Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Haziran 2008, 21:02
#141
Arkadaşlar yakında bu motosikletten almayı düşünüyorum fakat birkaç sorum olacak ;
1-Bu motosikletin maksimum hızı kaçtır ?
2-Yakıt tüketimi nedir ?
3-Sürüş konforu nasıl ?
4-Vergisi ne kadar ?
5-Göremedimde bu motorda benzin göstergesi yokmu ?
6-2 kişi otobanda 150 km gibi hızlarda zorlanmadan sabit gidebilirmi ?
Kusura bakmayın biras fazla sordum
Reklamlar
-
17 Haziran 2008, 18:33
#142
bakıyorumda herkes burada mt3 un guzelliginden bahsediyor bu motorun kotu hiçbir yanı yokmu insanları yanlış bilgilendirmemek adına gercekten sorun yaşayan arkadaşlar varsa burada bizi bilgilendirsinler para verecek olan arkadaşlar tekrar duşunme fırsatı bulsunlar,mesela benim forumlarda sık rastladıgım beyinde bazı problemler yaşandıgı bu konu hakkında bilgisi olan varsa bizi daha geniş aydınlatırsa en azından tecrubemiz olsun ve daha dikkatli davranalım 13-15000 ytl calışıp kazanan için turkiye şartlarında kolay bir para degil,sonra hiç kimse yeni aldıgı bir motorla sık sık servisi ziyaret etmekten eminim hoşnut olmaz. sevgilerimle
-
18 Haziran 2008, 17:56
#143
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yakında bu motosikletten almayı düşünüyorum fakat birkaç sorum olacak ;
1-Bu motosikletin maksimum hızı kaçtır ?
2-Yakıt tüketimi nedir ?
3-Sürüş konforu nasıl ?
4-Vergisi ne kadar ?
5-Göremedimde bu motorda benzin göstergesi yokmu ?
6-2 kişi otobanda 150 km gibi hızlarda zorlanmadan sabit gidebilirmi ?
Kusura bakmayın biras fazla sordum
Kısaca kendi cevaplarımı vereyim.
1- 5. vites 7500rpm kesiciye girdiğinde 175kmh sürat yapıyor.
2- Uzun yolda iki kişi 4,5lt/100km. Şehiriçi kullanımda korna yerine eksoz patlamalarını kullanıyorsan 6lt/100km gibi bir yakıt sarfiyatı var.
3- Komfor kişiye göre değişir. Yorum yaparsan tamamen taraflı olur. Ben gidonun yakın, teker mesafelerinin kısa olmasından dolayı çok keyfli bir sürüş yaşıyorum her üstüne bindiğimde
4- Toplam 351 YTL vergisi var yıllık. 175,50 Ytl'lik iki taksitle ödenir.
5- Gaz kolunu %80 çevirdiğinde bile kaç kişi olduğun farketmiyor gene 175 yapıyor. 150km lerde çok rahatca gidebilirsiniz. Fakat 130km hızdan sonra artçının pegleri titriyor ve rahatsızlık veriyor.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
21 Haziran 2008, 17:52
#144
yakıt tüketimi fazla gibi geldi bana ?
-
27 Haziran 2008, 11:19
#145
mczaga adlı üyeden alıntı
yakıt tüketimi fazla gibi geldi bana ?
Yakıt tüketimi birazcık fazla fakat 6 litre dediğim yakıtı limitlerinde kullandığınızda şehir içinde yakıyor. Sürekli patinaja kalkacak kadar sert kullanımlarda bir depo boyunca bunu yaptığında ancak 6 litre yakıyor.
Çoğu kişinin standart kullanımında. Mesela sadece işine gidip gelen hız limitlerini aşmayan sakin kullanan bir sürücü ile 4,5 litre kadar yakıyor.
Tabi birde neye göre fazla? Bir YBR'mi?
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
27 Haziran 2008, 11:35
#146
mczaga
140 km hız yapan cbf250 4,5 yakıyor..170-180 km hız yapan mt03 5-6 litre yakmış çokmu..
-
27 Haziran 2008, 12:18
#147
EliteXC adlı üyeden alıntı
Kısaca kendi cevaplarımı vereyim.
5- Gaz kolunu %80 çevirdiğinde bile kaç kişi olduğun farketmiyor gene 175 yapıyor. 150km lerde çok rahatca gidebilirsiniz. Fakat 130km hızdan sonra artçının pegleri titriyor ve rahatsızlık veriyor.
Ve bunu 850 km boyunca hissedince indiğinizde neden heryerin titrediği hakkında fikir yürütmeye başlıyorsunuz..
[I][/I][I][COLOR="Red"]Muhtaç Olduğun Kudret Damarlarındaki Asil Kanda Mevcuttur. M.K.ATATÜRK[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B][/COLOR][/I] [COLOR="Red"]www.limitustu.org[/COLOR] (B+/en son 19.03.2008 de verdi)
-
27 Haziran 2008, 15:44
#148
arkadaşlar sezon bitmek uzere ve ben hala karar veremedim,şimdide shiver aprilia modeli cok hoşuma gidiyor epey fiyat farkı var ama albenisi cok bi alet,mt3 te aradıgımı bulabilirmiyim tecrubeli arkadaşlardan yardım bekliyorum
-
28 Haziran 2008, 12:58
#149
izzet222 adlı üyeden alıntı
mczaga
140 km hız yapan cbf250 4,5 yakıyor..
170-180 km hız yapan mt03 5-6 litre yakmış çokmu..
kawasaki er6f de 4.5 lt yakıyormuş çift silindir 650 cc.
-
28 Haziran 2008, 17:27
#150
arkadaşlar bu motoru almak için tek kriteriniz yakıt tüketimi ise almayın zaten!
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
-
28 Haziran 2008, 18:58
#151
29 Mayıs Günü İzmir Fuarda konser çıkışı mt-03'ü yakından görme fırsatım oldu, fotoğraflarda gördüğümden çok daha güzel ve çekici bir motosiklet. Ayrıca bu başlığı açıp katkıda bulunanlara teşekkür ediyor ve mt-03 sürücülerine keyifli sürüşler diliyorum. Yeni fotolarınızı eklerseniz sevinirim.
-
28 Haziran 2008, 21:35
#152
mt-03 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motoru almak için tek kriteriniz yakıt tüketimi ise almayın zaten!
Kesinlikle katılıyorum. Eğlencesinin ve keyfinin yanında bikaç kuruş fazla yakması benim için sorun değil.
Motosikletin fazla yakıt tüketimi kriter olacaksa gidip bir Cup kullanmak en mantıklısı
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
29 Haziran 2008, 22:57
#153
5000 bakımında yapılan degişen edebatlar nelerdi ve ne kadar tuttu,sonrasında motosikletin gidişi ne kadar degişti fark edebildinmi,tesekkurler verecegin yanıt için.
-
30 Haziran 2008, 04:29
#154
Süper Moderatör (BBRR)
mt-03 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motoru almak için tek kriteriniz yakıt tüketimi ise almayın zaten!
Bu motoru seçecekler için en önemli kıstaslardan biride budur .
hem tek silindir alacam hem enjeksiyonlu olacak , aynı cc rakiplerinden daha düşük beygiri kabullenecem ama az yakmasını beklemeyeceğim .. Böle bir mantık olmaz .. yakıt önemli değilse neden gidip bu motoru her yönden katlayacak motorlara bakmıyimki.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanan bir ülkede yaşayacaksın .. ne kadar yakarsa yaksın diyeceksin ..
MT 3 almayı düşündüğüm bir alet nedenleri önem sırasına göre aşağıda
1) fiyatı bu cc de diğer rakiplerine oranla çok ucuz .. (cebimde 20 000 olsa bu modeli düşünmem.. doğruya doğru )
2)Birinci şıkta zaten dedim ayağımı yorganıma göre uzatacağım için bu aletin az yakmasını beklerim (tek silindir ve enjeksiyonlu bide çok yakarsa yuh derim )
3) Naked sever familyasındanım bu alet görünüşüyle çok çekici bir naked (bana göre böle..güzellik görecelidir kişiden kişye değişir , çirkin bulanada bişi demem)
4) Yamaha kötü motor yapmaz. yedek parçası diğer japonese lere göre daha kolay ulaşılırdır. ve haliyle daha ucuzdur.
bakın yakıt 2. sırada yerini aldı hemen .. neden cbf 500 istemiyorum nerede ise son süratleri 3 aşağı 5 yukarı aynı .. cbf 500 karburatörlü olduğundan çok yakıyor ..
veya neden bir gs 650 istemiyorum ... nedeni ilk şıkta cepte 20000 yok o yüzden
yakıt tüketimi motor seçerken en önemli kriterlerden biridir.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
30 Haziran 2008, 17:51
#155
sevgili BBRR bu motor tek silindirli ve enjeksiyonlu. üstelik yamaha teknolojisiyle üretilmiş. biri bana söylesin neden çok yaksın?
ELITEXC dışında çok km yapmış olan da yok. çoğu kişi daha rodajda, ben dahil. kullananlar arasında "bu motor çok yakıyo" diyende duymadım!
emsallerinden (emsali yok) 3-5 kuruş fazla yaktığını düşünelim; bu beni hiç üzmez çünkü motordan aldığım keyif o açığı fazlasıyla kapatır!!!
anlatmak istediğim, bu motorun bize verdiği mutluluğu sığ bir yakıt tüketimi tartışmasına kurban vermek bana hiç doğru gelmiyor!
konuşacak başka şeyler var...
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
-
30 Haziran 2008, 18:20
#156
Yağ konusunda bir tavsiye olacak: Eğer çok sıcaklarda kullanıyorsanız yağ değişimini 5000km beklemeden 3000km lerde yapın. Hem sıcak, hem yüksek tork nedeniyle yağın özelliğini daha çabuk kaybettiğini iletti servisim.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
30 Haziran 2008, 18:33
#157
EliteXC adlı üyeden alıntı
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, park ampulü(beyaz led),işçilik toplam 165 YTL
Motosikletin gidişinde bir fark olmadı.
Yağ konusunda bir tavsiye olacak: Eğer çok sıcaklarda kullanıyorsanız yağ değişimini 5000km beklemeden 3000km lerde yapın. Hem sıcak, hem yüksek tork nedeniyle yağın özelliğini daha çabuk kaybettiğini iletti servisim. Bende bu tavsiyeye uyacağım.
garantide olduğu için yamaha servisinde yaptırdın heralde,
bi sorum var size yağ olarak yamalube kullanıldı acaba bir bilginiz var mı?
varsa bi fark varmı ?
şimdiden saolasın...
-
30 Haziran 2008, 18:57
#158
EliteXC adlı üyeden alıntı
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, park ampulü(beyaz led),işçilik toplam 165 YTL
Motosikletin gidişinde bir fark olmadı.
Yağ konusunda bir tavsiye olacak: Eğer çok sıcaklarda kullanıyorsanız yağ değişimini 5000km beklemeden 3000km lerde yapın. Hem sıcak, hem yüksek tork nedeniyle yağın özelliğini daha çabuk kaybettiğini iletti servisim. Bende bu tavsiyeye uyacağım.
yağla ilgili söylediğinden yola çıkarak ilk bakım için 1000km yi beklemeye gerek varmı? havalar aşırı sıcak gidiyor çünkü...
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
-
30 Haziran 2008, 19:01
#159
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
garantide olduğu için yamaha servisinde yaptırdın heralde,
bi sorum var size yağ olarak yamalube kullanıldı acaba bir bilginiz var mı?
varsa bi fark varmı ?
şimdiden saolasın...
Evet servisinde yaptırdım, zaten tanıdığım insanlar sahipleri ve ustaları.
Yağ olarak Castrol Power1 kullanıldı. Yamalube henüz servisimde olmadığı için kullanmadım. Birsonraki bakımda (yaklaşık 30 gün sürer 3000km ) Yamalube gelirse onu kullanırım. Açıkcası ne kadar fark olduğunu araştırmadım yağlar arasında. Deniz motorlarında yamalube kullanırdım marinservis işi yaparken. Gelince kesinlikle yamalube kullanırım.
Bu arada Marmok Festivalinde Yamaha marka motosikletlerin yağları Yamalube ile ücretsiz değiştirilmiş. Bence orada yağ değiştiren motosiklet.net üyelerine bu konuda soru sormak daha iyi olur.
mt-03 adlı üyeden alıntı
yağla ilgili söylediğinden yola çıkarak ilk bakım için 1000km yi beklemeye gerek varmı? havalar aşırı sıcak gidiyor çünkü...
Şu anda rodajda olduğun için zaten motosikletini fazla sıkmıyosundur. Bu nedenle 1000km beklemende bi sakınca yok bence.
Benimde bir sorum olacak. Motosikletin gidonunu (direksiyon) değiştirmek istiyorum. Orjinal gidonunun boru çapı 22,2mm kadar. Kullanmak istediğim gidonun boru çapı yaklaşık 26mm kadar. Maşanın üst tacında bulunan ve gidonu taca sabitleyen iki parçanın yeni gelecek gidona uygun olan boyutta olanını bulabileceğim bir yer varmı bildiğiniz.
Motocross ve supermotard binen arkadaşların sanırım bu konuda bilgileri vardır.
Birde resim ekleyeyim nasıl bişey istediğime dair.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
01 Temmuz 2008, 17:38
#160
arkadaşlar ybr 125 im var bu sene bir 600 lük almak istiyorum hayalimde r6 var ama olmayacak sanırım geriye iki seçenek kalıyor mt 03 ve fz6 ben ikisinide kullanmadığım için nasıl motorlar olduklarını bilmiyorum siz mt 03 kullananlar olarak hangsini öneriirisiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)