Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Eylül 2009, 11:52
#561
BİZİM TARZDA YAPILAN PROFESYONEL OLMAYAN MODİFİYELERLE ARACIN HIZI NE KADAR ARTARKİ BÖYLE BİR ÇABAYA GİRELİM?EN FAZLA TOP SPEEDTE 10 KM OYNATIRSINIZ.MT 03 BİR TARZ AYRI BİR SEGMENT.SADECE BAZI MODİFİYELER İNSANIN ZEVKİ VE RAHATI İÇİN YAPILIR...
MESELA:16 DİŞLİ MOTORUN HIZINI ARTTIRMAKTAN ZİYADE 1,VİTESİ BİRAZ DAHA UZATIP ŞEHİRİÇİNDE RAHAT KULLANIM DÜŞÜNÜLEREK YAPILMIŞ OLAMAZ MI?
EGZOS:MOTORUN HIZINI ARTTIRMAK İÇİN Mİ TAKILIR?YOKSA RUHA HAZ VEREN O SESİNDEN VEYA TRAFİKTE FARKEDİLİR OLMAKTAN DOLAYIMI???
bu arada kurubuz kardeşim hasanpaşa servisteyim haftanın 6 günü 6,30a kadar beklerim buyur gelyağmurlar geçince tabi
Reklamlar
-
11 Eylül 2009, 12:38
#562
egsoz olayi biraz dagildi sanki benim ozellikle sormamin sebebi performans artisi hakkinda yorumlariniz icindi yanlis bir sekilde son hiz diye kisaltmaya calistim olmamis,
power commander ise cok yabanci oldugum birsey dergide okuduguma gore istendiginde %5 yakit sarfiyatini azaltabilecegi,yada iste yeni egsozun asiri sarfiyatini onleyip bi duzene sokmasi
-
11 Eylül 2009, 14:26
#563
Yaa açıkçası bizim serviste takdığımız her egzos:motorun rolantisini aptallaştırır,alt devrileri öldürür,yakıt sarfiyatını arttırır ama aynı zamandada çekiş hava filtresiyle olduğunda artar ama son hızda ben öyle ahım şahım artmaya rastlamadım açıkçası
-
11 Eylül 2009, 15:42
#564
masaya adlı üyeden alıntı
egsoz olayi biraz dagildi sanki benim ozellikle sormamin sebebi performans artisi hakkinda yorumlariniz icindi yanlis bir sekilde son hiz diye kisaltmaya calistim olmamis,
power commander ise cok yabanci oldugum birsey dergide okuduguma gore istendiginde %5 yakit sarfiyatini azaltabilecegi,yada iste yeni egsozun asiri sarfiyatini onleyip bi duzene sokmasi
Doğru. Yeni egzos takıldığında standart ateşleme ve yakıt ayarları artık geçerli değildir. Yeni egzosa göre ayar yapmak doğrudan mümkün değildir bu sebepten araya power commander takılır. Yeni egzosa göre olan ayarları içeren map denen dosya laptop ile p.com a atılır. Yine de orjinal egzos ve ayarları gibi kararlı olmuyor. Ben zor çalışma, boşta veya debriyajda stop etme gibi sorunlar yaşadım sonunda söktüm
-
11 Eylül 2009, 21:58
#565
MT03'ünüze son sürat artırmak için ne powercomander ne egzost ne hava filtresi nede iridium bujiye ihtiyacınız var.
Standart 660cc MagnetiMarelli motorun kullanıldığı MT03 için ön dişli 15, arka dişli 47 seçilmiş.
Bu oranlarla motor 7500rpm'de 175kmh son sürati görüyor.
Aynı motorun kullanıldığı Yamaha XT660 R/X modellerinde ise ön 16 arka 45 dişli seçilmiş.
Dişli değişikliği yaptığınızda MT03 için 16ön 45 arka ile son sürat 196kmh oluyor.
Ben şahsen XT660R ile halen daha 186kmh'nin üzerine çıkamadım. Bunda etken çok yüksek olan XT'nin yola tutunmaması.
Satmadan önce MT03'üm için düşündüğüm proje dişli değişimi idi.
Ses konusuna gelince kesinlikle egzost takmak için çıldırıyordum
Mivv'in kendi sitesinde incelerseniz egzost'un daha çok torka etkisi olduğunu görürsünüz. Buda daha eğlenceli sürüş demek.
Saygılar.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
12 Eylül 2009, 10:02
#566
arkadaşlar açıkçası bende mıvv egzos var ama sanki motorun alt devirlerini ciddi şekilde öldürdüğü kanısındayım.çünkü mt 03 almadan 2 gün önce bindiğim mt nin ivmelenmesi daha İYİDİ.ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA ORJİNAL EGZOSU TAKIP Bİ KONTROL YAPICAM BAKALIM ALT DEVİRLERDE BİR DEĞİŞİKLİK OLACAK MI?
-
14 Eylül 2009, 16:18
#567
Sevgili Arkadaşlar,
Hafta sonu Honda'nın Güvenli Sürüş 3 (GS3) eğitimindeydim. Yağmur sebebi ile eğitimi yarım bıraktık ama, bu şimdiye kadar MT03'ten farklı bir motorla yaşadığım en uzun ve zorlayıcı deneyimdi. Eğitim motosikleti CBF 500. Kıvraklığı ve kolaylığı ile bilnen, 2 silindirli bir çıplak. Dengeli, güçlü.
Ancak biraz kullanınca anlıyorsunuz ki, kıvraklıkta ve kolay kullanımda MT03 ayrı bir klas. Sanırım tekerlekler arası yük dağılımı ve oturma pozisyonu sayesinde; MT03 sizin vücudunuzun bir parçası gibi hareket ediyor. Zira daha hafif ve güçlü CBF 500 (ki Allah için çok iyi motor) ile geçirdiğim anladım ki, MT03'ü siz yönetiyorsunuz, CBF 500 ve benzeri makineler ise sizi yönetiyor. Tamam, bu kötü oldukları anlamına gelmez. Motorlar nereye bakarsanı oraya gidiyorlar, virajlarda gideceğini yere bakıp gazlamanız yetiyor. Ama ne kadar yattığınız ve ön tekerinizn ne tarafa bakıyor olduğu tamamen motorun dinamiğine kalıyor. Daha doğrusu hadisenin sizinle ilgisi kalmıyor, motor fizik neyi gerektirirse onu yapıyor. Bunu yaparken size geri bildirimi de net olmuyor.
Oysa MT03'te gidondaki elleriniz, ne kadar yatacağınıza (kontra) ve motorun sizi ne kadar yöneteceğine karar veren temel unsur. Örneğin CBF'de viraj içinde şerit değiştirmeyi beceremedim. İki kez denedim, ikisinde de düştüm.
Daha iyi, daha kötü anlamında söyleiyorum bunları. MT03'ün farklılıklarından birini daha anlatmak için paylaşmak istedim.
-
14 Eylül 2009, 16:51
#568
Belki de biraz MT-03 e alıştığın için öyle gelmiş de olabilir. Cbf 500 newton fiziğine göre hareket ediyor da mt03 kuantum fiziğine göre mi hareket ediyor ?
Ancak güzel bir karşılaştırma olmuş, paylaşım için teşekkürler.
-
15 Eylül 2009, 01:29
#569
-
15 Eylül 2009, 13:06
#570
28 kuruş benzin tüketimi şimdiki benzin fiyatları ile 8,5 litre eder. Gerçekten cbf 500 o kadar yakıyor mu ? Arkadaşa alacaktık, şimdi vazgeçtim.
-
15 Eylül 2009, 14:15
#571
Kurubuz açıkçası bnm kullanım tarzımla mtninde 220 altında yakacağını hiç sanmıyorum
-
15 Eylül 2009, 15:27
#572
Çok yüksek devirlerde kullanılmadıkça o yakıt değerleri CBF 500 için çok yüksek . Karburatörlü olması fazla yakacağı anlamına gelmiyor her zaman bir motosikletin. Hatta bunu bir motosiklet dergisi kanıtlamıştı.
Tahminime göre normal bir kullanımla 5 litreyi geçmemesi lazım CBF 500 ün. Zaten daha fazla yakıyorsa uzak durmak lazım. Benim motosikletim 650 cc ve çift silindir olmasına rağmen 4.5-5 litre ortalamayla kullanıyorum. Ama genellikle orta devirlerde kullanırım.
MT-03 ile daha bile az harcama değerlerine ulaşmak mümkün sanırım.
-
15 Eylül 2009, 15:44
#573
üst devirlerde kullandığımı belirttim ztn...650 çift silindir olması bişi ifade etmez.kullanım tarzı ve yakıt sistemi önemlidir.
alın size bizzat şahit olduğum test:goldwing 1800 120 km sabit hızla yol aldığında 175 krş yakıyor.ve bu alet 1800 cc 6 silindr
-
15 Eylül 2009, 18:21
#574
woawoawoa adlı üyeden alıntı
üst devirlerde kullandığımı belirttim ztn...650 çift silindir olması bişi ifade etmez.kullanım tarzı ve yakıt sistemi önemlidir.
alın size bizzat şahit olduğum test:goldwing 1800 120 km sabit hızla yol aldığında 175 krş yakıyor.ve bu alet 1800 cc 6 silindr
Zaten ben de üst devirlerde kullandığını belirtmemişsin demedim ve çift silindir veya 4 silindir olmasının yakıtı etkileyeceğinden bahsetmedim. Ben genel olarak ortaya yazdım bilgilendirme olarak. Sen de aynını yazmışsın aslına bakarsan..
-
15 Eylül 2009, 18:29
#575
O zmn problem yok
-
16 Eylül 2009, 10:55
#576
arkadaşlar birşey sorcam:bizim standart bujimizin karşılığı nedir manuel kitapçık yokta bende...cr8e mi acaba???
-
16 Eylül 2009, 18:05
#577
woawoawoa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar birşey sorcam:bizim standart bujimizin karşılığı nedir manuel kitapçık yokta bende...cr8e mi acaba???
NGK CR7E.... iridyum olanını da kullanabilirsin. Mail adresini verirsen sana manuel'i pdf formatında mail ile gönderirim.
-
16 Eylül 2009, 19:43
#578
eyw....kurubuz sağolasın yaa)
fatih.tonbil.mototal@gmail.com
-
26 Eylül 2009, 11:46
#579
beyler tecrübenize dayanaraktan bir soru sorucam...bizim canavarlara mono kapak nasıl bulabiliriz
-
Ben eğer fabrikanın stoğunda var ise size temin edebilirim.
Pazartesi günü sordurabilirim.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)