Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
56 Nm torku var. ER-6n veya CBF 600'ün torkundan (66 ve 58 Nm) daha düşük. Alt devirlerden itibaren yüksek bir tork vermeye başlıyor. MT-03, 0-120 arası çok istekli, ivmeli bir şekilde hızlanıyor. Torkunun abartılması bence bu yüzden.
Ama son sürati fabrika verisinde 160 km/h olan bir motosiklet sonuçta. Otoyolda 120 ile seyrederken bir anda 180 km/h hıza ulaşıp gözden kaybolmak için yeterli gücü yok. 120-160 aralığında da CBF 600 gibi hızlanabileceğine ihtimal vermiyorum.
Yani 120 ile sabit hızla giderken arkadan sıkıştırabilecek kadar güçlü bir arabadan ileri doğru kaçmaya çalışmak için uygun motosiklet MT-03 değil bence. Azıcık hızlanıp sağa sinyal verip uygun zamanda sağ şeride geçmek akıllıca olabilir. Zira o işi yapacak kadar agresif bir araba ve sürücüsü 160'a kadar takip eder. 140 sonrası MT-03 artık yavaş yavaş hızlanabilecektir. Rüzgar, yolun eğimi, sürücünün ağırlığı gibi etmenlere bağlı olarak belki de 145'den öteye gidemeyebilir.
Esasen çıplak olması da 120-130 km/h sabit hızlı otoyol sürüşlerini benim için konforlu veya cazip olmaktan çıkarıyor.
Hazır konu açılmışken arkadan sıkıştırmaya dair yazmak isterim. Ankara'da yaşayanlar bilir, İstanbul yolu ve Eskişehir yolunun 70 tabelaları olmayan bölümlerinde trafik genelde hızlı akar. Sol şerit 100-110 aralığında seyreder. Araçların arasında sol şeritte sabit hızla giderken arkanızdaki araba dibinize girer. Ondan biraz sıyrılmak için hızlandığınızda ise öndeki araçla aranızda yeterli takip mesafesi kalmamaya başlar. Bu durumu hem motorla hem arabayla yaşadığım oluyor. Sağ sinyalimi verip yol veriyorum. Sonra yeniden sola geçip 100-110 devam. Bir sonraki 70 tabelasına kadar...
Reklamlar
-
Aslında 120 km/h ile giderken oldukça tatminkar bir ivmelenmesi var. Sıkıştıran araçtan rahatlıkla kurtulursunuz, ancak 145 civarı düşüyor ivmelenme. Yine de 120'den 150'ye gayet iyi tırmanıyor motor. Tabii neyle karşılaştırdığınıza göre değişir, ben sadece arabadan kurtulmak anlamında diyorum.
-
peki saolun arkadaslar ama 12 milyar veripte (ikinci el) 150 yi zor gormek 1200 luk vergisi odemek felan pek mantikli gelmedi bana ama alabilecegim motorlar arasinda tabi.
-
MT-03' ü alıcı gözüyle mantık arayarak değerlendirmek pek doğru değil bence. Sınıf dışı, cocncept tadında, eskimeyecek ara bi tasarımı olan kaliteli bi motosiklet. Yağlı boya bi tabloya binlerce dolar verebilecek kafada olmak gibi biraz
Yani Custom bi Harley' e tonla para bayılıp, birsürü sorunuyla boğuşup, varil varil yakıt içirip, viraj dönemiyceğini, artçı bile alamiycağını bile bile almakla kıyaslanırsa MT-03 çok çok mantıklı bi motosiklet aslında, aralarındaki tek fark tarz
Er6, cbf600 her köşede görülebilir, bikaçyılda göze eski görünebilecek modeller, MT serisini pek bişeyle aynı teraziye koyamıyorum ben. Tüm detayları çok tadında düşünülerek tasarlanmış, 2006 dan beri halen aynı keyifle dönüp baktırtıyor insanı.
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
Merhaba arkadaşlar,ben de bu ayın sonunda bir mt-03 alacağım muhtemelen yıllardır hep takip ederim forumu ve son zamanlarda ise özellikle bu başlığı.İyice ölmüş diye düşünürken bu konu,Zaferce'nin yaptığı siftahla bir anda canlanmış.(Kendisine teşekkürler.)Sanki herkesin içinde buraya yazmak varmış da yazmaya çekiniyormuş gibi.
Ben de bugün fuara gittim,nc700s'e baktım; 1.500-2000 lira farkla nc de alabilirim(tabiki ikinci el) mantık olarak abs,yeni model,yeni lastik,az km,az yakıt tüketimi,son hız,6 vites(daha yüksek hızda daha az yakıt) falan filan...Ama yok böyle bir çirkinlik ya,evlat olsa sevilmez cinsinden...Hele o far nedir arkadaş,park edince gazete falan örtmek lazım...Bu kadar tipsizliğine ramen artılarıyla aklımı çeliyor.O farı değiştirsek yine bir gideri var,artık kalbime gömerim acımı.Far değiştirme işi sizce nasıl olur,olur mu,maliyeti falan? :S Siz ne dersiniz bu konuda?(pm falan da olur konu kirlenmesin.) Olmadı yine mt alacağım burada görüşürüz bol bol.
Sağlıcakla...
-
MT-03 yerine 2000 TL farkla NC700'lerden herhangi biri alınabiliyorsa kesinlikle tercih edilmelidir. Ben aldığım esnada MT-03 11000 gibi NC700S'ler ise 18000 TL gibi gibi fiyatlara satılıyordu. Bence NC700S'in en önemli farkı ABS'si. Yakıt sarfiyatı bakımından ise aradaki fark 100 km'de yaklaşık 0,7 L.
MT-03, kaç basıyorcuların kıymetini bileceği bir motosiklet değil, orası kesin.
-
Resim de olsun burada.
-
Hocam kazasız belasız kullanırsın inşallah,hemide siyah güzelmiş.Arada yıka ama motoru. :D Haftaya bugün kısmetse ben de mt sahibi olacağım,nc yi eledik.
-
merhaba arkadaslar. aranıza yeni katılıyorum. bu sene yamaha ybr 125 aldım bu sezonu boyle kapatıp tecrube kazanıp seneye inş yamaha mt 03 almayı dusunuyorum.
öncelikle kawasaki er6 n ile mt 03 arasında gidip geldim fakat er6 ya donup baktıgımda içime sinmiyor. birazda insanın içine sinmesi gerekiyor diye dusunuyorum. renk olsun şekil olsun cok tatlı kerata :D ulkemizde halen motosiklete saygı yokken hızlı giden bir motosiklet almaya gerek yok.. yeterde artar aşık oldum resmen
-
Merhabalar öncelikle..
Tüm yazılanları bir solukta okudum;hayranlığım bir kat daha arttı bu makineye karşı..sahip olmak istiyorum bende..umarım Allah nasip eder..
Ama kafamı karıştıran şu oldu: ilk çıkış fiyatı 21.000 lerde iken bir ara 13.000 lere mi düştü 0 fiyatı? Ayrıca Türkiye satışının şu anda olmadığını,2010 itibariyle getirilmediğini biliyorum.Okuduğumu tam anlayamadım..
Bu konuda aydınlatabilşrmisiniz?
-
Evet kısa bir süre için öyle bir kampanya olmuştu, sanırım getirilmeyeceği için elde kalan eski modelleri elden çıkarmak istemişlerdi. Ondan önce liste fiyatı 18 - 19 bin liraydı. Umarım kavuşursunuz istediğiniz motora ;)
-
Revilian adlı üyeden alıntı
Evet kısa bir süre için öyle bir kampanya olmuştu, sanırım getirilmeyeceği için elde kalan eski modelleri elden çıkarmak istemişlerdi. Ondan önce liste fiyatı 18 - 19 bin liraydı. Umarım kavuşursunuz istediğiniz motora ;)
Teşekkür ederim temmenileriniz için..Şimdi anladım..Ah o zamanlar keşke şu merakın içinde olsaydım Aynı gün ne yapar eder,bulur buluşturur alır idim.. Neyse kısmet..O zaman şu sıralar ikinci eli 11-13.000 aralığında satılması normal yani..Hayırlısı bakalım
-
Selamlar,
Benim motor da 22500 km oldu. Şu ana kadar ufak tefek kazalarım dışında herhangi bir masraf çıkarmadı. oldukça memnunum, yukarida söylendigi gibi tasarim olarak eskimeyecek bir motor bence.
Birde cok istiyorum ama canta ve cam taktiramiyorum. bozmak istemiyorum tasarimini. Eskisi gibi parca problemi de kalmadi motoliz com falan hemen hemen her parca bir iki gunde bulunabiliyor...
-
Yurtdışı siteleri kurcaladığımda hala üretildiğini farkettim..(yanlışım varsa düzeltiniz)
Peki tekrar ithal edilmesi konusunda distribütör tabanlı vs. Neler yapabiliriz? Son tüketici olarak
Eminim yeni modelleri gelse satacak bir makina..
İkinci eline güvenemiyorum bir türlü..
-
anduril1252 adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Benim motor da 22500 km oldu. Şu ana kadar ufak tefek kazalarım dışında herhangi bir masraf çıkarmadı. oldukça memnunum, yukarida söylendigi gibi tasarim olarak eskimeyecek bir motor bence.
Birde cok istiyorum ama canta ve cam taktiramiyorum. bozmak istemiyorum tasarimini. Eskisi gibi parca problemi de kalmadi motoliz com falan hemen hemen her parca bir iki gunde bulunabiliyor...
Ben motoru 16700 km'de almıştım. Şimdi 20000 bakımı yaklaşıyor. Bakalım ne kadara malolacak.
Ben ön camdan çok memnunum. Siyah olunca çok da kötü görünmediğine inanıyorum ama tam çıplak havayı kaybediyor tabii. Camsız pek tercih etmem binmeyi zira baya faydası oluyor.
Ertug07 adlı üyeden alıntı
Yurtdışı siteleri kurcaladığımda hala üretildiğini farkettim..(yanlışım varsa düzeltiniz)
Peki tekrar ithal edilmesi konusunda distribütör tabanlı vs. Neler yapabiliriz? Son tüketici olarak
Eminim yeni modelleri gelse satacak bir makina..
İkinci eline güvenemiyorum bir türlü..
Evet hocam Yamaha Avrupa, İngiltere sitesinde 2013 modelleri görülüyor. Ama ben bizde satılacağından çok şüpheliyim. Hatta pek satılmayacağından eminim. Olay şöyle gerçekleşir:
- Kaç beygir?
- 48.
- E üstüne biraz daha koyar 78 beygirini alırım.
- Kaç basıyor?
- 160.
- Üstüne biraz daha koyar 200 basanını alırım.
Ben MT-03'ün 2013 ve Honda versiyonunu NC700S olarak algılıyorum. Ve o motorun da çok yüksek satış rakamlarına ulaşamadığını tahmin ediyorum.
Ha ben seviyor muyum? Her fırsatta biniyorum. Şehir trafiğine de giriyorum, çevre yolunda da çıkıyorum. Her kullandığımda motorun çevikliğine, kıvraklığına, ivmelenmesine bayılıyorum. Hala motorun hakkını verecek kadar beceriyle kullanamadığımı görüyor ve sabırla gelişmek için çabalıyorum. Yakıt sarfiyatı da 100 km'de 4,6 L. Kesinlikle seviyorum.
-
arkadaslar mt 03 e fazer egzozu olurmu acaba? bilgisi olan varmı? cok benziyor egzoz sistemleri sekilleri.
resimdeki fazer egzozu
-
Ertug07 adlı üyeden alıntı
Merhabalar öncelikle..
Tüm yazılanları bir solukta okudum;hayranlığım bir kat daha arttı bu makineye karşı..sahip olmak istiyorum bende..umarım Allah nasip eder..
Aminnn
_musto_ adlı üyeden alıntı
arkadaslar mt 03 e fazer egzozu olurmu acaba? bilgisi olan varmı? cok benziyor egzoz sistemleri sekilleri.
Hocam bir bilgim yok bu konu da fakat aklıma şunlar geldi.1-Mt nin iki egzoz borusu arasında ki mesafe fazer a göre daha fazla. 2-Tek silindir dört silindir olayı acaba sorun olur mu? 3-Orjinal egzozu değiştirenlerin yaşadığı sorunlar var idi,önceki sayfalarda.(düşük devirleri öldürme,yakıt tüketimindeki artış,motorun yeni egzozları tam olarak algılayamayıp orjinal ayarlar kadar iyi ayar yapamaması vs.)
-
ozaman herşeyin orjinali guzel diyoruz
-
Arkadaşlar herkese selam,şuan 2010 model bir temiz düşük kmli bir mt-03 almak istesek fiyatı ne olmalı mesela şu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-nerdeyse-sifir-hatasiz-mt-03-meraklisina-95097005/detay fiyatı oldukça fazla değilmi acaba ? amacım ciddi ve kişiyi arayıpta eger degeri böyleyse üzmekte istemem bir fiyat verebilirseniz o konuda ısrar etme niyetim var teşekkürler.
-
_musto_ adlı üyeden alıntı
geçen gün sordum korlas'a, mt-03 için uygun akrapovic'e 526 euro gibi bir fiyat biçtiler. bu fotoğraftaki değil ama buna benzer bir şey. youtube'da bolca mevcut.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)