Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Haziran 2007, 23:28
#961
Yukarıda yazılanları dikkatle okumuşsundur. Alanlar genel anlamda memnunlar. Regal alırsanda acele etmezsen motomax üretimini garanti güvenceleri ile 5000 ytl civarı almış olacaksınız. Ama 4000 ytl harcayarak istanbuldaki bayide son kalanı almak akıllıca olur gibi geliyor.
Motosiklet kıyaslaması kısmında yazdıklarımı buradanda belirteyim:
Keeway macar sertifikalı olup ucuz işçilik adına çinde montajlanıyor. Fakat tüm avrupa ülkelerinde pazarı olan belli standartlara sahip CE li bir motosiklettir.
(HONDA CBF 150 GİBİ)
Kanuni ve diğerlerinde ben memnuniyet çok nadir gördüm. Avrupa standartlarından uzak CE belgesi olmayan,titreşimin rahatsız ettiği motorlardır. Hatta çinlilerin kafalarına göre CE damgasını kullanmasını dava eden avrupa ülkelerine çinlilerin kıvrak bir zeka ile bizdeki CE (Chına Export) kısaltmasıdır açıklamasına hala gülerim.
Yazdıkların arasında kafa yormaya değer iki motosiklet var. Bunlarda çok yazıldı,çizildi. Hafta sonu gezilerinde grup arkadaşlar ile motosikletleri tarafsız gözlerle test edip,denemek suretiyle kıyaslama şansımız oluyor. Regal ile Keeway arasında oluşan ortak kanaatleri tekrar açıklamak isterim.
1. Regal daha gösterişli, açığı kapatmak için ss kesinlikle deri aksesuarlar ile süslenmeli. Her müdahaleye rağmen regal daha havalı duruyor.
2. Sıcak iklimli bölgede hava soğutmasındansa su soğutması elbet daha iyi.
Bulunduğunuz yer 4 mevsimi tadıyorsa bu çok önemli olmuyor. Bazı v motor kullanan motorlarda öndeki dilim soğurken arkadaki rüzgarı alamadığından yaz sıcağında 100 km üstü mesafede olumsuz etkileniyordu. Fakat bu keewayde petekler arası açıklık ve asimetrik montaj itibarı ile 15 yıl üretilen yamaha virogodaki gibi sorunsuzluğunu ortaya koymaktadır.
3. Keeway v motor çift silindiri ile regalden çok daha az titreşim göstermektedir.
4. Ön lastik 3.00 - 18 , Arka lastik 130/90 - 15 lastik ebatları ve zemine biraz daha yakınlığı ile keeway virajlı yollarda ön lastiğin avantajını kullanarak bir adım öne geçmektedir.
5. Aynı kullanıcının sürüş tekniği ve sıkıştırması ile 100 km de ortalama 150ml ss daha az yakmaktadır. Bu fark dikkate alınacak bir husus değildir.
6. Motomax çok sattığı sl 150 ve ss 250 modellerinin iştahı ile keeway'ın Türkiyede üretimi için izin istemiş ve alamayıncada Regal ile işi bağlamış bulunmaktadır. Buda parça,servis ve hizmet anlamıda Regali öne çıkartmaktadır. SS kullanıcılarının Bisan ve Monero markalarınında aynı ürünü ithal ettiğinden parça sıkıntısı henüz yaşamayacaklarını düşünüyorum.
Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
05 Haziran 2007, 00:25
#962
bugün ss imin bujilerini değiştireyim dedim ngk c7hsa aradım bulamadım sonra bir yerde cr7hsa buldum bu r ne dedim, rezistan abi bu buji daha iyi dedi eleman. bu r nin faydası varmı gerçekten kullanan arkadaş varmı?
-
05 Haziran 2007, 00:30
#963
r nin farkı nedir bilmiyorum ama bujiler kullanım şekline (Agresif veya rölanti sürüş) bağlı olarak farklılık gösteriyor. Bence Normal koşullar için eski bujinin aynısından tak..
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
-
05 Haziran 2007, 11:15
#964
R resistanslı anlamını taşıyor. Ateşlemedeki yüksek sıcaklığa karşı standart ngk dan daha dayanıklıdır. Herşeyin sahtesi olduğu gibi piyasada standart bujilerinde sahtesi çok 2,5 ytl den satılıyor (bilmiyene 5 ytl) Bujide kaliteye yöneldikçe sahte olandan sıyrılıyorsunuz platin,iridyum ve standartın resistanslı modellerinde sahtesi yok arkadaşlar tereddütsüz gönül rahatlığı ile takar kullanırsınız. Fabrika çıkışı buji olayına işin içine çin malının girdiği noktada itibar etmeyin. Üzerinden çıkan torch markayı biliyorsunuz nekadar basit! Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Haziran 2007, 21:32
#965
arkadaslar selamlar yeni ss kullanıcısı olmaktan çok mutluyum 3 ay gibi bir araştırmadan sonra 2. el bi japon yerine ss almaktan geyet mutluyum alalı 2 hafta oldu ve su an 1650 km de yim 500 ve 1000 bakımları sorunsuzdu aslın da nazar değmesin ne stop etme nede buji sorunu yaşadım 15 yıl aradan sonra motor üstünde olmak harika heleki jawa dan sonra böyle bi motor mükemmel oldu mrgreen:bu motoru almam da yazdıklarınızdan çok faydalandım herkese çok teşekkürler farınız ve yolunuz açık olsun dostlar
-
05 Haziran 2007, 21:38
#966
gülegüle kullan fedai kardeş.
-
05 Haziran 2007, 22:40
#967
Hayırlı olsun,hoş geldin fedai.
Sen yinede artılarını incelediysen bujileri değiştir rodajında faydasını görürsün.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
07 Haziran 2007, 19:57
#968
Tanzimo emeğine sağlık,takipteyim.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
09 Haziran 2007, 09:41
#969
Selam, fren teli-gaz teli-devriyaj teli vs.. fiyatlarını bilen yok heralde!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
09 Haziran 2007, 14:04
#970
@Viceroy Benim motorun 2500 periyodik bakımı zamanı geldi, götürdüğüm zaman fiyatları öğrenirim sana bilgi veririm.
Bu arada regal raptor.net sitesinde regalci arkadaşlar çok harika aksesuarlar yaptırmışlar özellikle artçı koltuğu göstergeler ve deri kaplama sert çantaları çok hoşuma gitti. Bizim motosikletlere de uygulanabilir.
Gösterge modifiyeleri devir saati ve Özellikle (Bence en önemlisi) hararet göstergesi yapmışlar.
Eğer görmediyseniz mutlaka görün derim. Uygulamaları da burada paylaşmaya devam edelim.
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
-
09 Haziran 2007, 16:01
#971
Arkadaşlar Aksesuar takmanın dışında motorunda Custom Denilecek türden değişiklik yapan veya bilgisi olan varmı?... egsoz, gidon, sele, sisi bar vs. parçalarını değiştirip motorununu tarzını tipini değiştiren varmı?...
[COLOR="Red"][COLOR="Blue"][B]Sallan Yuvarlan Ama Taş Gibi OLL RockNRoll...:pr: [/B][/COLOR][/COLOR]
-
09 Haziran 2007, 17:11
#972
Fevri, ben motoru yeni aldığımda mondial mct 250 nin katoloğundan arka çanta ve çanta koruma deirlerini satın almak istedim.150 ytl kargo hariç tutuyordu. Guruptaki arkadaşlarla fikir alış verişi yaptım ve sert plastik çantada esneme payı olmayınca zaman zaman eşya sığmaz diye alma dediler. Kaza durumunda çatlama kırılma olsa komple değişmesi düşüncesi beni vazgeçirtti. Kaldıki klasik görüntü olsun diye mct kullananlar çanta dışını deri ile kaplatmaya başladı! Benim çantaların içindede sağlam olsun ve kalıplı dursun diye muhtelif bölgelerde kalın saç var. (dış deri ve iç kösele arasında.)
215. sayfaya kadar baktım hız veya devir göstergesi operasyonlarını göremedim. Her iki alternatif resmi alt alta koyuyorum alıcı gözle birdefa daha bak istersen. Sisi bar ban biraz abartı yüksek geldi mezar taşı gibi Allah göstermesin. Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
09 Haziran 2007, 19:58
#973
@viceroy ve @bogazkesen bizim motosiklet.net sitesinde değil,
www .regalraptor.net internet sitesinde bahsettiğim custom aparatlar mevcut arkadaşlar kendileri yapmış
yorumları burada bekliyorum.
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
-
09 Haziran 2007, 21:33
#974
arkadaşlar ben motorda 7650 km yol yaptım ve düne kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım .dün sabah evden çıktım 200mt gitmeden ki süratim yaklaşık 30 km falandı önümde trafik yavaşlayınca bende fren yaptımve arkadan gelen tak diye bir sesle motoru sağ çektim.ben fren teli koptu galiba diye düşünürken bir baktım arka fren kampana kapağı sanki bir kağıt gibi parçalanmış ve bir parçası yede lastiğe sürtünüyor
inanın 30 senedir motor kullanırım böyle bir şeyi ne gördüm nede duydum.hemen motoru servise götürdüğümde bu tür olayların süperlight ta birkaç kez yaşandığını fakat bizim motorlarda ilk defa gördüğünü söylediler şimdilik motor serviste parça bekliyor ama benim bu motoruma olan güvenim ciddi olarak sarsıldı çünki biz bunlara hayatımızı emanet ediyoruz ve kalitesiz parçalar yüzünden ciddi yaralanmalar ve hayati riskler taşıyarak bu araçları nasıl kullanacağız ciddi ciddi düşünüyorum.
dikkatli olun diyemiyorum çünki başımıza ne geleceğini ne zaman nasıl bir sorunla karşılaşacağımızı tahmin bile edemiyorum.bu olay çok yüksek süratlerde veya otobanda başıma gelseydi herhalde bu kadar ucuz atlatamazdım.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
09 Haziran 2007, 23:31
#975
Saykem sl haricinde serviste başka markalarda ben bu duruma tanık oldum. Gerçekten tehlikeli. Çözümün bir japon malı parça ile çözülecek olursa hangi markanın hangi modeli uymuşsa yazarsan,başımıza gelmeden direk değiştirelim. Belkide 100 taneden 4 tanede döküm hatası yapılıyordur ama riske gerek yok.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
10 Haziran 2007, 01:54
#976
@saykem, Geçmiş olsun, hepimizin bu Çin malı motosikletlerle ilgili ciddi endişeleri var ama ekonomik nedenlerle bunlara biniyoruz.
Bu motosikletleri mümkün olduğunca limitlerin çok altında kullanmak gerekiyor. Bakımları da zamanında yaptırmalı, hatta kısa mesafeli dahi olsa yola çıkmadan civata contalar ve belli başlı yürüyen aksam kontrol edilmeli.
@saykem fren konusunda kalıcı sağlam bi çözüm yaparsan bize de bilgi ver. Zaten ben motoru parça parça Japona dönüşürüyorum.1-2 seneye kalmaz motor tümden Japon olur herhalde
Benden satın alacak adam da gönül rahatlığıyla biner artık...
Güvenli sürüşler dilerim.
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
-
11 Haziran 2007, 18:34
#977
Fevri ben yanlış yere bakmışım. servis raporunu merakla bekliyorum.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Haziran 2007, 23:59
#978
merhaba arkadaslar motorumun ıkıncı yanı arkadakı motor kısmında egsoza acılan bolumunden yag cıkıodu cok az da olsa 2100 km oldu bakıma sokucam saten gosterdım tekrar serwıse contasında sorun wardır buyuk ıhtımal dedı sanırım o contanın degısmesı lazım umarım ellerınde wardır yoksa baska modellerden uydurmaya calısıcam
-
14 Haziran 2007, 19:40
#979
KID333 anlatığın olayın garanti kapsamına dahildir. Ne gerekiyorsa ücretsiz halledebilirsin. Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
16 Haziran 2007, 01:58
#980
valla ben bu motorun garanti kapsamından şüpheliyim benim motorun başına gelenler tamamen kalitesiz malzemeden dolayı olduğu halde motomakstan uğur bey diye yetkili bir şahıs kullanım hatası olduğuna motoru görmeden hükmetti ve gaarnti kapsamına girmeyeceğini servise bildirmiş benim ısrarlı aramalarım neticesi zor ulaşabildğim yetkiliyle yaptığım telefon görüşmesi sonucu parçaları kargoyla gönderirsem gerekli incelemeyi yapıp ondan sonra tekrar karar verecekmiş.
düşünün adamlar kendi servislerindeki ustaya güvenmiyorlar.bence bu firmadan motor alırken daha ciddi düşünmek lazım adamlar verdikleri sözlerin arkasında durmuyorlar.gelecek cevabı bekliyorum gerekirse tüketici derneklerine kadar şikayet edeceğim.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler