herkese kazasız sürüşler dilerim
1100 sahibiyim true dual iki yandan çıkışlı egzoz istiyorum. Üstteki egzozu sol tarafa geçirmek istiyorum. Egzoz manifoltunu ters takıp el yapımı açık egzoz yaptırsam sıkıntı yaşar mıyım ?
herkese kazasız sürüşler dilerim
1100 sahibiyim true dual iki yandan çıkışlı egzoz istiyorum. Üstteki egzozu sol tarafa geçirmek istiyorum. Egzoz manifoltunu ters takıp el yapımı açık egzoz yaptırsam sıkıntı yaşar mıyım ?
selamlar
gıdonu buyutunce aynalarım ıse yaramaz duruma geldı.yenı ayna alacagım ve ustte takmayıp alta taktırmayı dusunuyorum.
bunun ıcın ozel bır ayna setımı almam gerekır yoksa standart ayna alıp sagı sola solu saga takarak gerceklestırebılırmıyım.
ayrıca gıdonun alt tarafına aylarını nasıl sabıtleyecegım
https://www.motoavm.com/ProductDetai...versal/438/748
Abi böyle bişey var işine yararsa direk gidona takılan. Böyle direk bi site yayınlamam yasak mı bilmiyorum. Yasaksa kusura bakmasın moderatör
Meraba arkadaşlar motorum boştayken n lamba ışığı yanmıyor geçen yine yanmadı servis yaptı 2 ay sonra tekrar yanmadı sorun ne olabilir ayrıca bu parçaları aldığımız siteyi söyleyebilecek olan varmı ?
www.boats.net ve ebay.com
boş vites müşirinde ya da tesisatta bir problem olabilir. Servis kitapçığında şeması var, elinden geliyorsa sen de kontrol edebilirsin.
Arkadaşlar tekrar tekrar konu olacak ama ıpone road twin (15-50) 4t sentetik V-motor yağı ile yamalube 10-40 full sentetik motor yağı arasında gidip geliyorum bazıları bu motora full sentetik gerek yok diyor bazıları yamalube den baskasını tavsıye etmiyor draggy kardeşim biliyorum yamalube dıyecek ama kafam çok karıştı burası mersin ve şu mevsimde bile denize giriliyor yani yazın çok sıcak bu yuzden 10-40 buraya uygun olacağını düşünmüyorum önerileriniz nedir castrol mobil falan demeyin sadece bu iki yağ hakkında kullanan bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim
Hocam bu dediğiniz boat.net güzel ama ben dragstarı bulamadım orada xvs65 bc falan bişeler yazıyor hangisine gireceğiz ayrıca ben lastik almayı düşünüyorum güvenebilirmiyim siteye ayrıca kaç doları geçince gümrükte ekstaradan oara ödüyoruz
xvs650 yada vstar olarak aratın
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
sitenin güvenirliği hakkında bir bilgim yok.emin olmamakla beraber 400 dolar kişi başı vergisiz alışveriş limiti var diye biliyorum
yurtdışından maalesef lastik getirtemezsiniz, yasakladılar kanunla cep telefonu gibi.. Gümrükte el konulur
http://www.imagesturk.net/image/0zK
http://www.imagesturk.net/image/0zM
http://www.imagesturk.net/image/0zi
Gidonun risers leri gidon değiştirirken halledicem ama bu alttaki parçayı nasıl temizleyebilirim acaba?
Ayrıca diğer resimdeki yerler hava girişimi oluyor? Lastikler bayagı çatlamış soguk sıcaktan oldu galiba
dostum motordan pek anlamam yanlıs hatırlamıyorsam manıfoltdu catlak olan kısımların ismi. ne cok pahalı ne de ucuz bırsey.oncekı rr spyderımda 150 lıra cıvarı bırseydı orjınalı.zamanla catlaması anormal degıl fakat;
surusu yakıtı ve sesı cok etkılıyor oranın hava alması.dusuk devırdekı motor frenınde dahı egsozdan patlama sesı gelıyordu mesela.
ben gecıcı olarak sıgara kulu ve japon ıle catlak olan kısımları yapıstırmıstım uzun bır sure daha ıdare edıyor o sekılde
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Teşekkür ederim abi en kısa zamanda yaptırıcam. Netten baktımda 2 si 190 200 lira . Ebayda ve boats da çifti 50-60 dolar onu bekleyene kadr burdan alıp yaptırırım.
Polisaj tahmini ne kadar tutar abi biliyo musun ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
Abiler sabahları biraz ısındıktan sonra vitese geçirince motor kendini ileri atıyor . sıcakken yapmıyor bunu . bide vites geçişleri çok sert sesler geliyr tak diye. eskiden ne yağ konuyordu bilmiyrm ama usta yeni değişti yağını .
İleri atma işini bende de yapıyo ilk motoru çalıştırınca oluyo o da bazen nedenini bilmiyorum ama bi zararını görmedim şimdilik.
Bir de manifoldları nasıl kontrol edebilirim.ilk çalıştırma hariç sürerken egzozdan garip sesler yada patlama sesi gelmiyo.çok muhabbeti geçmiş bende bir bakayim merak ettim.35 bin km ye dayandı beni motorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Diğer arkadaşın fotolardan yararlanarak gittim baktım bende sağdaki sapa sağlam soldaki biraz çatlamış
Soldaki ;
http://i.hizliresim.com/57kz6L.jpg
Sağdaki
http://i.hizliresim.com/A7qPrL.jpg
Sol
http://i.hizliresim.com/0nkAJB.jpg
Değiştirmeliyim sizce nasıl
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
Bi de bu manifoldlar ne kadar etkiler motoru ben yaklaşık bir aydır falan bi hantallık seziyodum acaba bundan olabilirmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------
Böyle gaz veriyorum gitmiyo gibi
Abi valla benm çekişi cok etkiliyr gibi hissediyorm ama senn cok ufak bi çatlak oda birisinde . ebayda teki 25 dolar ama abiler daha iyi bilir dğeişip değişmeyeceğini yeri çok zorda ustaya yaptırıcm bende . nette gördüm bazı dragstarları tek karbüratör cıkıslı yapmışlar . ne gibi etkisi olur onun anlayamadım
selamlar.motor ilk çalıştıgı zaman ılerı ıtmesı de dogal bırsey oldugunu sanıyorum.hatta calıstırır calıstırmaz vıtese atınca ıstop dahı edebılır.(illaki bir mekanik açıklaması vardır)suana kadarkı tum motorlarımda aynı durumu yasadıgım ıcın dogal oldugunu dusunuyorum bununda.
manıfoltların iş gormez hale geldıgınde de muthıs derecede farkı hıssettırıyor.senın gozlemledıgın ufak farkın bırcok farklı sebebı olabılır dırek manıfolta baglamamak lazım.
ben sahsen kendı motoruma her bınısımde farklı hıssedıyorum.bazen mukemmel gıdıyor hıcbıryerıyle oynamama ragmen bazen sesı guzel gelmıyor kulagıma bazen cekmıyor gıbı hıssedıyorum ve cok ufak hıssıyat farkı bu soyledıklerım o yuzden dogal karsılıyorum
kendı dusunceme gore ise mekanık alet bunlar.ınsan gıbı degıller.farzı mısal kanser olup 5 yıl sonra farketme durumu olmaz.bır yerınde bır sıkıntı basladıgı zaman anında kullanıcı buyuk farkı hısseder.ben motordan anlamıyorum lastık dıye dusunurum blokta problem cıkar yada tam tersı.ama fark kesın olarak hıssedılır
Yamaha dragstar 650 clasıc için kaç litre şaft yağı koymalıyım bilgisi olan varmı
0.19 lt. kapasitesi var ordaki haznenin.
Arkadaşlar yağ dolum tapasına ihtiyacım var yurt içi nereden bulabileceğim hakkında bir fikri olan varmı ?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)