Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Mayıs 2007, 23:14
#901
Arkadaşlar şu oktan meselesi külliyem yalan ve büyük petrol firmaların para tuzağı.
Oktan değeri bize hep yanma özelliği olarak tanıtıldı oysa Oktan bezinin yanma gücü veya özelliği gibi bir değeri değil, benzinin sıkıştırılabilirliğini göstermekte.
Daha fazla sıkıştırılan benzin tabiki daha iyi patlar ve daha fazla performans elde edilir, ancak motorun da bu özelliğe uygun olması gerekmektedir.
Standart bir araba motor 8'e 1 bir gibi bir sıkıştırma oranına sahiptir. Bu oranda bir sıkıştırma özelliğine sahip bir motora 87 oktan benzin yeter de artar bile.
Motorsiklet motorları konusunda fazla bir bilgim yok ama sanırım onlar içinde aşağı yukarı aynı değerler geçerli.
Uçak benzinin oktan değeri 100-110 'dur
Yüksek oktanlı benzinler ancak performans motorlar için gerekli ki bu durumda üreticiler genelde gerekli oktan değerini araçların belgelerinde belirtirler.
Standart araba veya motorlar için piyasada satılan en düşük oktan değeri olan 95 oktan üzerindeki yakıtlar hiç bir artı katkısı yoktur, hatta aşırı yüksek oktan değerleri soruna bile neden olabilir.
Tek faydaları petrol şirketlerine daha fazla para kazandırmak.
Reklamlar
-
13 Mayıs 2007, 08:54
#902
95 oktan yeterde artar bile. Neyseki arada ciddi bir fiyat farkı yok.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
13 Mayıs 2007, 16:41
#903
benzını her zaman aynı yerden almak ıstıyorum fakat benzın gostergemız olmadıgı ıcın olmadık yerlerde benzın bıttıgınden aynı yerden almak gıbı ımkanımızda pek olmuyor
-
13 Mayıs 2007, 17:16
#904
KID333 stop etme konusundaki kazanımlarını senden alır almaz aynı işlemleri bende yaptırmak istiyorum.Problemi kısa yoldan çözmek için.Eğer ben önce davranırsam sonuçları zaten yazarım.saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
13 Mayıs 2007, 18:44
#905
aynen. yanlız dun gıttım opetten aldım benzını we ıkı gundur stop etmedı buyuk ıhtımal tesaduftur ama beklemedeyım :d
-
13 Mayıs 2007, 21:55
#906
TÜM FENERBAHÇELİ DOSTLARIM ŞAMPİYONLUK HAYIRLI OLSUN.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
14 Mayıs 2007, 17:01
#907
Bu arada benim başka bir nokta dikkatimi çekti ... Paylaşmak istedim ..
Servisim , yaz kış sürekli yarım jikle çekili halde çalıştırıp bir süre o şekilde çalışır vaziyette tutmamı sonra jikleyi kapatıp yürümemi tavsiye etmişti...
Ancak bu sabah sadece meraktan jikle kapalı çalıştırdım , 45 saniye kadar o şekilde 1-2 kere stop etse de çalıştırmayı sürdürdüm ... Sonra garajdan çıktığım gibi yola devam ettim ... 2 gün motor hiç çalışmamış olmasına rağmen sorunsuzca , aksırma tıksırma olmadan yürüdüm ... Normalde jikle ile çalıştırdığımda bir süre sonra tekleme ve aksırma oluyordu ! Ne dersiniz bu işe ????
BU ARADA FENERBAHÇE ŞAMPİYON BİZ FENERLİLER DÖRT KÖŞE !!!!!
Kısa mesafe bile olsa ; gece ya da gündüz , motoruma biner binmez yaptığım ilk 2 şey :
1- Kaskımı Takmak
2- Farımı Yakmak- Lütfen Siz de önce güvenliğinizi düşünün ...
-
14 Mayıs 2007, 20:13
#908
Mersinde havalar nerdeyse hep yaz gibi. Ben çalıştırırken hiç bir zaman sorun yaşamadım. sl 150 neredeyse jiklesiz hiç çalışmıyordu! Sorun motor ısındıktan sonraki rolantide zannediyorum o ayarı hiç tutturamadım heralde. Herzaman heryerde en büyük FENER...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Mayıs 2007, 00:12
#909
bu arada 3. gun oldu shell benzını kullanmayalı hala bı sorun yok umarım sorunsuz dewam eder bu arada duysun alem boyle askı bu alemde kral çarşı ....
-
15 Mayıs 2007, 00:55
#910
jikleyle motoru çalıştırdıktan sonra jikle açık vaziyette hareket etmemek lazım aksi takdirde motora devamlı zengin karışım gideceği için motor boğulmaya ve gaz yememeye başlar.jikleyi kapatmadan hareket etmeyin.
motorlarımızda öyle büyütecek problemler yok sadece yeni motor kullanmaya başlayan arkadaşlarımızın tecrübesizlikleri nedeni oluşan problemler aynı hataları yaptığımız için kronik hale geliyor.
beni asıl endişelendiren yedek parça temini ve servislerin kötü hizmetleri.bunlarında motomaks tarafından çözümleneceğine olan inancım ne yazıkki yok
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
15 Mayıs 2007, 21:32
#911
Saykem,daha öncede söylediğim gibi bizim motorun parçalarını yamahadan ve bisandan da temin etme şansımız var. Aklına gelen her marka ve modelden 3 kat daha şanslıyız hiç üzülme. Motomax servislerini beğenmiyorsan bence çözüm, az önce saydığım markaların servisleride motora aşina onlara gidersin. Sadece garantin için çok çok peryodik bakımlar için motomax yetkili servisine gidersin. Benim şansıma ustam çok iyi.
Motorun zaman zaman susmasının teşisini koyduk bu arada.Tamamen elektrik kesintisi. Alarm ve beyin kısmetse cumaya değişiyor. Dahada yapmaz artık. Motor anahtarlıktaki kumandadan çalışmaz oldu! Alarm arızasını bu şekilde tespit ettik. Sizinkilerde durum nasıl? Anahtarlıktan motor çalışıyormu?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Mayıs 2007, 21:54
#912
ama motorlar uzaktan çalışmıyorduki zaten,sadece alarm işelvi vardı
bu gün farkettiğim bir şey var ayrıca.motosiklete tam arkadan bakınca arka tekerlek sol tarafta arka çamurluk ise sağ tarafta duruyor bariz olarak simetrik değil acaba sizinkilerde öylemi bu normalmi merak ettim
-
15 Mayıs 2007, 22:26
#913
Murat dostum benim ss simetrik,arka çamurluk ağır artçı taşıdıysan veya çarpan olmuşsa yamulmuş olmasın
Anahtarı yuvaya soktuktan sonra çevirerek açık konuma getir ve yıldırım şekilli tuşa bas bakalım çalışıyormu? Çalıştıysa bu bir sorunmu diye kaleme alalım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Mayıs 2007, 23:26
#914
walla benımkı 4. gun oldu yapmıyor alarm da yok bende walla usta enteresan bı sekılde sallamıs olmasın vıceroy tam olarak bılemıcem ama her kafadan ayrı bı ses cıkıyor cunku
-
15 Mayıs 2007, 23:51
#915
arkadaşlar herkese merhaba.motor jiglesiz çalışıyorsa daha ne istiyorsunuz.jigle ile çalışınca zengin karışım geliyor buda bujinin kurum yapması yada arızalanması demek.ben garaja bırakıyorum motoru 30sn kadar çalıştırıp çıkıyorum garaj çıkışıda bayağı dik.kumandadan marşa basıyor fakat motoru çalıştırmıyor genel tesisatla ilgili bir problem ben çok önemsemedim.viceroy dostum kontağı takmadan marşa basıyorsun kontağı açıp basmanın bir esprisi yok herhalde.birde gönlünüz rahat olsun 1992 den beri bu motora binip hala devam eden insanlar var onlar eski makinalarla sizin kadar tedirgin değiller.Kurallara uyalım uymayanları UYARALIM.
-
16 Mayıs 2007, 00:55
#916
Arkadaşlar merhaba, benim motosikletim virago, sizlerin motorlarıyla birebir aynı ve bana sissy-bar gerekli ve ben oturduğum yerden telefonla biraz araştırdım fakat mersin mıntıkasında bulamadım, acaba sizlerin motorlarının sissy-bar ının fiyatını biliyor musunuz? Ya da nerden bulabileceğimi fiyatını öğrenbileceğimi biliyor musunuz?
-
16 Mayıs 2007, 01:31
#917
vıceroy adlı üyeden alıntı
Motorun zaman zaman susmasının teşisini koyduk bu arada.Tamamen elektrik kesintisi. Alarm ve beyin kısmetse cumaya değişiyor. Dahada yapmaz artık. Motor anahtarlıktaki kumandadan çalışmaz oldu! Alarm arızasını bu şekilde tespit ettik. Sizinkilerde durum nasıl? Anahtarlıktan motor çalışıyormu?
Viceroy bendeki susma olayı da kesildi. Daha doğrusu en son 300 km yakın yol yaptım herhangi birşey olmadı. Bundan önce servise götürmüştüm tabi... Usta depoya hava bastım demişti. Bide sizin yazıları okuyup bujileri değiştirmiştim. Şimdi yazılanlara göre ben de kıllandım acaba tekrar yapar mı diye..... Motorun beyni değişecek demişsin, gelişmeleri bekliyoruz senden....
Bu arada benim motorda kumandadan marş basıyo ama çalışmıyo tabii... Çalışması standart olarak engellenmiş bildiğim kadarıyla.
Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.
-
16 Mayıs 2007, 11:39
#918
calısması engellı dıye bısey yoktur vıteslı motorlarda uzaktan kumanda calıstırmaz zaten motorun beynı degısmesı bana sacma gelıyo hala
-
16 Mayıs 2007, 14:32
#919
kıd333 kardeşim,benim bu üçüncü motosikletim. Bir önceki keeway sl 150 de anahtarlık ile çalışıyordu! Arn modelleride öyle. Alarm tertibatımızın motomax fiyatı 80 euro dur. 2006 öncesi modellerde uzaktan kumanda ile çalışma işleminin yarattığı sonuçların en kötüsü arıza olduğundan,2006 sonrası o çıkış iptal edildi. Bu tesadüf değildir mondial mt 125 te de aynı şey yapıldı.
Elektrik arızası nasıl saçma geldi sana anlamadım. Akü başlıklarını sök ve motor çalışırken siyah kablonu motorun demir aksamına tut,kıvılcımlar attığını göreceksin! Bu bujinin akımı alıp yakıtı ateşlemesi için gereklidir.Eğer akımda anlık kesinti olsa motor yığılır. Bizde olanda budur zaten. Senin ustanın dediği gibi karbüratörden kaynaklı sorun olsa motor zaten 130 km hızı vuramaz veya sustumu tam susar,yani arasıra yapmaz.Sorunun kökten çözümü sistemin beynini değiştirmek değilmi o zaman? Fevri kardeşimin benzin deposu hava sıkıntısını ustama anlattım bizim motorda böyle sorun olmazmış. zaten motosiklet modellerinde sadece bir krosta yaşanmış o da kolayca hallediliyormuş. Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
16 Mayıs 2007, 14:42
#920
vıceroy alrım anahtarı bızım motoa leke atma benımkını cogu zaman jıglesız calıstırıyorum ben
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler