o ayak pedalı benimde kırılmıştı motoru yatırdığımda. iyi bir kaynakçı bulursan sanayide, kırılan yeri doldurup eğeleyerek eski haline getiriyorlar ben 10 ytl vermiştim.
o ayak pedalı benimde kırılmıştı motoru yatırdığımda. iyi bir kaynakçı bulursan sanayide, kırılan yeri doldurup eğeleyerek eski haline getiriyorlar ben 10 ytl vermiştim.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
adasel teşekkür ederim dostum AMİN cümlemizin inşallah
arkadaşlar ayağı taktırdım 55 ytl bisanın dedi takan servis keeway da bisan parçaları var orjinal keeway parçaları yok
arkadaşlar benzini 95 mi kullanıyosunuz 98 mi?? 98 kullanmanızı tafsiye edeceğim ben 95 kullandığım zaman motorum tekleme yapıyo ve buji öldürüyor.
bende 95 kullanıyorum hatta hiç 98 koymadım bu zamana kadar bence benzinliği bir değiştir sürekli aynı yerden alıyorsan birde öyle dene her benzin istasyonunun yakıtı aynı değil malesef
95 kullanıyorum. Geçen pompacı takmış pompayı bende farketmedim 97 yi basmış, arada bir 97 koyun ama bizim motorun yanma odası ve içindekilerin hakkı 95 dir arkadaşlar. Eğer 97 koyarsanız içeride daha güçlü bir patlama yaşatıyorsunuz motorunuza. Ama bu güçlü patlamaya motorumuz ve contalar ne kadar dayanır??? Bu sebeple 95...
bende neden böyle bi problem var acaba? 95 koyduğum zaman 10 km de bir buji değiştirmem gerekiyor.
ilginç kullanma kılavuzunda da 95 oktan diyor ama servis 97 koyarsan iyi olur dedi bende hiç 97 ile kullanmadım bence zeykannet sen bir istasyonu değiştir önce ama buji sorunu hiç yaşamadım ve ben motoru yeni rektefiye ettirdim daha yeni 1400km oldu motor yapılalı ve şimdide 95 koyuyorum bende hangi yağı kullanıyorsunuz diye soracağım ben repsol 15/50 kullanıyorum.Motoru yaptırmadan öncede repsol 10/40 kullanıyordum servisin dediği 10/40 bizim makinalara ince geldiği için yağ yakma sorunu oldugu idi.
Ama sana tavsiyen mutlaka bir servise gir arızayı anlat ufak tefek arızalar duydum ve yaşadım ama buji sorunu ilk defa sende duydum şimdi düşünüyorum acaba ben 97 kullansam bendede seninki gibi sorun olurmu?
selam arkadaşlar, önce yelken arkadaşı tebrik ediyorum Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı olmayanların başına temennilerimi iletip konuya geçiyorum benim ss yan ayakta çalışırken ilk çalıştırmada düzgün çalışıyor fakat yola çıkmak üzere binip motoru düz tutunca tekleme yapmaya başlıyor garip bir durum yorumlarınızı bekliyorum. şimdi diyebilirsiniz ki problemlerin de hiç bitmiyo kardeşim falan vs. belki ama aslında ben bunları pek kafama takmıyorum sadece neden nasıl ne yapsam daha iyi olur gibi fikir edinmeye çalışıyorum yoksa böylede gayet iyi kullanıyorum bu arada en sonki benzin ölçümleme neticem de km de eski TL cinsinden 170 bin lira çıkıyor 25 ytl benzin le yaptığım km 145 km.yedeğe geçince de tahminen bi 20 km daha giderdi heralde. saygılar.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
selam arkadaşlar.
Birşey merak ettim. bu yağ filtresi olayı benim şu ana kadar hiç değişmemiş olabilirmi. çünki yapılırken hiç görmedim. ne nasıl bişeydir. bilmiyorum.
birde bu yağ filtresi motorun performansını etkilermi acaba bilgi verirseniz sevinirim.
birde ben hep servisin taktığı bujiyi kullanıyorum. bu bahsettiğiniz iridyum bujiyi kullansan bana ne artısı olur ve nerden temin edebilirim. CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX
İstanbul anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz servis hangisidir.
Kazasır sürüşler dilerim.
Yağ filtresi, bakımı düzenli yapılan sağlıklı motosiklette periyodik olarak her 2. yağ değişiminde değiştirilir. Yetkili servislerde en çok bulunan filtredir. Tesadüf keeway yoksa bile uyumlu modelleri bir sayfa önce tekrar hatırlatmıştım.
Özellikle rodaj döneminde motorun attığı çapaklar filtre tarafından tutulur ve iç aksamlara yapışıp,kaynaması engellenmiş olur. Motorun uzun ömürlü olmasında en önemli husus yağ seçimi ve filtredir. Fiyatı 15-20 ytl arası değişir yağ filtresinin. Performans ile direk alakası yoktur,hava filtresindekinin aksine.
Buji olayına gelince çok para dökme. İridyum olanı tanesi 25-30 ytl civarında. 250cc 18 beygirde ciddi anlamda hissedilir bir randıman vermiyor çünkü.
NGK resistanslı 7 numara olanı en idealidir. Tanesi4-5 ytl civarı değişiyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
shadow slx teşekkür ederim Amin
Ya hiç birşey diyemiyorum senin olaya ama yakıtın benim motora göre oldukça fazla söylediğin oran şehir içinde bile olsa fazla ben bu zamana kadar hiç o oranlara çıkmadın en fazla şehir içinde dur kalk çok fazla olursa 140 ortalama 130.
Şehirler arası 103-105 gibi falan hesapladım.Çok fazla sıkıştırmadım ama 2 kişiydim çantalar her zamanki gibi dolu.
Belki karbüratöre baktırman sorunu çözecektir.
okanogur arkadaşın yağ filitresi motorun sağ tarafındaki keeway yazılı yapağın içinde 2 tane cıvatası var bu kapagın ve açtıgın zaman duruyor.Servisin değiştirdiğini düşünüyorum vicoroyunda dediği gibi fiyatları o rakamlarda 3-5 milyon oynar belki.Keeway'ın olması bile ellerinde muadili olan filitrelerle değiştiriyorlar.Bujiler içinde NGK 7 serisi resistanslı olursa daha iyi tam numarasını şu anda hatırlamıyorum benim motorda resistanlısı var şu anda her zaman 2 tane yedek bulundururum.
vıceroy hala arka dişli takozlarını değiştiremedim.serviste ellerinde yokmuş mondial serviside biraz uzaktı gitmedim.
Benimde vites ufaltırken boşa alırken acayip bir randumansızlık var geçişler çok sert oluyor yükseltirken normal servis rolantiyi düşürdü rolanti fazla ondan oluyor dedi pek mantıklı gelmedi.Ve şu andada aynı eskiye göre biraz yumuşadı ama genede istediğin gibi değil.
viceroy saolsın arkadaşım.
valla dediğim gibi daha önce bilmiyorum değişirken görmedim hiç. nası bişi bu arabalarınki gibimi bizimkiler.
benim motorda bi anormallik var. son günlerde önceleri 150ye kadar zorlandığını biliyorum. şimdi ise 130km ye anca çıkıyor.
ustaya soluyorum bişi yok diyor. anlamadım gitti.
Dostum vites geçişlerini uygun devirde yapmazsan ses duyarsın. Sıfır hata kullandığınızda hissettiğiniz ses ise önüne geçilemeyen bir durum. Kafanıza takmayın uzun vadede sıkıntı yaratmayacaktır.
okan dostum,benim bildiğim ss ler 135 km/h hızını geçen yoktu. Sorun değildir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
viceroy saolsın arkadaşım.
valla dediğim gibi daha önce bilmiyorum değişirken görmedim hiç. nası bişi bu arabalarınki gibimi bizimkiler.
benim motorda bi anormallik var. son günlerde önceleri 150ye kadar zorlandığını biliyorum. şimdi ise 130km ye anca çıkıyor.
ustaya soluyorum bişi yok diyor. anlamadım gitti.
bende neden olduğunu bilmek istiyorum. moralimi bozuyor bu olay.
ancak hala milletinkinden seri ve hızlı. ama onceki tadını vermiyo işte.
istanbulda güvenebileceğim bir serviz varmı. bildiğin.
Keeway sl 150 den sonra,ss250 ye geçtiğim zaman motosikleti eve getirene kadar performansından çok etkilenmiş hatta eve gelene kadar ilk kullanımda 3. vitesi nezaman geçerim diyordum.
İnsan zamanla alışıyor ve daha fazlasını bekliyor...
GV650 yi eve getirir ken de 2 vitesi geçemedim tedirginlikten,düşünsenize 1. vites ağlamadan 60-70 diyor seri şekilde!!! Şimdilerde 600 km oldu 5. vitese hiç geçemedim ama şeytan daha fazlası yokmu(cc veya beygir olarak...)diye dürtüyor. Bu işlerin sonu yok. Senin hislerinde psikolojik olsa gerek. Sağlıcakla kal.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
150 km hıza hiç ulaşmadım en fazla 125 gördüm,sıkıştırmam ama 150 yapacağınıda sanmıyorum işin aslı ya benim saat bozuk
valla ben Bald boy oldugum için sorun yok fön makinesinede gerek yok
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)