Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Mayıs 2008, 11:16
#101
emreben adlı üyeden alıntı
İlk kullanımda (ilk 50 km) sert ve sarsıntılı olan vites geçişleri artık iyice yumuşadı o kemikli geçişler kendini yumuşak ve keyifli hale getirdi.
vites geçişleri rodajın son km.lerine doğru daha sesli ve sert olacaktır. hatta bende motoru stop ettiğimde vitesin geçmediği durumlar bile oldu. ama endişe edecek bir durum değil, rodaj bitip yağı değiştirdiğiniz anda viteslerin yumuşacık ve daha sessiz geçtiğini göreceksiniz. yağ ve yağ filtresinin değişmesi başka bir motora biniyormuş kadar çok fark ettiriyor, sakın geciktirmeyin. yağ olarak ben, yetkili servisin tavsiyesi üzerine, daytona motordan mobil racing 15w50 tam sentetik yağ alıp onu koydum, çok memnunum, tavsiye ederim. sakın otomobil yağı koymayın, kesinlikle motosiklet için özel üretilmiş bir yağ olsun. iyi sürüşler dilerim.
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
Reklamlar
-
22 Mayıs 2008, 11:23
#102
mükemmel bir estetiği var bu aletin..
bu estetiği çantayla bozmamız mümkünmü
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
22 Mayıs 2008, 21:48
#103
hafta sonu bodrumdaydım. bi tane kymco agility 125 kiralayıp koyları gezdik. bu arada şehir içinde beyaz bi mt 03 gördüm trafikte yanımda. önce pat patları duydum sonra kendisini gördüm ama çabuk uzayınca fazla da göremedim beyaz da yakışıyomuş alete vallahi maaşallah :D
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
24 Mayıs 2008, 23:26
#104
-
28 Mayıs 2008, 08:26
#105
tüm pat patçılara slmlar... mt-03 le ilgili söylenecek o kadar olumlu şey var ki... bir scootercı olarak majesty almanın eşiğine gelmişken internette mt-03 ü gördüm ve o gün siparişini verdim. ne kadar doğru bir karar verdiğimi her gün daha iyi anlıyorum. öncelikle yardım almak istediğim bir konu var. gösterge parlaklık ayarını yapmayı bilen arkadaşlar varsa anlatabilirlermi? tşkler...
-
28 Mayıs 2008, 09:15
#106
mt-03 adlı üyeden alıntı
tüm pat patçılara slmlar... mt-03 le ilgili söylenecek o kadar olumlu şey var ki... bir scootercı olarak majesty almanın eşiğine gelmişken internette mt-03 ü gördüm ve o gün siparişini verdim. ne kadar doğru bir karar verdiğimi her gün daha iyi anlıyorum. öncelikle yardım almak istediğim bir konu var. gösterge parlaklık ayarını yapmayı bilen arkadaşlar varsa anlatabilirlermi? tşkler...
öncelikle yeni MT-03 ünüz hayırlı olsun, kazasız belasız binersiniz umarım ve evet çok isabetli bir kara vermişsiniz, pişman olmayacaksınız.
gösterge parlaklık ayarına gelince, bu konu kullanıcı el kitabında aşağıdaki şekilde açıklanıyor ama farkı anlamak gündüz koşullarında çok zor. o nedenle gece ya da akşam üzeri güneşin etkisini kaybettiği bir zamanda yapmanızı tavsiye ederim.
Gösterge lambaları parlaklık kontrol modülü
• Gösterge lambaları parlaklığı:
Bu fonksiyon, göstergelerin dış ortamın aydınlık seviyesine göre ayarlanmasına imkan tanır.
Gösterge lambalarının parlaklığını ayarlamak için
1. Anahtarı ON (AÇIK) konumuna getirin.
2. ODO (Kilometre sayacı) modunu seçmek için "SELECT" (SEÇME) düğmesine basın ve sonra da "RESET" (SIFIRLAMA) düğmesini en az beş saniye basılı tutun.
3. İstediğiniz parlaklık seviyesini "RESET" (SIFIRLAMA) düğmesine
basarak ayarlayın.
bu ayarı yaparken reset düğmesine her basışta bir kademe parlaklık artacaktır, toplam üç kademe var. ben en parlak seviyede kullanıyorum, yeterli oluyor.
tekrar hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın...
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
-
28 Mayıs 2008, 18:18
#107
açıklamanız ve dilekleriniz için teşekkür ederim... kullanıcı el kitabını ben de defalarca okudum ama bazı konularda ingilizceden türkçeye yetersiz çeviri nedeniyle kitap tam anlamıyla açıklayıcı olmuyor. örnekse yine gösterge ayarlarında km-mhp geçişini uzun bir uğraştan sonra bulabildim. kitapta bu ayarın kontağın ilk açılışı sırasında yapılacağına dair bir açıklama yok! yine parlaklık ayarı açılış esnasındamı yapılıyor yoksa kontağın açık olduğu herhangi bir an yapmak mümkünmü?
-
28 Mayıs 2008, 18:26
#108
dediğiniz çok doğru, bazı açıklamalar yetersiz. ben de parlaklık ayarı için epey uğraşmıştım. gerçi bu biraz da gün ışığından dolayı değişimi fark edemememden kaynaklanmış da olabilir. ben parlaklık ayarını kontak açık, motor çalışmazken ve gece yapmıştım. odo (km. sayacı) modunun seçili olmasına dikkat edin. kolaylıklar dilerim...
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
-
28 Mayıs 2008, 18:28
#109
http://www.beldeyama.com.tr/www/pdf/26_MT_03.pdf
türkçe kullanma klavuzu burdan inceleyin arkadaslar
Gösterge lambalarýnýn parlaklýðýný
ayarlamak için
1. Anahtarý ON (AÇIK) konumuna
getirin.
2. ODO (Kilometre sayacý) modunu
seçmek için "SELECT" (SEÇME)
düðmesine basýn ve sonra da
"RESET" (SIFIRLAMA) düðmesini
en az beþ saniye basýlý tutun.
3. Ýstediðiniz parlaklýk seviyesini
"RESET" (SIFIRLAMA) düðmesine
basarak ayarlayýn.
-
28 Mayıs 2008, 18:59
#110
arkadaşlar bugünkü hürriyet in "oto yaşam" ekinde ayşe şule bilgiç in mt-03 ile ilgili güzel bir yazısı var. almayı düşünen arkadaşların okumasını öneririm...
-
28 Mayıs 2008, 19:02
#111
mt-03 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugünkü hürriyet in "oto yaşam" ekinde ayşe şule bilgiç in mt-03 ile ilgili güzel bir yazısı var. almayı düşünen arkadaşların okumasını öneririm...
sitemizde var zaten..
şu lınkten ulasabılırsın..
http://www.motosiklet.net/forum/ayse...le-bilgic.html
-
29 Mayıs 2008, 03:25
#112
gösterge parlaklık ayarını yaptım sonunda... teşekkürler cemalkurc...
-
29 Mayıs 2008, 08:43
#113
mt-03 adlı üyeden alıntı
gösterge parlaklık ayarını yaptım sonunda...
teşekkürler cemalkurc...
ne demek rica ederim...yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
-
29 Mayıs 2008, 13:42
#114
mt-03 hayırlısı olsun yeni motosikletin. Majesty düşünürken MT03 almak enteresan geldi. Demekki MT insanları çok fazla etkiliyor.
Uzun süreden sonra tekrar merhaba diyeceğim ama daha bir ay oldu motosikletimi alalı. Ama kilometre sayacı 3300km'yi gösteriyor. (Çok zevkli)
Şimdilik yakıt bilgisi aktarayım.
İş ve keşif amaçlı olarak iki kişi Pazar 18:30 hareket, P.tesi 23:00 geri dönüş şeklinde bir tatil beldesi turu yaptık Rots arkadaşımla.
Tur boyunca 138,50 YTL benzin aldım. Bu benzinin başlangıç ve bitiş km. leri arasındaki fark yaklaşık 830km.
Basit bir hesapla 138,50 / 830 = 16,7 kuruş kilometre başına sarfiyat oluyor.
Benzin 3,50 lira litresi olan 97oktan Shell.
Motosikletin limitlerini gördüğüm bir gezi oldu.
İki kişi son sürat gene 5. vites gaz kolu %80 açıkken 7500 devirde kesiciye girip 175km hıza ulaştı.
Otobanda mutlu eden en güzel yanı 150 ile giderken gazı açınca 170-175km ye sanki ilk kalkış yapar gibi ivmelenerek çıkması.(iki kişi bile farketmedi)
Uzun yola gitmek istiyorsanız önceden duracağınız yerleri planlama aşamasında konaklama noktaları arası en uzun mesafeyi rahatınız için 100km'nin üzerinde tutmayın. Aksi taktirde selenin üzerinde değişik oturuş stilleri denemeye başlarsınız.
Uzun yol ve yüksek süratlerde bir yolda gidecekseniz sağlığınız için boyun desteği kullanmanızı tavsiye ederim.
Ben araştırmaya başladım bile. Supermoto sürücülerinin kullandığı bir modele gözümü kestirdim bile.
Deneyimlerimi aktarmaya devam edeceğim....
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
29 Mayıs 2008, 15:06
#115
teşekkürler... bendeki bu ani tarz değişikliğinin tek sebebi tabiki mt-03 oldu. motoru canlı olarak görmeden 1 gün içinde siparişi verdim ve ödemesini yaptım hiç tereddüt etmeden!
1 ayda 3300km çok iyi gerçekten. motorun huyunu suyunu iyice anlamışsındır. ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve 230km deyim daha. iş nedeniyle uzun yol yapma fırsatım olmadı. 4.vitesi görmedim desem doğru olur.
verdiğin rakamlarda bence gayet makul. güzel geziler...
-
29 Mayıs 2008, 15:36
#116
Süper Moderatör (BBRR)
içinizde rüzgarlık taktıran varmı??
varsa ne kadar sonuç aldı??
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
29 Mayıs 2008, 15:42
#117
evet bende merak ediyorum o konuyu. sanırım işlevsellikten çok estetik anlamda tasarlanan bir siperlik.
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
-
29 Mayıs 2008, 15:44
#118
4 parmak bişey rüzgarlığı sadece göstergeye böcek çarpıp kan olmasın dıye yapmıslar sanırım
-
29 Mayıs 2008, 15:57
#119
arkadaşlar bence MT-03 aksesuar takılamayacak kadar güzel bir motosiklet. mesela ben çanta almayı düşünüyorum ama nasıl kıyıp da takıcam bilemiyorum...
bu arada MT-03 ile ilgili ingilterede bir site ya da klüp var. ben üye oldum fikir vermesi açısından değişik konular ve resimler var. forumlarından faydalanabilirsiniz ayrıca, fakat ingilizce bilmek gerekiyor. ücreti mukabilinde çeviri konusunda yardımcı olabilirim...
www.mt-owners-club.org.uk
buradan da aksesuar beğenebilirsiniz...
http://www.barracudamoto.it/elenco.aspx?CAT=47&LANG=EN
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
-
30 Mayıs 2008, 00:24
#120
Arkadaşlar ne mutlu size ki MT-03 sahibisiniz, yorumlarınızı zevkle okuyorum. Umuyorum ki Temmuz başında bende aranıza katılacağım. Bu arada Cemal arkadaşımızın gönderdiği linkteki rüzgarlık ve depo koruması çok estetik duruyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)