ayıptır servisler para için bu kadar acımasız olmamalı ,insanı motosikletten sogutuyorlar.
ayıptır servisler para için bu kadar acımasız olmamalı ,insanı motosikletten sogutuyorlar.
selam mt-03 kullanıcıları.
bu motor başlangıç için uygunmudur, bir kaç arkadaş ilk motorum diye yazmış, daha detaylı anlatbilirlermi tecrübelerini...
efet bnm ilk motorum bunda öğrendm/öğreniyorum...
3ayda 5000km doldu...
park halinde bi kaç kez yatırdım içim çızladı onun dışında ağırlına çabuk alıştım hatta bazen hafif bile kalıyor...
trafikte çok itaatkar!
uzun yolda ise çok tatminkar;)
ama şehir içinde şeytanı çok dinlememek gerek!
bunu başarablirsen 660cc olması
başlangıç için hiç sorun değil bnce!
Tek bişi tavsiye edicem
eğer alıcaksan kesinlikle DAYTONA dan ALMA
her geçen gün yediğim yeni bir kazığın farkına varıyorum!
güle güle kullanın yanlız koruma demiri göremedim mutlaka taktırmalısınız..
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
eğer isterseniz sizin için kızıltoprakta mt 03 e koruma demiri sorabilirim ;) orda çalışıyorum mutlaka fiyatlarını öğrenirim..
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
"murpesist"
şu viteslerin sesli geçme olayını servise sordum normal dediler
hatta yamaha nın karakteri bu gibi bişi dendi
ama diğer yazdığım şeyin "çok ısınınca viteslerin gecmemesi vs..." sebebini bulamadılar zaten bida da olamdı...
başka bir durum söz konusu bazen giderken stop ediyor!
en son giderken debriyaj tamammen sıkılı idi
bu halde iken seri olarak gaz açtım ve kapadım
stop etti motor!
bikaç kez başıma geldi yavaş veya hızlı olmak fark etmiyor
debriyaj ayarımın da iyi olduğu sölendi....
galiba yıkatdığım zamanlara denk geliyor! bi ilgisi varmi bilmem!!!
tabi neden olmasın...
Samuradan mı ?? zaten 1000 ve 5000 bakımını orda yaptırdım tatlı bi abla var serviste bayaa ilgileniyor... DAYTONA dan sonra ilaç gibi geldi :D
ZAMANSZ
başka bir durum söz konusu bazen giderken stop ediyor!
en son giderken debriyaj tamammen sıkılı idi
bu halde iken seri olarak gaz açtım ve kapadım
stop etti motor!
bikaç kez başıma geldi yavaş veya hızlı olmak fark etmiyor
debriyaj ayarımın da iyi olduğu sölendi....
galiba yıkatdığım zamanlara denk geliyor! bi ilgisi varmi bilmem!!!
Bahsettiğin sorun 660cc motorunun diagnostik ayarları denilen elektronik yakıt ayarları ile ilgili. Bazı motorlarda olurken bazılarında hiç olmuyor. Benim MT03 de böyle bir sorunum yok. İki tane XT660X kullandım birinde vardı diğerinde yoktu. Arkadaşımın benimle aynı zamanda aldığı XT660R'da aynı sorun var. Rolantisini yükseltsen dahi ani gaz açıp bıraktığında stop etmesi kronik bir tek silindirli 660 motoru hastalığı. Çok büyük bir sorun olmamakla birlikte kalifiye bir yetkili servise gösterilmesini tavsiye ederim.
Bu arada yıkamaklada ilgili değil.
Motosikletinin rengi ile jant şeritleri çok güzel olmuş.
Onca çektiğin sıkıntıya rağmen umarım keyfle biniyorsundur.
Koruma demirini fırsat bulursam kendim yapıcam. Yaptığım zaman bilgileri paylaşırım. Aksesuarları nedense gereğinden pahalı geliyor bana, sizcede öylemi?
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
EliteXC verdiğin bilgiler için çok saol!
ilk moturm olduğu için birçok şeyi hatta herşeyi burdan öğreniyorum :D
bu işlem için anlayan bir servis hatta şahıs ismi verebilirmisin??
samura nın servisi ile daha sorun yaşamadım
ama tek usta var
iyi bi usta ama çok yoğun
sana çok vakit ayırıp pek dinliyemiyor alete binip deniyemiyor...
e bidee her servis e giriş bayaa bi para bana:(
5000bakımı= yağ+ yağdeiştrme+ zinciryağı+ zinciryağlama+ frenpedalı düzeltme+ havafilitresi temizleme(değişmedi) = 145ytl
ama stop etmesi bi kullanıcı hatası değil yani para almamalılar aslında
"Motosikletinin rengi ile jant şeritleri çok güzel olmuş.
Onca çektiğin sıkıntıya rağmen umarım keyfle biniyorsundur"
çok saol yapabildiğim tek şey şerit oldu çünkü çok pahalı herşey!
anca ona param yetti:D ilk bulduğum para ile demir + kışlık ekipmam alıcam
önce bi DAYTONA yı besledik daa bana sıra gelmedi:(
demiri kendim yapıcam derken... nasıl ? ve kaça gelcek? sağlam olurmuki?
orjinal olmayanlar pek bi işe yaramıyor içi boş oluyor vs... gibi şeyler duydum
saydiklarina 145 ytl cok fazla ya..
sirf su garanti olayi nedeniyle servise gitmek cok uzucu..
gercektende seritler cok uyumlu olmus motorla..
ben alsam(alabilirsem bilahare) akrapovic topcase ve koruma demiri takarim sanirim sadece..
daha ne dediniz dimi
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
aslında bn hem performans hemde o hoş sesi için bazı modifi egzoslara bakıyorum mesela akrapovic... ama çok para + daha da önmlisi bnm için : tasarımları berbat hepsinin.. orjinal sıyah 2 kocaman boru ile çok mutluyum:D
ötekiler çok ince ve zayf gözüküyorlar sesleri güzel olsabile...
bu üstündeki siyah boruları sökmeden bişi yapılabilirmi acep mesela görüntü deişmicek orj. kalıcak ama sesi akrapovic ))
suono cok iyiymis..cok yakismis motora..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
İzmir'de yaşadığım için İstanbul'daki servisleri tanımıyorum, ama İzmir^de kendi servisim MOTORCU GÖÇMEN'de Ufuk Usta'ya İstanbul'da bu işi için önereceği servis olup olmadığını sorarım.
145YTL yapılan işlemler için bence fazla olmuş. Servis formunda hangi malzemeye ne kadar para verdiğin ve ne kadar işcilik aldıkları yazar. Onlarıda açıkca yazarsan markalarıyla fiyatlarını, sana nerde fazla para aldıklarını söyleyebilirim.
Stop etmesi dediğim gibi kronik bir sorun. Bu işlem için geçici çözümler uygularken servis ücreti talep etmeleri bencede uygun değil.
Usta'nın yoğunluğunu takdir ederim, işini hakkıyla yapan ustalar genelde yoğun olurlar. Umarım ustan işinin hakkını veren biridir.
Motosiklet garanti dahilinde olduğu için servise gitmemiz gerekiyor. Mekanik konuda bana güven verecek bir usta ararım. Kafam uyuyorsa ve benide inandırabildiyse motoruma baktırırım. Eğer güvenmediğiniz bir insana veya servise verdiğiniz an motosikletten aldığınız keyf sıfıra iniyor. Bende keyfimin kaçmasını hiç sevmem..
Koruma demiri alman iyi olur, daha ilk motorun olduğu için ilerde "acemiyken şurasını çizdim orasını vurdum" demek hoş olmaz sanırım.
Kışlık ekipman sağlığın için olmazsa olmazların başı ilk olarak onları almanı şiddetle tavsiye ederim.
Koruma demirini kendim yapıcam derken.
İçi boş setleştirilmiş metal borudan yapmayı planlıyorum.
Orjinalinin ölçülerini çıkarabildiğim zaman demirin yapımı çok büyük problem olmıcak. Bu konuda yardım alabileceğim çok kaliteli bir ustam var.
Tabi MT'nin üstüne takmadan teste tabi tutarım. Eğer işe yarar bişey olursa iyi olacak. Zira aksesuar fiyatları çok fazla. Yarı fiyatı bile olsa yeterli olur benim için.
Bu aralar ön camını yapmayı düşünüyorum. 175euro yenisi
aslında bn hem performans hemde o hoş sesi için bazı modifi egzoslara bakıyorum mesela akrapovic... ama çok para + daha da önmlisi bnm için : tasarımları berbat hepsinin.. orjinal sıyah 2 kocaman boru ile çok mutluyum:D
ötekiler çok ince ve zayf gözüküyorlar sesleri güzel olsabile...
bu üstündeki siyah boruları sökmeden bişi yapılabilirmi acep mesela görüntü deişmicek orj. kalıcak ama sesi akrapovic ))
Akrapovic güzel fakat Türkiye'de çok pahalı 980euro, Avrupada 400euro.
Araştırma sonucunda MIVV marka eksozları bulduk Eren(kolpa) ile.
Akrapovic fiyatının iki katı kadar fiyatları var fakat Türkiye'ye göre gene bir akrapovic fiyatından az. MIVV modelleri MT'nin alt devirlerini dahada çılgın hale getiriyor.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Çok güzel bir araç..
Fakat maksimum hızı düşük diye her seferinde almaktan vazgeçiyorum..
arkadaşlar merhaba, bende 4 sene önce ehliyetimi aldım fakat hala br motorum yok. xt660x düşünüyordum ama boyum (1.72) nedeniyle uygun olurmu bilmiyorum, sizce xt660x mi yoksa mt03 mü almalım. Arazide kullanacağımı düşünmüyorum daha çok şehir içi ve Eskişehir İzmir. Büyük ihtimal Uzun yolda artçımda olacaktır.
kolpa ve EliteXC cvplarınız için çok sağolun... bu markayı bnde bulmuştum araştırırken
fiyatları hakkında ve tr de ki teminleri hakkında bi bilgim yok ama...
anladığım kadarı ile egzosn orjinal görüntüsünü bozmadan seste veya performansta değişiklik elde edemiyoruz
(kişisel tercih: hiç bi modifeye exhaust mt03 ün orjinal hali kadar iyi durmuyor)
EliteXC koruma demiri ön cam derken bide kendi egzozumuzu mu yapsak :D
5000 bakımının detayı:
yamalube yağ = 60YTL
motul zincir sipreyi (chain Lube roadplus 400ml) = 35YTL
işçilik = 50YTL
işçilik detayı:
hava filtresi temizlendi
zincir yağlandı
yağmulan fren pedalı düzeltildi
TOTAL= 145ytl
başta 175YTL dendi
yamalube yerine motul hesaplanmış
sonra düzeltildi 145YTL e düştüü
DAYTONA dan yediğim kazıkları bildikleri için
jest olarakta 100ml (20ytl) zincir sipreyi hediye verdiler
Şehir içinde tam bir oyuncak keyfi veren bir motosiklet ; Yamaha MT-03. Tek silindirli, kısa şasili, kıvrak, göz alıcı tasarımı ile 2009 yılında yeni SARI rengi ile bizlerin karşısında. 660cc lik XT660 ın motorunu kalbinde taşıyan bu motosiklet, çeşitli değişiklere maruz kalmış ve şu anda ki halini almıştır. Motor 6250 d/d mksimum gücü olan 48 PS gücü yere aktarmaktadır. 15 lt. lik deposu ile birlikte 192 kg. lık bir ağırlığa sahip. Yeni sarı renginin talep göreceği hiç şüphesiz.
Kaynak : http://ortasehpa.com/site/2009-yamah...renk-1636.html
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
O bir naked ve o bir sarı siyah. Çok güzel olmuş bence.
Naked sevenlerin eminim hoşuna gider.
= = = Be Aprilia racer! = = =
sarı rengi cidden çok yakışmış...
kolpa
Zevkler tartışılmaz denilmiş ama ne kadar zevksiz o eksozlar öle .. orji eksoz alayına 5 basar görüntü olarak..emanet gibi durmuş hepsi .. hani orjinali arızalıymışt o yapılana kadar idareten konmuş gibi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)