Sn. Tuğrul ÖZBEK,
Müşterimizin, konu ile ilgili olarak 12-06-07 tarihli maili üzerine şikayette adı geçen servis danışma noktası
ile irtibata geçilmiş olup, arızalı olduğu belirtilen araç ile ilgili olarak tarafımıza form ile bildirim yapılması
istenmiştir. Bu aşamada, müşterimiz servis danışma noktasının aracı servis noktasına davet etmesine rağmen
aracını servise götürmemiş ve araç ile ilgili olarak rapor hazırlanamamıştır. 19-06-2007 tarihinde müşterimiz ile
telefonda görüşülmüş olup, aracı servise tekrar davet edilmiştir. Müşterimiz arızalı olduğu için kullanamadığını
belirttiği aracını kullandığı için servis noktasına 20-06-07 tarihinde bırakabileceğini ifade etmiştir.
Tarafımıza bu araç ile ilgili olarak yapıldığı söylenen herhangi bir başvuru olmamış ve ilgili servis danışma
noktasından herhangi bir garanti başvurusu ve sissy bar isimli yedek parça siparişinin tarafımıza iletilmediğine dair
teyit alınmıştır.
Motomax, garanti müdürlüğü, satış sonrası hizmetler müdürlüğü, servisler müdürlüğü ve yedek parça müdürlüğü,
ISO 9001:2000 standartlarında satış sonrasında profesyonel bir kadro ile faaliyetlerini sürdürmektedir.
% 100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışan firmamız, asılsız söylemler ve karalama kampanyaları ile
zaman zaman karşı karşıya kalmakta olup, bu gibi durumlarda konu hukuk departmanına iletilmektedir.
Motomax olarak satışını gerçekleştirdiğimiz her mamulün her zaman arkasında olduğumuzu özellikle belirtmek
isteriz. Bu prensibimizden taviz vermemiz söz konusu olamaz. Firmamız Servis, Bayi, Ar-ge ve Müşterisi
ile daima koordineli bir çalışma içinde olmaya devam edecek ve sektöre olan yatırımlarını sürdürecektir.
Saygılarımızla,
MOTOMAKS MOTORLU ARAÇLAR A.Ş.