Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
29. sayfa BirinciBirinci ... 19272829303139 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #561

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    BİZİM TARZDA YAPILAN PROFESYONEL OLMAYAN MODİFİYELERLE ARACIN HIZI NE KADAR ARTARKİ BÖYLE BİR ÇABAYA GİRELİM?EN FAZLA TOP SPEEDTE 10 KM OYNATIRSINIZ.MT 03 BİR TARZ AYRI BİR SEGMENT.SADECE BAZI MODİFİYELER İNSANIN ZEVKİ VE RAHATI İÇİN YAPILIR...
    MESELA:16 DİŞLİ MOTORUN HIZINI ARTTIRMAKTAN ZİYADE 1,VİTESİ BİRAZ DAHA UZATIP ŞEHİRİÇİNDE RAHAT KULLANIM DÜŞÜNÜLEREK YAPILMIŞ OLAMAZ MI?
    EGZOS:MOTORUN HIZINI ARTTIRMAK İÇİN Mİ TAKILIR?YOKSA RUHA HAZ VEREN O SESİNDEN VEYA TRAFİKTE FARKEDİLİR OLMAKTAN DOLAYIMI???

    bu arada kurubuz kardeşim hasanpaşa servisteyim haftanın 6 günü 6,30a kadar beklerim buyur gelyağmurlar geçince tabi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    egsoz olayi biraz dagildi sanki benim ozellikle sormamin sebebi performans artisi hakkinda yorumlariniz icindi yanlis bir sekilde son hiz diye kisaltmaya calistim olmamis,
    power commander ise cok yabanci oldugum birsey dergide okuduguma gore istendiginde %5 yakit sarfiyatini azaltabilecegi,yada iste yeni egsozun asiri sarfiyatini onleyip bi duzene sokmasi

  3. #563

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Yaa açıkçası bizim serviste takdığımız her egzos:motorun rolantisini aptallaştırır,alt devrileri öldürür,yakıt sarfiyatını arttırır ama aynı zamandada çekiş hava filtresiyle olduğunda artar ama son hızda ben öyle ahım şahım artmaya rastlamadım açıkçası

  4. #564
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı masaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsoz olayi biraz dagildi sanki benim ozellikle sormamin sebebi performans artisi hakkinda yorumlariniz icindi yanlis bir sekilde son hiz diye kisaltmaya calistim olmamis,
    power commander ise cok yabanci oldugum birsey dergide okuduguma gore istendiginde %5 yakit sarfiyatini azaltabilecegi,yada iste yeni egsozun asiri sarfiyatini onleyip bi duzene sokmasi
    Doğru. Yeni egzos takıldığında standart ateşleme ve yakıt ayarları artık geçerli değildir. Yeni egzosa göre ayar yapmak doğrudan mümkün değildir bu sebepten araya power commander takılır. Yeni egzosa göre olan ayarları içeren map denen dosya laptop ile p.com a atılır. Yine de orjinal egzos ve ayarları gibi kararlı olmuyor. Ben zor çalışma, boşta veya debriyajda stop etme gibi sorunlar yaşadım sonunda söktüm

  5. #565
    EliteXC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2008
    Şehir
    İZMİR/Narlıdere
    Motosikleti
    Beverly 250, FiddleII 125
    MT03'ünüze son sürat artırmak için ne powercomander ne egzost ne hava filtresi nede iridium bujiye ihtiyacınız var.
    Standart 660cc MagnetiMarelli motorun kullanıldığı MT03 için ön dişli 15, arka dişli 47 seçilmiş.
    Bu oranlarla motor 7500rpm'de 175kmh son sürati görüyor.

    Aynı motorun kullanıldığı Yamaha XT660 R/X modellerinde ise ön 16 arka 45 dişli seçilmiş.

    Dişli değişikliği yaptığınızda MT03 için 16ön 45 arka ile son sürat 196kmh oluyor.

    Ben şahsen XT660R ile halen daha 186kmh'nin üzerine çıkamadım. Bunda etken çok yüksek olan XT'nin yola tutunmaması.

    Satmadan önce MT03'üm için düşündüğüm proje dişli değişimi idi.

    Ses konusuna gelince kesinlikle egzost takmak için çıldırıyordum

    Mivv'in kendi sitesinde incelerseniz egzost'un daha çok torka etkisi olduğunu görürsünüz. Buda daha eğlenceli sürüş demek.

    Saygılar.
    Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.

    Ride fast, yet ride smart!!!

  6. #566

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    arkadaşlar açıkçası bende mıvv egzos var ama sanki motorun alt devirlerini ciddi şekilde öldürdüğü kanısındayım.çünkü mt 03 almadan 2 gün önce bindiğim mt nin ivmelenmesi daha İYİDİ.ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA ORJİNAL EGZOSU TAKIP Bİ KONTROL YAPICAM BAKALIM ALT DEVİRLERDE BİR DEĞİŞİKLİK OLACAK MI?

  7. #567

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW 1200 GS
    Sevgili Arkadaşlar,

    Hafta sonu Honda'nın Güvenli Sürüş 3 (GS3) eğitimindeydim. Yağmur sebebi ile eğitimi yarım bıraktık ama, bu şimdiye kadar MT03'ten farklı bir motorla yaşadığım en uzun ve zorlayıcı deneyimdi. Eğitim motosikleti CBF 500. Kıvraklığı ve kolaylığı ile bilnen, 2 silindirli bir çıplak. Dengeli, güçlü.

    Ancak biraz kullanınca anlıyorsunuz ki, kıvraklıkta ve kolay kullanımda MT03 ayrı bir klas. Sanırım tekerlekler arası yük dağılımı ve oturma pozisyonu sayesinde; MT03 sizin vücudunuzun bir parçası gibi hareket ediyor. Zira daha hafif ve güçlü CBF 500 (ki Allah için çok iyi motor) ile geçirdiğim anladım ki, MT03'ü siz yönetiyorsunuz, CBF 500 ve benzeri makineler ise sizi yönetiyor. Tamam, bu kötü oldukları anlamına gelmez. Motorlar nereye bakarsanı oraya gidiyorlar, virajlarda gideceğini yere bakıp gazlamanız yetiyor. Ama ne kadar yattığınız ve ön tekerinizn ne tarafa bakıyor olduğu tamamen motorun dinamiğine kalıyor. Daha doğrusu hadisenin sizinle ilgisi kalmıyor, motor fizik neyi gerektirirse onu yapıyor. Bunu yaparken size geri bildirimi de net olmuyor.

    Oysa MT03'te gidondaki elleriniz, ne kadar yatacağınıza (kontra) ve motorun sizi ne kadar yöneteceğine karar veren temel unsur. Örneğin CBF'de viraj içinde şerit değiştirmeyi beceremedim. İki kez denedim, ikisinde de düştüm.

    Daha iyi, daha kötü anlamında söyleiyorum bunları. MT03'ün farklılıklarından birini daha anlatmak için paylaşmak istedim.

  8. #568
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Belki de biraz MT-03 e alıştığın için öyle gelmiş de olabilir. Cbf 500 newton fiziğine göre hareket ediyor da mt03 kuantum fiziğine göre mi hareket ediyor ?

    Ancak güzel bir karşılaştırma olmuş, paylaşım için teşekkürler.

  9. #569

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    bu konuda 1,5 ay cbf 500 kullanmış ve 1400 km yol yapmış biri olarak bende yorum yapmak zorunda hissettim kendimi...

    cbf 500 cbr 600rr la beraber belkide hondanın en kolay kullanılan ve ve en iyi dengeye sahip motorlarından biridir.artı güç olarak baktığındada tıpkı mt03 gibi torklu ve bir o kadarda seri bi alettir...yalnız yakıt tüketimi aşırı denicek kapasitede...karbüratörlü olduğundan içiyor resmen...bnm birasda agresif olmakla beraber yakıt tüketimim 280 liralardaydı190 200 arasındaki süratlere çok rahat çıktığım bir makineydi.

    mt 03deki kıvraklık kullanım rahatlığı şasenin kısa olmasından ve gidon uzunluğundan kaynklanıyor...artı dün akşam yedire yedire gazladığımda mt03ümün 181 km hızdan yukarı çıkmayacağını anladım...sonuçta bnm için artık yeterli...
    ama ne yalan söyliyeyim mt ve cbf500 arasında çok gittim geldim...sırf mtnin çok amaçlı kullanımından dolayı onda karar kıldım bide benzin konusundaki sizin yorumlarınızdanumarım parça e ömür olarak kıyaslandığında cbf 500 kadar iç ferahlatıcıdır...çünkü cbf 500le 92binde olupta hala tıkır tıkır yürüyen müşterim var...çok rahat 120bini devirir bu haliyleama mt başka))))))

  10. #570
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    28 kuruş benzin tüketimi şimdiki benzin fiyatları ile 8,5 litre eder. Gerçekten cbf 500 o kadar yakıyor mu ? Arkadaşa alacaktık, şimdi vazgeçtim.

  11. #571

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Kurubuz açıkçası bnm kullanım tarzımla mtninde 220 altında yakacağını hiç sanmıyorum

  12. #572
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Çok yüksek devirlerde kullanılmadıkça o yakıt değerleri CBF 500 için çok yüksek . Karburatörlü olması fazla yakacağı anlamına gelmiyor her zaman bir motosikletin. Hatta bunu bir motosiklet dergisi kanıtlamıştı.

    Tahminime göre normal bir kullanımla 5 litreyi geçmemesi lazım CBF 500 ün. Zaten daha fazla yakıyorsa uzak durmak lazım. Benim motosikletim 650 cc ve çift silindir olmasına rağmen 4.5-5 litre ortalamayla kullanıyorum. Ama genellikle orta devirlerde kullanırım.

    MT-03 ile daha bile az harcama değerlerine ulaşmak mümkün sanırım.

  13. #573

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    üst devirlerde kullandığımı belirttim ztn...650 çift silindir olması bişi ifade etmez.kullanım tarzı ve yakıt sistemi önemlidir.
    alın size bizzat şahit olduğum test:goldwing 1800 120 km sabit hızla yol aldığında 175 krş yakıyor.ve bu alet 1800 cc 6 silindr

  14. #574
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Alıntı woawoawoa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üst devirlerde kullandığımı belirttim ztn...650 çift silindir olması bişi ifade etmez.kullanım tarzı ve yakıt sistemi önemlidir.
    alın size bizzat şahit olduğum test:goldwing 1800 120 km sabit hızla yol aldığında 175 krş yakıyor.ve bu alet 1800 cc 6 silindr
    Zaten ben de üst devirlerde kullandığını belirtmemişsin demedim ve çift silindir veya 4 silindir olmasının yakıtı etkileyeceğinden bahsetmedim. Ben genel olarak ortaya yazdım bilgilendirme olarak. Sen de aynını yazmışsın aslına bakarsan..

  15. #575

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    O zmn problem yok

  16. #576

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    arkadaşlar birşey sorcam:bizim standart bujimizin karşılığı nedir manuel kitapçık yokta bende...cr8e mi acaba???

  17. #577
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı woawoawoa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birşey sorcam:bizim standart bujimizin karşılığı nedir manuel kitapçık yokta bende...cr8e mi acaba???
    NGK CR7E.... iridyum olanını da kullanabilirsin. Mail adresini verirsen sana manuel'i pdf formatında mail ile gönderirim.

  18. #578

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    eyw....kurubuz sağolasın yaa)

    fatih.tonbil.mototal@gmail.com

  19. #579

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    beyler tecrübenize dayanaraktan bir soru sorucam...bizim canavarlara mono kapak nasıl bulabiliriz

  20. #580
    EliteXC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2008
    Şehir
    İZMİR/Narlıdere
    Motosikleti
    Beverly 250, FiddleII 125
    Ben eğer fabrikanın stoğunda var ise size temin edebilirim.
    Pazartesi günü sordurabilirim.

    Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.

    Ride fast, yet ride smart!!!


29. sayfa BirinciBirinci ... 19272829303139 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)