Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Eylül 2008, 00:15
#1861
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese iyi akşamlar.ya ben hyo gv 250 almayı planlarken land cruiser 250 yi gördüm.bu motor hakkında bilgi verebilecek olursa yardımcı olabilirmi?viceroy dostum nasılsın?umarım iyisindir,baya görünmedin sanki forumda.neyse land cruiser nasıl motor arkadaşlar,çinliler arasındaki yeri nasıl?iş görür mü yarı yolda bırakır mı ilerleyen zamanlarda öğrenmek istiyorum.şimdiden çok sağolun.iyi akşamlar.
Bu soruların cevaplarını bizde bilmiyoruz ve merak ediyoruz. Zamanla kullananların yorumları bize yol gösterecektir. İleride motorumuzun abisimi (daha sağlam, dayanıklı, güçlü, kaliteli ) yoksa kızkardeşimi (narin, kırılgan) olacağına bu yorumlarla karar vereceğiz aman lütfen bayan üye kardeşlerimiz alınıp savunma yazmasınlar. Demek istediğimi anladınız siz.
Reklamlar
-
25 Eylül 2008, 10:09
#1862
-
26 Eylül 2008, 01:25
#1863
hocam fuarda dediklerine göre mekanikleri aynı imiş depq dragstar deposu bizim motorlardan ufak tefek ayrılıkları var.benzin deposu, arka disk fren,jant ebatları farklı yoksa şase olarak ve motor olarak aynı ben bir iki tane plakalı gördüm fakat park halinde idi sahiplerini göremedim.tek handikap fiyatı onuda bu kış 4000-4500 aralığına çekerler diye düşünüyorum.bu arada s.s i sattın galiba dl650 hayırlı olsun. herkese kazasız belasız sürüşler.
-
27 Eylül 2008, 22:07
#1864
taylo teşekkürler.SS duruyor dayıma verdim bende yatacağına tadını çıkarıyor. Ben SS alırken motomax Land cruser getiriyor olsaydı kesin tercih ederdim. Oturaklı ve dolgun bir görüntüsü var. Kalitesine çin sevmeyenler bile ses çıkarmıyor. Bisan-lifan 3000 ytl ye sıfır motor verirken Land cruser bu fiyatlarla zor satar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
27 Eylül 2008, 22:46
#1865
iyi akşamlar arkadaşlar.viceroy dostum benim bu konuda tek tecrübe kaynağım sensin o yüzden rahatsız ediyorsam tekrar tekrar özür dilerim ama bu yaz izmir fuarında 2009 gv 250 liler 7500 ytl'den satılıyordu ve çift egsozluydu.ben ikinci el gv 250 düşünürken bir anda ss alayım derken land cruiseri gördüm ve sıfır landcruiser mi alsam diyorum ama acaba diyor insan ister istemez.yani kafam karıştı.sanırım biraz daha beklemek lazım.neyse okullar da açıldı kolay gelsin arkadaşım..
-
27 Eylül 2008, 22:51
#1866
vıceroy adlı üyeden alıntı
taylo teşekkürler.SS duruyor dayıma verdim bende yatacağına tadını çıkarıyor. Ben SS alırken motomax Land cruser getiriyor olsaydı kesin tercih ederdim. Oturaklı ve dolgun bir görüntüsü var. Kalitesine çin sevmeyenler bile ses çıkarmıyor.
Bisan-lifan 3000 ytl ye sıfır motor verirken Land cruser bu fiyatlarla zor satar.
cok dogru bir tesbit.
Üstelik lifan Turkiyede üretime başlayınca bir cok ithalatcının da belini bükecegi ortada
-
02 Ekim 2008, 03:33
#1867
Arkadaşlar Merhabalar; ben bu motor işine işyerimedeki arkadaşımın bana deli gibi anlatması ile kafama yavaş yavaş işleye işleye girmişim haberim yokmuş. Ya yaklaşık 1 haftadır da bu siteyi takip edip sürekli motorsiklet forumlarını okumaya başladım. Eşim şiddetle karşı bu olaya. Neyse bi çaresine bakılacak. Arkadaşlar her tür motoru okudum. Ezber ettim. Zealsunlardan, Gomoto Cruıser, Salcano SM-250cc, Modial 250 MCT, Monero qm250cc, Jinlun 250cc, Kanuni Tiger 250 cc ve Hyosung GV 250 ye baktım. Önce tüm bu incelemeler sonunda Keeway Superlight 150 cc dedim. Çok güzeldi. Ama Super shadow u görünce boş geç onu dedim. Sonra Hysoung GV 250 cc işte bu benim motorum olacak dedim. Ancak forumları ezberledikten sonra mesaj yazdığım için GV 250 cc lerde vites geçişleri sert ve darbeli olması birkaç kullanıcıda yağ sızdırması, kafamı karıştırdı. Doğrusu 7500 ytl yi bir motora verip yağ sızdırması yeni motora başlayan bir insan için tam bir hüsran. Hayal kırıklığı olur dedim. Ama bu keeway konusunda sadece rutın servis paraları konuşulması hoşuma gitti. Tam bu esanada Land Cruıser ı gördüm. Bu nedir ya dedim. Araştırdım fiyat miyat yok. Bir anda Hysoung GV 250 den vaz caydım. SS den de vazgeçiverdim. Bu nedir? Fiyatı nedir? Nerede satılır? Kullanan varmıdır? Ayrıca GV 20 mi? Keeway Landcruıser mı? Ben bazı arkadaşlara katılmıyorum. Cruıser tarzı biraz gösteriştir. Hız için değildir. Hız için farklı tipler var. Copper yada cruıse kullanan insanları yok 100 yapar yok 140 yapar tartışmasıda çok komik. Bu tarz bir yaşam şeklidir. Konfor rahatlık ve gösteriş ön plandadır. Carlaya carlaya giden bir cruıser ı düşünemiyorum bile... Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
-
02 Ekim 2008, 12:56
#1868
land cruiserı fuarda da gormustum dun park halinde bitane gordum iyice inceleme fırsatım oldu deposu bizimkilere oranla daha yatay ve geniş durmakta cantlar fotolarda gorundugu uzere, ve arka fren disk olmus bence bu guzel bi avantaj ve motorun diğer parçaları biraz daha kaliteli gibi fiyatı fuarda 5000 ytlydi şuan ne kadar olmuştur bilmiyorum SELKa arkadaşım , hoşgeldin buarada.
-
02 Ekim 2008, 18:30
#1869
Merhaba KID arkadaşım. Artık hanımlada anlaştım. Motor alınacak. Copper yada Cruıse tarzı bişey. Hanımla Antalya-Eğirdir-Burdur-Kaş-Fethiye-Bodrum falan sürekli gidip gelmeyi arkadaşlar ile planlıyoruz. Ama lakin kafam o kadar karışık ki; herkes bişeyler diyor. Motor alma kaza yapar ölürsün diyen. Acayip zevk bırakamazsın diyen. O kadar para verilir mi? diyen... Neyse ben eleye eleye Hyosung GV250 ve Keeway Land Cruiser 250 de kaldım. Birisi 7500 YTL diğeri 5000 YTL. Biri 18 Hp diğeri 28Hp. Görüntü olarak bence ikiside doyurucu. Tok duruşlu. Aradaki 2500ytl ye değer mi? Bilemem. Aslında 11000 ytl ye harley de alınır ama benim ilk motorum ve tecrübem olacak o yüzden 2-3 yıl kullanacağım, sorun yapmayacak motor zevkimi bitirmeyecek mümkünsede ekonomik sınıfta bir cruiser. Bu motorları görüp inceleyen dostlar yazarsa çok memnun olurum. Teşekkürler...
Arkadaşlar bugün kanuni bayiiye gittim. Orada Hyosung artık Türkiyede bitti dediler o adı kullanamayacakmış. GV250 modelini Kanuni ithal edecekmiş. Ve ST Kanuni GV250 olarak bana 7500 YTL ye plaka ruhsat dahil dedi. Motora bindim süperdi. TıgerS yanında rahatsız kaldı. Gerçekten çok rahat geldi. Ama hala Keeway Land Cruıser ı göremedim yarını sabırsızlıkla bekliyorum ilk işim bayiiye gidip görmek bilmem kafam atarsa anında alırımn. Çünkü kusura bakmayın hiç kimse bu land cruıser lar hakkında bişey yazmıyor. Peki Hysoun GV 20 mi 7500 YTL ye yoksa Keeway Land Cruıuser 250 cc mi?
-
03 Ekim 2008, 10:36
#1870
Yörük dostum bilgiler paylaştıkça çoğalır.Merak ettiğin herşeyi özelden mesaj atarakda sorabilirsin.
selka sizin tercihlerinizde land cruser ile gv 250 arasında kalmış. Gv 250 internette araştırdığım kadar 7000 ytl den de satılıyor. keeway fiyatı 4000 ytl civarına çekmediği sürece 7000 ytl verip gv 250 almak en mantıklısı. Performansı,dengesi,frenlemesiyle mükemmel motosiklet.Vites geçiş zorluğu yeni alanlardan çok 2006-2007 yıllarında ithal edilenlerde duyduk.Onlarda motosiklet kullanma sanatını öğrenip gerçek motorcu olunca bu şikayetten vazgeçtiler zaten.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
04 Ekim 2008, 10:18
#1871
Arkadaşlar merhabalar; bu arada Yörük kardeşim üzgünüm senin adına senin bahsettiğin motoru Oğuz Motordan bugün ben aldım. Lakin ben acemi chopper cı yada cruıser cı olarak meraklandım. Doğrusu yaşım 35 ve hiç motor kullanmamıştım. Kanuniye bende gittim. Aynı şeyi onlarda bana dedi. Ama yasal olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ithal edilecek her ürünün en az 2 yıl mekanik ve en az 7 yıl yedek parça garanti zorunluluğu getiriyor. Aksi halde global motora ithalat izni vermez. EN son global motor 2007 model getirebilmiş ise 2007 artı 7 2014 e kadar sağlamak durumunda aksi halde Kanuniyi bile dava edersin. SAnayii bakanlığından ithalat izni almış olabilirler ama garantisine bakmalılar bakmazlar ise devlet vatandaşını kandırmış olur ki; buna izin verileceğini sanmıyorum. Çünkü bu tür ithalat hukuku resmen doktora konusu satış temsilcisinin demesi ile olmaz. Dava edersin o motora verilen para kadarını kanuniyi mahkum edersin. Her ne ise;
Bende Keeway Land Cruiser ile Hyosung GV 250 CC arasında resmen kafayı yedim. Yörük arkadaşımın dediği gibi sıfır kilometre 2007 model GV yi 6500 YTL'ye peşin tık paraya ben aldım. Lakin motordan hiç anlamam. Hayatım daki ilk motorum düşünün artık. Korkunç bir adrenalin salgılandı her ne ise.. DAha sonra keeway land cruıser baktım. Fena değildi. Ama GV daha tok duruyor işçilik belli ediyordu. Eşim bile farketti. Yalnız şunu demek istiyorum, Keeway daha çok dayanıklılık üzerine Hyosung performans üzerine gibi idi. Her ne ise 5000 ytl keeway yerine 6500 verip 2007 model sıfır Hysoung GV 250 cc aldım. Usta aküyü taktı. Benzin koydu. Bu aleti ben götüremem dedim. Yardımcı oldular. Ben arkaya atladım. BU arada bayiiden bir kaliteli disk kiliti, branda ve kask almayıda ihmal etmedim. Eve geldim. Ustaya anlat dedim. Başladı anlatmaya. Anlamıştım. Bekle dedim. Cesaret atladım üzerine ama çok ağırdı ya. Neyse dengede tuttum. Vitesi taktım. Hafif gaz ve debririyaj telini bıraktım aman allah fırladı ve ben üzerinde idim. Yaklaşık 50 m sonra 6 m lik yerden koca motoru 2.5 m döndürdüp sanki 30 yıllık motcu gibi. Cesaret geldi. Ustanın yanında bir dönüş derken motor firladı, dönemedim allahtan freb panik yok devirmek üzere usta destek verdi. Panik yoktu ama korku vardı. Waoww dedim ya. Neyse içeriye usta soktu. Akşam arkadaşım geldi motoru gösterdim cayır cayır duruyor. Motor çok tok ve gösterişli bakan tekrar kafa çevirir. Keeway de o gösteriş yoktu. Ama bende de motoru tekrar binecek cesaret. Arkadaşa bekle bari çalıştırayımda sesini dinle dedim. Çalıştırdım. Ses çok tok ve güçlü idi. Arkadaşım şok sadece bakıyordu. Binelim dedi. Bende hadi be binelim dedim ataladı inanılmazdı ya.. Garajdan çıktık. Vitesleri taktım. Motor çok güçlü idi ama şanzuman sert. Yada bilmem bana öyle geldi. Ya bir anda 80 olduk yavaş mavaş tekrrardan motor 80 oluveriyordu. Ve kazasız tekrar garaja geldiğimizde 17 km yazıyordu. O arada sağ bacağımı ekzoz yaktı. Ama heyecendan acı yoktu. Gece saat 11 de trfaik azalınca tekrar bindim. Tam 30 km yol yaptım. Şİmdi gelelim artılar eksiler..
Artılar;
1. Motor süper güçlü, füze gibi, bir anda rodajı modajı unutup 90 a bile fırlamışım. Hemen yavaşladım. Motorda güç isteyenlere bire bir alet. Sınıfında o pahalı motorlara bile kesinlikle ciddi rakip olur. Tek kişi iki kişi hiç güç kaybı yaşamadım. İkisindede aynı tepki vardı.
2. Çok dengeli, motor tank gibi ağır olmasına rağmen bıraksan kendisi yolunda gidecek. Fazla bişey yapmaya gerek yok. Süper bir denge ve dizayn var. Sanki 30 yıllık motorcu gibi üzerinde rahat ve dengeli durdum.Hız için yaratılmış gibi. Kadran üzerinde 160 var. ?
3. Görüntü tam bir Cruiser, caf cafı çok keewaydan çok daha dolgun.
4.Motor sesi çok hoş insana zevk veriyor. 90 da titreme filan yoktu. Rodajda olduğu için sadece 15 sn bu hızda durdum.
5.Yakıtı daha test edemedim en kısa sürede söylerim. Ama 10 Ykrş civarı dediler.
Eksileri;
1. Kesinlikle başlangıç motoru değil; başlangıç düşünen arkadaşlar tekrar düşünmeliler.
2.Fizik olarak güçlü olmak gerekiyor, zayıf erkekler bile motoru zapt edemeyebilirler. Şaka yapmıyorum. Bence yazılandan daha ağır bişey +20 kg fazla gibi geldi bana.
3.Şanzuman çok sert, yada bana öyle geldi bilmiyorum. Çlank çlunk diye ses geliyor. Şanzumanı daha sonra 2 demi 3 demi 4 demi bilemiyorsunuz. Lamba kırmızı olunca tek tek vites küçültüyorum. Bu da bana zor geliyor. Direkt debraja basıp durabilirim ama sonra 1. vitesi bulamam diyorum.
4. Vites geçişlerinden sonra gaz yeme ve gaz kesmelere çok tepkili bunu ben bir mühendis olarak motor gücünden kaynaklandığını sanıyorum. Bu motor normalda 18 HP üretmesi gerekirken DHOC motorlar 28 Hp yapmışlar. Hatta şanzuman sertliğini bile bu tork gücüne bağlıyorum. Gaz verilince iki kişinin sırtını yapıştıryor gaz kesince öne salıyor. Yada bilmem rodaj sonrası herşey yerine oturur daha uyumlu çalışır.
Şİmdiklik diyeceklerim bu kadar yarın resimlerini çekip koyacağım. Ayrıca Antalya Serik arasına gidip geleceğim. Yaklaşık 90 km lik bir yol olacak inşallah sorunsuz olur. Yine tecrübelerimi yazacağım.
Tüm arkadaşlara iyi geceler...
Arkadaşlar yazmayı unuttum umarım forum bunuda ekler;
Artıya;
Motor benim gibi acemi bir sürücü dengesizce sağ sol yapsa bile sanki dengeleyicileri var hemen düzenine geçiyor, ayrıca virajlara tüm motorcu arkadaşlarım dikkat diyordu. Benim en keyf aldığım yer dönüşler ve virajlar oldu.
Sesi çok güzel ama demiştim galiba.
Eksiye;
Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.
-
04 Ekim 2008, 11:00
#1872
hayırlı olsun motorun kazasız belasız gunlerde kullanırsın inş bendede bisan roadstar var valla bana goruntusu daha old school tarzı geliyo oyuzden cok seviyorum bide bu motordan olan herkezsin ya yeni bir egzost yada susturucuları cıkarttırması lazım ne bicim ses geliyo ya 600 cc lik motor sesi geliyo
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
-
05 Ekim 2008, 10:39
#1873
Hayırlı olsun.Doğru tercih,hesaplı fiyat.
Rodaj sırasında vites değişimlerini hızlı yapmakta fayda var. Mümkünse devri çok aşağılara düşürmeden diğer vitese geçin. kavradığı yerde bırakıp azar azar gaz açıp orta devirlerde sürelim.motoru çok boğmalardan kaçının. Erken vites atmayın. Ani gaz açımlarından kaçının. Torku alt devirde iyi mi acaba gibi denemelerden kaçının.Motoru zorlamayın. Arkaya artçı almayın, çok rampa dik yokuş çıkmayın. devir çevirmeyeceğiz. 1000 km sakin kullanıp ilk bakımını ve kontrolleri yapıp ondan sonra dilediğimiz gibi kullanabiliriz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Ekim 2008, 20:00
#1874
Viceroy teşekkürler. Çok kıymetli bilgiler benim için bir sorumda yavaşlama ve vites değişiklikleri. Yavşalarken vites küçültürken bir vites küçültüp debraj telini bırakıp sonra tekrar aynı işlemimi yapacağız yoksa bir defa sol elle basıp art arda 4,3,2,1 mi yapacağız?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
05 Ekim 2008, 21:05
#1875
Debriyaj ve fren kullanimi hakkinda...
SORU:
> Bir yazıda(Hürriyetin bir ekinde Ayşe şule bilgiç)) Tam debriyajda fren
> sıkmanın doğru olduğu yazıyordu.
> Bi arkadaş ise bunun verimli olmayacağını düşünüyor.
> bunun aksine motor vitesteyken fren yapmaya başlayıp motor yavaşladığında
> durma konumuna geldiğinde debriyajın sıkılarak motor durdurulur (stop
> etmemesi için)demekte.
> bunun mantığıda niye debriyajı sıkıp motoru salıvereyim?
> Mesela motor yokuş aşağı gitmekte biz fren yapıcağımız zaman debriyajı
> sıkarsak motoru salmış oluruz ve motor viteste olduğu halden daha fazla
> hız kazanır ve bizim frenle durma mesafemiz uzamış olmazmı?
CEVAP..
Dogrusu odur.
Motoru fren durdurur. ..
Otomobildeki "kompresyon freni"nin motosikletteki karsiligi "arka fren" dir.
Iki mahzuru vardir
1. Fren lambasi yanmadigi icin arkanizdaki vasitalar sizin yavasladiginizi farkedemez. Sandiginizdan daha tehlikelidir !
2. Kompresyonun yol acacagi fren siddetini
a.yol yuzey puruzlulugu
b. yolun egimi (yana yada one-arkaya)
c.yoldaki mevcut cekis (yagmur-kar-soguk-kum- vs...)
d. o anda bulundugunuz vites
gibi %100 sizin elinizde olmayan seyler belirler. Elinizdeki tek arac debriyaj levyesidir. Genellikle yoldaki cekis dusuklugu yuzunden arka tekerlek kompresyonda savrulur. High-siding riski cok yuksektir.
+
Sunu unutmayin freni motoru yavaslatmak icin yapiyorsunuz, yani Önce sizi ileri ceken gucu ortadan kaldirmaniz gerek.
Hem motor sizi cekerken ayni anda yavaslatmaya calismanin verimsiz oldugu da aşikar degilmi?
+
Sunu da unutmayin fren motordan güçlüdür. 0-100 km/h hızlanma metre olarak her zaman 100-0km/h yavaslamadan daha büyüktür. Yani yokuş aşagı giderken freni biraz daha iyi kullanırsanız kompresyona gerek kalmaz. (verdiginiz örnekte) Zaten once debriyaj sonuna kadar sikilip sonra "eh hadi biraz da fren yapayim" denmez ki... Birini sikarkan digerini birakirsiniz. Tabii bunlari smooth - yumusacik yapmak lazim. Hicbir seyi aniden yapmamak gerekiyor, biliyorsunuz.
Fren kullanmak bir sanat...calismak ve guvenmek lazim. özellikle ön fren.
Basarilar...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Ekim 2008, 23:35
#1876
Selka adlı üyeden alıntı
Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.
hayırlı olsun ama öyle cart diye 90 lara cıkma.
Motor iyidir hoştur ama herşeyi taşımaz; mesela acemiliği,tedbirsizliği
Ögrenene kadar sen onu taşıyacaksın.
"boşu bulamadım" diye üzülme bir süre sonra alışırsın.
Hatta sevinmelisin.Zaten boşu bulmak bir tek motorda zordur.
Motor dışında doluyu bulmak zordur
-
06 Ekim 2008, 12:41
#1877
savaskayan adlı üyeden alıntı
Ledow ile Bisan'ın jantları tel olmasına rağmen göbekleri farklı.Ledow'un jant göbeğinde kaplin var.
Bisan ın arka jant göbeğinde 2 şerden 8 üçgen takoz var.
merhaba ledow için uyabilcek başka markaların arka dişli takozu varmı bildiğiniz ? honda titanınki uyar dediler bilgisi olan varmı acaba?
-
06 Ekim 2008, 17:57
#1878
Teşekkür savas arkadaşım haklısın.... Hala süreye ihtiyacım var...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
07 Ekim 2008, 13:35
#1879
KID333 adlı üyeden alıntı
merhaba ledow için uyabilcek başka markaların arka dişli takozu varmı bildiğiniz ? honda titanınki uyar dediler bilgisi olan varmı acaba?
titanınki birebir uyar ben taktım oradan biliyorum
-
08 Ekim 2008, 12:05
#1880
murat81 adlı üyeden alıntı
titanınki birebir uyar ben taktım oradan biliyorum
evet birebirmiş ama 2000 km bile olmadan takozların değişmesi sinirimi bozdu, takozlar 5 ytl ama onları yerlerinden çıkarmak için ustanın verdiği uğraşa acımamak elde değil
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler