Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #741
    cewdeath311 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Her yer
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner 2015
    Merhaba nakres622 arkadaşım bende MT-03 ümü 1 ay önce aldım 2008 model fiyatları normalde olması gerekenden biraz fazla bu aralar bu konuda haklısın ama 2008 modele de 13-15 fazla istiyorlar gerçekten bunun ederi 10-12 aralığıdır 12000 tl ye olanıda lastikler sıfır yağı filtresi yeni değişmiş yani bakımı yeni yapılmış olması lazım bence. MT-03 çok güzel bir motor gerçekten beyaz rengi daha yeni 11000 tlye satıldı sahibinden de. Fuar yaklaştığı için fiyatların yükseldiğine inanıyorum açıkçası. Bence biraz bekle sabır önemli çünkü fuara gidip gaza gelip motorunu elden çıkarıp yeni motor alacak arkadaşlardan biriden alabilirsen daha uygun alırsın sürekli hergün gözlemle mutlaka birisinden uygun fiyata alacaksındır. Şimdiden hayırlı olsun.
    2015-Honda VFR 800X VTEC Technology User...
    2013-2015 Yamaha R6
    2008-2013 Yamaha MT-03


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    piyasa uçuk gibi gerçekten. fz8 sıfır 22 lira adam 3 yaşında hem de 6lık motora 16 lira yazmış. komedi
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  3. #743

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    arkdaşlar yani burda er6-n arkadaşım sattı 8.500 e motor haftasında 9.500e internete kondu..sıkıntı bastı yani er6-n veya fz6 almak bana daha mantıklı geliyor.yada xt660 valla arkadaşlar alasım var ama 5 aydır bütün motorcular bana alma diyor bende inatla bekliyorum sahibindeni hergün inceliyorum bu ay sonunda elime bi motor almış olacagım umarım.

    birde bu motorlar neden bukadar az km li ? bileniniz varmı ? çünkü hafta sonu binseniz bile 3000-4000 km den fazla gidersiniz bence.

  4. #744
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    km lerin çoğu doğru. pek binilmiyo motora bakma
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  5. #745
    cewdeath311 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Her yer
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner 2015
    Evet km ler doğru çoğu genelde Mt-03 ü şehiriçi için kullanıyor alanlar arkadaşların neye bakarak alma diyorlar bilmiyorum ama ben kullanan biri olarak öneriyorum hem yakışıklı hem az yakıyor hemde torklu makine...
    Bu arada 5 ay kısa bana göre ben 8 ay bekledim
    2015-Honda VFR 800X VTEC Technology User...
    2013-2015 Yamaha R6
    2008-2013 Yamaha MT-03

  6. #746

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    hayır 5 aydır takip ediyorum 1 motor 2-3 el degiştirip 9000 tl den 12-13 e çıkıyor..

    ha kmleri az diyorsunuzda ben yz250 ile bile dagda kullandıgım halde fazlasını yaparım kaldıki 2 senede şehir içi kullanılan bi motor en az 10.000 km yapması lazım hele hele istanbulda. ben kimi km telini çıkartıyor kimi yamaha servisine götürüp kmsini düşürüyor. şahit oldum çok fazlasıyla

  7. #747
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    kmyi çok da dert etme kardeş. temiz ve iyi kullanılmış olsun. yeterli. bazı parçalar değişiyo zaten. yapacak bişey yok. sıfır da alsan gün gelip değiştiriyon
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  8. #748

    Üyelik
    07 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    HERKESE SLM
    MT03 yaklaşık 2 sene ve 3 sezon kullandım...
    Bu forumda da zamanında çok yazı yazdım
    çok bilgi aldım çok bilgi paylaştım
    yaklaşık 30.000km yol yaptım...
    şehir içi şehir dışı defelarca kefken kerpe bozcaada erdek bandırma kapıdağ bursa yuvacık vs.. vs.. artçılı ve içi/dışı dolu side softlar la bi ton yol yaptım....
    bir kez bile tık demedi alet... zorlandığını bile hissetmedim hiç..
    bu motorda titreşim denen şey birilerini rahatsız edecek olsa idi o ben olurdum...
    yüklü ve artçılı bir çok kez yol yaptım...

    bacaklarınızın arasında bir motor olduğunu hissettiren bir titreşimi var!
    bu da rahatsız ediyorsa arabaya bile değil uçağa binin traş makinası bile kullanmayım :D


    3 sorunum oldu
    1. artçıların (özellikle acemi artçıların) en ufak gazda ayaklarının havalanması
    2. eşya yükleyecek yeri olmaması (güç ve performans her yola uygun ama tasarım direk şehir içi)
    3. sorun ise ki sorun sayılmaz 175ten sonra hız kesiyor tekrar hızlanıyor buda bazı yollarda can sıkıyordu...
    ama makinanın fizi gereği daha da hızlanması tehlikeli olurdu..
    45dk gaz en sona dayalı hiç gaz kesmeden yüklü ve artçılı sürdm hiç bir şey olmadı :D


    kısacası aklı başında bir adam için başlangıç motoru olabilir
    dengesi ve manevrası mantıklı
    çok yakışıklı tipinden bıkmazsınız
    motor güçlü bir motor acemilik bitse bile uzun süre tatmin edecektir
    şehir içi kaldırımlarda çukurlarda tümseklerda aynı zamanda da kaymak asfalt ta da
    sizin için mantıklı bir oyuncaktır...

    göründüğü kadar basic dir ama aynı zamanda tork canavarıdır!
    bunun cezasıda biten lastikler uzayan zincirler :(

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

    pardon düzeltiyorum bu motorun tek bir sorunu var oda çözümsüzdür!
    660 cc olduğu için 1200cc motorla aynı vergiyi veriyorsun... bide yaşı az ise off offf 430tl yıllık!

  9. #749
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    tasarımındanmıdır veya bana mı öyle geliyor bilmiyorum artçı selesi çok kısa
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  10. #750

    Üyelik
    07 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    kişinin fiziksel özelliklerine göre küçük kalabilir ama bir çok race e göre çok konforlu bir artçı koltuğu ve oturuş şekli var fakat bi enduro ve tour motoru ile kıyaslanamaz tabi

  11. #751
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    599 mu limit? yani alt dilim? kötüymüş
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  12. #752

    Üyelik
    07 Mayıs 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    599 mu limit? yani alt dilim? kötüymüş
    649 yada 650 ama fark etmez bu alet 660 :D

  13. #753
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    kötüymüş o. 1000 lik diye ayrı bi dilim olması lazım. şimdi f800, mt3,r1200,r1 hepsi aynı vergi ama fazer daha az. mantıksız

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ----------

    kawa kle 500, yamaha mt3, honda falcon(son sürat düşük dişli dolayısıyla),kawa klx250, çıplak fazer. bi dahaki motor adayları bunlar. bu vergi bilgisi mt3e puan kaybettirdi. bilgi için saol zamansız
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  14. #754

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Alıntı ZAMANSZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HERKESE SLM
    MT03 yaklaşık 2 sene ve 3 sezon kullandım...
    Bu forumda da zamanında çok yazı yazdım
    çok bilgi aldım çok bilgi paylaştım
    yaklaşık 30.000km yol yaptım...
    şehir içi şehir dışı defelarca kefken kerpe bozcaada erdek bandırma kapıdağ bursa yuvacık vs.. vs.. artçılı ve içi/dışı dolu side softlar la bi ton yol yaptım....
    bir kez bile tık demedi alet... zorlandığını bile hissetmedim hiç..
    bu motorda titreşim denen şey birilerini rahatsız edecek olsa idi o ben olurdum...
    yüklü ve artçılı bir çok kez yol yaptım...

    bacaklarınızın arasında bir motor olduğunu hissettiren bir titreşimi var!
    bu da rahatsız ediyorsa arabaya bile değil uçağa binin traş makinası bile kullanmayım :D


    3 sorunum oldu
    1. artçıların (özellikle acemi artçıların) en ufak gazda ayaklarının havalanması
    2. eşya yükleyecek yeri olmaması (güç ve performans her yola uygun ama tasarım direk şehir içi)
    3. sorun ise ki sorun sayılmaz 175ten sonra hız kesiyor tekrar hızlanıyor buda bazı yollarda can sıkıyordu...
    ama makinanın fizi gereği daha da hızlanması tehlikeli olurdu..
    45dk gaz en sona dayalı hiç gaz kesmeden yüklü ve artçılı sürdm hiç bir şey olmadı :D


    kısacası aklı başında bir adam için başlangıç motoru olabilir
    dengesi ve manevrası mantıklı
    çok yakışıklı tipinden bıkmazsınız
    motor güçlü bir motor acemilik bitse bile uzun süre tatmin edecektir
    şehir içi kaldırımlarda çukurlarda tümseklerda aynı zamanda da kaymak asfalt ta da
    sizin için mantıklı bir oyuncaktır...

    göründüğü kadar basic dir ama aynı zamanda tork canavarıdır!
    bunun cezasıda biten lastikler uzayan zincirler :(

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

    pardon düzeltiyorum bu motorun tek bir sorunu var oda çözümsüzdür!
    660 cc olduğu için 1200cc motorla aynı vergiyi veriyorsun... bide yaşı az ise off offf 430tl yıllık!
    zaten hıza gerek yok altındaki gücü bilmek yeterli 660 evet vergide biraz fazla ama sorun degil gülü seven dikenine katlanır ama fiyatların abes olması beni gerçekten soguttu milletinde fiyat artışı yapması kötü kimse motorunu bedava vermiyor sonuçta ama aldıkları fiyat belli sattıkları fiyat belli ben acemi biri degilim şehir içi kullanım için yoksa gider mt01 bakarım ama baya inceledim motor elimin altında rahat durması için yoksa gs650 de vardı bende yz250 de şuanda honda today ve beat var önemli olan kıvrak olması ondan dolayı bu motoru araştırdım almak istiyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------

    daha önceden pazarlık için aradıgım bir arkadaş vardı şimdi tekrar baktım ilana bana dedigi fiyat 11.750 idi. şimdi galeriye vermiş motoru 11.700 yazıyor eh arkadaş ben pazarlık için aradıgımda bana allem etti kallem etti indirmedi. galerici galeriye bedava koymuyor sonuçta. işte sinir oldugum konu bu

  15. #755

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Nedense bu motor için 11 - 12 bin TL bana anormal gelmiyor. CBF 500 için bu paraları isteyenler var. Bence 2000 - 3000 km'de 2009 modeller için verilebilir bir rakam.

  16. #756
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Yılda ortalama 8-10 bin km yol yapıyorum mt-03 'ümle. Kim ne derse desin, ne kadar eleştirirlerse eleştirsinler yola çıktığımda bütün gözler motora çevriliyor, park halindeyken meraklısı eksik olmuyor. 2006 model neredeyse 50 bine dayandı ama görenler " hayırlı olsun 2011 mi ? diye soruyorlar .. İçime sinmeyen çizik paslı hasarlı bütün parçalarını yenisi ile değiştirdim. Ben 100 bin'e gelene kadar satmayı düşünmüyorum.

  17. #757

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    bende motora bişi demiyorum ama fiyatar çok abest 2007 model sıfırı var yamaha bayisinde 15.000 tl ama 2. eli 12-13 beyaz aradığım için diyorum bunu 9-10.000 e bulsam temizini alacagım zaten 2007 den sonra yurt içi girişi yamaha yetkili servisi bana gösterdi.

  18. #758

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW 1200 GS
    Değerli Dostlar,

    İlk motorum MT03 "Bad Boy" ile geçen hafta ayrıldık. Yeni sahibi güle güle binsin. Forumda yazdıklarıyla yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürler.

    Çok güzel bir deneyimdi MT03.

  19. #759

    Üyelik
    15 Mart 2011
    Öncelikle merhaba adım rıfak foruma yeni uye oldum.
    Kısmet olursa yakın bir zamanda ilk motorumu alacağım .Pek pratiğim olmamakla(toplasanız 1000 km etmez) birlikte ehliyet alırken tanıdıklardaki chooper,skuter,race,cross tarzı bir cok farklı tip motor deneme fırsatım olmuştu.Aralarında en keyif aldığım ,surus olarak bana uyan ,hata tolere edebilen ve en rahat ettiğim motor honda xl200 oldu.O zamandan beri bu motorun hastasıyımdır.O nedenle ikinci el bir xl200 alayım dedim. ama ikincielde xl200 ler fiyat olarak adeta uçmuş.30-40bindeki motorlara ilk çıktığından pahalıya satmak istiyorlar.Doğal olarak xl200 almaktan vazgeçtim.çin menşehli kroslarıda düşünmüyorum.Rotayı sürüş karakteri xl200'e benzeyen bir motora çevirdim.Seçeneklerim MT-03,F650,XT660R veya KLX250 arasında kaldım.Düşük hacimle başlamayı çok isterdim ama aldığım motorun uzun soluklu ve al sat yaptırmayacak bir motor olmasını istiyorum.
    www.cycle-ergo.com sitesinden MT-03 ile XT660R oturuş pozisyonlarını karşılaştırdım.Oturuş açısı aralarındaki yükseklik farkını saymazsak aynı bile denilebilir.XT660R ile MT-03ün ikisinide kullanmış oluptaaralarındaki fark ve benzerlikleri karşılaştırabilecek abilerimiz varsa memnun olurum.

  20. #760
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    oturuş pozisyonundaki rahatlık çok mühim. ilgilendiğim bi model olmamasına rağmen fuarda honda hornete oturdum olay bu dedim. 100 tane motora oturdum fuarda hiçbiri hornet kadar içime sinmedi. denemeden alma her ne alırsan
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere


38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)