Selamlar.
Benim egzoslarda sürekli kurum oluyor, bu bir karakteristik midir yoksa bir sorun mu olma olasılığı var bilginiz var mı?
Selamlar.
Benim egzoslarda sürekli kurum oluyor, bu bir karakteristik midir yoksa bir sorun mu olma olasılığı var bilginiz var mı?
bildiğim kadarıyla, uzun yol yaptıktan sonra egzozta görülen kurum siyah renkteyse benzin kalitesiz, sigara külü kıvamında ve rengindeyse yakıt kaliteli demektir.
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
benzinin kalitesinden ziyade,motorun dogru yada yanlış karışımla yakdıgını gosterir diye biliyorum.
benimki de temiz değil.
egzoz çıkışının tasarımından dolayı yakıt atıkları yan duvarlara sıçrıyor ve yapışıyor.
dert edilecek bir şey değil!
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
herkese selam!!! motorumu yeni sattım ve temiz bir yamaha mt-03 almayı düşünüyorum ama motorla ilgili sormak istediğim birkaç sorum var!!!cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
1. ben mt-03 ü daha çok uzun yolda kullanmak istiyorum. uzun yolda nasıl bir karakteristiği var acaba oturuş pozisyonu rahatmı???
2. mt-03 e taktırabileceğim en büyük ve rüzgarı en iyi kesen yolculuk camı hangisidir resmi varsa gönderebilirmisiniz???
3. hani olduda araziye girmem gerekti arazide kullanımı nasıl rahatmı???
motorum uzun yolda bana yetmediği için ben de takas yapmayı düşünüyorum ve takas yapabilmek için motor bakınıyorum. mt-03 bayağı mantıklı geliyor bu aralar. gerek grüntüsü olsun gerekse yamaha kalitesi olsun. ama uzun yolda nasıl ben de merak ediyorum. şehir dışına gidip gelen arkadaşlar varsa ve paylaşırlarsa sevinirim. bu arada takas da yaparım eğer isteyen varsa
arkadaşlar, ben motorumu çoğunlukla şehir içinde kullanıyorum, zaman zamanda uzun yol yapma fırsatım oluyor.
şehir içi kullanmak için 600cc ve üzeri motorlarda mt-03'ten daha pratik, çevik ve ekonomik bir motor göremiyorum (tek silindir, gidon genişliği, oturma pozisyonu vb.).
uzun yolda ise ortalama 100-120 gibi hızlarda çok rahat ve keyifli bir sürüşü var. yüksek tork, bu hızlarda kendisini göstermeye devam ediyor. titreşim sorunu yok. oturma pozisyonu dik ve beli yormuyor (isteğe bağlı öne yatılabilir). daha yüksek hızlara gerek duymadığım için yorum da yapamıyorum.
ama yüksek hızları seviyorsanız ve devamlı uzun yol yapıyorsanız belki de fazer vb. nakedlar daha doğru seçim olur.
rüzgarlık konusu daha önce yazılmıştı. yardımı olabilir.
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
MT03'ü çözmüşsün
Söylediklerine ekliyeceğim birşey yüksek süratlerde hangi naked'a binerseniz binin hepsinde rüzgar büyük etken.
170 ortalama ile bir depo boyunca kullandığım oluyor arasıra otobanda. Boyum 184 olmasına rağmen depo üstüne yattığımda rahatca yol alabiliyorum.
Arazi performansı bi enduro olmadığı için düşük. Fakat karşılaştıracağınız diğer naked'lar (FZ6, ER6 vb.) içinde karşılaştırmaya bile gerek duyulmayacak kadar iyi bir performansı var arazide. (Buradaki arazi toprak yol değil. Bildiğiniz orman içi yol olmayan yerler.)
sebastian ve umutk00
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
çok teşekkürler yaterince aydınlandım sanırım
Bir yıllık beraberliğin ardından ayrılık vakti geldi, bu kadar tork yeterli, birazda beygirle aşina olayım diyorum.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
EliteXC , umarım istediğin fiyata satarsın ve düşündüğün motoru alırsın.
1 yılda 19.000 km yaptığına göre uzun yola çok çıkıyorsun. bundan sonra 4 silindirli sport-touring tarzı bir motor düşünürsün sanırım.
benim mt-03, 2008 mayısta trafiğe çıktı. her gün kulanmama rağmen (kış dahil) daha 4000 km'ye gelemedim.
son olarak, ben satmayı düşünürmüyüm? aklımdan bile geçirmem.
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
bende bilgilendirme için teşekkür ederim
mt-03 sen de az kullanmışsın heralde motoru, ben akşamdan akşama kullanmama rağmen 1 ayda 1000km'den fazla yol yapıyorum
EliteXC , hayırlısı olsun. Ben alalı daha 2 ay oldu ama 3500 km yi devirdim. Bu makina ile insanın yol yaptıkça daha dazla gidesi geliyor.
İnşallah satışımda alışımda hayırlı olur.
Evet genelde uzun yolda kullanıyorum. Bisiklet sporu yaparken bile günlük antremanlarım 100km'nin altında olmuyordu. Kaldıki motosiklete binince günlük sürüşler 300km'yi aşıyor. Bir yıldırda MT03'den huysuz bir yol arkadaşı olur hissine kapılmadım.
Değiştirmekteki amacım her tür motosikleti kullanmak. Sadece tek bir motosiklete takılıp kalmamak. Her motosikletin ayrı bir güzel yanı olduğunu düşünüyorum.
Forumda bir ara okuduğum bir yazı vardı, bir arkadaş türkçeye çevirip paylaşmıştı. Motorcu bir babanın, motorcu oğluna yazdığı bir mektup.
O yazıyı okuyunca motosiklette her türlü özgürlüğün yaşanması gerektiğini kabul ettim.
Şimdilerde sıralı 4 silindir bir motosiklet düşünüyorum. (Gene naket )
Touring sayfasının sonunda ise Honda ST1300 PanEuropean var.
Sıra onada gelecek birgün.
Henüz satmanı gerektirecek kilometreleri yapmamışsın.
Bencede kesinlikle satma.
Elimde olsa MT03'ümü satmadan diğer motorları denemek isterdim.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Teşekkür ederim.
Motordan inmemek istercesine kullandığını Caddebostan'da gözlerimle gördüm.
Eğlencesine vararak kullanıyordun
İçimde kalan tek şey bi Akrapovic eksoz takmadan motorumu satıyor olmam. Çoooook güzel sesi var.
İstanbula geçen hafta geldiğimde maalesef motosikletim yanımda değildi.
Sıkışık bir zamanda olmasaydı gelişim sizleri arayıp görüşmek isterdim.
ZAMANSZ'a haber bile veremedim.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Merhaba arkadaşlar..Bende yeni aldığım Mt03 le aranıza katıldım. Kabul ederseniz tabi..
https://twitter.com/ahmetuyanik
http://www.facebook.com/xarfax
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)