bu shadow da 2 adet gaz teli olmasını mantığını bilen var mı? bazen benim motorda gaz yememe problemi oluyo sonra kendi kendine geçiyor bi anlam veremedim ama tellerinden şüpheleniyorum birinden biri gazı açmıyor gibi olabilir mi acaba?
bu shadow da 2 adet gaz teli olmasını mantığını bilen var mı? bazen benim motorda gaz yememe problemi oluyo sonra kendi kendine geçiyor bi anlam veremedim ama tellerinden şüpheleniyorum birinden biri gazı açmıyor gibi olabilir mi acaba?
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
gaz teli ile alakalı değil tüm ss ler ısınırken bunu yapıyor,ısındıkça kendine geliyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
ufak bi yanlış anlama var yada ben tam izah edemedim gaz yememeden kastım bazen öyle oluyor ki gaz kolu hiç işe yaramıyor yani yokmuş gibi düşünün jiklede çalışıyor ozaman, gazı çevirince stop ettiriyor bu böyle beş dakika falan sürüyor bu arada ben yolun sağında beklemedeyim biraz sonra gaz kolu sanki devreye girmiş gibi düzeliyor yani gaz yemiyo derken gaz verip motorun tekleme yapar gibi öksürmesi değildi demek istediğim gazın bazen devre dışı kalıyo gibi olması gerçi herzaman yapmıyo ama böle bir problemimiz mevcut.Viceroy hocam sen olmasan kimse de cevap vermiyor yaw teşekkür ederim. Tecrübe böyle bişey olsa gerek
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Dostum buji başları fazla gelen benzinden ıslanıyor veya teki düzgün çalışmıyor olabilir. Çalıştır 5 dakika ara gaz ver ve sök bujileri başlarına bak bakalım beyazmı yoksa kararmışmı! bembeyaz olmamışsa sağlıksızdır değiştir. Sorun yoksa hava ayarı bozuktur. Bilen biri baksın,vida rastgele kıvrılırsa kırılabilir dikkat!!!.
Tecrübeleri paylaşmazsak ne fayda.Bunun için buradayız. Saygılar.Hyosung topiğinde ona bakarsan hiç hayat yok.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*vfr motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.
Arkadaşlar serviste bir ss dağıttık, sözde değil gerçek anlamda hangi markanın hangi parçaları sorunlara çözüm olabilir diye!!
Her kullanıcının alternatif gördüğü Bisan,Monero,YAMAHA VS... şanzıman dişlileri,vites dişlileri(grup dişli 5'li),eksantrik dişlisi(ÖMRÜ 30.000 KM ORTALAMA) zinciri,marş dişlisi gibi olmazsa olmaz dediğimiz parçalar ya birkaç milim büyük yada birkaç milim küçük geliyor. Motomax'tan başka yerden parça alma şansını sıfırlıyor!!!
LAND CRUSER aynı parçalarımı taşıyor bilmiyorum,BUNU TÜRKİYE'DE BİLEN DE YOK.içini açmış ustada yok,kullanıcısı da yok!Özü lifan bile olsa keewayde başka parça kullanımını engellemek üzere birkaç milimlik farklılıklar mevcut!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
su efsane motorun getirdiği cruiser lerle parça uyuşsa bari resimden aynı gibi görünüyo makineler
bana fuarda ss ve land'ın motorları aynı dediler, bende beygir güçleri farklı dedim, onlarda o motoru güçlendirdik dediler, artık ne kadar doğruysa
Arkadaşlar, bir kaç saat sonra motorumla allah izin verirse saroz'a kampa gideceğim. Ancak hava felaket yağmurlu.. Bana şans dileyin ;)
adasel bu saatte neden çıkıyorsun yola anlamadım ?
arkadaşlar koltugunuzun altında beyin var.. ateşleme beyni ona giden fişi kontrol etin gaz yememe olayını bir bundan yapar.. bir de karbüratörünüz kirlenmiştir .. onu temizlettirin... benzinler cok kirli son dönemde.... %80 bunlardan dolayı sorun yaşıyorsunuz
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
Arkadaşlar ben 9000 bakımını kendim yapmayı deneyeceğim. Ancak yağ filtresi burgmandan başka hangi motorla uyumlu bulamadım.
Bir de 9000 bakımı için bana söyleyeceğiniz tavsiyeler var mı acaba.
Planım: yağ, yağfiltresi değişimi, hava filtresi temizleme, buji değişimi.
elinde bizim sslerin pdf kullanma kılavuzu olan varsa çok sevinirim
Beygir gücüne bakarak dişli ve iç aksam boyutlarını tahmin etmek sağlıklı olmaz.
Yağ filtresine gelince deneyimlerimde başka alternatif olsa yazardım. Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
By_star, o gece ne yazıkki son anda bir fikir değişikliği ile Saros'a motorla gitmekten vazgeçip arabayla düştüm yollara :( Hava felaket yağışlıydı. Arabayla gitmem isabet olmuş açıkçası. Saros'da Kömür Limanı adında bir koy var. Genelde dalgıçlar gidiyor. Biz de arkadaşlarımızla kamp yapmak için gittik. Heşey çok güzeldi ama gidiş ve dönüş yollarında çok yağmur vardı. Benim evimden tam 360 km sürdü yol. Gidiş geliş bu yolu motorla yapmam imkansızdı böyle bir yağmurda :(
benim arka kampana sabahları yokuş aşağı inerken konser veriyor yahu ama biraz ısınınca sesi kesiyor acaba bitmiş olabilir mi yoksa herkesin arka freni böyle ses yapıyor mu? soğukken...
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Benim motorun arka kampanası Bilumum klasik müzik eserlerini icra edebiliyor.Ama benim favorim Ravel,özellikle ıssız yollarda yokuş aşağı inerken
Orkestrasyon bozulduysa bil ki kampana icine toz girmiştir.Ben Balata temizleyici sıkıyorum.Uzun süre kesiliyor sesi soluğu.
harbiden sağlam motormuş kadınlar bile bu kadar dayanmadı bana
Tüm aşklar gelir geçer,Motor aşkı asla....
yağ filtresi yamaha virago 250 nin filtresi uyuyor ben aldım ve taktım.ama arka fren telini hala bulamadım .
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
motomax'ta arka fren teli olacaktı. devriyaj levyesi ve arka fren telini 2 ay kadar önce yedek olsun diye almıştım. İstanbuldasın, sonuçta şanslısın yerinden direk temin etmen mümkün. Olmazsa bisan'da uyar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
arkadaşlar motoru daha servisten aldım üzerine 1000km den fazla yol yaptım ilk 350 km sonunda yağı değiştirdik.Sonra Elazığ'dan Ankara'ya yola çıktık.Motoru hiç sıkıştırmadan ve 2 kişi ile saatte 80km civarında rampalarda tabiri cayizse yüklü kamyon gibi moturu sıkıştırmadan her 50km de bir yaklaşık 1 saate yakın mola vererek çok uzun bir yolculuk yaptık.
Bu şekil kullanımda 100 km de 3.150 litre yakıt tüketiyor.
Yağ filitresi konusunda markanın ismini tam yazamıyor olabilirim zongshen ve gv250 motor filitreleri oldugunu duydum hatta benim motorda şu anda gv250 nin yağ filtresi olması lazım yanılıyorsamda zongshenin filitresi var 800km yolda bir sorun göremedim.
Gaz telinin biri kelebeği açmak digeri kapatmak için motor toplanırken görmüştüm.
Yaklaşık 550 milyon gibi bir masraf çıktı motora bu arada pistonların 2si değişti sekmanlarla birde ön silindir değişti.
Şu anda Ankara'ya girdim evimdeyim herhangi bir sıkıntı yaşamadan yolumuzu tamamladık ama şimdide vites ufaltırken vites kolu çok sert ve geçişlerde ses var sanırım debriyaj ayarı yapmak gerekecek tekrardan.Balataları yeni degiştirdik motor açılınca.Lastikleri iç lastikleri söküp dubleks supap takıp bildigimiz dubleks lastikler gibi iç lastiksiz yaptık.Onda da bir sorun çıkmadı.
Arkadaşlar şu anda yemek hazır yazımın devamını sonra ederim.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)