Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Benim sorduğum kadarıyla alarm garanti kapsamına girmiyor .. Yani servisin insiyatifinde ; ben motorumu teslim alırken alarm arızasından şikayet eden biri geldi... Servis garantiye girmemesine rağmen alarmı değiştirdi ve ücret almadı ... Ancak Garanti kapsamında olmadığını defalarca söylediler ... Ayrıca kumanda düğmeleri , gösterge paneli , sigorta , akü , fren balataları , ampüller , ve bir kaç küçük parça daha garanti kapsamı dışında ...
Reklamlar
-
02 Nisan 2007, 15:55
#802
Teşekkürler ilgin için. Motoru yıkayınca alarma temas eden biraz su bunlara neden olmuş. Ertesi gün kendiliğinden düzeldi. Alarmı ve kabloları koli bandı ile sardım artık sorun çıkmaz heralde. SS ilgisizlik sonucu 3. sayfalara kadar düşüyor arkadaşlar, muhabbetten vaz geçtik sıkıntılarımız ve sevinçlerimizde bari paylaşımcı olalım derim...
-
05 Nisan 2007, 12:42
#803
Bu topic gerçekten ölü arkadaşlar , sanırım millet motora binmekten buraya vakit ayıramıyor ...
Neyse ben motorumu kullanmaya devem ediyorum , şu ana kadar edindiğim izlenimleri aktarmaya devam edeceğim ...
İyi olan Tarafları :
** Sesi gerçekten çok güzel , susturucu sökmeyi şimdilik düşünmüyorum
** Çekişi ve hızlanması henüz Rodaj'da olmasına rağmen tatminkar , zorlarsam 140 km hızı görebilecek gibi ama zorlamıyorum tabi... Bakalım Pazar günü 150 km. mesafeli yol yapmayı planlıyorum net bilgi veririm...
** Yakıtı hiç abartılı değil
** Ciddi anlamda dikkat çekiyor , duyan ya da gören mutlaka tekrar bakıyor ...
** Oturuş pozisyonu çok rahatsız değil , düşük hızlarda bile rahat mannevra ve dönüş yapabilecek kadar dengeli ...2. viteste kalktığım bile oluyor bazen ve denge bozulmuyor ...
Şu ana kadar görebildiğim eksileri :
-- Ayak fren pedali acayip saçma bir pozisyonda duruyor , sürekli ayağımın altında olması gerekirken , maalesef ayağım pedalin altında durmak zorunda kalıyor ...
--Viteslerin herhangi birinde direk boşa alamıyorsunuz , 5-4-3-2-1 yapıp 1. vitesteyken boşa alabiliyorsunuz , bu durum biraz riskli
-- Vites göstergesi olmayışı bazen sıkıntı yaratıyor
-- Alet takımı sürücü koltuğunun altında ancak yıldız tornavida ile açabiliyorsunuz , yani kontak anahtarıyla değil , bu tamamen aptalca ; yolda kalma ihtimalinde takıma ulaşabilmek için önce bir yıldız tornavida bulmanız lazım
--Belki bana öyle geldi ama , sanki süspansiyonları çok sert gibi ...
Kullandıkça tecrübelerimi yazmaya devam edeceğim ... Diğer arkadaşlar da paylaşırsa bu topik daha yararlı hale gelecektir diye düşünüyorum ...
Selamlarımla
-
05 Nisan 2007, 13:43
#804
Ben deri çantaları yaptırdığımda ön farın altına ve arka çamurlukla sisibar arasına birer tane sosis çanta koydum. Anahtar takımlarımda orada olunca ulaşım kolaylaştı. Aksesuar çok yakışıyor görüntü daha çarpıcı oluyor. Performans gayet güzel. Fren pedalına istediğiniz yüksekliği vidasından verebiliyorsunuz. Yüksek hız ve vitesten boşa atmak çok sağlıklı olmadığından 5-4-3-2 diye düşüyoruz dostum. Saygılar.
-
05 Nisan 2007, 15:21
#805
viceroy, hocam aksesuarların yaklaşık maliyeti hakkında bilgi verir misin ?
ben şu an regal raptor, keeway ve tiger arasında gidip geliyorum. raptor aksesuarlı, tiger temiz satılıyor. supershadow"ın 0kmsi için 1 ay sonrasını söylüyor bayisi. ben de maliyet çıkarmaya çalışıyorum yaklaşık
-
06 Nisan 2007, 14:49
#806
Arkadaşlar Adım Musa yazılımcıyım Ankara'dan katilayrum Rizeliyum
Keeway ss 250 motor arıyorum ama jinlun buldum onu almadan aradığım Keewayi bulursam uygun fiyata almak isterim bkaç ün içinde haber bekliyorum. İnternetteki ilanlara baktım bir de siz keeway kullanıcılarına sorayım dedim olur ya satmayı düşünüp te henüz ilan etmemiş olanlar olabilir. Bekliyoruuum...
-
06 Nisan 2007, 17:53
#807
aranızdan ayrıldım. ss 250 mi sattım. alışkanlık işte başlığa yazı yazayım dedim.
mocuishle:
avadanlık için koltuğu sömeye gerek yokki. kontak anahtarının arkasındaki grenaj tak çıkar şekilde dizayn edilmiş. oradan rahatlıkla ulaşabilirsin. yalniz diğer taraftaki grenajdan. sol değil yani sağ taraftan.
ayak pedalının yüksekiliği ayarlanabilir. dikkatli bakarsan görürsün.
hiç bir motosiklette direk boşa geçiş yoktur. eski javalarda 4-5 arasında da boş vardı o kadar. zaten motosikletle boşta gitmeyi aklından bile geçirme. motosikletle boşta gidilmez !!!!
amörtisörleri en kısaya getirirsen sertlik ayarı arzi ve asfalt için uygun oluyor. zamanlada yumuşama meydana geliyor.
cruiser motosikletlerde gösterge zaten çok az olur. bakma sen diğer muadillerine. adamlar ellerine ne gelirse takıp takıştırıyorlar. sonrada bir ton arıza çıkartıyor, düzgün çalışmıyor.
sanırım tüm sorunlarına yanıt verdiğim.
HEPİNİZ SAĞLICAKLA KALIN. KAZASIZ , ARIZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM.
-
10 Nisan 2007, 23:12
#808
arkadaslar motorum 500 km sınırına yaklastı ılk bakımını kısmetse yaptırcam yarın ama sole bı sorunum war yada ne derece sorun bılmıorum ama yaklasık 8 lıtre benzınle 150 km kadar gıdıorum normalmı acaba bu gercı rodajdayım we rolantım yuksek bıraz sanırım sızınkı ne durumda acaba su aralar
-
10 Nisan 2007, 23:22
#809
benim motor 3000 km yi geçti,200 km de yedek depoya düşüyor zamanla senin yakıtta düşer
-
10 Nisan 2007, 23:59
#810
walla hıc yedek depoyu beklemedım aslında kapagı acıp benzın gorunmeyene kadar kulanıyorum genelde 8 lıtre sonra gozukmuyo benzın yedek depoya kac lıtre kullanınca dusuyo acaba?
-
14 Nisan 2007, 10:00
#811
ortalama herkesi 200km mi götürüyor bi depoyla iyice ölmeye yüz tuttu topic?
-
14 Nisan 2007, 10:33
#812
valla benim motor 185 km oldu hala yedek depoya düşmedim ve biliyorsunuz daha rodaj aşamasında ... Bence senin karbürator ayarlarında bir sorun var ...
Kısa mesafe bile olsa ; gece ya da gündüz , motoruma biner binmez yaptığım ilk 2 şey :
1- Kaskımı Takmak
2- Farımı Yakmak- Lütfen Siz de önce güvenliğinizi düşünün ...
-
16 Nisan 2007, 10:43
#813
evet arkadaşlar bu arada , tüm topiklerde bahsi geçen buji olayı benimde başıma geldi ... Cumartesi günü motor yolda giderken stop etti ... Servis sorunun bujilerde olduğunu değiştirmem gerektiğini söyledi ... Bir Çift NGK buji ile değiştirdim ÇİN malı bujileri ve motor bambaşka oluverdi , sanki sihirli değnek değmiş gibi ...
Hepinize tavsiyem üzerindeki orijinal bujileri bir an önce değiştirmenizdir ... Maliyeti 10 Lira ...
Kısa mesafe bile olsa ; gece ya da gündüz , motoruma biner binmez yaptığım ilk 2 şey :
1- Kaskımı Takmak
2- Farımı Yakmak- Lütfen Siz de önce güvenliğinizi düşünün ...
-
16 Nisan 2007, 16:40
#814
Arkadaşlar,modemle bilgisayar küstü 10 gündür tanışmıyor gibi davranıyorlar deri aksesuarlarım 200 ytl tuttu el dikişi arka tarafında şekilli durması için derti ve kösele arasında saç kestirdim. 1000 km deyim. kesinlikle sorun yok. Tek derdim motoru yıkayınca alarm susuyor üşütmek yaramıyor heralde
-
16 Nisan 2007, 22:49
#815
10 ytl ye ngk bujıyı nerden aldın acaba ?
-
17 Nisan 2007, 09:59
#816
ngk bujinin tanesi 9 ytl çifti 18 ytl olması gerekiyor ben öyle aldım bu 5 ytl likler sahte olmasın, c7hsa serisi buji doğrumu.
-
17 Nisan 2007, 11:12
#817
c7hsa NGK modeli doğrudur arkadaşlar ... Denizli Nur Motor benim servisim (aynı zamanda satıcı) ve buji için 10 YTl aldılar ... Bilginize ... Marmara taraflarını bilmiyorum ama burası DENİZLİ ... En baba arızada bile parça masrafı yoksa işçilik 50 YTL'yi geçmez burada ...
Kısa mesafe bile olsa ; gece ya da gündüz , motoruma biner binmez yaptığım ilk 2 şey :
1- Kaskımı Takmak
2- Farımı Yakmak- Lütfen Siz de önce güvenliğinizi düşünün ...
-
17 Nisan 2007, 13:02
#818
normalde 2yıl garantı diye motor kismi oldugunu soylerler diğer aksamlar garantı kapsamına gırmezmış.butun motorsikle satıcıları oyleymış.
-
17 Nisan 2007, 16:46
#819
beyler 150 basarmı sızın motorlar
-
17 Nisan 2007, 17:52
#820
140 km yapabiliyo, daha fazla zorlamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler