Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1621
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    adasel ;)
    bende sana katılıyorum ama uzun yolda 2 silindir bir makine kadar performans alabilinebirmi ??(tabi aynı cc de) bence Road-Runner için tek verilebilecek tavsiye hangi amaçla kullanacağını ögrendikten sonra vermek olacak ama SuperShadow gerçekten öyle kalitesi falan düşük bir motor değil ve kolay kolay yolda bırakmaz ekonomik ve şu anda yeni distürübütörü ile daha fazla yıldızını parlayacağını düşündüğüm bir marka


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1622
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    Gelen giden kimse olmamış yakında bütün motorcu dostların annelerinin anneler gününü kutlar ellerinden öperim

  3. #1623

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Alıntı yelken_786 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelen giden kimse olmamış yakında bütün motorcu dostların annelerinin anneler gününü kutlar ellerinden öperim
    Eyvallah dostum,herkezin anneler günü kutlu olsun

  4. #1624
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Selamlar. Hergün düzenli olarak takip ettiğim sitede 2 senedir supershadow'a olan hayranlığım sonunda dün (10.05.2008) tarihinde bir arkadaşımın supershadow'unu aldım. Motor'a hem keeway olduğu hem kullanan arkadaşıma olan güvenim için iyi diyebilirim. 50 km yaptım ve görüş için yeterli olmadığını biliyorum ama nacizanedir ki çok araştırdığımı düşündüğümden dolayı RR ile SS bu çinliler arasında en iyidir şeklindeki düşüncem dahada perçinleşti.

    Saygılar.

  5. #1625
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    hayırlı olsun white hair kazasız belasız...

  6. #1626
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Whitehair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Hergün düzenli olarak takip ettiğim sitede 2 senedir supershadow'a olan hayranlığım sonunda dün (10.05.2008) tarihinde bir arkadaşımın supershadow'unu aldım. Motor'a hem keeway olduğu hem kullanan arkadaşıma olan güvenim için iyi diyebilirim. 50 km yaptım ve görüş için yeterli olmadığını biliyorum ama nacizanedir ki çok araştırdığımı düşündüğümden dolayı RR ile SS bu çinliler arasında en iyidir şeklindeki düşüncem dahada perçinleşti.
    Saygılar.
    Lİfan üretimi bu motorlar gayet güzel,Dün By_star ın monero CMX 250 ile,
    ile,benim de bisan-Lifan Roadstar 250 ile katıldığımız Uçmakdere gezisinde bir çok cruiser sürücüsünün cesaret edemediği sarp yollarda hiç zorlanmadık.

  7. #1627
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    kewaay'ın yeni satıcısı Efsane Motor listesine supershadow almamış. bu durumda eski motorlar ne olacak?

  8. #1628

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Alıntı gupilya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kewaay'ın yeni satıcısı Efsane Motor listesine supershadow almamış. bu durumda eski motorlar ne olacak?
    Supershadow satışına feyizoğlu devam ediyor aralarında ortak birşeyler olup olmadığını bilmiyorum.

  9. #1629
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Slm Arkadaşlar Benzin Depomun Kapağıyla Ilgili Problemim Var Benzin Aşırı Derecede Uçtuğunu Düşünüyorum Aynı Dertten Muzdarip Olup Mantıklı Bir çözüm üretebilen Varmı Acaba?

    ark.lar depo üzerine kurukafa gibi airbrush yaptırmak istiyorum nerde kaça yapılır bilgisi olan varsa bu iki soruma cevap bekliyorum şimdiden teşk.ederim..
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  10. #1630

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm Arkadaşlar Benzin Depomun Kapağıyla Ilgili Problemim Var Benzin Aşırı Derecede Uçtuğunu Düşünüyorum Aynı Dertten Muzdarip Olup Mantıklı Bir çözüm üretebilen Varmı Acaba?

    ark.lar depo üzerine kurukafa gibi airbrush yaptırmak istiyorum nerde kaça yapılır bilgisi olan varsa bu iki soruma cevap bekliyorum şimdiden teşk.ederim..
    Neden öyle düşünüyorsun dostum?100 km de ne yakıyor mesela.

  11. #1631
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı hasanbasri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden öyle düşünüyorsun dostum?100 km de ne yakıyor mesela.
    dostum şöyle söyleyeyim bi ara benzinim bitti yolda kaldım polisten kağıt alıp benzinliğe gidip bidonla benzin alıp bayağı bi uğraştıktan sonra motora 25 ytl lik benzin koyabildim sonunda velhasıl o benzinle ben 100 km bile yapamadım ama motorumu hergün kullanmadığım için yattığı yerde depodaki benzin uçmuş diye düşünüyorum tabi ben bunu fark etmediğim için benzin var diye düşünüp yola çıktığımda 10 km gitmeden tekrar yolda kaldım benzin kapağını kontrol ettiğimde anahtar giren deliğinin orasının çok nemli yani resmen benzinle ıslanmış olduğunu gördüğüm için uçtuğunu düşünüyorum ve şuan oraya poşet tıkamış durumdayım. biraz uzun oldu ama kusura bakma durum böyle yani.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  12. #1632

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum şöyle söyleyeyim bi ara benzinim bitti yolda kaldım polisten kağıt alıp benzinliğe gidip bidonla benzin alıp bayağı bi uğraştıktan sonra motora 25 ytl lik benzin koyabildim sonunda velhasıl o benzinle ben 100 km bile yapamadım ama motorumu hergün kullanmadığım için yattığı yerde depodaki benzin uçmuş diye düşünüyorum tabi ben bunu fark etmediğim için benzin var diye düşünüp yola çıktığımda 10 km gitmeden tekrar yolda kaldım benzin kapağını kontrol ettiğimde anahtar giren deliğinin orasının çok nemli yani resmen benzinle ıslanmış olduğunu gördüğüm için uçtuğunu düşünüyorum ve şuan oraya poşet tıkamış durumdayım. biraz uzun oldu ama kusura bakma durum böyle yani.

    Senin yerinde olsam bende aynı şeyi dünüşürdüm dostum aynı sorunu yaşamadım umarım bir bilen çıkar,motorla ilgili herşeyi okumayı severim istediğin kadar uzun yazabilirsin

  13. #1633
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar dün gv 650 aldım. siyah ve full aksesuarlı. şehir içinde 3. vites aralığının sonunu göremedim elinizin altında ciddi bir güç olarak kendini hissettiriyor.Arkasındaki Global ve Kanuni desteği parça konusunda yeteri güven verdi bana. Hesaplıda olunca affetmedim. Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış

    Bu arada keeway ss günlük için elimin altında bekliyor. GOLF FSİ arabam ve eski evimi yeni bir evle takas ettim. Dolayısıyla evde net bağlı değil,okul ortamında yazıları kısmen takip edebiliyor ama pek yazamıyorum. Saygılarımla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #1634

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    vıceroy hayırlı olsun

  15. #1635
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün gv 650 aldım. siyah ve full aksesuarlı. şehir içinde 3. vites aralığının sonunu göremedim elinizin altında ciddi bir güç olarak kendini hissettiriyor.Arkasındaki Global ve Kanuni desteği parça konusunda yeteri güven verdi bana. Hesaplıda olunca affetmedim. Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış

    Bu arada keeway ss günlük için elimin altında bekliyor. GOLF FSİ arabam ve eski evimi yeni bir evle takas ettim. Dolayısıyla evde net bağlı değil,okul ortamında yazıları kısmen takip edebiliyor ama pek yazamıyorum. Saygılarımla.
    Viceroy hayırlı olsun,ama mikuni karbüratorler senin peşini bırakmıyor.Golf FSI dan kurtulman ve yeni ev sahibi olman daha da sevindirici bu arada.

  16. #1636
    okanogur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Supershadow 250 cc
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün gv 650 aldım. siyah ve full aksesuarlı. şehir içinde 3. vites aralığının sonunu göremedim elinizin altında ciddi bir güç olarak kendini hissettiriyor.Arkasındaki Global ve Kanuni desteği parça konusunda yeteri güven verdi bana. Hesaplıda olunca affetmedim. Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış

    Bu arada keeway ss günlük için elimin altında bekliyor. GOLF FSİ arabam ve eski evimi yeni bir evle takas ettim. Dolayısıyla evde net bağlı değil,okul ortamında yazıları kısmen takip edebiliyor ama pek yazamıyorum. Saygılarımla.
    viceroy kardesim hayırlı olsun. yeni motorun bende motoru değiştirmeyi düsunuyorum bu aralar bizim bi arkadaştada var senin motorda bi tur attım gercekten cok deli bi alet.
    Benim almak istedigim motor Honda cbf 500. ancak benim arabamda honda civic olduğu için biraz marka takıntısı sanırım. ama tarz olarak bana daha cok hitab ediyor diye dusunuyorum ve yakın olarakta daha az yakar dusuncesindeyim.

    Yeni gelen arkadaslarada selamlar.
    Benim SS de 20.000km olmak uzere 2 hafta once tekirdag yaptık. ve sezonu actık.

    Arkadaşlar motoru satmaya niyetlendim isteyen olursa benimle temasa gecebilirsiniz. okan_ogur@hotmail.com
    tel 0544 317 58 64

    Kazasız sürüşler dilerim.

  17. #1637
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şimdi 250 cc lik bir cruiser motorun kullanıcı şikayetlerine bakaram bu motor hangi motordur?bizim motorlardan farkı nedir anlamaya çalışalım,söz konusu motor hangi motordur tanıyacak mısınız?
    Alıntı xxx;xxxx adlı üyeden alıntı
    alacağın ..250 de bakacağın en önemli şey gaz yeme sorunu var mı yok mu.Genelde 2005-2006 model bazı ..lerde mevcut.sıfır alacaksan gaz yeme sorunun yok demektir zaten. Boşa geçmeme sorununa da yapacak bişiy yok artık.eminim 2008 modelleride zor geçiyordur. bakım harici servisle ustayla falan muhatap olmayacağın bir motor.uzun yıllar sorunsuz kullanırsın.ilk motoru olanlar i için gayet rahat ve kullanışlı.kafanda ki diğer markalarına söyleseydin daha fazla yardımcı olurdum.
    Alıntı xxx;xxxx adlı üyeden alıntı
    her bozuk yolda zincir koruma muhafazasını elime alıyorum. plastik muhafaza çok dayanıksız......
    Alıntı xxx;xxxx adlı üyeden alıntı
    krank kırmaktan korkuyorsanız benim gibi hiç çıkmayın bu süratlara.zira krank kırarsanız parçanın gelmesi için aylarca kargo bekleyebilirsiniz , Asla sert çanta takamazsınız. Özel yaptırmanız gerekiyor. Deri çanta kullanacaksınız. Çantalar ufak bile olsa motorun üstünde kocaman duruyor. Orijinal camını 100 dolara satıyorlar. Bu paraya biraz düzgün bir şey yapsalardı barı. Uyduruk bir şey veriyorlar. Aksesuar olarak hiç bir şey takamazsın. Yeri yok çünkü. Uyduracaksın. Uzunlarla sinyal veremiyorsun gece. Düğme var sadece aç kapa. Çok rahatsız edici.
    Isınmadan 3 bin devirlerde baya zorlanıyor ve dolayısıyla ilk 10 dk jikle yarı açıkken gitmek zorundasınız. Bu rahatsız edici bir durum. Motor devirli çalışıyor ve bir cruiser motoru değil aslında. Düşük devirlerde daha fazla tork üretmesi gerekirdi. Bu yüzden kullanımda aslında bir cruiser değil sanki bir naked gibi davranıyor. Bu da bir cruiser oturuşuyla birlikte kimine göre vantaj kimine göre de olmayabilir. Kalkışı biraz yavaş ama ikinci viteste baya hızlanıyor. Selesi çok rahat ve uzun yolda hiç yormuyor ama oturuşu yine bir cruisera yakışmıyor. Benim boyum 173 ve dizlerim nedereyse deponun yarısına geliyor. Ayaklar yoruluyor uzatamadığın için. Düz bir sandaliyede nasıl oturursanız öyle.
    Alıntı xxx;xxxx adlı üyeden alıntı

    Evet boşa geçme tüm ...250 modellerinde mevcut. uzun süre yolculuklardan sonra mola yerinde aşırı ısınan motorları bir süre rolantide çalıştırmak gerekiyor. diğer motorcular motorlarını boşta ayaklığını açıp rolantide bırakıp sularını yudumlarken. ben hala boşa almak için uğraş veriyo oluyorum. ve sinirlenip boşa geçirmek için uğraşmıyorum, motorun tepesinde elim debrajda sıkılı olarak bir süre rolantide çalıştırmak zorunda kalıyorum. daha sonra mola bitip yola koyulmak için marşa bastığımda ilk denememde hemen boşa geçiyor. alıştım artık ben buna :( diğer arkadaşlar neden motordan inmiyorsun dediklerinde cevabımda hazır: - " olum benim ki V motor molaya ihtiyacım yok sizin gibi vibarasyondan elim ayağım uyuşmadı.
    Alıntı xxx;xxxx adlı üyeden alıntı


    tekleme konusuna gelince ben motorun beynini değiştirdim. Teklemenin nedeni yakıttan gibi şu anda çünkü 400 kmre boyunca sadece 3 kez yaşadım.şimdilik kafaya takmıyorum.uzun yolda gene devam ederse çare aramaya başlarım
    Alıntı xxxk;xxxx adlı üyeden alıntı
    en son uzun yolda 4. vites 7000 devir civarı 2-3 kez tekleme yaşadım neden olduğunu kestiremedim,ateşleme olamaz çünkü bujilerim yeniydi.tahminen yakıtta pislik geldi çünkü toplamda 2-3 kez böyle bişey yaşadım.
    Gelelim frenlemesine, ön teker disk,arka kampana. frenleme hiç bir sıkıntı yok.orjinal lastikleri zayıf olduğundan bilhassa yağmurda ani frenlemede kitlenme çabuk oluyor.

    Ayrıca uzun yolda başta olmak üzere makine sıcakken boşa geçirmek çok sıkıntılı hatta imkansız.
    parça sıkıntısı yok demek de zor uzun süre parça bekleyenlerin olduğunu biliyorum.
    Alıntı wwwk;wwww adlı üyeden alıntı
    cdi ünitesi yani şu meşur beynini değiştirdm.şu an ki fiyatı 400-500ytl arasıdır.gaz kesme olayı sonlanmış oldu.vite hı mesela orjinal lastikleri kalitesiz. ...benzin göstergesi kesin bi bilgi vermiyor, boş vitese biraz nazlı geçiyo ama 2-3 denemede N ışığını yakabilirsin....
    Alıntı yyyyo;yyyy adlı üyeden alıntı
    Dostum o sorun hepimizde mevcut, kayanağı ise CDI ünitesiymiş, beyin deniyormuş. Ben bu duruma alıştım motoru ona göre kullanıyorum. Ama değiştiren arkadaşlar sorunu çözmüşler maliyeti 400 ytl civarıymış.

    Bide benim elektrikte bi problem var, tablolar direksiyon düz konumdayken çalışmıyor, sola çeviriyorum çalışmaya başlıyor, buna benzer problemi olan arkadaş var mı?
    Alıntı h00000k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Ama bu abuk sabuk arızalardan dolayı oldukça endişeliyim
    Alıntı ppppp;rrnnnr adlı üyeden alıntı
    Selam arkadaşlar;
    2 hafta evvel .....250 aldım.2.el olarak.Aldıktan bir hafta sonra motor giderken acayip şekilde teklemeye başladı.En son çevre yolunda arka tekeri kilitledi 1-2 saniyeliğine sonra normale döndü.Servise götürene kadar egzoztan garip patlama sesleri,durmadan teklemeler.(Bir not düşeyim almadan evvel .... servisine herşeyini kontrol ettirdim ve bakımını herşeyiyle yaptırdım alırken.)Alırken kontrol ettirdiğim ve bakımını yaptırdığım servise götürdüm.Adam bindi kontrol için bir tur attı sadece bir kere ufak bir tekleme yapmış.Ama direk elektrik arızası motora giden elektriği kesiyor dedi.CDI beynine baktı birde ne görsün çatlamış.Neyse sonra servise bıraktım.Yeni beyin taktılar alet yine aynı şeyi yapıyor.Komple elektrik aksamını kontrol ettiler ve statör müdür nedir onun sensörüde bozukmuş.Onu değiştirip eski beyinle denediler yine tekliyor makine.Sonrasında yeni beyin ve yeni statörle denediler cillop gibi oldu.Bu arada garantisi biteli daha bir hafta olduğu için ...Neyse totalde bana bu arıza bilin bakalım kaça patladı?....................... 500YTL evet yanlış duymadınız tam tamına 500YTL ben şok oldum.Dedim .... parçası yamaha,hondayı aratmıyor hatta neredeyse avrupa meşeeli motorlar kadar pahalı dedim.Mekanikte bir arıza olsa heralde iyice göçmüştüm.Neyse ben parayı ödemedim ödemesine ama nasıl berbat hisettim anlatamam.Serviste ki kişinin söylediği CDI beyni bu motorun en pahalı yedek parçalarından biri.Aldım servisten bugün 80 km. test ettim ve sorunsuz gayet güzel çalışıyor.Aman siz siz olun bu aletlerin beyniymiş falan hafife almayın arasıra servis kontrol etsin çatlağı ıvırı zıvırı varmı diye yoksa ya teker kitlenir fena olur,yada benim gibi 500ytl bayılırsınız artı 6 gün sürdü sorunun tam olarak nereden kaynaklandığını bulmaları...Şu an sorun yok ama serviste halimi görseidiniz heralde gariban emanet motora bişi yapmış derdiniz o kadar rengim attı
    Bisan-Lifan Roadstar,Keeway Super shadow kullananlar arasında bu kadar muzdarip var mı?
    Yukarıda bahsi geçen motor fiyatına 2 tane alınıyor bizimkilerden.

  18. #1638
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Bahsi geçen gv 250 hyo. Bildimmi? Dostum 2007 modellerde bu sorun pek görülmedi ama bana sorsan kesinlikle ss ile gv 250 takası düşünmem gereksiz para. Düşünki sıfırına bile 6500 ytl vermek istemedim!!!
    cbf 500 mükemmeldir,hem 2. eli hemde kendisi üzmez. Normal bir kullanımla 100 km de 4.2 litre yaktığını arkadaşlarımdan biliyorum. Virajı ve freni güzel. Birazda kasa gösterişli olsa 10 numara...gv 650 araştırmama göre 100 km de normal kullanımla 4.7 litre yakıyor. Şehir içinde bizim ss herzaman ideal. Üç kuruşa elden çıkarılmaması gereken bir motosiklettir.
    Hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  19. #1639
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün gv 650 aldım. siyah ve full aksesuarlı. şehir içinde 3. vites aralığının sonunu göremedim elinizin altında ciddi bir güç olarak kendini hissettiriyor.Arkasındaki Global ve Kanuni desteği parça konusunda yeteri güven verdi bana. Hesaplıda olunca affetmedim. Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış

    Bu arada keeway ss günlük için elimin altında bekliyor. GOLF FSİ arabam ve eski evimi yeni bir evle takas ettim. Dolayısıyla evde net bağlı değil,okul ortamında yazıları kısmen takip edebiliyor ama pek yazamıyorum. Saygılarımla.
    viceroy hayırlı olsun yeni makinen kazasız belasız kullanman dileğimle.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  20. #1640

    Üyelik
    02 Ocak 2007
    arkadaşlar 2 hafta sonra istanbuldan marmarise kadar gidicem keewaySS ile. şuan 8000 km de, gitmeden önce servise ustaya götürücem bi bakım yapsın diye. onun dışında önerilerinizi alayım, nelere dikkat edeyim, nerden arıza verebilir. mesela 4 saat 5 saat durmadan yol gider mi bu alet hiç yapan oldumu?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler