Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2008, 01:38
#1781
Mesele yüksek hız yapabilmek değil,acil bir durumda nasıl durabileceğinizdir.%30 ÖN %70 arka fren en sağlıklısı.Boş yolda motosikletinizin tepkilerini tanımak için sert fren denemeleri yapabilirsiniz. Arka teker sağa yada sola çekerken,direksiyon düz değilse boyun kırdığını göreceksiniz. Frenleme sisteminin güvenli olmadığı sonucuna varıyorsanız 70 km üstü hızı kesinlikle risk kabul etmek gerekiyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
26 Haziran 2008, 13:10
#1782
şehir içinde yogun trafik akışında haklısın ama şehirler arası yolda malesef 70km hızla kamyonlar bile yanında geçiyor sende hız sınırlarına uyuyorsun dogal olarak ve buda oldukca zaman kaybına sıkıcı bir yolculuga dönüşüyor neden bizde hız sınırı otomobillerdek gibi 90 km değil anlamıyorum.
Fazla hız yapmam ve trafik kurallarınada uyan birisiyim hız tutkunu yada hız yapma hevesinden değil ama gerçekten 70 km hız bence çok az hele uzun gezilerde acayip sıkıntı oluyor bu konuyu birileri eline alsa bence çok arkadaş daha mutlu olacak
-
26 Haziran 2008, 14:35
#1783
Dostum geç gitmek hiç gitmemekten iyidir. Gezileriniz 100 km civarı olsa 70 ile 1.20 saat sürsün amaç temiz hava,gezmek,doğa dostluğu deyilmi sonuçta. 90 km/h üstü hızda durabilmek bu makinada çok zor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
26 Haziran 2008, 15:36
#1784
90'ı geçelim demiyorum ben ama en azından 70 yerine 90 olursa daha iyi olur gezilerde tamam ama şehirler arası yolculuklarda biraz sıkıntılı frenleme konusunda sana katılıyorum bizim motorlar öyle hemen durmuyor sanki 200 ile gidiyorsun gibi geliyor adama 90 dan sonra hele 2 kişi olunca acayip
-
26 Haziran 2008, 16:47
#1785
yaa arkadaşlar. bende zaten sureklı 150 km ıle gıdıyorum demedimki. ihtiyaç olursa veya yolda daha büyük hacimli birine yetişmek istersen vs. vs.
neyse simdi ohızlara çıkmıyor zaten. oyüzden ne solesem boş.
ve ben o hızları bizzat araba ile test ettim acaba km'mi yanlış diye.
yanlız yaklaşım çok yanlış.
70kmden sonrası çok tehlike diyorsun 240km çıkan makina alıyorsun. tezat bir durum oluşmadımı sence.
Kazasız sürüşler diliyorum.
-
26 Haziran 2008, 17:35
#1786
okanogur ben kendi km saatim için söyledim sonuçta her zaman bir risk vardır vıceroy'un dediği bizim motorlar için söylenen bir şey ve ben kendisine katılıyorum durmak istediğin zaman istediğin mesafede durmak önemli benim motorun frenlemede kaymıyor diyen varsa dogruluk payı kendimce tartışılır çünkü az önce daha önüme bir araç çıktı tali yoldan arka lastik kaydı ki düzde değildi ve hızım o anda sadece 40km öyle çok sert bir frenlemede yapmadım.Orjinal lastikleri ile belki bu durum oluyor katileti bir lastik seçilse bu durum ortadan kalkabilir mi onuda deneyen tecrübe etmiş bir arkadaş söylerse bende bu merakımı gidermiş olurum.
-
26 Haziran 2008, 23:08
#1787
Değerli kardeşim Okanoğur, nasıl bir kıyas yaptın anlamak zor!
GV650 Kuru ağırlık: 220 Kg+Yakıt deposu: 17 litre +85 kilo sürücü=322 kg ağırlığında asfalta basıyor. Ön lastik: 120/70 ZR 18,Arka lastik: 180/55 ZR 17 prelli ile yola vakum gibi yapışıyor.Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk,arka tek disk(kesinlikle ani frenlemede boyun kırmıyor,arka gezmiyor) durabiliyorsun!!! Dolayısıyla yatırdığınız paranın hakkını veren, gelişmiş teknoloji var. 240 yapsa bile o süratlerde nerede gezeceksiniz, ben otoban dışı basmıyorum,bu anlamda race sürenleri hiç anlamıyorum!
şehir içi pratik,kıvrak ve ekonomik olsun amaçlı aldığım super shadow dan özellikle vaz geçmedim. Sayfada eski shadow kullanıcısı olarak tüm birikimlerimi ayrım yapmadan güzel insanlarla sonuna kadar paylaşıyorum. Kaza yapmadan motosiklet kullanmanın ilk şartı motosikletinizin kabiliyet ve sınırlarını tanımaktır. Bu bağlamda 90 km/h hızla duramıyacağımızı idda ediyorum. Olay anında ise arka tekerin çok ciddi gezeceğini ve öndeki tek disk frenin(tek disk taşıyan her model ve marka için geçerli)boyun kırdığını söylüyorum. Bu şartlarda motoru yatırmak kaçınılmazdır. Sonuçta size kapatılmış boş bir yolda değil trafikte trafik canavarlarıyla yaşıyoruz.
Herkesin tekeri düz bassın. Sağlıcakla.
motosiklette sınıf atlamak başlıklı konuda yazdıklarımı bu sayfada da paylaşmak isterim...Motor büyütme merakının sebebi ne olabilir sizce?
Gezgin misali... Motoru genellikle nerede ve ne amaçlı kullanıyoruz?
Yakın mesafelere ise 600-1000 cc segmentinde ki makineler ne işe yarar? Uzun mesafe içinse ne sıklıkta kullanabiliyoruz? Şu ana kadar sahip olduğumuz motosikletleri gerçek anlamda , tam performansla ne kadar kullanıyoruz?
Şehir içinde 600-1000 cc arasındaki motorlara binmek kendimizi tatminden , başka işe yarıyormu? Başkaları içinmi yaşıyoruz? Vatandaşa bakıyorsun daha 3 ay 150 cc kullanıyor, motoru büyütmek istiyorum diyor. Alıyor R6, motorun hakkını verecek asfalt veya yol nerede? Kaza kaçınılmaz,hepimizi yasa boğuyor.
Bağırtıyor trafikte,gaz veriyor birilerinin dikkatini çekmek istercesine,birileri kaç basıyor diye sorsun istiyor ? Kullandığı aletin teknik özelliklerinden çoğu habersiz sesi yeter diyor.
Motosikleti trafikte seri bir şekilde dolaşmak için,az yaksın daha ekonomik olsun diye almıyormuyuz?
Sınıf atlarken amaçları ve hedefleri doğru belirlemek lazım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
27 Haziran 2008, 01:07
#1788
vıceroy gene güzel yazdın hocam eline sağlık
Bende değiştirmeye niyetliyim ama dediğin gibi dediğim gibi 1996dan bu yana motor kullanıyorum ilk motorum 350cc 1990 model jawa idi o motorun hakkını veremedim oda benim hakkımı veremez otomobilden fazla yakar platin yarı kaçar buji yakar acayip birşeydi ama ses ve görüntü acayipti o zamanlar 4 zamanlı motorlar pek yoktu sadece eski model 1950'lerin BMW'leri vardı.Sıkıldım 2 zamanlıdan bende aldım eski model bir BMW 1951 model 250cc tek silindir r26 emekli bir ögretmenden tıkır tıkır bindim halada memlekette duruyor ama bakıma muhtaç olması lazım yaklaşık 4 senedir el değmedi.Neyse sonra bir BWS aldım 1999 model sıfır rodaj modaj hikaye dedim hakketten sağlam motordur onu zorladığım kadar hiç bir motoru zorlamadım.1 sene kullandım o zamanki şartlarda sattık gitti.Ekonomik pratik dayanıklı bir makina idi.Şu anda şehir içinde motor kullanıyor olsaydım gene scooter alırdım.Super Shadowu almadan önce de 600cc-800cc hatta 1100cc motorlara bile baktım.
Yakıt fazla geldi vergisi de aynı şekilde dedim ne gerek var hız tutkum yok beni her istediğim yere götürsün ekonomik olsun sağlam olsun arıza açmasın dedim.Bir çok bayii bana 250cc önerdi.Dedim ya uzun süre 250cc kullandım daha büyük olsun yüksek cc motor kullanan arkadaşlar bile düşük cc'lere geçmiş Türkiye'de hayat şartları malumunuz.Düşündüm danıştım araştırdım en sonunda şu anki motorumu 2006 yılında aldım.
Her motorun oldugu gibi bununda eksileri artıları var bunların hepsinide gördüm ve şunuda belirtmek istiyorum herkes motorunun bir kusurunu bulur kimse tatmin olmaz.Önemli olan şartlara ve koşullara göre motorunu seçmek markası ne olursa olsun tarzda çok önemli bence cruiser seviyordum supershadow aldım.croslara motor demezdim şu andada cross tutkusu başladı dediğim gibi ne olursa olsun şartlara ve koşullara göre tercih yapmak ve elimizin altındaki makineyi kapasine göre kullanmak.
Hepinize saygılar
Nerelerdesiniz yaw görünmez oldu herkez arkadaşlar motorumu değiştirme kararı aldım bakalım hayırlısı
http://www.sahibinden.com/ilk_sahibi...XQQdisplayitem
-
01 Temmuz 2008, 22:31
#1789
Selamlar,
Bilgi Paylaşımı;
Dün motorumu bakımdan aldım, motorumu Keewayci çevre arkadaşlarımın güvendiği bir ustaya götürdüm . Ustaya daha öncede tavsiyeler üzerine gittiğimi (Zincir değişimi) yazmıştım. Ustamızın kullandığı yağ (özel yağ) (2 Lt) 18X2 Lt=36 Ytl,
2 Adet 6 serisi Buji, Hava Filtresi ve genel vida sıkıştırma dışında motorumda bir sorun görülmedi Debriyaj ve fren balataları + fren hidrolik yağı akışkanlık testi yapılıp kontrol edildi. İşçilik dahil 70 YTL bakım maliyeti oldu. Bu arada motorumun 1 yıl garantisi daha var, ancak tecrubeli arkadaşların bana verdiği bilgiye göre "Servisler garantiyi motor içi dışında hiçbirşeye saymıyorlar" dedikleri ve "arıza durumundada bin dereden kova kova su getirdikleri, güvendiğin iyi ustada şaşma garanti fasa fiso" üzerine orada yaptırıyorum. Yorumlardan okuyorumda haklılar sanırım.
Kendinize ve motorunuza iyi bakın. Bilgi paylaşımlarım devam edecek.
-
02 Temmuz 2008, 09:08
#1790
Motosikletinize konulan yağ birim fiyatından anladığım üzere shell advance tam sentetik. Gayet başarılı ve dayanıklı. SS250, 2 litre değil 1.4 litre yağ alıyor. Muhtemelen şişeyi yarım bölmemek adına 2 litre satmışlar. Şişede kalan kısmın kutusuna plakanızı yazarsanız diğer bakımda işi 1 litre satın almakla düzeltirsiniz. Buji numaraları aklınızda yanlış kalmış olsa gerek ss 7 numara kullanıyor.Garanti olayına gelince...
"MALIN BÜTÜN PARÇALARI DAHİL OLMAK ÜZERE TAMAMI FİRMAMIZ GARANTİSİ ALTINDADIR". Garanti dışı kalan hallere ise şunları not düşmüşler;
- buji
- lastik
- filtre
- yağ
- fren balataları
- debriyaj balatası
- keçeler
- kayışlar
- kumanda telleri
- zincir
- ve kullanımdan dolayı aşınan parçalar.
firma kendisi de belirttiği gibi malın tamamını garanti kapsamında tutmak zorundadır.. Burada dikkat edilmesi gereken husus,yukarıda garanti dışı bırakılan parçaların kullanımla birlikte eskime özelliğine sahip olmasıdır,ancak bunlarda dahi,kullanımdan değil de üretimden veya montajdan kaynaklanan bir hata varsa {misal fren balataları başka modele ait ve yanlışlıkla takılmışsa ve bu sebeple hızla bitmişse} garanti dışı diye belirtmesine rağmen firma değiştirmek zorundadır..
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
02 Temmuz 2008, 12:07
#1791
Teşekkürler viceroy, Az önce senin yorumunu okuyup servisi aradım yağ shell advange sentetik SG serisi yağ olduğunu, bujileri 6 serisi taktığını 6 serisinin rezistanssız ve yaz için uygun olduğunu, cr7 serisinin kış için rezistaslı olduğunu söyledi. Bakımdan sonra gördüğüm düşük viteslerde zıplama sorununun eski 7 serisi bujilerimle yaşamadıoğımı belirttim. Akşam gelmemi ve 7 serisi takacağı konusunda anlaştık. Bilgiler için çok teşekkürler. Bu arada motorum yağı 1.6 lt kadar almış 1.4 lt den sonra çalıştırıp dağıttıktan sonra kalanı üzerine takviye ederek 1.6 lt ye ulaşmış. Kalan yağı akşam alacağım.
-
02 Temmuz 2008, 13:39
#1792
Nöbetçi servis gibiyiz
İşte bu sayfaların amacıda zaten budur.
Hayırlı,uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Temmuz 2008, 17:13
#1793
arkadaşlar kandiliniz mübarek olsun...
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
03 Temmuz 2008, 23:38
#1794
Teşekkürler seninde kardeşim.
-
05 Temmuz 2008, 21:25
#1795
Geçmiş kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar kusura bakmayın dün akşam nette değildim
-
09 Temmuz 2008, 12:16
#1796
Herkese selam,
Uzun zamandır motor almayı planlıyordum, yaptığım araştırmalar sonucunda ve tabii ki maddi imkanlar dahilinde ben de Keeway Supershadow'da karar kıldım..
Forumda emeği geçen herkese çok teşekkür derim çünkü gerçekten çok faydalı bilgiler paylaşılıyor, meğer bilmediğimiz ya da yanlış bildiğimiz ne çok şey varmış motorlarla ilgili..
Herkese kazasız keyifli sürüşler..
-
09 Temmuz 2008, 14:55
#1797
f-mustang adlı üyeden alıntı
Herkese selam,
Uzun zamandır motor almayı planlıyordum, yaptığım araştırmalar sonucunda ve tabii ki maddi imkanlar dahilinde ben de Keeway Supershadow'da karar kıldım..
Forumda emeği geçen herkese çok teşekkür derim çünkü gerçekten çok faydalı bilgiler paylaşılıyor, meğer bilmediğimiz ya da yanlış bildiğimiz ne çok şey varmış motorlarla ilgili..
Herkese kazasız keyifli sürüşler..
hayırlısı olsun,Bizim de doğru bildiğimiz bir çok yanlışımızı ancak zaman gösterecek
-
09 Temmuz 2008, 22:45
#1798
f-mustang adlı üyeden alıntı
Herkese selam,
Uzun zamandır motor almayı planlıyordum, yaptığım araştırmalar sonucunda ve tabii ki maddi imkanlar dahilinde ben de Keeway Supershadow'da karar kıldım..
Forumda emeği geçen herkese çok teşekkür derim çünkü gerçekten çok faydalı bilgiler paylaşılıyor, meğer bilmediğimiz ya da yanlış bildiğimiz ne çok şey varmış motorlarla ilgili..
Herkese kazasız keyifli sürüşler..
Hoşgeldin, Emin ol keeway için bu civardaki bütçe ile alabileceğin en kaliteli motor diyebilirim. Ama aman 2. el alıyorsan alırken bilen, anlayan birilerinden yardım al. Sonuçta kullanılmış motor honda, yamaha vs bile olsa kullanılmış motordur. Nasıl kullanıldığı çok önemli. Kısacası; Bakarsan bağ olur bakmazsan ...k olur..
-
10 Temmuz 2008, 12:29
#1799
Daha önceden belki konusu geçmiştir belki ama bir konuda sizlerden bilgi rica ediyorum. Motorumu bakıma götürmek istiyorum, Kadıköy'de oturuyorum..Anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz iyi bir usta var mı? Her tamirciye motoru emanet etmek de istemiyorum. Haksız mıyım?
-
13 Temmuz 2008, 14:51
#1800
Haklısın İstanbul'da oturan arkadaşlar sana bu konuda yardıncı olabilir ama gördüğün kullanıcılara sorarakda bilgi alabilirsin.İşi bilen birisi olursa makinede ne var ne yok sana söyler temiz kullanılan motor zaten belli eder kendini ama kısaca sana bir kaç bilgi vereyim motor çalışırken az gez verip eksoza elini koyarak motordan duman yada eline yağ geliyorsa bu durum motorun yağ yaktıgına işarettir.Vidaları gözle kontrol ederek nerelerinin söküldüğünü sana satacak arkadaşın verdiği bilgilerle karşılaştır.Motorun zincirini ve dişlilerini gözle kontol pratik olarak zinciri altta hafif tahmini1-1,5cm esneme payı olacak durumdadır oradan yukarı dogru gerdirdiğin zaman arka dişliye oturdugu zaman tam olarak dişliyi sarmıyorsa zinciri değiştirmen gerekecektir.Koltugu söktüğün zaman motorun akü akşamı yanında beyni olacak siyah bir kutu işte o motorun pahalı parçalarından birisi değişip değişmediğini belki vidalarından amatör olarak sökülüp sökülmediğinden kontrol edebilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler