ben bu hafta içinde değiştiricem sorun cikmazsa hangi marka ve modele uyan balata olduğunu yazarım.
ben bu hafta içinde değiştiricem sorun cikmazsa hangi marka ve modele uyan balata olduğunu yazarım.
arkadaşlar kışa girdiğimizden beri tekleme gaz yememe sorununu başgösterdi.
Ne zaman hava soğuk ve nemli olsa motor resmen gitmiyor. en fazla 50-60a çıkıyor yokuşlarda boğulup gidiyor hatta 2 kişi yokuşu çıkmıyor! Motor ısınınca da sorun devam ediyor. Sizde böyle bir sorun oldu mu sorun bana mı has acaba sadece.
Nasıl çözmek lazım?
en son buji değişimini ne zmn yaptın bilmiyorum ama bujilerini ve hava filtreni kontrol etmeni önerebilirim
Karburatör,buji ve hava ayarlarına bakmakta fayda var.
Çin mallarında kalite olmasada en bol parça yatırımını Mondial ve Kanuni yapmış görünüyor!
satış sonrası hizmet ve yedek parça fiyatları ve temini çok rahat. Böyle giderse diğer çinli modeller kısa sürede havlu atar diyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
balata bulamayan arkadaşlar tiger yada çeliğin 250 liğine baktınızmı?en kötü ihtimal sanayide rulo olarak satılan balata var istediğiniz sertlikte pabuçları iyice temizleyip 404 ile yapıştırabilirsiniz daha önce başka bir model motorun disk balatasını bu şekilde halletmiştim uzun zaman kullandım.kampananın tambur çapını ölçerseniz daha rahat bulursunuz.herkeze kazasız belasız arızasız sürüşler.
bujiler daha yeni değişti. ilk değiştiğinde canavar gibiydi ama kısa bir süre sonra teklemeye başladı. Bu sorun havalar soğumaya başlar başlamaz ortaya çıktı ama bi çözüm bulamadık. Defalarca motora baklıdı. Filtereler zamanında değişti. Bakımları tamam vs vs. Benim şansızlığım sanırım. Anladığım kadarı ile aynı sorunu yaşayan pek kimse olmamış.
bujiler ortalama 500 km gibi bi sürede bitik kararmış bir hal mı aldı yani tutunmayan?
Buji başlarının kararma yapması, ateşlemede motorun yeterli hava alamamasından kaynaklanır. Yakıt artar çekiş düşer ve duraklamalarda zaman zaman motor susar! Motora ayar verdikleri küçük sarı vidayı bilinçsizce sağa sola gereğinden fazla çevirdiğinizde kırılıyor ve görev sonlanıyor. Arıza sebebi kesinleşmiş oldu, ustanız sözü geçen kısıma odaklansın derim. Birde gazı çevirdiğinizde benzin pompalayan kısımda ince siyah plastik kısım var. Zamanla yırtılıp,kopuyor arada takılı kalma ihtimali benzinin gereğinden fazla aktarımına sebep olduğu gibi buji başlarını ıslatmayada sebep oluyor!!! (Bu yüzden 10 km de 2 tane iridium NGK buji yakmıştı benim ss) Kolay gelsin.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
bayramınız kutlu yolunuz daima açık olsun.Kazasız sürüşler
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
slm bayramınız mübarek olsun bu motosiklete kafam takıldı buralarda hic yok yeni motor alacam ama hondanın 150 lik fiyatına 250cc keeway mı alsak bilgisi olan arkadaşlar bişeyler yazarsanız sevinirim
Arkadaşlar , yedek parça sorununuz ne durumda?Motomax'ın bıraktığı doğru mu?Bu durumda nereden yedek parça bulacaksınız?Bisan Roadstar ile aynı değil mi parçalar?Lifan'ın yaptığı motosikletlerden var piyasada onların parçaları uymuyor mu?
dostum Keeway,heroway,Yamaha V-Star'ın 250 liklerinin tamamı Lifan tarafından yapılmakta.
Lifan'ın düzcede fabrika açtığını da daha önce yazmıştım.250 V motor dışında Yamaha 550 ile aynı platformda olan Lifan 400 ü de yapacak.
Motomax ın keeway i bırakmasının bir sebebi de bu olsa gerek.
Bu yüzden parça konusunda endişe etmeniz gereksiz.
ayrıntılı açıklamayı bisan topiğinde yaptığım için tekrarlamak istemiyorum.
bkz:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...hooper-11.html
tercih senin,Keeway yada Bisan 250 kullananların şu ana kadar ciddi bir şikayeti olmadı gördüğüm kadarı ile.
Bayramınız mübarek olsun.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*vfr motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.
Arkadaşlar serviste bir ss dağıttık, sözde değil gerçek anlamda hangi markanın hangi parçaları sorunlara çözüm olabilir diye!!
Her kullanıcının alternatif gördüğü Bisan,Monero,YAMAHA VS... şanzıman dişlileri,vites dişlileri(grup dişli 5'li),eksantrik dişlisi(ÖMRÜ 30.000 KM ORTALAMA) zinciri,marş dişlisi gibi olmazsa olmaz dediğimiz parçalar ya birkaç milim büyük yada birkaç milim küçük geliyor. Motomax'tan başka yerden parça alma şansını sıfırlıyor!!!
Malum ne fax'a cevap veriliyor ne de siparişler geliyor,şahsen çakma balata ile 2 aydır durumu idare ettiriyorum
Zor kazanıp,yanlış seçim yapmak bu motoru satın almak oluyor hal böyleyken, 4000 ytl den alıp dubless lastiklerine kadar paraları savurduktan sonra bu makinayı kalkıp 2500 ytl civarına satmayı düşünmek katlanılır gibi değil.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
viceroy bu son haberin çok yıkıcıydı gerçekten.bu durumda motorlarımızın arıza çıkarmamasını ummaktan başka bir şey yapamayacağız galiba
hepinize geçmiş olsun. :(
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)