Forum gerçekten tatil köyü gibi olmuş. işi düşen geliyor anladığım kadarıyla, kullanıcısı varsa da güncel, güzel bilgi veren olmamış.
Forum gerçekten tatil köyü gibi olmuş. işi düşen geliyor anladığım kadarıyla, kullanıcısı varsa da güncel, güzel bilgi veren olmamış.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
2 gün önce İstanbul Kadıköy’den 34 fip plakalı mt 03 ü aldım. Bodruma kadar sürerek geldim. Uzun yolu çok konforsuz ve yorucu. Otobanda da uzayıp gidemediğinden daha da çok yoruyor. Sahibi egzozu açmış mı boşaltmış mı bilmiyorum ama Çat pat sürekli egzoz patlatıyor. Yakıtı cbr 250 den sonra baya fazla geldi bana. Ara hızlanmaları ve Torku güzel, mt 07 yi de kullandığımdan ikisini kıyaslayabiliyorum ve hemen hemen mt 07 ile aynı uzuyor 120/130 dan sonra alır gider mt 07. Göstergesi arızalı, ön keçeler patlak, arka ön Rosso 3 arka bitik ön iş görür. Radyatör kulağından biri kurul kaynak atılması gerekiyor. Ayrıca dikkatimi çeken motorun çalışma sesi. Tam emin olamadım ama bir sübap sesi var gibi. Motoru uygun aldım eksikleri olduğunu bilerek. Eksiklerini giderip binerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
Eklemeyi unutmuşum motor çekme belgeli, göstergeden dolayı muayene girmemiş çekilmiş. Gösterge ayarlanıp muayeneye girmesi sonrasında harcının ödenip trafiğe girmesi lazım. Nerden bakılsa 3/4 bin lira masrafı var. Tabi bu masrafın ardından motor kendi piyasa ederine çıkar zararım olmaz. İstanbul’dan bodruma kadar çekme belgeli motor ile nasıl geldiğim konusu ise tamamen ayrı bir konu. Bol bol ücretli otoban ve köy yolları içeriyor
Turuncu ilk hali.
Siyah son. Fazlasıyla zaman, para ve emek harcandı. Ama sonucuna değdiğini düşünüyorum.
Lastik mitas sport force plus evolation ile değişti
Gösterge üniversal gösterge ile değişildi. Orjinali çalışmıyordu.
Depo ve bilumum sökülebilen akşam tekrardan fırın boyada boyandı
Manetler 1000rr manetleri ile değişildi
Arka dişli ve zincir sunstar dgr set ile değişildi.
Arka dişli 47’den 45 e düşürüldü. Şase 2cm geriye doğru pay olacak şekilde genişletildi. Bu sayede eskiden 5. Viteste kesicide 175km/H hız yapan 03. Şuan 4. Vites te 172 olmak üzülme top speed olarak 193 görmekte. Bu hızlara yırtınarak değil gayet torklu ve rahat şekilde çıkıyor dişli küçültme durumu motoru Zorlamadı zaten normalde de çok torkluydu vitesler kısaydı. Şimdi vitesler de daha uzun olduğundan sürüş keyfimin arttığını söyleyebilirim.
Gidon mt25 bidonu olarak aldım o henüz değişmedi elimde duruyor.
Yağ olarak liquı moly tercih ettim.
03 almak isteyen veya kullanıp bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa yardımcı olurum. Bir miktar 03’ün içini dışını ezberleme durumu oldu malum. Son olarak ön amartisör keçeleri ve ön fren Balataları kaldı. Bunun dışında eksiğimiz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
Kayak dersleri veriyorum Palandöken kayak merkezinde bodrumdan buraya geldim. Katılıyorum, zaten erzurumda motor sürecek alan da çok kısıtlı hava durumu da çok elverişsiz. Burda motor kullanan insanların çoğu yüksek cc, pahalı motorlar kullanıyor. Bir motor kültürü olmadığından gündelik kullanan insanlara rastlamak zor. Tanıdığım çevremizde olan çoğu kullanıcı sezonda 4/5 ay kullanıp gerisinde garajda yatırıyor. Ulaşımı araba ile sağlıyor.
Kardeşim selamlar,giriyor musun foruma bilmiyorum ama eğer mesajımı görürsen bana instagramdan ulaşır mısın?
kullanıcı adım: canaltnn kayseriden yazıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)