Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Haziran 2017, 12:27
#1081
Bu aralar saçma sapan talihsızlıkler yaşıyorum önce devir saatim bozuldu arkasından Benzin olmasına rağmen sürekli benzin ışığım yanmaya başladı yanıp yanıp sönüyor du far ampülünün bi kaç kez patlamasından sonra bugun sabah da motor marş aldı sonra stop etti daha da çalıstıramadım buji de elektrk var birisi yardımcı olablirmi yaşadığım sehirde servis yok
Reklamlar
-
05 Haziran 2017, 12:07
#1082
buzzy104 adlı üyeden alıntı
Selamlar her ne kadar grup sessizlige burunmus olsada 31 Mart itibari ile MT -03 umle araniza katilmis bulunmaktayim. Motorum 2006 model olup 83200 kmde aldim( istanbul plakali fakat sigorta daha uygun cikacagi icin Ankara plakaya cevirecegim). Her ne kadar yuksek km olasada bu kmler uzun yolda yapilmis ve onceki sahipleri( uzun sure kullanan sahiplerinden biride motorla avrupa macerasini okudugumuz forumdan @kurubuz) gayet temiz bakmis hala sifir gibi cok diri durumda. Hep orjinal parcalarla bakimi yapilmis. Zor begenen ustami dahi 2dkda ikna eden bir motor. Hal boyle olunca bende hep arzu ettigim motora kavustum sonunda. Bu baslik sayesinde bir cok bilgiye kavustum paylasacak pek bir seyde kalmamis olabilir ama bir sorunuz olursa kullandikca sizlere yardimci olmaya calisacagim. Resimlerinide mumkun olan en kisa surede paylasmaya calisacagim.Herkese keyifli surusler...
Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
-
05 Haziran 2017, 16:11
#1083
Bknz : Harbi motorcu
kurubuz adlı üyeden alıntı
Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için
parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
-
05 Haziran 2017, 17:07
#1084
kurubuz adlı üyeden alıntı
Eski motorumda haber almak sevindirdi beni. 4 yıl önce , 40bin km kullandıktan sonra , Çorlu'dan genç bir mühendise satmıştım 67000 km deyken. Fazla km yapmamış demekki. Sübap ayarlarını yaptırıp, tp sensörünü orjinali ile değiştirdikten sonra satılığa çıkartmıştım. Şimdiki motorumun aksine; mt03 yağ seçmez, benzin seçmez, sürücü seçmez, yol seçmez, hava seçmez.... Kaprissiz motordur, kendini sevdirir. İzmir'li ilk sahibi( 35 plakaydı aldığımda) çok kötü bakmış. Dandirikten boyanmış depo, yapıştırılmaya çalışılmış zincir muhafazası, kalem yayı ve kürdan sokulmuş arka stop duyu, çatlak yan ayak, eğik gidon, yamulmuş sonra düzeltilmiş manet, yara bandı/ flaster ile sarılmış elektrik tesisatı vs vs.. . Yıllarca terapi uyguladım ona geçmiş kötü hayatını unutması için
parçalarını tek tek değiştirdim. Güle güle kullan. Severek kullan. Çok sıkıştırırsan hava filtresine yağ basar, normaldir, ara ara temizlemen gerekir.
Bu motora bende çerkezköy deki mak müh arkadaştayken müşteri oldum nasıl zor ile sizden aldıgını anlatmıştı, sizde galiba ikinci sahibi imişiniz orjinal Akropovic eksozlu güzel diri bir makine idi .Sonra benim teklif etigim fiyatın daha altında ankaradan birisine sattı o da başka ankaradan birine sattı, sürekli ilanda oldugu için takip ediyordum seceresini, bana vermiş olsa idi hala bende olurdu
Güle güle kulansın alan arkadaş
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
07 Haziran 2017, 10:39
#1085
serif abi adlı üyeden alıntı
Bu motora bende çerkezköy deki mak müh arkadaştayken müşteri oldum nasıl zor ile sizden aldıgını anlatmıştı, sizde galiba ikinci sahibi imişiniz
orjinal Akropovic eksozlu güzel diri bir makine idi .Sonra benim teklif etigim fiyatın daha altında ankaradan birisine sattı o da başka ankaradan birine sattı, sürekli ilanda oldugu için takip ediyordum seceresini, bana vermiş olsa idi hala bende olurdu
Güle güle kulansın alan arkadaş
Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu. Şimdiki motorum elbette daha rahat, konforlu, daha hızlı, daha az yakıyor ama mt03 ün yeri bende ayrıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
erhan_karagoz adlı üyeden alıntı
Bu aralar saçma sapan talihsızlıkler yaşıyorum önce devir saatim bozuldu arkasından Benzin olmasına rağmen sürekli benzin ışığım yanmaya başladı yanıp yanıp sönüyor du far ampülünün bi kaç kez patlamasından sonra bugun sabah da motor marş aldı sonra stop etti daha da çalıstıramadım buji de elektrk var birisi yardımcı olablirmi yaşadığım sehirde servis yok
2 ihtimal var. : 1) beyin arızası 2) röle arızası. Birinci için yapacağın fazla birşey yok. İkincisi için motorun içindeki çok amaçlı röleyi ( ana röle / main relay)bulup fişlerini temizlemen gerekli. İçine onlarca kablonun girdiği kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça. Motorun her bir şeysi ondan geçer. Eğer sorunun röleden olduğuna eminsen yeni röle siparişi vermen gerekebilir. Yıkama sonrası mt03 lerde arıza yapabilen bir parçadır.
Bu arada rölenin resmini buldum
-
07 Haziran 2017, 11:58
#1086
kurubuz adlı üyeden alıntı
Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu.
Ben MT-03'ümü satmadan önce V-Strom'u almıştım. Nasılsa hak ettiğinin, piyasasının 500-100 TL eksiğine verir elden çıkarırım diye düşünmüştüm. Satamadım bir süre. Sonra bıraktım bir motorcu dükkanına, onların komisyonunda da anlaştım. Orada da bir süre bekledi. 6 ay geçtikten sonra amcanın bir İstanbul'dan geldi, motoru aldı gitti. Galiba 3 yıl oldu, hala kullanıyor. Kolay satamayacağımı bilerek almıştım ama 6 ay da uzun gelmişti. Kısmet...
-
09 Haziran 2017, 00:17
#1087
Herkese iyi forumlar. Mt03 çok beğendiğim bir motor fakat ikinci elleri bana gereksiz pahalı geliyor. 50k kilometreyi devirmiş 2008 model motosikletlere 14-15k isteyen satıcıları anlayamıyorum. Şahsi fikrim 10k dan yüksek vermemek.siz ne düşünüyorsunuz? 10k ya alınabilirliği varmıdır?
Peşin not:
Kimse kimseye zorla mal satmıyor bunu biliyoruz fakat bu fırsatçılık yapmamız anlamına da gelmiyor. Anlamsız pazarlıklarla vakit kaybetmemek için bu soruyu sordum. Saygılar
-
11 Haziran 2017, 22:36
#1088
kurubuz adlı üyeden alıntı
Evet , ilanı 1 hafta yayınladıktan sonra geri çektim ve satmaktan vazgeçtim. Sonra çerkezköylü mühendis aradı " benim hayalimdeki motor, ben bu motor için para denkleştirdim , sat bana lütfen " dedi. Kıramadım, çok istiyordu. Motoru götürürken gözleri parlıyordu. Şimdiki motorum elbette daha rahat, konforlu, daha hızlı, daha az yakıyor ama mt03 ün yeri bende ayrıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
2 ihtimal var. : 1) beyin arızası 2) röle arızası. Birinci için yapacağın fazla birşey yok. İkincisi için motorun içindeki çok amaçlı röleyi ( ana röle / main relay)bulup fişlerini temizlemen gerekli. İçine onlarca kablonun girdiği kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça. Motorun her bir şeysi ondan geçer. Eğer sorunun röleden olduğuna eminsen yeni röle siparişi vermen gerekebilir. Yıkama sonrası mt03 lerde arıza yapabilen bir parçadır.
Bu arada rölenin resmini buldum
http://thumbs.ebaystatic.com/images/...hzw/s-l225.jpg
Bir haftadır yatıyor motor açıkcası sogudum elektronikden anlamıyorum şehrimde anlayan ustada yok.
Bu bahsettiğiniz role tam olarak nerede acaba gerçi motor beklemekten akü komple boşaldı
-
12 Haziran 2017, 16:10
#1089
Biyel_kolu adlı üyeden alıntı
Herkese iyi forumlar. Mt03 çok beğendiğim bir motor fakat ikinci elleri bana gereksiz pahalı geliyor. 50k kilometreyi devirmiş 2008 model motosikletlere 14-15k isteyen satıcıları anlayamıyorum. Şahsi fikrim 10k dan yüksek vermemek.siz ne düşünüyorsunuz? 10k ya alınabilirliği varmıdır?
Peşin not:
Kimse kimseye zorla mal satmıyor bunu biliyoruz fakat bu fırsatçılık yapmamız anlamına da gelmiyor. Anlamsız pazarlıklarla vakit kaybetmemek için bu soruyu sordum. Saygılar
bir 03 kullanıcısı olarak bu konuda yorum yapmam ne kadar doğru bilmiyorum, kimse kendi malının ucuz satılmasını istemez sonuçta ama objektif olarak fiyat performansın çok iyi olduğunu söyleyebilirim. bu fiyatlara bu skalada başka bir motosiklet yok bildiğiniz gibi. 125 lik makinelerin 20.000 lere dayandığını düşünürsek. 03 fiyatlarının da buralara gelmesi şaşırtmamalı...
-
13 Haziran 2017, 01:06
#1090
Haklısınız belkide satıcılar yerine fiyatların buraya kadar gelmesinden sorumlu olanları suçlamalıyız.
Ayrıca mt03ün tam bir fiyat performans canavarı olduğuna katılıyorum. Fakat ikinciel fiyatlandırmasındaki terslikler mt03 için de var. Ne yazık ki motorları motor hacimlerine göre fiyatlandırıyoruz
2000 model yüksek cc motosikletler '250cc fiyatına kaçmaz' diyerek ilana koyuluyor halbuki motorun ederi zaten o...
cevabınız için teşekkürler. Bir gün satmayı düsünürseniz talibim(fiyatı öldürmem )
-
14 Haziran 2017, 15:54
#1091
selamlar ,
2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....
ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...
fiyatini dert etmeyin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
selamlar ,
2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....
ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...
fiyatini dert etmeyin
önerin bi fiyat , sacma olmadikca , sorun olmaz
-
19 Haziran 2017, 13:11
#1092
Problemin ne oldugunu çözdüm zannediyorum mesele şu anda nasıl tamir edilecegi.
Enjeksıyondan kontagı cevirince cıkan ses gelmiyor geldiğinde ise calısıyor problem tam olarak ne olabılur
-
06 Temmuz 2017, 08:30
#1093
Hayırlısıyla yarın mt03 sahibi olacağım. Yarın fotoğraf koyayım da buralar biraz canlansın
-
11 Temmuz 2017, 11:11
#1094
Bugun usta aradı benı kırmızı anahtar sordu alırken aklıma gelmediği için sormadım aldığım kişiye istanbul yabancı şubede ali adında polis memuru dan aldım siyah ankara plakalı mt03 ümü oda ankaradan almış aldığında kırmızu anahtar yokmus eski sahibi buralardaysa kırmızı anahtar elindeyse iletişime geçebilirmi acaba 06 KR 319 plakası komple siyah
-
07 Ekim 2017, 18:12
#1095
selamın aleykum arkadaşlar satmayı düşünen arkadaşlar varmıdır bende mt 03 almayı düşünüyorum. şuanda cbr 250 r motorum var takas düşünenler varsa konuşabiliriz ? ilan no :485138501
-
05 Aralık 2017, 23:30
#1096
yamaha 2008 model mt 03 alınır mı sizce ?
-
11 Aralık 2017, 22:53
#1097
Öncelikle herkese merhaba, MT-03 almayı planlıyorum. İzmir'de almadan önce gösterebileceğim bir usta var mıdır?
Teşekkürler.
-
17 Ocak 2018, 11:05
#1098
Temizlik boyası, bakım v.s. derken artık yollara çıkma zamanı geldi de geçiyor...
-
23 Ocak 2018, 14:21
#1099
Vmaxxx adlı üyeden alıntı
selamlar ,
2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....
ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...
fiyatini dert etmeyin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
selamlar ,
2014de sattigim mt03 icin almanyadan getirtdigim sifir ayarinda amortisör var elimde ....
ihtiyaci olan varsa buradan ulasabilir...
fiyatini dert etmeyin
önerin bi fiyat , sacma olmadikca , sorun olmaz
Merhaba, özelden mesaj gönderdim.
-
19 Nisan 2018, 11:57
#1100
Merhabalar,
CBR 250 kullanıcısıyım almayı düşünüyorum yakıt ve kronik problemleri hakkında beni bilgilendirecek yiğit abilerim kardeşlerim mevcutmudur ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)