Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Nisan 2019, 19:58
#1121
Gösterge sorunu bu motorun kronik sorunu ve motoru elden çıkarttıran sattırtan bir sorun ne yazık ki.. ve devir geçişlerindeki meşhur tepme .. başka gösterge uydurulsada normal göstergedeki digital bilgiler beyinden gelen o göstergede nasıl çıkıcak çıksa diyelim bence sağlıklı ve uzun ömürlü olucağını sanmıyorum o göstergelerde uyumsuzluk olup arıza yapıcakdır bir zaman sonra...
bence sanayide araba göstergesi tamiri yapan yerler var.. araba motor farketmez gösterge göstergedir ... götürün göstergenizi belki uygun yollu tamir ederler..
edit : yukardaki mesajı şimdi gördüm 3180 lira nedir yahu motor ne kadarki ben ikinci elde dolu 13-14 bin liralara satılanlarını görmüşdüm.. onlarda satılabilirse.. sonuçda herkese hitap eden bir alet değil çok stunt bir kulvarı var.. stunt ta holigan tarzı takılmayı kaç kişi sever tartışılır..
Reklamlar
-
01 Nisan 2019, 21:14
#1122
Elinden biraz iş gelen aşağıdakilerden birini motora adapte edebilir. Ben OLED olanı beğendim şahsen:
https://kosonorthamerica.com/product...lti-functions/
-
01 Nisan 2019, 22:17
#1123
359$ shippingi vergisi eline ulaşması 500$ de ortalama.. Nerdeyse sıfır orjinal kadranıyla aynı fiyata geliyor..
-
01 Nisan 2019, 22:29
#1124
Orijinalden çok daha iyi ama, daha ucuz modelleri de var. Bir de böyle şeyler genelde bavulda geliyor, giden gelen bir tanıdık vs illa ki oluyor.
-
01 Nisan 2019, 23:04
#1125
benim çok yakın dostumda var.. arasıra sürüyorum keyiflik güzel motor ama 45 dakika .. uzun vadede ne uzun yola gelir ne şehir içinde düzenli sürmeye gelir.. 45 dakika kemerburgaz yolunda dön baba dön biraz gaz aç geri ver tamamdır .. tam o motorun keyfi..
-
06 Nisan 2019, 18:14
#1126
daha önce hiç kendi motorum olmadı. daha dün aldım motoru 80 km yol yaptım. bir motorun olması gerektiği kadar rahat, çevik, hızlı. titriyor diyorlar benim bindiğim her motor kadar titriyordu. eksozları da açık aldım motoru gelene kadar pat pat patara patara holigan tarafım da yatıştı. şimdi onu yaptırdım mı her yere giderim bu motorla. dağa da çıkarım, kuma da girerim. herhalde bu hissiyat daha konforlu, güvenli ne bileyim farklı motorlara binmedim diye. selamlar olsun
-
06 Nisan 2019, 19:04
#1127
Arkadaşlar son hız kaç km bu motorda?
-
06 Nisan 2019, 19:07
#1128
motorla dağa taşa kuma falan sakın girme dağa taşa kuma çamura girersen o motorun sana vericeği en ufak bir arıza binlerce liradan kapı açar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar son hız kaç km bu motorda?
Ben 160 ı defalarca gördüm motorun sahibi arkadaşım 190 ı gördüğünü söylediki oda öyle gazlamacı bir adam değil..
-
30 Eylül 2020, 16:49
#1129
Selamlar arkadaşlar,
Şu aralarda hala aktif olarak kullanan var mı ve geri dönüşleri nasıl acaba? Satmak isteyen olursa da talibim
-
31 Ekim 2020, 18:37
#1130
2008 yılında hızlı ve parasız motorcu olduğum yıllarda fuarda görüp üstüne oturduğumda “benim için üretilmiş” dediğimdi. 12.000 tl fiyatı ile o kadar uzaktı ki bebeğimizin altınları eski arabayı satmak falan derken 7,200 tl’ye ford escort almıştık. cbf250’im de kenardaydı. tek silindirli çift silindirli scooter pek çok motorum oldu ama mt hep aklımda kaldı. geceleri orta amortisörün turuncu yayı aklıma gelir yutkunurdum. baktım piyasadan yavaştan silinmiş bulmak iyice zorlaşmış temizini giden gidiyor diyerek panikledim. şimdi değilse ne zaman diyerek 12 yıllık hayalimi gecikmeli de olsa gerçekleştirerek türkiye’nin en pahalı mt-03 ünü aldım. piyasada 16bin liraya bile mt 03 var. ilk sahibinden çıkalı bir kaç ay olmuş, aslında ben de ilk sahibi sayılırım. hiç yanıltmadı. gerçekten benim için üretilmiş. ne mt 07 gibi cüce ne de döneminin honda’ları gibi çağ dışı. ölene kadar bir kenarda dursun istiyorum. gazı açıkça uzayıp 120-130 lara gelince adeta benimle konuşarak “ hadi artık yeter bu kadar “ demesi, titreyerek beni kendime getirmesi en önemli güzelliği. çok silindirli motorlar sürekli hıza teşvik ederken bu önden gazını alıp sonradan sınırlarını hatırlatıyor. eksiği mi abs yok :(
arka koltuğun altından çıkan 12v çakmak girişi bile bulunca sevinmeniz için saklanmış sürpriz gibi.
sade gösterge paneli (hız devir ve saat— hararet ya da benzin göstergesi yok) bana gözünü yoldan ayırma diyor. alçak selesi ayağını sağlam bas diyor. ne geniş ne dar selesi kontrollü bir şekilde aralara girebilirsin diyor. hele geniş selesi yok mu, otur abi hemen kalkma diyor. vespa’da uyuşmuş kana yerlerim mt de huzur buluyor. 25 ağustos 2020 tarihinde kavuştuk. filtre gibi sarf malzemeleri küçük motorlar gibi. hava filtre 50 yağ filtre 20 lira. lastikler biraz pahalı. 160 60 17 nc ile aynı ebat. takımı 1300 den başlıyor. biraz performanslı lastik takımı 2000 tl. sırf olsun diye aldığım tipine vurulduğum cb250r dan sonra son derece tatmin edici. primavera ile küçük yerlere mt03 ile de istediğim her yere gidiyorum.
vespam 20 bin etse mtyi 28 bine aldım. ikisi 50 bin lira bile etmiyor. en güzeli de vergisinden dolayı kimsenin sevmediği mt de 12 yaşına geldiği için 150lik vespa kadar ödüyor vergiyi.
zamanında alamadığım 8110 u da aynı şekilde yıllar sonra artık kimse yüzüne bakmazken almıştım.
geç buluşulmuş ilk sevgili gibi. zeki mürenin senede bir gün filmi gibi.
-
31 Ekim 2020, 20:30
#1131
mustimi adlı üyeden alıntı
2008 yılında hızlı ve parasız motorcu olduğum yıllarda fuarda görüp üstüne oturduğumda “benim için üretilmiş” dediğimdi. 12.000 tl fiyatı ile o kadar uzaktı ki bebeğimizin altınları eski arabayı satmak falan derken 7,200 tl’ye ford escort almıştık. cbf250’im de kenardaydı. tek silindirli çift silindirli scooter pek çok motorum oldu ama mt hep aklımda kaldı. geceleri orta amortisörün turuncu yayı aklıma gelir yutkunurdum. baktım piyasadan yavaştan silinmiş bulmak iyice zorlaşmış temizini giden gidiyor diyerek panikledim. şimdi değilse ne zaman diyerek 12 yıllık hayalimi gecikmeli de olsa gerçekleştirerek türkiye’nin en pahalı mt-03 ünü aldım. piyasada 16bin liraya bile mt 03 var. ilk sahibinden çıkalı bir kaç ay olmuş, aslında ben de ilk sahibi sayılırım. hiç yanıltmadı. gerçekten benim için üretilmiş. ne mt 07 gibi cüce ne de döneminin honda’ları gibi çağ dışı. ölene kadar bir kenarda dursun istiyorum. gazı açıkça uzayıp 120-130 lara gelince adeta benimle konuşarak “ hadi artık yeter bu kadar “ demesi, titreyerek beni kendime getirmesi en önemli güzelliği. çok silindirli motorlar sürekli hıza teşvik ederken bu önden gazını alıp sonradan sınırlarını hatırlatıyor. eksiği mi abs yok :(
arka koltuğun altından çıkan 12v çakmak girişi bile bulunca sevinmeniz için saklanmış sürpriz gibi.
sade gösterge paneli (hız devir ve saat— hararet ya da benzin göstergesi yok) bana gözünü yoldan ayırma diyor. alçak selesi ayağını sağlam bas diyor. ne geniş ne dar selesi kontrollü bir şekilde aralara girebilirsin diyor. hele geniş selesi yok mu, otur abi hemen kalkma diyor. vespa’da uyuşmuş kana yerlerim mt de huzur buluyor. 25 ağustos 2020 tarihinde kavuştuk. filtre gibi sarf malzemeleri küçük motorlar gibi. hava filtre 50 yağ filtre 20 lira. lastikler biraz pahalı. 160 60 17 nc ile aynı ebat. takımı 1300 den başlıyor. biraz performanslı lastik takımı 2000 tl. sırf olsun diye aldığım tipine vurulduğum cb250r dan sonra son derece tatmin edici. primavera ile küçük yerlere mt03 ile de istediğim her yere gidiyorum.
vespam 20 bin etse mtyi 28 bine aldım. ikisi 50 bin lira bile etmiyor. en güzeli de vergisinden dolayı kimsenin sevmediği mt de 12 yaşına geldiği için 150lik vespa kadar ödüyor vergiyi.
zamanında alamadığım 8110 u da aynı şekilde yıllar sonra artık kimse yüzüne bakmazken almıştım.
geç buluşulmuş ilk sevgili gibi. zeki mürenin senede bir gün filmi gibi.
Okurken duygulandım..güle güle kullan.
-
21 Kasım 2020, 07:58
#1132
Forum terk edilmiş tatil köyü gibi. Sesim yankı yapıyor. Aktif üyeler muhtemelen yıllar önce motoru değiştirdi.
Km saatim bozuldu. ben onarmaya calıstıgım bir km saatini motora taktım ama olmamıs geri söktüm. Muhtemelen kısa devre yaptı.
bu 1 dk'lık işlemden sonra motorun soğutma fanı motor calsır calısmaz devreye giriyor ve sürekli calısıyor. (normalde yazın bile 20 dk gecince devreye girer sıcakta))
kendi ekranını bağladıgımda hararet ışığı yanıyor. motor arıza lambası 3 tane yanarak hata veriyor. Motorda mekanik bir problem yok. Bu sekilde de 300 km'den fazla yol yaptım.
Tahminim: bir kısa devre ECU beyninde hataya neden oldu. Sensörün bozulma ihtimali yok.
Sensörü söktüğüm zaman hararet ışığı sönüyor ard arda. 3 kez yanan motor arıza ışığı devam ediyor.
Önerileriniz?
-
02 Ocak 2021, 02:08
#1133
bu motorun tek sorunu bence göstergesi.
söylediğin gibi kartta arıza olabilir, tamirini yapabilen var mı bilmiyorum?
benim yorumum şöyle; göstergenin kronik arızası beyin ve ekran arasında filmli bağlantı kullanmaları. eski sürgülü telefonlarda da olan, çok kırılgan bir sistem. E250 samsung telefon kullananlar bilirler bu sorunu.kart ile ekran arasında o kablolamayı yapabilen bir elektronik dehası bulabilirseniz bence yeni bir yazılım da yükleyerek parçayı kurtarabilirsiniz. deha gerekli diyorum çünkü film klipslerle değil, kart içinden lehimli olarak çıkıyor. kartı açmak dert, kapatmak dert.
göstergenin sıfırı şu an 502 euro. ikinci el bulabilirseniz alın. yada uyumlu yan sanayi göstergelere bir bakın, 100 liradan başlıyorlar.
-
03 Ocak 2021, 17:07
#1134
Bu motor piyasadan yok olmaya başladı. Fakat, hala daha takip ediyorum. Elimdeki motor rahatlıkla bir MT03 alır. Fakat, yaşı nedeniyle almaya cesaret edemiyorum.
Gösterge panelini universal çin malı uygulayan var. Fakat hararet lambasını kuramamış anladığım kadarıyla.
https://www.youtube.com/watch?v=x_cB7kGXTgA
-
03 Ocak 2021, 20:24
#1135
Yıllardır takip edip alamadığım bir motor. Zamanında yeşil renkli, akrepli, 97bin km de orijinal bir makineyi son anda 13e almaktan vazgeçtim.( 2018 Eylül)
-
03 Ocak 2021, 21:29
#1136
mt 03 yabancı forumu yok mu ? orlarda gezsen belki km saatine çözüm vardır.aftermarket gösterge satan bi sürü websitesi var.bazıları uyumlu olabilir.bilemiyorum
-
24 Mart 2021, 22:21
#1137
bu durumda ne yapardınız?
arkadaşlar merhabalar.bugün garip bir olayla karşılaştım.size anlatayım da sizden yardım alayım istiyorum.
ikinci el bir mt03 buldum.adamla prensipte anlaştık.10.000 tl hasar kaydı var dedi.tamam dedim bir kontrol edeyim.
kontrol ettiğimde motorun 2016 yılında 15.000 tl lik bir kaza geçirdiği ve ağır hasarlı olduğu yazıyordu.ama sorun şurda kontrolü plakadan yaptım.ağır hasarlı ok.ama motorun modeli Yamaha FZ6 olarak gözüküyor.
şimdi bu motora ne olmuş diyebiliriz?komple motor mu değişmiş.mt03 şaşine fazer motoru mu koymuşlar?çünkü motor bildiğin mt03 660cc?
-
25 Mart 2021, 11:43
#1138
motorun modelını yanlış yazıyorlar bazen. ayrıca fz6 motorunu mt3e sıgdıramazlar zaten. 2010 model kırmızı motor mu?
-
26 Ağustos 2021, 17:42
#1139
Hala motoru kullanan var mı sacma sapan çin motoru almak yerine 2. el mt03 almayı düşünüyorum,km saatine çözüm bulabilen oldumu tavsiyeleriniz neler,konuyu hortlatayım dedim belki duyan olur sesimi.
-
18 Ocak 2022, 00:10
#1140
Oha kendi motorumu gördüm , 86 bin km deydi 2019 martta ben aldım hala bende 96 bin olacak az sonra
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
O yeşil Mt03’ü 2019da mart ayında ben aldım hala baya eğlenerek kullanıyorum “APR60 plaka” , ve siz bunu 2009da yazmışsınız ben o tarihte lise 2’ye falan gidiyordum tahminim :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)