Sağol.
Gönlümden geçen 2.el dl 650 veya BMW her ikiside sorunsuz.
Sağol.
Gönlümden geçen 2.el dl 650 veya BMW her ikiside sorunsuz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
hayırlı olsun.en azından bu motosikletten paranın karşılığı almışsındır zaten.imkan varsa değiştirmek en iyisi.benim için uzak markalar henüz ama olsun
Niye moralinizi bozuyorsunuz?.
Bu memlekette otomobil üretilmezken her türlü vasıta çatır çatır gezerdi yollarda.
Ben 1987 de 57 model bir chevy almıştım onu bile çok uzun süre sorunsuz kullandım.
(mesela kapı içi cam makinası olarak Murat 124 ün aksamlarını kullanmıştım,otomatik sibob fişeklerini sarı kaynağı ile sabitleyip ayarlanabilir hale getirmiştim)
Bu memlekette 302 mercedes'e 520 man krank mili uyduran ustalar var.
Tornacılar var,tesviyeciler var.Sorun varsa çözüm de elbet var.
O 1 mm farklar muhakkkak aşılır,olmazsa yenisi yapılır.
ufak tefek aksaklıklar yüzünden motor keyfimize kendi kendimize limon sıkmanın ne gereği var ki.
Viceroy dostum çakma balata kullandığından bahsediyor.Sanki orijinal balatalar bilgisayar kontrollü tam otomatik makinelerde el değmeden yapılıyormuş gibi.
Orijinali de bir anlamda çakma.Üstelik orijinal balatanın kalitesi tartışılır.Ama biz
en iyi kalite balatayı çaktırma şansına sahibiz
Kaldı ki lifan bu yıl düzcede üretime geçiyor.Sorun çözülür. Motomax parça konusunda yardımcı olmuyorsa bu aslında bizim kadar onun da sorunu.Hiç bir motora uymayacak keeway parçalarını onlar ne yapacak sanki?.
Birileri resmi kuruluşlara bile binlerce motor satıp pazarda pastayı kaptıktan sonra devamını getiremeyip,parça temininde sıkıntıya ciddi anlamda düşüyorsa keeway parçalarının elde kalması zaten sorun olmaya fırsat bulamaz!!!
Bahsi geçen tornacılar canım memleketimin her köşesinde sanatını konuşturmuyor. Tam tersine ucuz iş,çok emek gerektiren dişlilerle ilgili ustalar son derece isteksiz ve uzak duruyorlar. Kaldıki çin işi emsallerin sıfır fabrikasyon satış fiyatı yanında hangi paraya hangi işi adamlar teklif etsin! Onlar da haklı
Elde ilgili parçalarla tornacı tornacı gezmek için belki emekli olmak,ya da çalışmıyor olmak lazım. Nerde o kadar boş ve bol zaman...
Unutmadan;amaç limon sıkmak değil,araştırarak meydana gelecek kaçınılmaz problemleri paylaşmaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Nıce sağlıklı,mutlu,başarılı ve kazasız seneler dileğiyle yeni yılınız kutlu olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
yeni yılda tüm sorunlarınızın çözümlenmesi dileğiyle sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
Piyasa dibe vurdu! pili bitene kadar kullanıp, gerekirse sonunda evin salonuna dekor yaparım canımız saolsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
moralinizi o kadarda bozmayın bizim motorlar en sağlam çinliler bence
12300 km de arka balata dışında hiçbir sorun yaşamadım.üstelik yaz kış yağmur çamur kullanıyorum.Bundan sonra çıkabilecek sorunlarda bir şekilde çözülür.O çok sağlam diye bilinen japonların bile ne arızalar çıkardığını bilseniz benim daha önce kullandığım suziki GN 250 de yaşadıklarımdan sonra bu motorlar süper bence
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
abi bende de bi sorun var oda ön buji yanıyo tek sorunum bu bi türlü çözemedim.iridyum buji almak is tiyorumama denizlide bulamadım. sıfır buji takıyorum 2 gün şehir içi 3 5 km yapıyorum üçüncü günü başlıyor teklemeye. tekrar sıfır buji takarsam hiç bişey yokmuş gibi devam ediyor. bunundışında hiç bi memluniyetsizliğim yok. ama bu sorun için satacağım motorumu. ama bu tekleme olayı motor iyice ısınınca geçiyor yani uzun yola çıkınca pistonlar ısınınca. ustanın dediğine göre yanlış yağ katılmış motora bujileri yağlıyomuş ısınıncada yağı atıyomuş ve bujiler rahat çalışıyomuş. yağı değiiştirdim ama belli bi km yapması uzun yol yapmaı lazımmış. bakalım yaza bi uzun yol yapalım ozaman geçecekmi_? ama sonuç itabari ile ÇİNE hayır diyorum ben.
Bir günde yaptığım en uzun mesafe 720 km olmuştu bendede sorun olmadı.
cumartesi iridyum bujileri çıkartıp yerine standart 7 numara ngk taktırdım. İridyum bizim ss de aradığım randımanı veremediği gibi 1500 km de ömrünü doldurdu! 50 ytl ye halbuki 10 tane standart ngk alırmışım değmezmiş...Dikkat etmeniz gereken husus standart modelde piyasa sahte kaynıyor bildik yerden alışveriş yapın derim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
abi ben bim km ye bile razıyım yeterki bin km hiç sorunsuz gitsin. ben 3 km de bir buji değiştiriyorum.
Arkadaşlar benim ss sabit hızda giderken,(istem dışı)arada hızlanıp yavaşlıyor bunu soğukken ilk 6 km yolda yapıyor sonra ısınınca kesiliyor! Başınıza bu tip bir olay gelmişmiydi,sizce sorun nedir? Ateşleme sorunu olsa,bujileri yeniledikten sonra 80 km yaptım henüz!!! Benzini de hep aynı noktadan alıyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Sorun kendiliğinden düzeldi anlayamadım,tahminen karburatörde pislik olabilir! Yardımcı olan kardeşlerime teşekkür ederim
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
peki motoru olduğu yerde 6 -7 dakika ısıtmayı hiç denedin mi?
savaskayan,motoru çalıştırdıktan sonra dizlikleri takalım eldivenleri giyelim derken zaten ortalama 4 dakika ısınma payı bırakmış oluyorum. Dün hiçbir sorun yokken 20 km kullanım sonrası tekrar aynı hatayı verdi! Halbuki düzeldi zannetmiştim. Acaba bujilerden birisi kullanım anında benzinden ıslanıyor olabilirmi diye düşünmeye başladım! Bir taraftan da iyiki pahalı bir model kullanmıyorum demeye başladım,sonuçta kolay arıza vermese bile sorun çıktığında piyasada dilinden anlayan harbi usta kalmamış diye düşünüyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
akla şu geliyor ister istemez
arıza oluştuğu anda bujiyi söküp bakmak.
bi de benzin aldığın istasyonu değiştirmek.
daha yüksek model,en üst teknoloji motor olsa ne olurdu bu durumda.
1-muhtemelen arıza esnasında motorun taksitleri bitmemiş olurdu.
2-arıza halinde" ulan bu motorlar arıza yapmaz,bende var bir arıza demekki"
moduna girilirdi.
3-Usta bakar arızayı bulamaz ama arıza olduğu ortadadır.Garanti vs işlemez
sinirler bozulur.İmalatçıya,üreticiye satıcıya,ne kadar usta varsa hepsine
küfredilir yetmezse motor sahibi şahsa bile saydırılır.Yakacam lan bu motoru denir.İlk bulduğu kasketliye kaça olursa olsun satma noktasına gelinir bu arada.Bu arada bi hayat dersi alınır motorcu olarak ve denir ki;
"En ucuzunu alıcan abi,tek silindir,mobilet filan.Her tarafı arıza olsa nolcak
istersen modifiye bile edersin rahat batarsa".
ne o ne bu,bi kısırdöngü olur sonuçta.
Bu arada bizim motorlar en azından dilinden anlamaya müsait.Bi süre sonra kendimiz tamir edebiliriz
benim motrda marş arızası baş gösterdi.marş boşa dönüyor.hemen servise götürdüm.marş değil aküyü değiştir dedi bende aküyü değiştirdi ve sonuç tabiki değişmedi ve marş yine boşa dönüyor tabiki.bende servisi değiştirdim.buradaki usta marş motorunda birşey yok motorun çevirdiği bir dişli var o bozulmuş dedi c.tesi olduğu için bir fiat veremedi p.tesi motomaksa sorup bir fiat verecek bakalım bize kaça patlayacak bu arıza merak ediyorum.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)