Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Nisan 2016, 03:07
#2061
benimde çok ilginç bir problemim var.
2 gün içinde 2 kaza tehlikesi atlattım tabiki neyaptıgını bılmez kasap suruculer bas roldeydı fakat ortalama bır hızla dahı gıderken anı fren yapamıyorum motorumla.lastık durumumda ıyı olmasına ragmen ınanılmaz kaydırıyor.hıc guven vermıyor normalde durulabılecek bır durumda dragstarımla duramıyorum
bugun basıma gelense motorumu yıkamıs partlatmıs bikaç km surup garaja kaldırmak nıyetınde yola cıkmıstım.eve dönerken transporterın bırı talı yoldan son surat onume cıktı.oncesınde bir otobusun yan tarafta yolcu ındırmesı sebebıyle heran yola yolcu atlayabılır karsıya gecmek ıcın dıye dusunerekden kontrollude suruyordum.hızım 30 40km cıvarıydı. transporterın bıcercesıne onume cıkmasını malesefkı cok garıpsemıyorum cunku sureklı basımıza gelen seyler.garıpsedıgım sey kontrollu suruyor olmama ragmen transporterı gorup motoru durduramamam.motor sola dogru kıc attı transporter sılme gecıp koluma aynalara surterek durdu.
eksik refleks yada dikkatsizlikden basıma gelen bır sey degıldı yanı.motorun frenajının kotu olması yuzunden az daha kaza yapıyordum.acayıp sınırlendım motora dırekt satısa cıkardım.anında bır alıcıda cıktı.durumu ızah edıp satıcam motoru.dragstara kustum dıyebılırım
Reklamlar
-
29 Nisan 2016, 08:27
#2062
Draggy abi bu karbüratör temizleyiciyi dolu depoya şişenin hepsini mi döküyoruz , ayrıca 97 daha ince değilmi neden yakmakta zorlansın pek anlamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------
Bende aynı sorunu yaşadım , bir keresinde yeni aldım motoru gece önüme araba bir atladı ben arka frene asıldım , yani basmadım bildiğin fren pedalına asıldım ark lastik bir sağ bir sol hemen bıraktım freni toparladı , Allah tan bir şey olmadı sonra çözdüm sistemi birden değil ön frende destekli ağır ağır basacaksın frenlere heleki lastikler iyiyse 10 numara tutuyor belki senin yoldanda kaynaklanmış olabilir
-
29 Nisan 2016, 12:35
#2063
Ön fren durdurur sizi, arka freni kazıklamanız işe yaramaz Enduro ve raceler daha çabuk durur, önde çift arka da tek 3 lü kaliper falan. Dragstarla onlar gibi ani frenlemeler beklemeyin. Diğer motorlara göre frenajı hiç de fena değildir aslında..
@Yesiam, Fren kullanım oranınız kombine %70 ön, %30 arka olmalı. Tabi fren kullanırken motor freni sağlamak için vites küçültme olayı da var. Biraz eğitim veya pratik
@Jasonn bahsettiğin sis lambası, kablolarından biri şasi yapıyor.
@sameds41, şişe üzerinde ne kadar kullanılacağı yazıyor. benim aldığım 50 lt içindi, 3 e bölüp 2 kere kullanmıştım.
-
29 Nisan 2016, 19:38
#2064
Xvs 1100 sahibiyim motor bloğu ön motorda egzoz borusunun üstünden yağ kaçırıyor tamir ettirdim 100 km sürmeden tekrar kaçırmaya başladı. Ön motor sağ tarafı yağ oluyor ve motor ısındığı işin buharlaşıp duman yapıyor. Tamircim egzoz contasını değiştirdim sesi yine yaptı sizce neden yapabilir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
ve tamircim bloğun biraz terleme yapması normal diyor sizce ne yapmalıyım ?
-
29 Nisan 2016, 23:39
#2065
selamlar.benım durumum bıraz farklı.motor frenı yaparken dahı teker kaydırıyor sorununu tam cozemedım.fren dısıplınım draggy abımızın bahsettıgı gıbıdır.
aklıma gelen tek sey motoru garaja kaldırdıgım 3 aaylık sure boyunca tekerleklerde asınma olabılecegı
motoru ılk aldıgım zaman bu tarz bır problemım yoktu yenı ortaya cıkan bır sorun.bu nedenle kullanıcıdan kaynaklı oldugunu dusunmuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
o gece biraz duygusal bir mesaj yazmısım olayların hararetıyle
-
30 Nisan 2016, 11:50
#2066
motorumdan çıt çıt ses gelmeye başladı öyle çıtlıyor ki egzozsesini bastırıyor neredeyse neden yapabilir acaba ?
-
01 Mayıs 2016, 06:24
#2067
masb adlı üyeden alıntı
Xvs 1100 sahibiyim motor bloğu ön motorda egzoz borusunun üstünden yağ kaçırıyor tamir ettirdim 100 km sürmeden tekrar kaçırmaya başladı. Ön motor sağ tarafı yağ oluyor ve motor ısındığı işin buharlaşıp duman yapıyor. Tamircim egzoz contasını değiştirdim sesi yine yaptı sizce neden yapabilir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
ve tamircim bloğun biraz terleme yapması normal diyor sizce ne yapmalıyım ?
egsozun olduğu yerde yağ kaçıracak bir yer yok, eğer blok çatlak değilse.. sanırım sorun valf kapağında contası değişecek sanayiden 2-3 tl ye alabilirsin. Bu arada her subap ayarında o contanın değişmesi lazım, bizde ki tamirciler hep atlıyor bunu.
Yesiam adlı üyeden alıntı
selamlar.benım durumum bıraz farklı.motor frenı yaparken dahı teker kaydırıyor sorununu tam cozemedım.fren dısıplınım draggy abımızın bahsettıgı gıbıdır.
aklıma gelen tek sey motoru garaja kaldırdıgım 3 aaylık sure boyunca tekerleklerde asınma olabılecegı
motoru ılk aldıgım zaman bu tarz bır problemım yoktu yenı ortaya cıkan bır sorun.bu nedenle kullanıcıdan kaynaklı oldugunu dusunmuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
o gece biraz duygusal bir mesaj yazmısım olayların hararetıyle
teker bilyalarını bi kontrol et, bir de kampana bitmiş olabilir..
masb adlı üyeden alıntı
motorumdan çıt çıt ses gelmeye başladı öyle çıtlıyor ki egzozsesini bastırıyor neredeyse neden yapabilir acaba ?
ses nereden geliyor
-
01 Mayıs 2016, 10:27
#2068
Evet o egzozun üstündeki yerin contası değiştirdi tamirci ama Subap ayarı yapmadı sorduğumda gerek yok dedi. Motor bloğundan geliyor hocam video yükledim.
https://youtu.be/Pm5MplNn_30
-
03 Mayıs 2016, 20:04
#2069
Merhaba,
2000 Dragstar 650 Custom sahibiyim. Motoru alalı bir kaç ay oldu. Yakın zamanda yurt dışından (Almanya veya Amerika) parça getirme şansım olacak. Dostum al bir kenarda dursun diyeceğiniz, Türkiye'dekinden ucuz parçalar var mıdır? Ön arka fren balataları, debriyaj kablosu, benzin yağ filtresi gibi ya da aklıma hiç gelmeyen eksantrik zinciri ve dişlisi gibi parçalar örneğin... Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Herkese güvenli sürüşler..
-
04 Mayıs 2016, 10:59
#2070
egzantrik zinciri, dişlisi, gergisi, kızakları baya bir yekun tutuyor. Daha önce değiştirildiyse gerek yok. Şaftın dişlilerini lityum gresle, şaft yağını değiştir. Bir de ön ve arka teker bilyalarını kontrol ettir, gerekiyorsa değişsin.
masb adlı üyeden alıntı
Evet o egzozun üstündeki yerin contası değiştirdi tamirci ama Subap ayarı yapmadı sorduğumda gerek yok dedi. Motor bloğundan geliyor hocam video yükledim.
https://youtu.be/Pm5MplNn_30
işyerindeyim izleyemedim, evden bakarım
-
04 Mayıs 2016, 16:42
#2071
Bakım aralıkları kaç binde bir , şuan 16.500 km deyim ne zaman bakıma girmem gerek
-
06 Mayıs 2016, 00:57
#2072
Benim arka frenler çok ses yapmaya başladı pedlerimi değiştirmek bi de bu makineyi hava sıcaken nasıl başlatmalı jikle açıyorum marş almıyo kapıyorum bu sefe marş alıyo ama istop edecekmiş gibi oluyo
-
07 Mayıs 2016, 20:01
#2073
Arkadaşlar jant telleri mat gibi bir şey oldu , nasıl parlak yapabilirim önereceğiniz ilaç vs varmıdır , jant temizleyici sıktım bir sonuç alamadım , diş fırçasıyla fırçaladım birde )
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
Jikle kapalı durumda marşa gaz kolunu çevirmeden basın çalıştığında gaz verin ve hemen jikleyi çekin yoksa dediğiniz gibi boğulup stop ediyor , hiç bir şey yapmadan tek marşa basıp çalıştırın
-
09 Mayıs 2016, 01:26
#2074
Selam herkese ,
Bakım öncesi yakıt ölçümlerim devam ediyor , işten güçten motoru bir türlü servise götüremedim , bu gidişle haziran ortasını bulucam anlaşılan.
Son ölçümde rezerve geçmeden 215 km gitti(artçılı+%60 yüklü+uzun yol+şehir içi) ne dersiniz bir anormallik var mıdır ?
-
09 Mayıs 2016, 09:29
#2075
Çok normal senin belirttiğin aynı yükle. 225 km gitmiştim.+10 km de rezervle gittim dahada zorlamadım.200 km yi geçtikten sonrasi cayizdir.
-
09 Mayıs 2016, 16:01
#2076
Uzun yolda fazla asılmadan deneyecegim bir de ... Bu haliyle 240 - 250 gorebilirsem ne ala
-
09 Mayıs 2016, 17:45
#2077
Ben bundan önceki depoda 140 mil gittim rezerve bile geçmemiştim dün 118 milseyken de otobonda 75 mille gidiyorum en sol şeritte şak dedi bitti haha . Neyseki rezerve sayesinde benzinliğe varabildim 70 i geçmezsem az yakıyo full 75 le gidersem içiyo yük bi tek ben varım. 75 kilo 1.84 boy
Ama motoru tasarruf için almadığımdan helali hoş olsun haha
Birde bu brake fluid ne kadar kötü değiştirmeliyim
http://i.hizliresim.com/D2zV21.jpg
-
10 Mayıs 2016, 11:33
#2078
Ortalama 120 mil desek o da 200 km yapar , 110 km ile seyrettigine gore normal .Ben genelde 80 100 arası ve %50 artcili yol yapiyorum o da 210 km civari goturuyor.( yedek haric)
Fren hidroligi konusuna gelince , paylastigin fotograf senin motorun ise degisim zamanı gelmis, temiz hidrolik aycicek yagi renginde olur .Google dan "break fluid color/tone" diye aratirsan gorebilirsin.
Dot3 veya Dot4 uygundur bizim motorlara
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
1) karburator temizligi gerekebilir
2) senkron bozuk olabilir
3) rolanti ayari cok dusuk olabilir
Bunlara bir baktır istersen.Bir de yazın jikleye gerek yok caliştırırken , ben İzmirde 0° de anca jikle ile calistiriyorum
-
11 Mayıs 2016, 23:33
#2079
Herkese iyi sohbetler.Sorunum genel titreşimdir bununla alakalı aklınıza gelebilecek her türlü parça değişti ve ko trol edildi.Tam mevzu şudurki motoru tam devirde yani her vitesin son gazında kullanınca bu tştreşim yok .Fakat viteslerin dğşük ve yarı devirlerinde yapıyor.Bu daha çok bir yerden hafif temasın şaseye yayılması gibi ve en son koruma demirinde bütün titreşim sonlanıyor.Fikri olan arkadaşların yardımlarını esirgemesin lütfen
-
12 Mayıs 2016, 07:29
#2080
Leonz adlı üyeden alıntı
Herkese iyi sohbetler.Sorunum genel titreşimdir bununla alakalı aklınıza gelebilecek her türlü parça değişti ve ko trol edildi.Tam mevzu şudurki motoru tam devirde yani her vitesin son gazında kullanınca bu tştreşim yok .Fakat viteslerin dğşük ve yarı devirlerinde yapıyor.Bu daha çok bir yerden hafif temasın şaseye yayılması gibi ve en son koruma demirinde bütün titreşim sonlanıyor.Fikri olan arkadaşların yardımlarını esirgemesin lütfen
debriyaj tasın bitmiş olabilir..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler