Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Aralık 2008, 19:00
#1941
olabilir fakat sağ silindirin fişini çekiyorum kıvılcım atmıyor buda elektrikle alakalımı diye canımı sıkıyor yanlız silindirler ısınınca problem yok yolda aniden hızı artıyor motorun düşücekmiş gibi oluyorum siboplara bir daha baktırıcam çözülmezse elektrik tesisatında arıycam sorunu, ilgine teşekkürler kardeşim...
Reklamlar
-
14 Aralık 2008, 02:50
#1942
falcon_ adlı üyeden alıntı
olabilir fakat sağ silindirin fişini çekiyorum kıvılcım atmıyor buda elektrikle alakalımı diye canımı sıkıyor yanlız silindirler ısınınca problem yok yolda aniden hızı artıyor motorun düşücekmiş gibi oluyorum siboplara bir daha baktırıcam çözülmezse elektrik tesisatında arıycam sorunu, ilgine teşekkürler kardeşim...
Tek silindir gibi çalıştığı anda buji kablosunu söküp şaseye tuttuğun anda kıvılcım atmıyorsa eğer, subap ayarıyla ilgisi yoktur ozaman muhtemelen ya o kabloda kopukluk vardır ya dediğin gibi elektrik tesisatı veyahutta son olarak bu problem beyinden kaynaklanıyor olabilir çünkü çok spesifik bir arıza değil.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
14 Aralık 2008, 16:20
#1943
evet doğru söylüyosun dostum fakat biraz yol yapıyorum ve çifte geçiyo ve sonra hep öyle gidiyo olay motor soğukken ceryan ediyor bilmiyorum bölye bir problemle karşılaşan varmıdır kafayı yemek üzereyim ...
-
15 Aralık 2008, 16:02
#1944
Arkadaşlar selam,
bugüne kadar shadowunda akü problemi olupta ilkdefa aküsünü değiştiren arkadaşlar var mıdır içimizde? varsa muhtmelen 2006 model shadowun kaç km de aküsü bitik duruma geldi ve yeni akünün maliyeti ne oldu? bilgilendirmenizi rica ediyorum. Bende şuan akü problemi başgösterdi de km 6.200 de.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
16 Aralık 2008, 01:47
#1945
kuru akü almanızı tavsiye ederim, 50 ytl ye bulabilirsiniz diye düşünüyorum geçen sene 40 ytl ye almıştım.
-
16 Aralık 2008, 13:54
#1946
kardeşim 45 ytl falan yine fiyatları benim 9000de daha bitmedi erken tükenmiş biraz seninki....
-
16 Aralık 2008, 14:46
#1947
normalde senede bi kere sarjda kalması gerekir diye biliyorum, bazı motor servisleri direk para kazanmak için akü bitmiş diye biliyorlar eğer şarja takılmadıysa takmakta fayda var kanımca.
-
16 Aralık 2008, 14:58
#1948
esasında akünün durumu şöyle;
havalar iyiyken bir sorunu yoktu sabahları tıkır tıkır marş basıyordu ama hava soğudu akü bitti. Belkide dediğiniz gibi şarja bağlatmam gerekiyor olabilir direk değiştirmeden önce acaba bi akücüye götürmeli miyim?
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
16 Aralık 2008, 16:40
#1949
aku
arkadaslar aku hakkında nacızane bır bılgımı aktarayım.kuru aku degısken sarz karakterlı cıhazlarda kullanılmaz.(tabıkı takarsınız calısır ama omru cok kısa olur) motorda ve arabalarda degısken sarz vardır,farı acarsın farklı sarz eder aku bıraz bosalır farklı sarz eder,bu degısken sarzı kontrol altında tutmak ıcın de konjektor kullanılır bununda ıdaal olanı sulu akudur. kuru aku ups tarzı sabıt sarzlı cıhazlarda kullanılır, bu cıhazların sıtandart sarzı vardır mısal 0.5 amp. sureklı aynı amp de sarz eder,bu cıhazlardada sulu aku randıman vermez. basınızı agrıtmadıgımı umarım.saygılar.
-
17 Aralık 2008, 00:32
#1950
falcon dostum benzin ne kullanıyosun kaç oktan. aynı problemi bende yaşadım.
-
17 Aralık 2008, 12:01
#1951
aslında fazla dikkat etmedim başta şimdi 95 oktan kullanıyorum benzindenmi dersin problemimiz ...
-
18 Aralık 2008, 01:29
#1952
aynı problemi bende yaşadım 95 aldım mı ön buji yakıyo. 98 aldığım zaman bi problem yok. bence bujilerini yenile deponuda 98 ile doldur bi sorun kalmayacak. ben farklı bi buji kullanıyorum serisini hatırlamıyorum ngk 6 serisi. normalde 7 takıyolar ama ben 6 taktım bi dene istersen. istersen tam serisine bakayım sana tekrar yazarım. depodaki benzini boşalt 98 kat ondan sonra bujilerini yenile bişey kalmayacak.
-
18 Aralık 2008, 01:54
#1953
ben her zaman 95 oktan kullanıyorm. daha öncede okuduğum ve konusunda uzman olduğunu düşündüğüm kişilerden edindiğim bilgiyle hareket ediyorum, kafanı karıştırmak istemem ama sen bilirsin en iyisini yinede.
-
18 Aralık 2008, 14:57
#1954
Yakıt
aranıza yeni katıldım.bendede Keeway KW250-H SUPERSHADOW mevcut 2006 model şu anda akü sorunu dışında sorun yaşamadım.Sanırım havaların soğuması ve 3 haftadır motoru kullanamamam bunu nedeni.Benzin sorununa gelince 98 oktanbizim motorlar ve 2000cc.altı araçlar için uygun değil oktanın yüksek olması yüksek ateşleme ısısı demektir.buda süre içerisinde motorda sorun çıkartır.Ben bu konuda biraz daha deneyimliyim.TÜPRAŞ' ta çalışıyorum ve kullanılan yakıtların nispeten kontrolü bizlerden geçiyor.KAZASIZ GÜNLER DİLEKLERİMLE.
-
18 Aralık 2008, 19:46
#1955
Arkadaşlar uzun zamandır aranızda yoktum. Kusura bakmayın. Ben motorumu sattım. Hemen arkasından CBF250 aldım. Ama İlk motorum benim için herzaman anlamlı olacak.
-
20 Aralık 2008, 23:36
#1956
falcon_ adlı üyeden alıntı
evet doğru söylüyosun dostum fakat biraz yol yapıyorum ve çifte geçiyo ve sonra hep öyle gidiyo olay motor soğukken ceryan ediyor bilmiyorum bölye bir problemle karşılaşan varmıdır kafayı yemek üzereyim ...
Selamlar
Ayni problem benim makinamda da daha cok kisin oluyor ... buji'yi degistirdigimde sorun halloluyor (yukarida arkadasin bahsettigi gibi bende ngk 6 kullaniyorum) ... yolda belli sure gittikten sonra 2nci silindir calissa da uzun surerse egzosun asiri isinir ve gece baktiginda kipkirmizi gozukuyor ve sonuc olarak nikelaj yalan oluyor .... tecrubeyle sabit usenmeyip buji'yi degistirmekte yarar var kisacasi ....
-
21 Aralık 2008, 02:19
#1957
CORDELİNA dostum sen ne kullanıyosun benzin kaç oktan?
FALCON_ dostum sen ne yaptın denedin mi ? denediysen nasıl sonuç aldın yazarsan iyi olur. Bu sorunu yaşayan çok fikir sahibi olur arkadaşlar.
-
23 Aralık 2008, 15:36
#1958
kusura bakma kardeşim yazamadım kaç gündür işler yoğun daha bişey yapmadım makina hala garip alıştım böyle kullanmaya bujileri değiştiricem tam numara verirseniz deniyim benzine gelince 95 kullanıyorum tavsiyen üzerine deniycem bujiye gelince 6 serisi iridyummu nedir numara yazarsan sevinirim...
-
23 Aralık 2008, 18:46
#1959
Piyasadak mevcut ss lerin en yenisi 2007 model olunca 2 yılda ister istemez üzerindeki aküler niyadını doldurmaya başladı anlaşılan. Kolçak şansı olmadığından değiştirmek ve yeni aküyüde şarzlamadan takmamak lazım derim.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
28 Aralık 2008, 23:13
#1960
dün akşam arkdaşımdan eve gitmek için motorumu gayet düzgün bir şekilde çalıştırdım, ısınmasını beklerken arkadaşıma çıkıp gelmem gerekti ve motorumun başına tekrar geldiğimde motorumu bir türlü çalıştıramadım.Marş basıyor fakat açma kapama tuşu kapalıymış gibi sadece marş sesi gelmekteydi.Belki akü bitmiştir diye motorumu vurdurdum ama maalesef yine çalışmadı.Sorunun büyük ihtimalle jikleden kaynaklandığını düşünüyorum , bir ihtimalde buji kesmiş olabilir ama bujileri takalı 500 km olmuştur ve en azından ön veya arka silindir ateşlemesinde sorun olmazdı diye düşünmekteyim yarın işim olduğundan salı günü servise gösterebileceğim, motor şuan arkadaşımda durmakta
Sizin fikirlerinizi merak etmekteyim sorunumla ilgili olarak ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler