caracal 200 hakkında bilgi
Reklamlar
-
selam dostlar...
caracal 200 kullanan tüm arkadaşlardan bu motor hakkında bilgi rica ediyorum..
kullanıp vaz geçen arkadaşlar , halen kullananlar , deneyen arkadaşların bilgilerine ihtiyacım var...caracal 200 görünüş olarak hoşuma gitti neden yalan söyleyeyim , fakat kullanılışı hakkında tek kelime bilmiyorum.
cruiser olarak fena bir makina değil en azından..keyif aracı olarak düşündüğüm bu araçtan racing performansı beklemiyorum zaten..cruiser üzerinde dik pozisyonda 130 km ile gitmenin ne derece yorucu ve tehlikeli olduğunu hepimiz biliyoruz...ayrıca fiyatı da sıfır bir motor için "alınabilecek ölçüler" içerisinde gibi görünüyor..sanıyorum incelemelerime göre motocar 200 ile aynı motoru kullanıyor ve motocar kullanıcıları ile konuştuğumda "vibrasyon olmadığını" söylediler.malesef forumlarda fikir karmaşası yaşıyoruz , herkez bir şeyleri kötüleme peşinde gibi görünüyor , peki hangisi iyi ?.. bana sorarsanız scooter da ve cruiser da suzuki den başka marka düşünmüyorum (burgman 400 ve VL intruder 250) ama işin maddi cephesi herşeyin üzerinde kalıyor...şimdi caracal 200 ün alınması için gereken iyi yada alınmaması için gereken sebepler nelerdir ?..ayrıca caracal ile başka bir motoru karşılaştırmıyoruz ve kıyaslamıyoruz..ayrıca "çin malı" polemiğine de girmek istemiyorum , sadece günahı ve sevabı ile caracal 200 ün :
parça temin kolaylığı nedir ?
arıza yapma sıklığı nedir ?
servis durumları (arızayı giderme,yol yardım,parça fiyatları)
motor vibrasyonu ve sürüş keyfi ?
yakıt harcaması ?
memnun olduğunuz yönleri nedir ?
makinanın performansı nedir ?
uzun süre kullanmalar sonucu çıkan arızalar nelerdir ?
ayrıntılı bilgileriniz için teşekkür ederim
Reklamlar
-
scootech adlı üyeden alıntı
selam dostlar...
caracal 200 kullanan tüm arkadaşlardan bu motor hakkında bilgi rica ediyorum..
kullanıp vaz geçen arkadaşlar , halen kullananlar , deneyen arkadaşların bilgilerine ihtiyacım var...caracal 200 görünüş olarak hoşuma gitti neden yalan söyleyeyim , fakat kullanılışı hakkında tek kelime bilmiyorum.
cruiser olarak fena bir makina değil en azından..keyif aracı olarak düşündüğüm bu araçtan racing performansı beklemiyorum zaten..cruiser üzerinde dik pozisyonda 130 km ile gitmenin ne derece yorucu ve tehlikeli olduğunu hepimiz biliyoruz...ayrıca fiyatı da sıfır bir motor için "alınabilecek ölçüler" içerisinde gibi görünüyor..sanıyorum incelemelerime göre motocar 200 ile aynı motoru kullanıyor ve motocar kullanıcıları ile konuştuğumda "vibrasyon olmadığını" söylediler.malesef forumlarda fikir karmaşası yaşıyoruz , herkez bir şeyleri kötüleme peşinde gibi görünüyor , peki hangisi iyi ?.. bana sorarsanız scooter da ve cruiser da suzuki den başka marka düşünmüyorum (burgman 400 ve VL intruder 250) ama işin maddi cephesi herşeyin üzerinde kalıyor...şimdi caracal 200 ün alınması için gereken iyi yada alınmaması için gereken sebepler nelerdir ?..ayrıca caracal ile başka bir motoru karşılaştırmıyoruz ve kıyaslamıyoruz..ayrıca "çin malı" polemiğine de girmek istemiyorum , sadece günahı ve sevabı ile caracal 200 ün :
parça temin kolaylığı nedir ?
arıza yapma sıklığı nedir ?
servis durumları (arızayı giderme,yol yardım,parça fiyatları)
motor vibrasyonu ve sürüş keyfi ?
yakıt harcaması ?
memnun olduğunuz yönleri nedir ?
makinanın performansı nedir ?
uzun süre kullanmalar sonucu çıkan arızalar nelerdir ?
ayrıntılı bilgileriniz için teşekkür ederim
arızası senın elınde makıneyı fazla yormayacaksın farkar bugu yapıyor benım sadeceo vites gostergesı ve km sıfırlama da olsa super olacakmıs
servis yedek parca süper 2 gün
yakıt sehır ıcı 4 lt ve senın gaz kolunu cevırmene baglı
heryonu ıle memnunum gaz telı kopmasa daha ıyı olacak
200 cc ye gore bana gore harıka performans
ben gunde 30 km yapıyorum . 350 km gıttım bır kere 150 ve 150 ayrı ayrı gıttım hala da gıdıyor mıllet sesıne ve goruntusune hasta
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
-
dostum....
tanışma bölümünde herkeze selam verip adab-ı muhaşeret'e mümkün olduğunca uymaya dikkat etmeye çalışarak kendimi tanıtmaya gayret ettim.. kendimi sana da tanıtayım ozaman , ben 49 yaşında scooter kullanıcısıyım ve otomotiv sktöründe servis müdürü olarak çalışmaktayım..hiç bir konuda da kimseye sipariş vermişde değilim , sadece sizin değerli bilgilerinizden yararlanmak istemiştim..yanlız biraz acele oldu , farkındayım , kusuruma bakmayın..
-
-
Dostum.....
caracal ile ilgii diğer tüm topikleri daha önce de inceledim..fakat aracın ilk test sürüşlerinden çok uzun süre kullanana arkadaşlarımızın karşılaştıkları deneyimleri benim için çok önemli.
mesela;tahminim doğru ise şayet, sen uzun zamandır motocar kullanıyorsun , bu motor hakkında en iyi bilgilere ve izlenimlere sahip olanda sensin..motoru ilk aldığındaki fikirlerin ile şimdiki fikirlerin arasında fark oldu değilmi?..yine severek biniyorsun , ama yaşadığın bir sürü şey var, makina ile ilgili,arızaları ile ilgili,servisi ile ilgili ve dahası....işte budur !..makinayı ilk test eden ile senin gibi uzun süre kullanan kişilerin arasında çok fark var,o sadece test etmiş,birkaç yüz Km yol yapmış,sen ise her şeyi ile yaşamışsın..işte bu yüzden içlerinde çoğu kez test yazısı olan topiklerde yer alan yazılardan çok , yaşayan kişilerin fikirlerini almak istiyorum...
bu arada alakana ve ilgine de teşekkür ederim
-
23 Haziran 2010, 16:37
#7
umarım yeterlidir
ben 2009 eğlül ayında 0km aldım caracal 200 ü.ilk aşamalarda (ilk bakıma kadar) 4000 devirin üzerine hiç çıkmadım. Ve yazmış olduğunuz deneyimlerinizin hepsini aynen yaşadım. ilk bakım(500 bakım) oluncaya kadar 4000 devri aşmadan hep uzun yol 70km sabit hız gezdim. 2500 bakımından sonra ilk işim gerçekten bi uzun yola çıkmak oldu ve mersin-silifke-taşucu-aydıncık-anamur-alanya-antalya-kemr-kumluca-kaş-fethiye-muğla güzergahında bir uzun yol yaptım. sadece petrollerde durdum.(tabiki yanıma pompa ve soğuk lastik kaynağı dahil herşeyi alarak). bir defada çok güzel manzaralı bir yerde kömürde çay içtim. motor tık demedi. dönüşte farklı olsun diye kale-denizli-çay-dinar-konya-ulukışla-pozantı mersin istikametinden geldim. ama şansıma çay da fırtınaya yakalandı ve ulukışlaya kadar fırtınada geldim. arka jantın kapalı olmadı beni mahvetti. yağmur hiç sorrun yaratmadı ama rüzgarda arka tarafı toparlamakla geçti 1000 e yakın kilometre. gelri gelmez 5000 bakımı yapıldı ve motorda hiç bir arıza çıkmadı. ancak mersin mut yolunda arka lastiğim patladı ve beni hayal kırıklığına uğratan şeyi motorun iç lastikli olduğunu öğrendim. hemen geri döner dönmez öm arka lasti dublexe çevrdim. şu an motorum 15000 km de ve servisten bakım esnasında yazıyorum. motorumd hala hiç bir problem yok
YENİ ALANLARA TAVSİYELERİM OLACAK
ÖNCELİKLE ALIR ALMAZ ÖN-ARKA LASTİKLERİ DUBLEXE ÇEVİRSİNLER.
2500 BAKIMINDAN SONRA ÖN DİŞLİYİ 17 YE YÜKSELTSİNLER.(TİTREŞİMDE VE MOTORUN GİDİŞİNDEKİ FARKI DİREK OLARAK ANLAYACAKLARDIR.)
ARKA FREN BALATASINI HİÇ ÖTÜYOR DİYE ORJİNALİNE DEĞİŞTİRELİM FALAN DİYE UĞRAŞMASINLAR. Bİ FAYDASI OLMAYACAKTIR.BEN HERŞEYİ DENEDİM. AMA EN SONUNDA ÇÖZÜMÜ BULDUM. SİYAH BALATA BU İŞİN SIRRIYMIŞ. ARABA OLARAK MERCEDES E200 KOMPRESSOR KULLANIYORUM VE SİYAH BALATAYI ÇAKTIRDIKTAN SONRA ARABAMDA BİLE BU KADAR GÜZEL VE YUMUŞA Bİ FREN GÖRMEDİM. HEM ÖTME KESİLDİ HEM DE FREN İPEK GİBİ OLDU.
BEN ÖNE SPERLİK TAKTIRDIM. VE GERÇEKTEN FAYDASINI GÖRDÜM. HEM RÜZGAR HEM YAĞMUR HEM DE KARŞIDAN GELEN SİNEK-KUŞ VS. AÇISINDAN KORUYOR. ANCAK KANUNİNİN PARÇACISINDA SEYHAN 250 İÇİN OLAN SİPERLİKTEN BAŞKA SPERLİK OLMUYOR. ONADA EĞER FARA TAN OTURTMAK İSTİYORSANIZ ALTLARDAN BİRAZ KESTİREREK İNCE AYAR YAPMANIZ GEREKİYOR.
MOTORUMDA ÖN DE VE ARKA YANLARDA TOPLAM 3 TANE ÇANTA VAR. BU TERCİHE KALMIŞ AMA BENİM HOŞUMA GİTTİ VE KULLANIŞLI OLDU.
AYRICA ÖN FARIN YANINA SEYHAN 250 NİN KÜÇÜK FARLARINDAN TAKTIRDIM. GÖRÜŞE PEK ETKİSİ OLMUYOR ANCAK ÜLKEMİZ ŞÖFÖRLERİNİN Bİ AYIBI OLAN TEK IŞIKLI ARAÇLARI ÖNEMSEMEME SORUNUNU BİRAZ KIRIYOR. KARŞIDAN GELEN 3 IŞIK BİR ARADA GÖRÜNCE DAHA DİKKATTLİ YAKLAŞIYOR.
YAŞADIĞIM PROBLEMLERDEN BİRİDE BENZİN ŞAMANDIRASININ ALTINDAN BENZİN DAMLATMASIYDI. GARANTİDEN 3 DEFA YENİ ŞAMANDIRA GELDİ AMA GENE DAMLATTI. BENDE ÇAĞREYİ ŞAMANDIRANIN ALTINDAKİ LASTİK CONTA YERİNE MANTAR CONTA KESİRİP TAKMAKTA BULDUM.
BİÇOK PROBLEM VARMIŞ GİBİ GÖZÜKÜYOR ANCAK BU YAZDIKLLARIM BENİM 15000KM DE YAŞADIKLARIM. VE 15000KM Yİ 9 AYDA YAPTIM. HAVA ŞARTLARI NE OLURSA OLSUN MOTORA İSTİNASIZ HER GÜN BİNDİM. VE BENCE BU PROBLEMLER SADECE TEFERRUAT.
MOTORUMDAN SON DERECE MEMNUNUM. HEM FİYAT, HEM SERVİS, HEM YEDEK PARÇA AÇISINDAN ESSİZ DİYEBİLİRİM. AYKITIDA ÇOK İYİ.
ANCAK EĞER BEN SÜRAT YAPMAK İSTİYORUM DİYORSANIZ BU MOTORU ALMAYACAKSINIZ. ZATEN BU MOTOR NE ENDRU BNE DE RACESİNG. GERÇİ BEN SÜRATINDENDE MEMNUNUM. MOTORUMU BİR KERE OTOBANDA ZORLADIM. 150 DEDİ KM SAATİ SONRA GAZ KESTİM. MOTORUM 90 KM SABİT HIZLA 5000 DEVİRİN ÇOK AZ ÜZERİNDE GİDİYOR Kİ İDEAL DEVİR BENCE (ÖN DİŞLİYİ DEĞİŞTİRDİKTEN SONRA).
KİLOMETREDE 115000 LİRA ESKİ PARAYA GÖRE YAKIYOR. YANİ EN FAZLA 100KM DE 3,5 LT YAKIYOR. SAKIN 97 OKTAN BENZİN DENEMEYİN. CEBİNİZE YAZIK. BU MOTOR İÇİN EN UYGUNU 95 OKTAN BENZİN.
AKLIMA GELENLER ŞİMDİLİK BU KADAR.
UMARIM MERAK EDENLERE YARDIMCI OLABİLİMİŞİMDİR.
kafanıza takılan bi soru olursa yardımcı olurum seve seve.
herkese kazasız belasız motor zevki diliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)