Tamam,tamam yapmayacağım.
Tamam,tamam yapmayacağım.
michelin pilot road 1 tavsiye edebilirim
motorum duke 200
120 70 ve 160 60 kullanıyorum sızın lastıklerle aynı dıye bılıyorum cok memnunum kayma atma yok
mıcırlı yola dusersenız işiniz Allah' kalmıs ama
İlginiz için teşekkürler, sanıyorum pilot power takacağım ben de.Biraz tecrübe ettikten sonra izlenimlerimi paylaşırım sizlerle.
Arkadaşlar merhabalar. İsmim İlhan. Herkese iyi günler dileyerekten ilk mesajımı yazayım (gerçi tanışma bölümüne yazmak lazımdı).
Uzun süredir MT-03 arayışlarındayım. Sahibinden de satılık ilanlarına (gözüme kestirdiklerimden) o kadar mesaj atmama rağmen ya cevap gelmedi ya da tepki dolu cevaplar geldi. Olabilir satıcının ters bir zamanına denk gelmişizdir. Ama akabinde o motorlar kayboldu ilanlardan. Bu vesile ile kendimi x-max'İn üzerinde buldum. Sorum şu: sağda solda eşte dostta satılık ya da takaslık MT-03 var mı dır? Kriterleri yazmak istemem çünkü çok şey istemiş olurum fakat hani 2008 üstü ve de 15k küsur olsa da (daha düşüğü varsa dadından yenmez) olur.
Bendeki makina 2011 modex X-Max 250 beyaz renk ve ABS li versiyon. 2. sahibiyim aldığımda 11k da idi 5 ayda 5k yapmışım. Zati şehir için nadir kullanıyorum. Şöyleki okul Şile otobanı Taşdelen çıkışında ve km yi genelde otobanda yaptım. Takasta üste istenecek miktarı anlaşabilirsek bir şekilde hallederim.
Saygılarımla
Merhaba hocam,eşte dostta yok benim bildiğim.Facebookta "YAMAHA MT 03 TURKIYE" grubu var oraya yazarsanız belki çıkar sahibindendekilerin haricinde.Ayrıca satıcılara cepten ulaşma imkanınız varsa tavsiye ederim, mesaj olayı fazla ciddiye alınmıyor.Bir de mt ile xmax i takas etmek isteyen olacağını pek sanmıyorum. Anca elinizdekini satarak veya galeri tarzı bir yerde takas yapabilirsiniz bence.Bir de şu var şehir içi, kısa mesafe falan kullanmıyorsanız genelde; mt'nin tadını alamayabilirsiniz otobanlarda...Ama sanırım 15k yı gözden çıkaran biri olarak siz de bizim gibi mt'ye gönlünüzü kaptırmışsınız.
ben mt-03 sahibiyim ve motorum satışda,sahibindende bakabilirsiniz..nickim ile sahibinden deki isim soyad aynı..fakat tabiki mt-03 ile xmax takas olmaz,farklı segmentler..
Selam arkadaşlar,bütün mt-03 kullanıcılarına sevgiler.Benimde kafama bunu almak yattı açıkcası bir kaç farklı tercihden vazgeçtikten sonra 2008-2009 temiz bir mt-03ün hakkı ederi nedir sizce.Bir ara 16-17 binler havada uçuşuyordu bir ara 8-10 biri arası gördüm.Şuan 11-13 arası gidip geliyor.Son satılan mt-03lerinde cok düşük fiyatlara gittigini hatırlıyorum 13-14 bin lira gibi fiyatlara.Herkesin fiyatına saygı duyuyoruz elbette ancak bende kazıklanmak istemem.Bazıları oluyor kaç sene kullanıp sıfırından daha fazla fiyat yazıyorlar veya çok yakın fiyatlar bunlar olmaması gereken şeyler.Cevaplarınız ve fikirleriniz için teşekkürler.
selam herkese, az önce bakırköy sahilde bir dukkana girdim ve cıktıgımda marş basmıyordu. tırrrrrrrrt diye bir ses geliyor. sanırım akü cortladı. oralarda bir yere bıraktım ve kızarkadasımın evine geldim. ne yapmam gerek? acaba yarına düzelir mi? buralarda bildğim bir usta yok (anadolu yakasında oturuyorum) önericeginiz birileri var mı?
bu motoru tekrar çıkartmazlarmı ya :/
Mt 03 un üretimi durdumu durduysa son model kac yılında üretildi.
Durmadiysa 0 km kac tl dir?
Merhaba arkadaşlar, mt-03 alarak aranıza yeni katıldım. Tecrübelerinizden faydalanarak lastik seçimi yapmak istiyorum. Motorumu Ağırlıklı olarak otobanda kullanacağım için fazla dişli bir lastik istemiyorum, ayrıca malumunuz motoru yeni aldığım için maddi açıdan da fazla yükseklere çıkamayacağım. Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim..
Pilot Road 3 çıkalı neredeyse 1 yılı geçiyor. Eski teknoloji silica kullanılmayan lastiklerden memnunsanız, yenileri denemenizi tavsiye ederim. Pirelli angel gt ve z8 avrupa da en çok tutulan lastikler(sport turing kategorisinde).
---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 12:42 ----------
Yılda kaç km yol yapıyorsunuz? 10000 km yi geçiyor musunuz?
Yahu benim mesajımdan alıntı yaptığınızı yeni fark ettim, kusura bakmayın. İlginiz için teşekkür ederim,10 000 olmuyor 5-6 anca oluyordur. Lastiği aldım, "pilot power". Yol tutuşundan memnunum ama asfaltlar cam gibi olunca sıkıntı oluyor.En çok parke yolları seviyorum,hiç patinaj yok.
Herkese merhaba,
2008 model bir mt-03 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Forumları bir süredir takip ediyorum, sonunda ben de uye olmak istedim. Daha önce ybr 125 kullanmaktaydım. Şu ana kadar çok memnunum mt-03 den. Her bindiğimde iyiki almışım diyorum.
Alır almaz bakıma götürdüm (zaten cok bakımlı bir motordu, arkadasımdan aldım, yılda 2 kez bakıma girerdi) ve lastikleri yeniledim. Michelin Pilot Road 3 lastik aldım. Lastikler şu an rodajda. haftasonu arkadaşlarla uzun yola çıkacağız. Sonrasında lastiklerle ilgili görüşlerimi paylaşırım
Şu ana kadar 1 kez İzmit'e gidip geldim. Son hız e-5 için gayet yeterliydi, titreşim de hiç rahatsız etmedi. Son hızı düşük olduğu için eleştirilen bir motor fakat akıcı e-5, tem trafiginde tatmin edici bence (aşırı sürat merakı yoksa). Sollama ihtiyacında hızlanması yeterli.
herkese kazasız sürüşler dilerim
Motosiklet hayatıma; artçı konforu, rüzgar koruması, bozuk zemin performansı ve bagaj kapasitesi daha iyi olan Versys, F650GS, NC700X, V-Strom veya bu sınıftan bir motosikletle devam etmek istiyorum. Bu nedenle 2008 model Yamaha MT-03'ümü satıyorum. Atikliğini, kıvraklığını, virajlı asfalt yollardaki sürüş zevkini, ön tekerin kontraya verdiği hızlı ve hassas tepkileri, arka tekerin hissini özleyeceğim.
Sahibinden linki burada
2008 Model 12500 TL.
33300 km'de. Kullanmaya devam ettiğim için km artıyor.
Kappa ön cam, Givi top case, Yamaha motor koruma demiri, LED sis farları var.
Mıcırda düştüm. Deponun boyası serçe parmak boyunda çizildi. Çiziğiyle binmek istemediğimden o bölüme lokal boya yaptırdım.
16000 km'dir kullanıyorum. Üçüncü sahibiyim.
Üzerindeki Michelin Pilot Power lastiklerin 2-3 bin km sonra değiştirilmesi gerekir.
İlk büyük motosiklet olarak ideal. Temel motosiklet eğitimi almış kişiler ilk motosiklet olarak kullanabilir.
MT-03'lerde ABS yok.
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Hafta sonu motorumla 400km civarı bir yol yaptım. 370 km si uzun yol a ait. Bir arkadaşımla Kıyıköy tarafına gidip geldik günübirlik. Motorun uzun yol yakıt sarfiyatı 100 km de 4.3 lt oldu. önceki ölçümlerimde şehir içi 100 km de 5 - 5.1 lt yakmıştı.
Yolculuk boyunca mümkün olduğu kadar otoban kullanmadık (daha eğlenceli olsun diye). O yüzden çok uzun sürdü yolculuğumuz. Motorun sele konforu oldukça yeterliydi. Gerçi son 45dk epey rahatsız olmaya başlamıştı ama o kadar saat yolda touring ler bile ağrı yapar sanırım. Bu arada yollar inanılmaz rüzgarlıydı. Motorlar da naked olunca epey bir rüzgar yedik. Eve geldiğimde çok baş ağrısı yaptı rüzgar, hatta midemiz bile bulandı, sersem gibiydim. Çok rüzgarlı bölgelere giderken, eğer motor naked ise 2 kere düşünmek lazım ..
lastiklere gelecek olursak (pilot road 3) epey virajlı yollarda oldukça güven verdiler. seyahat boyunca bozuk yollara ve mıcıra denk geldik ve lastikler hiç kayma yapmadı. Asıl kritik olan ıslak yol performansını ise test edemedim.
Bu arada size bir sorum olacak. Şehir içi sürüşlerimde fren yaparken bazen arka tekeri kitleyebiliyorum. Frenleme konusunda çalışmam gerektiği çok açık. Bu konuda sizin tecrübeleriniz, önerileriniz nelerdir? arka ve ön freni nasıl kullanmalıyım? Malum makine oldukca torklu, ani hızlanmalar ani frenlemelere neden olabiliyor. O yüzden bu soruyu mt-03 başlığı altında sormak istedim.
herkese iyi akşamlar dilerim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)