Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Ağustos 2016, 19:12
#2161
erguvenn7 adlı üyeden alıntı
aynısı bendede olmuştu normalde edigin gibi 2.6lt ama yag filtresini yenilersen biraz daha fazla koyman icab ediyor filtreden dolayı
daha önce filtre değiştirirken 3.2 doldurmuştum. bu sefer sadece filtreyi söküp metal çapakları temizleyip geri taktım. sonra 2.6 lt yağ doldurdum. bu durumda 3 lt ye tamamlasam uygun olurmu acaba?
Reklamlar
-
24 Ağustos 2016, 01:09
#2162
raindays adlı üyeden alıntı
selamlar. dragstar 650 ye 3.1 lt yağ koyulduğunu biliyordum fakat geçenlerde yağ değiştirirken yağ haznesinin üzerinde 2.6 lt yazdığını gördüm ve bu sefer 2.6 lt yağ doldurdum ve öyle kullanıyorum birkaç hahtadır. herhangi bir sorun yaşamadım o konuda. zaten daha öncesinde 3.1 lt yağ dolduruyordum ve motorun altından bayağı yağ aktı zamanla. konu hakkında net bilgisi olan var mı acaba???
keçeleri patlamış olabilir.bir baktırmanı öneririm
-
24 Ağustos 2016, 09:12
#2163
raindays adlı üyeden alıntı
daha önce filtre değiştirirken 3.2 doldurmuştum. bu sefer sadece filtreyi söküp metal çapakları temizleyip geri taktım. sonra 2.6 lt yağ doldurdum. bu durumda 3 lt ye tamamlasam uygun olurmu acaba?
3.2 mi:D hocam ne yaptın sen ya:D
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
26 Ağustos 2016, 01:53
#2164
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
[/COLOR]
waffenSS adlı üyeden alıntı
3.2 mi:D hocam ne yaptın sen ya:D
yaptığımı yazdım zaten. uygun mu değil mi bilgisi olan varsa paylaşmasını bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Yesiam adlı üyeden alıntı
keçeleri patlamış olabilir.bir baktırmanı öneririm
sanmam. çünkü bir süre sonra kesti yağ akıtmayı.sanırım içindeki fazla yağ nedeni ile dışa verdi. şu an öyle bir sorun yaşamıyorum.
-
27 Ağustos 2016, 13:13
#2165
Evet aku aldim yeni..15 dakkada zor calistiriyorum ayni..atesleme bobinlerine elektrik gelmiyor marsa bastigimda..uzun sure basiyorum zar zor geliyor elektrik..sonra bi sikinti yok..her basmaya aliyor..ama soguduktan sonra elektrik gelmiyor..beyin denedim..ana tesiaat role denedim arka camurlugun icimde olan role..ama sonuc ayni
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
draggy adlı üyeden alıntı
yeni aküyle denedin mi? yeni aküde de aynı sorun varsa konjektör statör değerlerine bakın..
Bugün, 13:10 #2165
gknynr çevrimiçi
Üyelik
10 Ağustos 2016
Evet aku aldim yeni..15 dakkada zor calistiriyorum ayni..atesleme bobinlerine elektrik gelmiyor marsa bastigimda..uzun sure basiyorum zar zor geliyor elektrik..sonra bi sikinti yok..her basmaya aliyor..ama soguduktan sonra elektrik gelmiyor..beyin denedim..ana tesiaat role denedim arka camurlugun icimde olan role..ama sonuc ayni
-
27 Ağustos 2016, 23:05
#2166
dragstar 650 calassiciğime michelin commerder 2 takım aldım. fakat motorun üstünde beyaz yanaklı metzeller mevcut. yeni gelen lastiklerime beyaz yanak takmak istiyorum ama ön ve arka lastikler için hangi çapta yanak almalıyım?
ön: 130/90/16
araka:180/70/15
-
28 Ağustos 2016, 18:36
#2167
raindays adlı üyeden alıntı
dragstar 650 calassiciğime michelin commerder 2 takım aldım. fakat motorun üstünde beyaz yanaklı metzeller mevcut. yeni gelen lastiklerime beyaz yanak takmak istiyorum ama ön ve arka lastikler için hangi çapta yanak almalıyım?
ön: 130/90/16
araka:180/70/15
http://www.atlasyanak.com/MotorsikletGrubu.aspx
bir zamanlar bende düşünüyordum classic dragstarıma.sport modele geçince vazgeçtim.ozamanlardan kalma şöle bir link kaydetmişim.arayıp bilgi alabilirsiniz en azından diye düşünüyorum
-
29 Ağustos 2016, 11:24
#2168
balans yapar sonradan takılan yanaklar, atması da cabası..
gknynr adlı üyeden alıntı
Evet aku aldim yeni..15 dakkada zor calistiriyorum ayni..atesleme bobinlerine elektrik gelmiyor marsa bastigimda..uzun sure basiyorum zar zor geliyor elektrik..sonra bi sikinti yok..her basmaya aliyor..ama soguduktan sonra elektrik gelmiyor..beyin denedim..ana tesiaat role denedim arka camurlugun icimde olan role..ama sonuc ayni
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
Bugün, 13:10 #2165
gknynr çevrimiçi
Üyelik
10 Ağustos 2016
Evet aku aldim yeni..15 dakkada zor calistiriyorum ayni..atesleme bobinlerine elektrik gelmiyor marsa bastigimda..uzun sure basiyorum zar zor geliyor elektrik..sonra bi sikinti yok..her basmaya aliyor..ama soguduktan sonra elektrik gelmiyor..beyin denedim..ana tesiaat role denedim arka camurlugun icimde olan role..ama sonuc ayni
Marşa bastığında marş motorun dönüyor mu, dönüyor ama kıvılcım gelmiyorsa pickup-coil den olabilir sorunun değerlerine bir baktır..
-
01 Eylül 2016, 14:35
#2169
Selamlar, Dragstar 650 motorum da far yanmıyor uzun kısa hiçbir şekilde yanmıyor. Ama selektör düğmesine basınca uzun yanıyor. Ampul değiştirdim sigortaları ve tüm bağlantıları kontrol ettim herhangi bir sorun gözükmüyor. Motorun geri kalan lambalarında da hiç bir sorun yok. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba.
-
01 Eylül 2016, 14:46
#2170
Sigorta kutusunun üstünde Koltuğun alt tarafına doğru gizli bir sigorta var onu kontrol et. Onda da sorun yoksa, depoyu kaldırıp alttaki soketleri kontak spreyi ile temizle..
-
11 Eylül 2016, 00:45
#2171
Abilerim selamlar uzun süredir okuyorum bu forumdaki ilk mesajım yanlış yere yazdıysam affola.Regalim vardı sattım 2002 model Dragstar 650 44 binde aldım 3000 kmlik bir ege turu yaptım döndüm eve.Soracağım bir sorum var.Motor bloğunda ön ve arkada egzoz çıkışlarının üstünde gri birer kapak var(Başındaki krom kapaklar anlaşılmasın ) .Benim motor oralardan az bir yağ sızdırmış,miktarı az yere bile damlamamış motorda da bir sıkıntı olmadı.Ustaya gösterdim manifold ayar mayar dedi düzgün söylemedi de onların ne olduğunu,o ringi değişecek 200 lira dedi.Araştırdım bulamadım bununla ilgili birşey şehir dışındayım şuan başkasına da soramadım motoru gösterip.Bilen varsa beni bir aydınlatablir mi nedir bu iş? Fiyat normal mi?
-
11 Eylül 2016, 15:27
#2172
Mrblar arkadaşlar 2002 model classic motorum var kazası boyası yok 58 bin kmde ev alacağım için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur resim atmayı bilmediğim için tel den gorusebiliriz daha geniş bilgi ve resim verebilirim 530 545 40 41
-
12 Eylül 2016, 07:10
#2173
herkese kazasız belasız sürüşler kuban bayramınız mübarek olsun benim motorun sağ alt kısmında yağ filtresinin olduğu bölümden tam yağ filtresinin konduğu yer değil ama onun bulunduğı büyük blokğun altından baya yağ akıyo özellikle sürer ken egzoz ve o blok yağ oluyo motoru kontral ettiğimde motorda üst tarafta yağ yok sadece o bloğun etrafından geliyor gibi sizce conta olabilir mi yada ne olabilir?
resimde koyuyorum biraz yakından çekmişim ama dediğin sağ blokğun altından ve yanında geliyor
http://i.hizliresim.com/vZJ33r.jpg
-
12 Eylül 2016, 22:30
#2174
-
15 Eylül 2016, 12:55
#2175
meraba iyi forumlar 450-460km lik bi yol yaptım iki depo 32 lt harcadım buda litre başına 13 km ediyo niye bukadarr çok yaktı sebebi nedir bilen varmı ben şehir içinde bile enaz 16 görüyodum
-
16 Eylül 2016, 12:33
#2176
Selamlar arkadaşlar, 2004model 1100 classic motorumun marş rublesi bozuldu. İçinde bir pim var ya 12-13 cmlik, onu tornacıda yaptırınca iş çözülür diye gördük. Ne dersiniz?
Ebayde veya Türkiyede en ucuz yollu rubleyi nasıl bulabiliriz? Setine 1800 lira vermemek lazım. Sanırım dişli seti de 800e falan satılıyor artık ama aftermarkette daha ucuzdur diye tahmin ediyorum, bilen varsa danışmak istedim.
Teşekkür ederim.
-
19 Eylül 2016, 14:48
#2177
berkehrercan adlı üyeden alıntı
Abilerim selamlar uzun süredir okuyorum bu forumdaki ilk mesajım yanlış yere yazdıysam affola.Regalim vardı sattım 2002 model Dragstar 650 44 binde aldım 3000 kmlik bir ege turu yaptım döndüm eve.Soracağım bir sorum var.Motor bloğunda ön ve arkada egzoz çıkışlarının üstünde gri birer kapak var(Başındaki krom kapaklar anlaşılmasın
) .Benim motor oralardan az bir yağ sızdırmış,miktarı az yere bile damlamamış motorda da bir sıkıntı olmadı.Ustaya gösterdim manifold ayar mayar dedi düzgün söylemedi de onların ne olduğunu,o ringi değişecek 200 lira dedi.Araştırdım bulamadım bununla ilgili birşey şehir dışındayım şuan başkasına da soramadım motoru gösterip.Bilen varsa beni bir aydınlatablir mi nedir bu iş? Fiyat normal mi?
Oring sanayide 3 TL, al kapağı git uyanı verirler, kendin de değiştirirsin ama elin biraz küçük olacak, çok sıkışık yerde
jasonn adlı üyeden alıntı
herkese kazasız belasız sürüşler kuban bayramınız mübarek olsun benim motorun sağ alt kısmında yağ filtresinin olduğu bölümden tam yağ filtresinin konduğu yer değil ama onun bulunduğı büyük blokğun altından baya yağ akıyo özellikle sürer ken egzoz ve o blok yağ oluyo motoru kontral ettiğimde motorda üst tarafta yağ yok sadece o bloğun etrafından geliyor gibi sizce conta olabilir mi yada ne olabilir?
resimde koyuyorum biraz yakından çekmişim ama dediğin sağ blokğun altından ve yanında geliyor
http://i.hizliresim.com/vZJ33r.jpg
Filtre kapağındaki uzun somun boşa dönüyor mu accık Dönüyorsa sebebini söylücem
Zincarla adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar, 2004model 1100 classic motorumun marş rublesi bozuldu. İçinde bir pim var ya 12-13 cmlik, onu tornacıda yaptırınca iş çözülür diye gördük. Ne dersiniz?
Ebayde veya Türkiyede en ucuz yollu rubleyi nasıl bulabiliriz? Setine 1800 lira vermemek lazım. Sanırım dişli seti de 800e falan satılıyor artık ama aftermarkette daha ucuzdur diye tahmin ediyorum, bilen varsa danışmak istedim.
Teşekkür ederim.
Göztepe de Engin Meral usta var. Bir tane orjinal set bırakmıştım ona, bir danış istersen. Aftermarket tavsiye etmiyorum, made in china ve daha hızlı dağılıyorlar..
erguvenn7 adlı üyeden alıntı
meraba iyi forumlar 450-460km lik bi yol yaptım iki depo 32 lt harcadım buda litre başına 13 km ediyo niye bukadarr çok yaktı sebebi nedir bilen varmı ben şehir içinde bile enaz 16 görüyodum
ben bir depoyla 280-320 arası görüyorum. Karbüratör kurcalanmadıysa, sulu benzin almadıysan; hava filtren ve bujiler beni değiştir diye bağırıyor...
-
19 Eylül 2016, 15:10
#2178
Draggy selam,
İzmir'deyim ben. Göztepedeki ustanın ulaşım bilgisi varsa fiyat alabilirsem nefis olur.
Ebayde bu parçayı buldum. http://www.ebay.com/itm/380820415005
Shipping vs derken 500liraya patlar. Türkiyede orjinalini bulmak gerçekten zor, nerdeyse stoklarda hiçkimsede yok. Fiyatı ise 1850 lira.
Çok ciddi fark var arada.
Bir de incelersen, reinforced yapmışlar o en dıştaki rubleyi. Resimleri var linkte. İşe yarar gibi duruyor.
-
19 Eylül 2016, 17:18
#2179
Zincarla adlı üyeden alıntı
Draggy selam,
İzmir'deyim ben. Göztepedeki ustanın ulaşım bilgisi varsa fiyat alabilirsem nefis olur.
Ebayde bu parçayı buldum. http://www.ebay.com/itm/380820415005
Shipping vs derken 500liraya patlar. Türkiyede orjinalini bulmak gerçekten zor, nerdeyse stoklarda hiçkimsede yok. Fiyatı ise 1850 lira.
Çok ciddi fark var arada.
Bir de incelersen, reinforced yapmışlar o en dıştaki rubleyi. Resimleri var linkte. İşe yarar gibi duruyor.
Özelden yazdım.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
21 Eylül 2016, 20:57
#2180
arkadaşlar selam..geçen gün otoparka indiğimde arka lastiğin yerde oldugunu gördüm malesef vida girmiş ve bi şekilde hava basıp tamirciye kadar götürüp yaptırdım.arka lastiğin sökülüp takılmasını izlerken usta bana dönüp abi bu yolda başına gelse sen bu lastiği nasıl sökeceksin dedi ki gerçektem çok haklı..üstündeki lastikler dublek (tubeless) ama jantlar telli olduğu için dolayısı ile iç lastikle kullanılıyor.araştırdım kadıköy tarafında bir yer bu jantları dubleks lastikle kullanıma uygun hale getiriyormuş...bu konuda bilgisi olan varmıdır.yoksa ciddi olarak elden çıkarmayı düşüyorum motorumu çünkü ben uzun yol yapmayı seven biriyim ve gercekten gözüm korktu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler