Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2006, 16:32
#301
arkadaşlar ukelalık yapmak gibi olmasında bildiğim kadarıyla amerikalılar 2. dünya savaşında motorlarının cephede ağır kaldıklarını görüyorlar böylece motorlarını serileştirmek için motorlarını kesip biçip parçalarını küçültüyorlar. böylece ortaya chopper denen bir tarz çıkıyor. şimdi dikkatlice bidaha gözden geçirirseniz supershadowun ön tekerleğini çamurluğunu arkadaki yolcu koltuğunu direksiyonunun dar ve yüksek oluşunu. umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. neden honda shadowa chopper demiyorlar çünkü eşşek gibi bi motor çok güzel bi motor ve cruiser sınıfında. chopper değil umarım anlatabilmişmidir....
sağolasın boo_74 servisten henüz çıkmadı motorum daha kullanamıdım yani ama yarın akşama elimde olacak bu arada bende yeni öğreniyorum motor sürmesini. bu yüzden gidişiyle ilgili yorum yapamam. ama tarzı cruiser değil kesinlikle bu yüzden regalle jinlunla aynı sınıfta değil daha ince ve daha yüksek duruyor motor. tabiki özel yapım değil bu arada custom ı daha çok kullanıyorlar artık özel yapım için eğer takip ederseniz discovery channel ın motor programlarını durumu daha iyi anatıyor orda...
Reklamlar
-
05 Haziran 2006, 16:41
#302
dostum yeni bir konu aç orda shadowcuları topla burda toparlıyamassın
-
05 Haziran 2006, 17:30
#303
motorsikletle karisiyor bu terim, bunlarin asli ozelligi ve motorsiklet kavramindan temel farki diyelim, harley davidson'un bir turevi olan "soft tail" den tureme olmalari. soft tail modelinin arka tekerlegin baglandigi masha shasiyle tek parcadir, dolayisiyla arkada amortisor olmaz. dikkat edilirse bugun soft tail lerde halen ayni ozelligi taklit eden bir dizayn arka amortisoru saklayarak devam etmektedir. ayni trend japon taklit 'custom' motorlarda da rastlanan bir ozelliktir (kawa vn 800/1500, honda shadow 600/750/vs.) bir de chopperlarda on amortisor achisi yol tutushu zedeleyecek derecede achik, on lastik uzakta olur. bir hatirlatma motorda iki lastik birbirine ne kadar yakin olursa ve on amortisor kolonu nekadar dike yakin bir achi yaparsa viraj kabiliyeti (amortisor sertligini bir kenara birakirsak) o kadar yuksek olur. o yuzden 'yarish makinalari' olarak tabir edilen motorlar ufacik olur (yoksa japonlar kucuk adamlar o yuzden motoru da kucuk yapiyor diye degil!). shimdi kimisi diycek insanin gotunde onulmaz yaralar achilmaz mi e hem viraja da giremiyormushun, abicim onu sen bu halti yiyen amerikanyaliya anlatican nasil olsa yavash gidiyor yollar dumduz.
chopper kelimesi köken olarak havayı pervanesiyle kesen biçen helikopter'den gelmiştir.
yani kesilerek biçilerek yapılmış motosiklet anlamına gelir. yani chopper ii. dünya savaşında amerikalıların, avrupada gördükleri hafif motorsikletleri taklit etmek için kendi hantal motorlarının bazı parçalarını kesip biçmeleriyle oluşan motorlardır. amerika'da cok yaygındır. chopper el yapımı motordur denilebilir. ve genelde bir chopper'ın dünyada bir eşi daha bulunmaz.
cruiser ise chopper görünümlü seri üretim motosikletlere verilen isimdir. bunlar harley gibi markalı motosikletlerdir. sanıldığı gibi sokaklarda görülen güzel parlak nikelajlı motorlar chopper değil cruiser dir
-
05 Haziran 2006, 17:55
#304
çok teşekkur ederim obkavi kardeş aydınlattığın we yardımcı olduğun için... bu arada easy rider ı izlemeyenimiz warmı bilmiyorum ama sonuç itibariyle tip olarak duruş olarak jinlun dan regal den farkı bu motorun dennis hopper ın motoruyla peter fonda nın motoru gibi farklı bir tipi war. bu motor daha ince daha yüksek ekteki linktede easy rider dan bir kare mewcut. herkese selamlar...
http://www.srcf.ucam.org/girtonfilms...sy%20rider.jpg
-
05 Haziran 2006, 18:12
#305
bogazkesen adlı üyeden alıntı
çok teşekkur ederim obkavi kardeş aydınlattığın we yardımcı olduğun için... bu arada easy rider ı izlemeyenimiz warmı bilmiyorum ama sonuç itibariyle tip olarak duruş olarak jinlun dan regal den farkı bu motorun dennis hopper ın motoruyla peter fonda nın motoru gibi farklı bir tipi war. bu motor daha ince daha yüksek ekteki linktede easy rider dan bir kare mewcut. herkese selamlar...
http://www.srcf.ucam.org/girtonfilms...sy%20rider.jpg
evet dostum haklısın benziyo, sen binmeye başladınmı hiç yol yaptınmı yol tutuşu nasıl hızlanma, denge, hız bizede bilgi verirsen sevinirim
-
05 Haziran 2006, 18:40
#306
inşallah yarın akşam elime geçecek motorum bende yeni öğreniyorum sürmesini hiç bilmiyorum. demeğe çalıştığım şuyduki daha ince bir motor bu sl150 nin regalin jinlunun tankvari duruşu yok bu motorda mesela jinlun ve regalin direksiyon öküz boynuzu gibi yanlara doğru. bunda yukarı doğru... kullandıkçada tabiki artısını eksisini görecez motorun...
-
05 Haziran 2006, 21:12
#307
dostum güle güle kazasız belasız kullan biz kendi fikirlerimizi beyan ettik nedenide bize motor çok allı pullu anlatılmışdı hep resimlerde biraz oyalı boyalı fake li resimler koymuşlar adamlar sitelerine şahsen ben dorado dan çıkıp shadowa bakmaya giderken o resimlerdeki shadowu beklerken karşıma yanlış anlama ama bisiklet gibi bir şey çıkınca çok şaşırdım yani ilk başda tanıtımı bu yönde yapsalardı çok insanda hayal kırıklığına düşmezdi.
-
06 Haziran 2006, 10:34
#308
Herkeze Selam Arkadaşlar.
Super shadovlar geldı.
Ve bende Gidip aldım. ilk alan ben olmalıyım heralde
perşembe günü gidip teslim alıcam motorumu.
motorun gorunturu çok kaslı. ve giğerlerinden daha ucuz.
malzeme kaliteside güzel.
aldıktan sonra resimlerini cekip buraya koyarım.
arkadaşlar. gidip bakın isterseniz.
arkadaşlar yazıyorum yazıyorum, butun hepsı sılınıyor.
bir sorunmu var. yoksa bendemı bır sorun var.
-
06 Haziran 2006, 10:52
#309
hayırlı olsun okanogur arkadaşım bende bu akşama teslim alıyorum motorumu evet gerçekten oldukça güzel bi motor beğenmeyen arkadaşlar var ama oldukça diri duruyor motor. bende en kısa zamanda fotolarını atcam motorumun. bu arada supershadow culor listesini oluşturmaya başlayabiliriz. hee bide seninki kaça geldi? iyi sürüşler....
-
06 Haziran 2006, 14:54
#310
arkadaşlar motorla ilgili bilgileri bizimle paylaşırsanız sevinirim eğer kullanmaya başladıysanız
-
06 Haziran 2006, 15:32
#311
kullanmaya başlamışlar bak kimse kalmamış sitede herkez dışarda :D
değişmeyen tek şey değişimin kendisidir..
-
06 Haziran 2006, 18:26
#312
boğazkesen hadi abi kullandıysanız bekliyoruz bi anlatın allah aşkına ya
-
06 Haziran 2006, 18:59
#313
bu akşam elime geçecek motor... motor konusunda çalışmasıyla ilgili tecrübeli değilim hiç. sürmesini yeni öğrencem dostum. ama sorunlar oldukça yazacam burda merak etme...
-
07 Haziran 2006, 02:36
#314
yeeeteeeeeeerinnnn
Şu an bu topici baştan aşağıya okudum ve bu Keeway KW250-H SUPERSHADOW adlı alet artık sorunsuz olsun ben aydındyım ve burada olmama rağmen mondiale yakın duramıyorum inşallah bu keeaway iyidir. LÜtfen yardımcı olun arkadaşlar bir motor almak ve düzgünce ilerlemek istiyorum yoksa ybr 125 cc alıp gidicem bu yollarda ama çöle görünümü iyi olan bir motor için daha fazla para verebilirim.
-
07 Haziran 2006, 10:55
#315
Selam Arkadaşlar.
Bende bugun motorumu Teslim alıcam sanırım Almak için Sabırsızlanıyorum.
Motor görünüş olarak çok kaslı bir motor. ve piyasadaki motorlar ile kıyaslamak gerekirse regal ile kıyaslamak gerekir diye düşünüyorum ancak motor harbiden çok göz doldurucu V-motor çünkü tabi heniz sesini veya gidişini bilmiyorum. boğazkesenden aldım bilgiye göre ses cok doyurucuymuş. ben performansını merak ediyorum.
motor hakkında bir kaç bilgi vermek gerekiyde arka çamurluğu demirden yapılmış. tabi bu artımı eksimi bilmiyorum.
üstündeki krom bölgeleri baya kalıteli gözüküyor.
kontak anahtarı koltuğun altında.
koltuğu biraz sert gibi.
boyutlerı hiçte ufak durmuyor.
ve motomax'ın sitesindeki resimden oldukça güzel gözüküyor.
Önde sadece tek ibre var. ben öyle gördüm gerçi motoru kutusundan cıktığı halde gördüm toplanmamıştı.
aldığım gibi fotolarını çekip sizler ile paylaşacağım.
Diğer satılan markalarda olan yan çantaları yok.
Ben bordosunu aldım. siyahta çok güzeldi ancak güneşte bordo daha bi parlar.
Kazasız Sürüşler dilerim.
2 teker olmaktan ve motosiklet.net üyesi olmaktan gurur duyuyorum.
-
07 Haziran 2006, 12:03
#316
arkadaşlar bende bu akşama plakamı takıp ilk sürüşümü yapacam bende siyahını aldım. gerçekten sıkı duruyor motor kesinlikle fotoğraftakinden çok daha iyi görünüyor. mutlaka gidip canlısını görüp öyle değerlendirin derim... kışkırtıcı bir tipi var diyebilirim...
herkes gönlündeki motora kavuşur umarım...
-
07 Haziran 2006, 15:11
#317
Arkadaslar selam bu arada bahsi gecen motor GMX250 koduyla internetten rahatça bulabileceginiz bir alet.Ayni motor şuanda monero markasiyla satiliyor.Dediğiniz gibi aynen bir virago 250 ama diger 250 lerden daha kaliteli duruyor. Moneroda fiyatı 4050 YTL.Bilgilerinize...
-
07 Haziran 2006, 15:41
#318
Motor resimde göründüğünden daha iyi , zaten fuarda da vardı. Motoru viragoya benzeten arkadaşlar haklı, zaten aynı patentle üretildiği için neredeyse aynılar. Ancak fiyatı kadar eder mi orası tartışılır. İlk fiyatı 3500 idi 4000 oldu, bunu da euro nun yükselişine bağlıyorlar. Israrla ötv yi katmadıklarını söylüyorlar.
-
07 Haziran 2006, 15:59
#319
walla ben daha çok honda nın rebeline benzettim arkadaşlar. ewt moneroda da war bisan dada roadstar ismiyle war. güzel bir motor kullandıkça görecez ne olduğunu... sanırım ilk alıcılarından biriyim bende cumartesi sabah indi dün elime geçti motor bu akşamada plakayı takıp çıkçam. bu arada bütün motorlar zamma girdi euro nun artmasıyla...
-
07 Haziran 2006, 18:45
#320
ya arkadaşlar ben motoru bugun alamadım cumaya kadar ancak bitecekmiş işlemler.
morelim bozuldu cumada almaz isem gidip paramı geri alırım. başka yerden alırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler