191
motor sezonu bitti neredeyse hocam ondan..
-
11 Ekim 2016, 02:55
#2192
Merhaba abiler. Yakın zamanda kendi motorumu satıp Dragstar 650 almayı düşünüyorum. 80 bin km'de uygun fiyata bir makina buldum fakat km'sinden dolayı biraz yemiyor. Bu makinaların motor ömrü kaç bin km'dir?
-
11 Ekim 2016, 11:26
#2193
piyasadaki 30 bin yazılan motorların kaçının km si doğru Motorunu çok nadir kullanan ben bile 37 bindeyim daha... -ki bu sezon topu topu 200km yapabilmişimdir, yatıyor motor resmen..
-
19 Ekim 2016, 00:04
#2194
benim 04 48 bin de. hala taş gibi nazar deymesin.yaz kış her gün kullanıyorum. geçen sadece picup coil bozuldu 25 bin km de ilk arıza
-
19 Ekim 2016, 02:16
#2195
2 makina arasındayım şuan. Ya 98 model 45.000'de Intruder VS800 ya da 35 bindeki 99 model Dragstar 650'yi düşünüyorum. Intruder benim yaşadığım şehirde ama Dragstar başka şehirde olduğundan bi takım sıkıntılar var.
-
19 Ekim 2016, 23:58
#2196
Merhaba arkadaşlar arka teker şaft tarafından jant ile şaftın kesiştiği noktadan yağ sıçramış tekere acaba keçemi patladı eğer öyle birşeyse bu keçeyi nerden alabilirim
-
20 Ekim 2016, 15:20
#2197
Keçe yokta, saç ve oringler var. Sanırım senin 22 numaralı parçan sorunlu.
-
22 Ekim 2016, 01:02
#2198
draggy adlı üyeden alıntı
Peki abi bütün bakımları ve arızaları kendim yaptığım için bunuda kendim yapacağım bu parçayı nerden ne olarak isteyebilirim
-
23 Ekim 2016, 01:12
#2199
Orjinal istersen parçanın kodunu herhangi bir Yamaha servisine bildirebilirsin. Elde varsa kısa sürede Yamaha Türkiye'den gelir. Elde yoksa Japonya'dan getiriyorlar. O noktada sen ebayden vs kendin de bulabilirsin. Tercihine kalıyor.
-
25 Ekim 2016, 18:42
#2200
Herkese selamlar öncelikle on numara motorlarınız var arkadaslar tekeriniz düz bassın. Birinci sayfadan itibaren okumaya baslladim 65 deyim sormuş olan olabilir ama daha biz o konuyu işlemedik diyeyim sorum şu 8 aydır a2 ehliyetim ve 8 ayda 8 bin km superlight 200 tecrubem var ve uzun yol (1800km) da yaptım haftanin 6 gunu motorla işe gidip geliyorum e5 den. A2 ehliyeti bu motoru kullanabiliyo mu yoksa A almak mi gerekiyo. Şimdiden tesekkurler cevap için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler