geçen gün arkadaşımın mt03'ünü 30 km kadar kullandım. Çok keyifli ve torklu bir makina, her an teker yapcakmış gibi atik. Sadece gidon genişliğine alışamadığımdan şehiriçinde biraz rahatsız oldum, bir de sele kısmı artçı için çok küçük geldi bana
geçen gün arkadaşımın mt03'ünü 30 km kadar kullandım. Çok keyifli ve torklu bir makina, her an teker yapcakmış gibi atik. Sadece gidon genişliğine alışamadığımdan şehiriçinde biraz rahatsız oldum, bir de sele kısmı artçı için çok küçük geldi bana
Arkadaşlar Merhaba,
44 yaşında motor sevdasına tutuldum. İlk motor olarak da biraz önce parasını havale ettim MT 03'ün. Nasipse Cuma öğlen kavuşuyoruz. Başlangıç için biraz iddialı gibi. Umarım kırmadan dökmeden sürebilirim.
Böyle bir konu olduğu için çok sevindim. Çok değerli bir bilgi paylaşma ortamı bulduğumu düşünüyorum. Örneğin, orta sehpa işin ne yapacağım. Orta sehpa olmadan bu aletin zinciri falan nasıl yağlanır? Nasıl dik tutulur da yağına falan bakılır?
Allahım yoksa yanlış mı yaptım
Hepinize sağlık ve neşe dilerim.
Osman
Osman Bey hoşgeldiniz. MT03 sahibi değilsem de takipçisiyim =) Bence yanlış bir tercih değil. Şu durumda illa ki küçük hacimli motorla başlamanız gerekmiyor sanırım. Neticede yaşınızın vermiş olduğu birikim ile, çılgınca gazlamayacağınızı düşünüyorum =) bu nedenle son derece yerinde bir tercih. Tam bir Tork canavarı =) Orta sehpa da yağlama için o kadar gerekli değil.yeni yağlar köpük gibi oluyor ve kullanımı oldukça kolay. Orta sehpası olmayan motorlarda bu konuda bir sıkıntı olmuyor. Bir süre sonra eksikliğini hissetmiyorsunuz bile.
Şimdiden hayırlı olsun! Kaskınız asfalt görmesin =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Aslında istemeyerek satıyorum motorumu
İlgilenmem gereken yeni bir iş için satıyorum, yoksa satmak gibi bir niyetim yoktu en başından beri.
En kısa zamanda tekrar bir MT03 veya PanEuropean almayı planlıyorum.
Jant şeridini kendim yaptırdım reklamcı bir arkadaşıma. İstediğim tonda turuncu vinil gelmiş olsaydı çok daha güzel olcaktı. Standart satılan jant şeritlerinin renkleri her zaman motosiklete uygun olmuyor, herkesdede aynı şerit olması beni pek cezbetmiyor aslında
Şimdiden hayırlı olsun ve kazasız sürüşler dilerim. İlk bir ay içersinde kolaylıkla alışırsınız MT03'e.
Orta sehpa için her motosiklete uyan bir servis sehpası edinmenizi tavsiye ederim. Çok büyük rahatlık.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Bende 37 yaşından sonra motorsiklet sevdasına tutuldum ve eğitimdi ehliyet başvurusuydu derken motorumuda aldım. MT-03 modelini görünce illa bundan almalıyım dedim ama evdeki hesap çarşıya uymadı, henüz 2 nci eli olmadığından (en azından Ankara' da hala yok), Yamaha Xt 660R modelini aldım. Motosiklet eğitmenimin bana dediği 50-60 Bg' de enduro yada naked tarzı bi motor eğitim alt yapısıyla ideal motordur. Elinizin ayarınıda biliyorsanız (ki biz yaştakiler çokta heyecan aramadan daha sakin kullanmayı tercih ediyoruz sanırım ) bu model bence size çok uygun düşecektir. İnşallah ilerde almak banada nasip olur. Herkese keyifli sürüşler dilerim...
EliteXC motorun çok şıkmış . Hoşuma gitti gerçekten
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Mesajımdan alıntı yaparak değerli bilgi ve yorumlarını paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Orta sehpayı EliteXC'nin tavsiyesine göre hallettim. Komiser efendinin işi olduğundan ruhsat daha çıkmad. Sanırım yarın kavuşacağız. Bu arada milletin motorlarına isim verdiğini duyuyorum. Ban benimkine "BAD BOY" desem çok mu abartmış olurum? Zira ilk gördüğümde (evet gördüm, kuruluşu bitti, hatta çalıştırdım bile) 9-10 yaşlarında haşarı ama gürbüz bir erkek çocuğu izlenimi uyandırdı bende. Çok duygusal kaçmadı umarı.
Sevgiler,
Osman
Teşekkür ederim. Umarım seninde böyle bir motosikletin olur
BadBoy değilde WildBoy daha mantıklı olur bence. Pek kötü yanını göremedim ama çok fazla çılgın yanını gördüm MT'nin
Bende HAYVAN ismini taktım, hatta arkadaş çevremin katkılarıyla bu ismi kendisi seçti.
NOT: Eğer motosikletim satılırsa 48 litre Shad marka Topcase ve Yamaha orjinal çanta demirinide satacağım. Ege-Akdeniz turunda kullandım sadece.
İlgilenen arkadaşlar ulaşabilirler.
Kendiniz sıfır almak istersenizde arka çanta demiri olarak Givi, Kappa gibi markaların demirlerini değilde Yamaha'nın orjinal demirini şiddetle tavsiye ederim.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
elitexc tamda sorcaktım tekerdeki şeritler nerden diee çok hoş olmuş.... ama bnm "DANA" beyaz.... kırmızı taksam beyazmı karar veremedm
Evet arkadaşlar, BAD BOY bu gün yuvasına kavuştu. İlk önce çok sert ve çok tepkili geldi. Baya bir bozuldum "ben bunla nasıl başadecem" dedim. Ama sağa 15 tur sola 15 tur daireden sonra bahçeden çıkıp 2. vitese taktım ve kendimi organize sanayi bölgemizin geniş, trafiği az ama yokuşu, inişi ve kasisi bol yollarına bıraktım. O zaman anladım neden bu makinaya "Dengeli" diyorlar. Neden "Fun Bike" diyorlar. Benim gibi acemi bir sürücünün bile yorumu "çok zevkli" olabilir ancak. Çok sesli, çok tireşimli, ama yolla çok iyi geçiniyor. Şanzıman ve frenler için söylenecek söz "sert ama yardımcı ve affedici". Çok iyi tercih yapmışım. Ömrümün ikinci baharı için çok eğlenceli bir yol arkdaşım oldu. Umarım böyle devam eder.
Her arkadaşa motor seçimlerinden en az benim kadar memnun olmalarını temenni ederim.
motoperver motorunuzu güle güle kullanın...
mt-03 kullandıkça daha keyifli bir hale gelen bir motor gerçekten. bunu sizde göreceksiniz önümüzdeki günlerde. tekeriniz düz bassın...
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
Motosikleti ve aksesuarları satmama gerek kalmadığı için mesajı silecektim. Fikir olmasın için resimleri bırakıyorum.
Motosiklet'ten ayrı olarak çanta ve demiri satıyorum.
Burdan başka biryere ilan vermedim.
Görmek isteyenler için fotoğraf ekliyorum.
DEMİR+PLATE:
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Beyler dün yamaha bayisi tavsiye etti mt03'ü.Hiç aklımda yoktu aslında.31 yaşımda 2 ay önce cbf 150 ile başladım motor hayatıma.2 ayda 5.000 km yi geçtim.Ancak anladım ki bu motor bana az gelir.Şimdi 0 km bir mt03 almayı düşünüyorum.Motorun görünüşüne hasta oldum.Siyahı tam karizma.Tek silindir enjeksiyonlu son teknoloji japon motor daha ne istiyeyim.Yakıt tüketimi,konfor yol tutuşu,gücü konusunda şüphelerim yok ancak kafamda bazı soru işaretleri var.Bu motora sahip olan arkadaşlara sormak istiyorum.En çok kaç km lik yolculuklara çıktınız.Uzun yol tecrübelerinizde titreşim konusunda ya da konfor konusunda bir sıkıntınız oldu mu?Bana yardımcı olursanız sevinirim.Eğer kafamdaki soru işaretlerimi giderebilirsem yakında bende aranızdayım inşallah.Beraber gezi düzenleriz.
Mesajlar birleştirildi.Flood koruması.
Evet beyler cevap yazmanıza gerek kalmadı.Bugün gözlerimle gördüm motoru ve daha ilk görüşte üzerine oturduğum anda eledim listeden.O nasıl berbat bir motor.Ufacık bişey.Üzerine oturunca tek görünen şey kocaman benzin deposu ve karşınızdaki yol.Sanki altımda oyuncak bi motor.Neden fiyatını 18 milyardan 13 milyara düşürdükleri belli.13 milyar bile çok 10 milyar bile vermem ben bu motora.Üzerine 3-5 milyar eklerim gsr 600 alırım.Bu motorla sürat yapmaya kalksan bütün rüzgarı göğsüne yersin.Zaten görmeye gittiğimde adama soracaktım nasıl memnun musun diye adam hemen pazarlamacı edasıyla bana motorunu kakalamaya çalıştı.İki saat dil döktü.
Beyler niyetim bu motora sahip olanları kırmak değil ancak yeni almak isteyenlerin de bilgilendirilmesi lazım.Resimlere aldanmayın sakın.Gerçekten çok küçük bir motor.Bu da bana ders oldu.Bir daha gözümle görmediğim motorun yanına yaklaşmam.
cok haklısın dostum bende aynı fikirdeyim uzun zaman bu aletin hayalini kurduktan sonra iş ciddiye binip almaya gidince aniden bir R donuşuyle vazgeciverdim o paranın ustune biraz daha ekleyip alabilinecek motor modelleri cok fazla,bende aynı şeyleri burada acıklamaya calıştım ama yanlış anlaşılıp dışlandım malesef,şık bi duruşu var ama java veya mz nin 2008 modeli gibi duruyo resmen.
iri motor iyi motormudur ?
bence mt3 tatmin edici bir boyuttadır.
farkı size deneyimlerimde aktarayim .. ktm arazide bilinen en iyi motordur dimi.
ama ktm çok iri yapılı .. aynı arzide hem ktm hemde xt66o kullandım inanın xt çok daha zevk verdi bana..
şimdi hemen bazıları ama o arazi diyecek .normalede örnek veririm
2006 yılında bi gt250 comet bide hoda cbf 250 yola çıktık izmirden beraberce ..
comet cbf e göre dha hızlı ve kalıplı ama %10gibi fazla yakıyor.
ben cometi istanbulda 4000 bakımına verince mecbur cbf e kaldık 1 gün . ana o beğenmediğim moped gibi gelen cbf (cometten sonra) ne kadar kıvrak aralara nasılda kayıveriyor. oyucak gibi resmen .. ha uzun yolda comet zevkli ama şehir içinde cbf derim.
yani motorun biraz küçük olması şehir içinde avantajdır ..
Mt3 parasının karşılığını veren güzel bir alet .. çok kısa olsada 10-15 km kulandım . tek silindirin farkı olan tork hemen size kendisini hissettiriyor. düşük devirlerde dahi sizi fazla üzmüyor bu yüzden. transalpten tutun bmw sine fazerine bir çok motora uzun süreli bindim .. uzun yol yaptım bazıları ile. bu deneyimlerimden sonra mt3 kötü bi motordur demek haksızlık olur . ortalama üzeri fiyatının üstünde para hakkeden bir alet bence .. kendinden pahalı bir çok motora her bakımdan fark atar ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Büyük bir yanlışlıktan son anda geri dönmüşüm.Yamaha bayisi bi tane çerezciye sattığını söyleyince bende gidip adama sorayım memnun mu dedim.Adam zaten resimden görerek getirtmiş.Hemen bana satmaya çalıştı.Belli memnun olmadığı.Ben de resmine aldanıp getirtseydim vay halime.Ne atabilirsin ne satabilirsin.Bize bi v-storm yakışır.Kesmez böyle makine bizi.
dikkat ediyorumda bu motoru hiçbir teknik bilgiye dayanmadan kötülemeye çalışanlar mt-03 sahibi olmayan veya hiç kullanmamış arkadaşlar. ilginç...
[B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]
ewt dostum zaten dikkat et satılık olan mt3 ler hep 5000-6000 km bile yapmamış daha, yani pişman olmuş elden çıkartmaya çalışıyo,ama bide şoyle bişeyde var ustune tam olan arkadaşlarda var gercekten onlar asla değişmek istemiyorlar ve cok memnunlar motorlarından yani bazıları için biçilmiş kaftan gercektende,ama bide xt660x i incelemeni tavsiye ederim.
hayır be dostum motoru kötülemek diye bişey söz konusu bile olamaz,hani şu son zamanlarda meşhur evlendirme programlarında cok sık kullanılan bir laf var ya ''elektrik alamadım'' işte buda onun gibi birşey olsa gerek elektrik meselesi,kimine cuk oturur kiminde kelebek gibi durur.
3 senedir forumu takip ediyorum,bbrr abi her zaman haklı çıkıyor.hyo 250 comet'de de haklı cıktı,mt-03'te de.Tabi bunlar benim kişisel düşüncem.Kimse motosikleti için kötü densin istemez.Olumsuz yorum yapan arkadaslar da daha mantıklı ve belirleyici olursalar kimseyi üzmemiş ve gücendirmemiş olurlar.
Tamam olumsuz eleştiri yapanlar daha mantıklı olsun diyosun da motoruna toz kondurmayan arkadaşar da insanları yanıltmasın lütfen.Benim bu konuda canım yandığı için bu kadar tepkiliyim.Bakın cbf150 topiğine.Yere göğe sığdıramıyolar motorlarını.Ben de bu forumdaki yorumlara aldanıp bir cbf 150 aldım.Sözde 125'i görmüşler.Adam yokuş aşşağı 125 yapmış,yokuş aşşağı olduğunu yazmıyo.Sahipleri abartıp duruyo.300 km'lik bir yola çıktım.Dönüşte rüzgara tersten yakalandım 80'nin üstüne çıkmadı motor.Şimdi ikinci el olarak satıyorum 2 ay sonra.En az 1.500 Ytl zararım var.Yorumlara bakarsan ben zaten arabamla bile uzun yolda 110'un üstüne çıkmıyorum dedim,120 yapan motor yeter artar dedim.cbf 150 de 100'ü görmek için gazı köklemek gerekiyo.
Bence MT03 e sahip olanların hepsi resmini görüp almış ve pişman ama toz kondurmuyolar.Lütfen kendinizi ve diğer insanları kandırmayın.Ben transalp veya vstorm alıyorum inşallah en kısa sürede.MT03 tuzağından da bu kadar kısa sürede kurtulduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)