Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2008, 23:06
#181
Reklamlar
-
13 Temmuz 2008, 22:26
#182
sen duşuncelerinde haklısın kardeşim ama en azından bayii nin adını yazman gerekirki herkes kimin ne oldugunu ogrensin,ben yurt dışından geldim orada asla boyle bişey soz konusu olmaz,agızdan cıkan soz senettir,ama burada goruyorumki,bugun boyle yarın başka konuşan insanlar bolca mevcut,bunun için uzuluyorum en azından satıcılar durust olmalı,agzından cıkanlara sahip cıkmalılar.
-
13 Temmuz 2008, 23:51
#183
hangi bayi olduğunu gerçekten çok merak ediyorum. bence "hangi bayi olduğunu söyleyemem" diyerek gerekli büyüklüğü ve anlayışı göstermişsin. yine de başkalarını korumak adına bayi adı versen şahane olur. hiç olmazsa bana özel mesaj at =)
bana da hep böyle olur, tarif edilemez heyecanlarla ne zaman bi motor alsam altından ya bi düzenbazlık ya bi fesatlık çıkar ve doya doya heyecanımı yaşayamam.
ne olursa olsun artık bir mt03 sahibisin. tork canavarı, asfalt kazıyan.. güle güle kullan. ders almadan başlamayışın da herkese örnek olur umarım.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
14 Temmuz 2008, 00:49
#184
Wallla ne diiim ki zaten zor bir donem geciren piyasalarda bu kotu niyetli bayii acısını senden cıkarmıs.
Ben senelerce BMW kullandım.Tamam Borusannın da kotu donemleri oldu ama musteri memnunuyeti die bisey var..Hakkını aramalısın bence..
Ben de hafta sonu bir kızıltoprak bayiine ugrayım dedim Makinayı yakından goriiim die.. Ama kardesim adamlar tok satıcı ben anlamadım bu işi.Ankara Bayisi ile konustum telefonda.."Abi piyasa kan aglıyo biz anlamıyoruz bu İst bayilerini" diyor.Sen bence bayiinin ismini ver bu hem senin hem tum sektor için hayırlı olr.Hatta Beldeyama ya da yaz..
Kasko için verdiğin para inanılmaz..Ben gecen sene 1150 cc 2005 model makina için 550 YTL odedim..Isvicre sigortdan yapmadın mı? Kasko bedeli "0" degeri ustunden değil bugun satmak istesen kaca satarsın 2. el degeri nedir die fiyat verir.Yani sen o motoru yarın satsan 12000 YTL civarı fiyat vermen gerek.asko da bunu aynen boyle dusunur.
Policene bak bedeli ne gorunuyor..Sonra bir de isvicre sigortadan fiyat al..
Onlar belki geciş konusunda yardımcı olurlar.SAna KOC ALIANZ dan mı sigorta yaptılar?Muhtemelen oyledir Koc grubu diye...Hakkını ara policeni değiştirme hakkın olabilir arastır. İstersen isvicre sigorta ile ben konusurum sen bana mail adresini yaz...
Ben zaten arıyacaktım MT03 için.bu işi de bir sorarım.
-
15 Temmuz 2008, 23:23
#185
arkadaşlar facebookta " YAMAHA MT 03 TURKIYE " diye bi grup açtım
katilimlarinizi bekliyorm
biraz zenginleştirelim orayi ki ordan da buraya yeni mt03 çüler çekelim
-
16 Temmuz 2008, 20:54
#186
mt3 seven arkadaşlar bende sizler gibi mt3 denen alete hayrandım taa ki dorsoduro denilen o makine yi gorene kadar ,cunku dorsoduro nun yanında oyuncaktan oteye gecemez, bunda birazda bayilerde yaşanan tatsızlıklar ve olumsuzluklarda etkili oldu diyebilirim, belki arasındaki fiyat farkı nedeniyle bu yazıda motorsuz gecirmem gerekecek ama olsun en azından 6-7 ay daha bekleyip adam gibi bir motora binecegim bu beni teselli ediyor,acıkcası aprilia dorsoduroyu gordukten sonra mt3 bana mz nin bi boy buyugu gibi gorunmeye başladı,mt3 e para verecek arkadaşlar biraz daha duşunup neye para verdiklerini gozden gecirsinler derim cunku basit bir motor bi an size cok farklı gorunebiliyor,lutfen beni yanlış anlamayın mt3 seven ve binen arkadaşlara haksızlık etmek istemem ama indirim yapılmış olmasına ragmen mt3 bu degerde bir motor degil araştırmalarıma gore.
-
18 Temmuz 2008, 11:18
#187
siteye yeni üye oldum. 8 senedir bws 100 kullanıyorum. herşeyini bilirim ve benden çok kilometre yapanda yoktur herhalde. ama hiç vitesli kullanmadım 250 lilik bi motordan sonra delisi oldugum mt 03 düşünüyorum ama çok yakın arakdaşım fazer la aklımı çelmeye çalışıyo. amacım uzun seyehatler yapmak eşim ve arkadaşlarımla. hız falan umrumda degil rahatlık ve bii gezide bana sorun yaşatmaması açısından ne dersiniz? fazer mı , yoksa mt 03 mü ?
-
18 Temmuz 2008, 12:08
#188
keremdallgic adlı üyeden alıntı
siteye yeni üye oldum. 8 senedir bws 100 kullanıyorum. herşeyini bilirim ve benden çok kilometre yapanda yoktur herhalde. ama hiç vitesli kullanmadım 250 lilik bi motordan sonra delisi oldugum mt 03 düşünüyorum ama çok yakın arakdaşım fazer la aklımı çelmeye çalışıyo. amacım uzun seyehatler yapmak eşim ve arkadaşlarımla. hız falan umrumda degil rahatlık ve bii gezide bana sorun yaşatmaması açısından ne dersiniz? fazer mı , yoksa mt 03 mü ?
merhaba.
öncelikle mt-03 bi yol motoru değildir.tipik bi cadde motoru.tam bi street fighter elbette uzun yolda da kullanılır ama artçılı uzun seyahatler için çok rahat olmayacacağı da aşikar. fazere gelince biraz daha uygun ama fazerde de artçının çok rahat olmadığı bilinen bişey. s2 lerde artçı pegleri biraz aşağı alınıp daha rahat olması sağlanmış ama yine de bilemiyorum. bi de sürat isteği ve amacı olmayan bi sürücünün 4 silindirli 98 hp ve gücünü üst devirlerde veren fazerde mutlu olmayacağını düşünüyorum. bence sizin için en uygun seçim çift silindir bi enduro olacaktır. bu kategoride de vstorm sanırım en makul seçim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
18 Temmuz 2008, 12:22
#189
verdigin bilgi için çok teşekkürler öncelikle
mt 03 diyince beynim duruyo arkçı çokda önemli degil aslında :D
bu titreşimden ve ruzgarlıgın olmamasından dolayı zorlugu nedir bi bilgin varmı yakın çevrenden?
-
18 Temmuz 2008, 12:41
#190
ben de gs500 kullanıyorum. naked bike a cam da yakıştıramadığım için kullanmıyorum. 120 den sonra rüzgar etkiliyo tabi. mt-03 hiç kullanmadım ama tabi onda da durum farklı değildir. ama bu tarzı seven bizim gibiler için bu bi handikap olmuyo zaten.
hem biraz da güvenlik önlemi oluyo. 150 km/h gelip gidona yapışınca rüzgardan uçmamak için ister istemez gaz kesmek zorunda kalıyosun.
ama titreşim konusunda bi bilgim yok tabi bu topikte kullanan arkadaşların yorumları var. kimse aşırı bi şikayette bulunmamış vibrasyon yüzünden. ben mesela kendi motorumda 140 km/h den sonra ve yaklaşık 7500 rpm de peglerde biraz titreşim hissediyorum o da rahatsız edicek boyutta değil. mt-03 ün daha kötü olacağını da sanmam sonuçta yeni teknoloji her ne kadar tek silindir olsa da.
hem diğer motorum keeway sl150 nin vibrasyonundan sonra bunlar bana cadillac sts gibi geliyo
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
18 Temmuz 2008, 12:48
#191
teşekkürler. bende ögle düşünüyorum zaten rüzgar çok da sorun degildir ve hız istemiyorum zaten. otoyolda birkaç züppe tepeliyim yeter:D uzun vadede amaçladıgım tek şey bir mt03 sanırım !!! fazer daha baba motoru gibi sanki mt daha atak ve asi.
-
18 Temmuz 2008, 17:19
#192
Mt 1
arkadaşalrımdan biri görünüşünü çok beğenerek MT1 aldı geçen sene motora çift akropovic taktırdı. Bayaa bi masraf etti ama gitmemesinden ve çok yakmasından şikayet etmeye başladı. Motoru satılığa çıkardı aldıktan 3 hafta sonra ve satamadı. Şu an sattımı tam olarak bilemiyorum ama aldığına bayaa bi pişman olmuştu. Motorda görüntüden başka hiç bişi yok diye yakınıp duruyodu. Ama tabi MT 3 için bir yorum değil bu.
İ AM NOT RİDİNG FAST!! JUST FLYİNG LOW
-
30 Temmuz 2008, 20:58
#193
EliteXC nin hayvan ve benim minnoş geçen hafta 1800km üzerinde bi ege-akdeniz turu yaptık. çok keyifliydi. EliteXC bu aralar biraz yoğun, vakit bulunca burdan motorla ilgili bir çok şeyi paylaşıcağına eminim
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
03 Ağustos 2008, 14:27
#194
merhaba geçen gün mt-03 testimi yaptım...izlenimlerimi sizlerle paylaşayım istedim.
bu arada ben gs500 kullandığım için ister istemez kendi motorumla kıyaslama yaptım yorumlarımda da bu kıyaslamalarımı kullanmam iki farklı sınıfta olan motorları karşı karşıya getirmek değildir bunu da belirteyim.
öncelikle mt-03 le ani bi buluşma yaşadım, kask almak için gittiğim bayide bi baktım motorun üstündeyim. Allah'tan arabamın bagajında kask, mont ve eldiven vardı sıkıntı yaşamadım.
mt-3 te farın kontağa bağlı olması hoşuma gitti, aydınlatma gayet iyi geldi bana. oturuş pozisyonu peglerin yeri ve gidon yüksekliği tam vücuduma göreydi. görece geniş gidon hoş bi sürüş hissi verdi bana. göstergeler hoşuma gitti ancak dijital hız göstergesi çok güzel olmakla birlikte nasıl anlatsam devir saati biraz oyuncağımsı bi izlenim bıraktı sanki çok kararlı yükselip inmiyodu devir ibresi. bilemiyorum.
motorun kalkışına bayıldım. resmen ileri fırlıyo. her devirde ve viteste tork var. Alp_tunay ın dediği tam oyun makinesi. ayrıca çok dengeli ve güvenli geldi bana. belki de kalın arka lastiğin etkisiyle çok rahat yönlendirdim çok hafif bi makina kullanıyo hissi verdi bana. virajda iyi yatacağını tahmin ediyorum. tabi ben test motoru kullandığım için fazla zorlamaya gerek görmedim.malum emanet malın canı....
egzos sesini beğenmedim. benim daha önce yakından gördüğüm xt ler hep akrapoviçli oldıuğundan tek silindir sesi hoşuma giderdi amaq bunda beğenmedim zayıf geldi. motoru alsam ilk iş egzos modifiyesi olur.
sonra motor bloğu ayaklarıma çok ısı verdi anlayamadım. yani benim suzukide daha devirli ve uzun süresli kullanımlarda bile ayağımı debriyaj kapağına değdirmediğim müddetçe kolay kolay ısınma hissetmem kaldı ki suzuki hava soğutmalıdır. mt-3 te sağ ve sol ayağım ciddi ısındı toplam 15 dakikalık bir akşam sürüşünde.
bi de arkadaşlar hakikaten titreşim varmış. yani tek silindir elbette olucak tabi de ben ilk kez tek silindirli kaliteli bi motor kullandım daha az olur diye ümit ediyodum ama hayır epey var ve uzun yola çıkılmaz gibi geldi bana. burda da bi kıyaslama yapayım kendi motorumla. çift silindirin bu konuda avantajı bariz açıkmış dmeek ki dörgt silindirler çok daha konforlu bu konuda. hoş dört silindirli bi motoru da toplam 15 dakka kullandım. ama tabi vibrasyon var derken asla bi çinliyle kıyaslanmaz onu özellikle belirteyim.benim bahsettiğim vibrasyon ağırlıklı olarak rölanti de ve nispeten düşük devirlerde yoğun ama asla ve asla bi çinli vibrasyonu gibi değil.
motorun performansını kendi motorumla kıyasladım sürüş boyunca. mt-3 45 benimki 48 hp. mt nin ivmelenmesi tam gücü ve torkuna göre. ama sanki suzuki birazcık daha iyi hızlanıyo gibi geldi. son sürat deneme şansım olmadı şehir içi cadde sürüşünde. 120 km/h gibi bi sürata çıkıp gaz kestim. ama bu süratlerde çok keyifliyidi motor. daha fazla gücün gaz kolunda olduğunu hissettiriryodu motor ve hatta her viraj çıkışpında gazla biraz oynayıp arkayı kontrollü kaydırma isteği uyandırıyodu ama tuttum kendimi yapmadım
bu arada frenleri beğendim. benim makineye göre daha hisli ve etkili. ama yüksek süratte frenlemede ne olur bilemem onu kullanıcı arkadaşlar söylesin.
sonuç olarak mt-3 ün tam sınıfına ait bi motor yani safkan bi cadde motoru olduğuna karar verdim. bence uzun yol işkence olur(vibrasyon yüzünden), şehir içi ve kıs geziler için ise ağzı kulaklara vardırabilecek bi eğlence potansiyeline sahip. ezici bi gücü yok ama biraz usta bi sürücü elinde super moto tadında kullanılabilecek bi naked.
ayrıca sözlemeden edemeyeceğim bu çok görece bş bakış açısı ama bence çok yakışıklı bi alet. üstünde olmak da çok hoş bi duygu.
bu mesajı çok yoğun bi ortamda çocukların tacizi altında yazıyorum.imla ve anlatım hataları için özür dilerim. aklıma gelen bişey olursa da ilave ederim. herkese selamlar...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
04 Ağustos 2008, 19:56
#195
-
04 Ağustos 2008, 20:07
#196
-
04 Ağustos 2008, 20:39
#197
BBRR adlı üyeden alıntı
aletin uzun yol izlenimini cidden merak ediyordum.. yakıt performansı mükemmel .. bisikletten biraz daha pahalı denecek kadar az yakmış. titreşim rahatsız ettimi onu merak ettim.birde artçı rahatmıydı.
eğer sakıncası yoksa eksoz garantiden değişmeseydi sana kaça malolacaktı yazarsan faydalı olur..
deneyimlerini paylaşığın için kendi adıma teşekkür ederim ..
yakından takip ediyom aleti ..
parayı bulursam üstünden takip edecem
Yoldaki ortalama süratimiz yaklaşık 100km/h idi. Bu ortalamada yakıt bencede çok makuldü hatta benzin lambasının arızalandığını sandım bi ara. Yeter artık ne zaman yanacak diye bir gözüm yolda bir gözüm lambada gider olmuştum. Taki 250km ye geldiğimde yandı bende bir oh çektim.(Benzin göstergesi olmayınca enteresan oluyor)
Titreşim bu motosiklette 130km/h nin üzerine çıktığınızda rahatsız etmeye başlıyor açıkcası buda bir önceki 850km lik turda dewneyimim olmuştu. O turun ortalaması 150km/h idi. yakıtıda 2 ay öncesinde benzin fiyatlkarıyla 16,5 kuruş civarındaydı. kısacası çok büyük bir sorun değil herkesin kendi kafasında büyüttüği bir meseleden ileri gitmiyor. Tabiki diğer tur motorlarının rahatlığını aramazsanız. Sele rahat değil açıkca söylemeli. Geri döndüğümde rahat selesi olan bir tur motoru baktım hatta ikinci motor olarak. Artçıda aynı dertten müzdaripti ama bunun yanında Burgman AN400 sürücüsü ve artçısıda sele rahatsızlığı çekti... Biraz çelişkili bir sele rahatsızlığı oldu.
parayı bulursam üstünden takip edecem :
İşte bunu tuttum
Şimdi gidiyorum tekrar görüşürüz.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
06 Ağustos 2008, 02:43
#198
[QUOTE=BBRR;1194018]
eğer sakıncası yoksa eksoz garantiden değişmeseydi sana kaça malolacaktı yazarsan faydalı olur..
QUOTE]
Orjinalinin fiyatını sormak aklıma gelmedi. O anda Akrapovic takayım bari dedim yeni gelecek orjinallerin yerine. Fiyatının 980euro olduğunu öğrenince Akrapovic almaktanda vazgeçtim. izmirde Akrapovic ile kullanan bi arkadaşın mt03 ünde bir XT660'dan alınan ses kadar ses alınmıyor. Bu yüzden pek cazip gelmedi. İtalyada Akrapovic dışında birsürü marka egzost var onların seslerini dinleyebilirsem bitanesini sipariş edicem.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
07 Ağustos 2008, 13:05
#199
Bu hayvancık yol aldıkça tasarruflu olmayı öğreniyor sanırım adamım
[I][/I][I][COLOR="Red"]Muhtaç Olduğun Kudret Damarlarındaki Asil Kanda Mevcuttur. M.K.ATATÜRK[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B][/COLOR][/I] [COLOR="Red"]www.limitustu.org[/COLOR] (B+/en son 19.03.2008 de verdi)
-
10 Ağustos 2008, 03:06
#200
Kimsecikler binmiyor sanırım MT03'lerine. Kimseden ses çıkmıyor. Sadece tartışmak için bakmıyosunuzdur umarım topic'e.
Kim kaç km'de, neler yaptı hangi aksesuarları aldı, almayı düşünüyor....
Kimse yokmu burda MT03 kullanan?
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)