Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Nisan 2012, 21:11
#2481
orhan1811 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize selamlar uzun zamandır takıp edıyorum yazılarınızı cok faydalı bılgıler paylasıyorsunuz hepinize selamlar.
benim siz değerli arkadaslarımdan birkac rıcam olacak
1. Ankara da oturan arkadaslardan rıcam bıldıgınız ıyı bır tamırcı varmı bızım motorun dılınden anlayan
2. benim motor sabah soğukken tek piston gidiyor bunun kesin cozumu nedır
3.benim motor dun calısmadı mars a basdıgımda cır cır otuyor ama calısmıyor tamırcım mars rublesı bozulmus dedı ankarada tek bır yerde var oda 200 tl ıstıyor
benım durumumda bellı o kadar zor yanı sızın bıldıgınız bır yol varmı bu problemden kurtulmam ıcın bırde bızım motora uyan mars rublesı varmı yaptıran oldumu hıç?
merhaba arkadaşım bu siteden alabilirsin ben bütün parçalarımı buradan alıyorum ve hiç sorun yaşamadım ayrıca tek çalışması bence bujilerini en kalitelisinden al ve karbüratörüne iyi bir bakım yaptır derim
http://merkezyedekparca.com/detay.as...r%FE%20Rublesi
Reklamlar
-
02 Nisan 2012, 04:53
#2482
orhan 1811
orhan ank tamirciyim wede binicisi grüşelim 05346580686 öglenden sonraları müsayitim
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------
yedek parçada moto ay war ondanda bakabilirsin daha uygun
-
08 Nisan 2012, 01:39
#2483
Merhaba.
Aynı iletiyi Tiger Başlığı Atına da Açtım. Umarım Yanlış bir Durum Değildir. Ama sizlerinde Fikrini Almak İsterim.
Yıllar Yıllar önce Kullanırdım Motorsiklet.
Almayı düşünüyorum Yeniden (Şiir Gibi Oluyor)
2500 tl gibi bir Motor Bütçem Var.
Regal Raptor, Keeway SuperShadow, ve Tiger Hangisini Alayım. (Yada Başka Ne Olabilir ? )Nedendir bilmiyorum Tiger Yakın geliyor. Soyadım dan mı acep)
Yavaş Kullanırım, Öyle Önünü Kaldırayım Arkasını Atayım Drift Yapayım gibi Fentezilerim Yoktur.
https://www.youtube.com/@yolsakini
-
08 Nisan 2012, 02:07
#2484
muhittinKaplan adlı üyeden alıntı
Merhaba.
Aynı iletiyi Tiger Başlığı Atına da Açtım. Umarım Yanlış bir Durum Değildir. Ama sizlerinde Fikrini Almak İsterim.
Yıllar Yıllar önce Kullanırdım Motorsiklet.
Almayı düşünüyorum Yeniden (Şiir Gibi Oluyor)
2500 tl gibi bir Motor Bütçem Var.
Regal Raptor, Keeway SuperShadow, ve Tiger Hangisini Alayım. (Yada Başka Ne Olabilir ? )Nedendir bilmiyorum Tiger Yakın geliyor. Soyadım dan mı acep)
Yavaş Kullanırım, Öyle Önünü Kaldırayım Arkasını Atayım Drift Yapayım gibi Fentezilerim Yoktur.
Bahsettiğin markaların arasında Regal,
-
10 Nisan 2012, 15:51
#2485
https://www.youtube.com/@yolsakini
-
23 Nisan 2012, 03:08
#2486
poseidon71
Cevabın için çok teşekkür ederim kardeşim tum bu sorunları çözdüm 200 tl tuttu hepsı..
Simdi sirada baskı balata ve arka takozlar bakalım bu ne tutacak
Ayrıca bu far olayını çözen varmı önümü zor görüyorum varsa nasıl ?
-
08 Mayıs 2012, 01:20
#2487
slm arkadaşlar ss mi 1 hafta önce kadar çıkarttım. uzun süredir çalışmıyordu aku bıtmış doğal olarak dedim vurdurayım bakalım garip çalıştı 20 kmyı gecmedı falan sankı egzozu tıkalı gibi sora durdu çalışmadı...neyse tamirciye götürdüm aküyü şarj eti falan motor çalıştı sıkıntı yok şuanda şükür çalışmasında ama çalıştırana kadar sıkıntı yapıyor ilk olarak motor boşta deilde viteste ise marşta tık yok basmıyor marş ama motor boşta ise alıyor marşı ve çalışıyor sıkıntı olmuyor bunun sebebini bulamıyorum beyin falan yandı desem motor hiç çalışmaz ama viteste ise motorda marşta tık yok sebebini bilen varsa yardımcı olarbilirmi?...bide bi kaç gündür ilk çalışırken marşta bazen çalışmıyor hafif vurdurmak gerekiyor motoru o zman çalışıyor, buda motorun uzun süre çalışmamasından kaynaklı dıe düşünüyorum ilk soruma cevap verebılecek bole bı olay tecrube eden arkadasşlar cewap werırısenız çok sevınırım. herkese kazasız sürüşler dilerim..
-
08 Mayıs 2012, 01:25
#2488
arkadaşım motorda hiç bir problem yok özelliği öyle vitesteki hiç bir motor çalışmaz .inşallah soruyu espiri muhayetinde yazmışsındır diye düşünüyorum
-
08 Mayıs 2012, 01:40
#2489
Çağatay_14 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ss mi 1 hafta önce kadar çıkarttım. uzun süredir çalışmıyordu aku bıtmış doğal olarak
dedim vurdurayım bakalım garip çalıştı 20 kmyı gecmedı falan sankı egzozu tıkalı gibi sora durdu çalışmadı...neyse tamirciye götürdüm aküyü şarj eti falan motor çalıştı sıkıntı yok şuanda şükür çalışmasında ama çalıştırana kadar sıkıntı yapıyor
ilk olarak motor boşta deilde viteste ise marşta tık yok basmıyor marş ama motor boşta ise alıyor marşı ve çalışıyor sıkıntı olmuyor bunun sebebini bulamıyorum beyin falan yandı desem motor hiç çalışmaz ama viteste ise motorda marşta tık yok sebebini bilen varsa yardımcı olarbilirmi?...bide bi kaç gündür ilk çalışırken marşta bazen çalışmıyor hafif vurdurmak gerekiyor motoru o zman çalışıyor, buda motorun uzun süre çalışmamasından kaynaklı dıe düşünüyorum ilk soruma cevap verebılecek bole bı olay tecrube eden arkadasşlar cewap werırısenız çok sevınırım. herkese kazasız sürüşler dilerim..
Güvenlik açısından boş müşürü konmuş,boşa almadan çalışmaması ondan.ilk çalışmada zorlanma bunların hepsinde var kafanı takma o da normal,marş basarken jikleyi ayarlayabilirsen daha kolay çalışır, az çeksen de zor çalışır çok çeksen de,jikleyi ne kadar çekmen gerektiğini deneyerek bulman lazım.sorunsuz ve keyifli sürüşler,
-
09 Mayıs 2012, 01:02
#2490
esirci adlı üyeden alıntı
Güvenlik açısından boş müşürü konmuş,boşa almadan çalışmaması ondan.ilk çalışmada zorlanma bunların hepsinde var kafanı takma o da normal,marş basarken jikleyi ayarlayabilirsen daha kolay çalışır, az çeksen de zor çalışır çok çeksen de,jikleyi ne kadar çekmen gerektiğini deneyerek bulman lazım.sorunsuz ve keyifli sürüşler,
oncelıkle cevapladıgınız ıcın tesekkur ederım posedıon71 ve esırcı.ben vitesteykende debrıyaja basıp motoru boşa alıncada çalısıyo diye bılıyordum vede olede çalıstırıyordum daha oncede motorumu.suanda vıtesteyken debrıyaja bassamda motor boşta olmasına ragmen calısmıyor marş almıyor ben bunu demek ıstemıstım posedıon71 yoksa vıtestekı motoru debrıyaja basmadan çalışmayacağını biliyorum espırı mahıyetındede sormuyorum...
-
11 Mayıs 2012, 16:48
#2491
Çağatay_14 adlı üyeden alıntı
oncelıkle cevapladıgınız ıcın tesekkur ederım posedıon71 ve esırcı.ben vitesteykende debrıyaja basıp motoru boşa alıncada çalısıyo diye bılıyordum vede olede çalıstırıyordum daha oncede motorumu.suanda vıtesteyken debrıyaja bassamda motor boşta olmasına ragmen calısmıyor marş almıyor ben bunu demek ıstemıstım posedıon71 yoksa vıtestekı motoru debrıyaja basmadan çalışmayacağını biliyorum espırı mahıyetındede sormuyorum...
O özellik bizim motorlarda yok. Yani debriyaj çekili iken de vites boş değil ise çalışmaz. Başka bazı motorlarda debriyaj sensörü var ise çalışır. Motorun verimsiz çalışması diğer teknik sebeplerden olabilir ama eğer öyle bir durum yok ise şunu bir dene: İlk çalıştırmada jikleyi en sonuna kadar çek. 2-3dakikaya kadar öyle çalıştıktan sonra zaten motorun sesi iyice yükselir. Jikleyi yavaş yavaş geriye çek, takriben 5 -6 dakika hiç aragazı vs vermeden çalışsın. Jikle çekikken hiç ama hiç gaza dokunma... Motor yeterince ısınmıştır. Jikleyi tam kapattığında rölanti hala düzgün değil ise motoru kapat 1-1.5 dakika bekle (yanmamış çiğ benzin uçsun diye) jiklesiz olarak çalıştır. Hala sıkıntı yapıyor ise rölanti ayarın ile biraz oynayabilirsin. Hala hala sorun var ise bujiler (bujilerin kendisi, kabloları ve pipoları), karbüratör, emme manifoldu (genellikle contasının kenarından kaçırıyor) veya sübap ayarlarına baktırman gerekebilir. Beyin ile ilgili sıkıntılar bu tip sorun yapıyor mu bilmiyorum. Eğer beyinden şüphe ediyorsan bu konu başlığında geçmişteki yazıları tararsan ucuza başka marka motor beyinlerinin bizim motorlarda kullanıldığı yazıyor idi. Şu anda mankasını hatırlayamıyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
-
12 Mayıs 2012, 01:23
#2492
inancalio adlı üyeden alıntı
O özellik bizim motorlarda yok. Yani debriyaj çekili iken de vites boş değil ise çalışmaz. Başka bazı motorlarda debriyaj sensörü var ise çalışır. Motorun verimsiz çalışması diğer teknik sebeplerden olabilir ama eğer öyle bir durum yok ise şunu bir dene: İlk çalıştırmada jikleyi en sonuna kadar çek. 2-3dakikaya kadar öyle çalıştıktan sonra zaten motorun sesi iyice yükselir. Jikleyi yavaş yavaş geriye çek, takriben 5 -6 dakika hiç aragazı vs vermeden çalışsın. Jikle çekikken hiç ama hiç gaza dokunma... Motor yeterince ısınmıştır. Jikleyi tam kapattığında rölanti hala düzgün değil ise motoru kapat 1-1.5 dakika bekle (yanmamış çiğ benzin uçsun diye) jiklesiz olarak çalıştır. Hala sıkıntı yapıyor ise rölanti ayarın ile biraz oynayabilirsin. Hala hala sorun var ise bujiler (bujilerin kendisi, kabloları ve pipoları), karbüratör, emme manifoldu (genellikle contasının kenarından kaçırıyor) veya sübap ayarlarına baktırman gerekebilir. Beyin ile ilgili sıkıntılar bu tip sorun yapıyor mu bilmiyorum. Eğer beyinden şüphe ediyorsan bu konu başlığında geçmişteki yazıları tararsan ucuza başka marka motor beyinlerinin bizim motorlarda kullanıldığı yazıyor idi. Şu anda mankasını hatırlayamıyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
teşekkürler inancalio yardımcı oldugun ıcın. motor 3 4 gundur ılk çalısırken marşla çalısmıyor malesef suanda vurdururark calıstırıyorum.vurdurduktan sonra motoru ısıtıyorum jıkleyle 1 2 dakıka kadar, jıkleyı bıraktıktan sora motorun sesı normal halınde oluyor rolantı normal oluyor stop etmıyor. buyuk ıhtımalle motoru tamırcıden alıdıgımda ıcınde benzın kalmamıstı oysakı motorun ıcınde fule yakın benzın bırakmıstım kısın ıcı pas tutmasın dıye saolsun tamırcının basında beklemeyınce kalmamıs depoda benzın...tamırcı bıdondan bıraz benzın koydu tabı koydugu benzının ıcınde pıslık wardı dıe tahmın edıyorum galıba karbüratörü tıkıyor şimdi depoda benzın azaldıkca. ılk olarak bujılerı degıstırıcegım gene cozum bulamassam karbüratörü temizleteceğim.eger cozum gene çözüm bulamassam sırayla dedıklerıne baktıracagım tesekkur ederım tekrardan saolasın inancalıo.
-
11 Haziran 2012, 19:04
#2493
"Hayatta yegâne varlığım ve servetim, Türk olarak doğmamdır."
(Mustafa Kemal Atatürk)
-
05 Temmuz 2012, 18:48
#2494
Haa tabi bir de fena senaryo var: o da yağın patlama odasına geçmesini engelleyen piston segmanlarının öldüğü ve pistonun basınçla yağı karbüratöre, egzosta kadar bastığı. Motor çift silindir olduğu için sıkışıp durana kadar tek pistonla bunu yapmış olabilir. En başta dediğim gibi çok bilerek yazmıyorum. Sadece daha önceki tecrübelerime dayanarak yazıyorum. Forumun atölye kısmına bu konuyu açarsan daha bilgili arkadaşlara da ulaşabilirsin. Geçmiş olsun diyorum umarım basit bir olaydır...
Öncelikle geçmiş olsun.
Anlaşılan benim daha önce bahsettiğim "fena senaryo" çıkmış.. Neyse en azından konuya hakim gözüküyorsun. Karbüratör ve segmanlar konusunda şöyle yardımcı olmaya çalışacağım; motorumu park ettiğim garajda 1-1,5 ay kadar önce bir motosiklet tamir dükkanı açılmıştı. Orada bizim bu motorun komple çıkma motoru vardı (şasisi yamulduğu için parça parça satıyorlardı). Ancak sıkıntı şu ki: bu arkadaş dükkanını kapatıp gitti. Bende de telefonu filan yok. Sadece bildiğim önceden Küçükçekmece -Cennet tarafında dükkanının olduğu ve Sahibinden.com da parçaları sattığı. Bi araştır istersen. O arkadaş düzgün ve makul bir satıcı idi. Umarım faydası olur.
Tekrar geçmiş olsun diyorum..
Not: gelişmeleri bizimle paylaşırsan herkese faydalı olacağını düşünüyorum..
-
18 Temmuz 2012, 14:26
#2495
Fener1907,
Karbüratördeki o körükten bahsettiğin sızıntı işini ne yaptın? Parça bulabildin mi? Yada başka bir şekilde uyacak bir alternatif bulabildin mi?
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
-
13 Ekim 2012, 02:43
#2496
arkadaşlar merhaba... 2 gün önce keeway superlighttan supershadowa geçiş yapmış bulunmaktayım fakat kronik sorun olan gidon olayı bundada var malesef gidon kırık... yamahanın virago gidonları bizimkilere uygunmudur? ve bi de mesela seyir halinde 1. viteste giderken durduğumda boşa almak istiyorum ama vites boşa geçmiyor zorluyor fakat stop ettiğim zaman sorunsuzca boş vitese alabiliyorum bu normal bir durum mu?
-
14 Ekim 2012, 03:40
#2497
Beyler bende bu motoru almaya karar verdim. Asıl soracağım soru şu : Mat siyah boyatma işlemini nereden yapabiliriz? Bu işin bize günahı ne kadar olur? Ruhsata işletme ne kadar? Ayrıca ikinci el alacağım için iyi bir tamirci veya güvenilir bir satıcı aramaktayım bunları nereden bulabilirim.
Ayrıca temiz motoru olanlardan ö.m bekliyorum. Sıkıntısız motorlarınız için nakit parada anlaşabiliriz..
superlight-supershadow-roadstar 3lemindeyim diğer aletlerden de ilanlarınızı gönderebilirsiniz
-
16 Ekim 2012, 03:08
#2498
arkadaşlar dediğim gibi geçen gün shadow aldım bende bitane motor 3 yıl hiç çalışmadan garajda beklemiş... hiç bir sorunu yoktu ilk gün 50km yol yaptım duraksız olarak... fakat dün akşam zincir attı neyse her ihtimale karşı lokma takımıyla ön dişliden de attımı diye bakmak için içini açıp zinciri yerleştirdim deneme sürüşü için bi tur atim dedim ve biraz ilerledikten sonra gaz yememeye başladı durdu
(not: motoru ısıtmadan yola çıkmıştım 2 gün çalıştırmamıştırm)
biraz bekledikten sonra marş almamaya başladı ama jikleyi açınca marş aldı motor fakat bu seferde gaz verince stop etti... akşama kadar olduğu yerde bıraktım daha sonrasında tekrar yanına giderek çalıştırdım... tahminimce karbratörde pislik vardı ya da hava filitresinin temizlenmeye ihtiyacı vardı çalışmama sebebi bu olabilir bence sizin fikriniz nedir? ayrıca çalıştıktan sonra bu sefer motoru biraz ısıtarak sürdüm çalışmada ve gidişinde sorun yoktu ama dönmek için motoru geri geri götürürken tekrar zincir attı anlayamadım... biraz hız yapınca sanırım arkadan lokloklok diye bir ses geliyor bu ses zincirin bol olmasından mı yoksa rulmandan mı kaynaklanır?
arka dişliyi zincir takılı değilken sağa sola doğru rahatça oynatabiliyorum ve sanırım hızlı giderkende zincir sağa sola vuruyor ne yapmalıyım?
değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz ve bilgilerinizi paylaştığınız için şimdiden teşekkür ederim...
-
21 Ekim 2012, 10:54
#2499
burdaki herkese noldu ya kimse kalmadımı artık burdaaaaaaa!
-
27 Kasım 2012, 22:38
#2500
doganugursen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dediğim gibi geçen gün shadow aldım bende bitane motor 3 yıl hiç çalışmadan garajda beklemiş... hiç bir sorunu yoktu ilk gün 50km yol yaptım duraksız olarak... fakat dün akşam zincir attı neyse her ihtimale karşı lokma takımıyla ön dişliden de attımı diye bakmak için içini açıp zinciri yerleştirdim deneme sürüşü için bi tur atim dedim ve biraz ilerledikten sonra gaz yememeye başladı durdu
(not: motoru ısıtmadan yola çıkmıştım 2 gün çalıştırmamıştırm)
biraz bekledikten sonra marş almamaya başladı ama jikleyi açınca marş aldı motor fakat bu seferde gaz verince stop etti... akşama kadar olduğu yerde bıraktım daha sonrasında tekrar yanına giderek çalıştırdım... tahminimce karbratörde pislik vardı ya da hava filitresinin temizlenmeye ihtiyacı vardı çalışmama sebebi bu olabilir bence sizin fikriniz nedir? ayrıca çalıştıktan sonra bu sefer motoru biraz ısıtarak sürdüm çalışmada ve gidişinde sorun yoktu ama dönmek için motoru geri geri götürürken tekrar zincir attı anlayamadım... biraz hız yapınca sanırım arkadan lokloklok diye bir ses geliyor bu ses zincirin bol olmasından mı yoksa rulmandan mı kaynaklanır?
arka dişliyi zincir takılı değilken sağa sola doğru rahatça oynatabiliyorum ve sanırım hızlı giderkende zincir sağa sola vuruyor ne yapmalıyım?
değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz ve bilgilerinizi paylaştığınız için şimdiden teşekkür ederim...
Merhaba arkadaşım,
epeydir siteye seyrek giriyorum o yüzden burada yazılanları kaçırmışım. İddaalı olmamak kaydıyla senin sorunlarına yardımcı olmaya çalışayım (tecrübelerim dahilinde);
Öncelikle arka dişlinin sallanıyor olması çok tehlikeli. Aman diyim onu hemen hallettirmen lazım. Öyle bir oynama sallanma filan olmaz. Zincir anladığım kadarıyla sen yavaş giderken atmış yoksa ön dişliye veya başka bir yerlere dolanıp motoru hareketsiz bırakabilir. Motorun düzensiz çalışması ile alakalı olarak bir kaç sebep var; öncelikle 3 yıl yatmış motorun deposunu temizlemeden çalıştırdıysan zaten depodaki pas, tortu, aklına ne gelirse karbüratöre dolmuştur. Dolayısıyla karbüratörü temizletmen gerekir. Bujiler bu kadar zamanda oksitlenmiştir veya öncesinde doğru kullanılmadılarsa zaten kurumlu olabilirler. Ayrıca bujilerin doğru mu bunu da bu forumun önceki sayfalarından kontrol etmen gerekiyor. Benim şu anda bujinin kodu aklımda değil. Buji pipoları ve kablolarıda bizim motorlarda biraz sıkıntıya sebep oluyorlar. Gözle çok belli etmez kendisini, zaten çok para tutmaz elin değmişken onları da değiştirebilirsin. Bin de karbüratörün motora bağlandığı manifoldun dibinden hava alıyor olabilir. Yumuşak plastik malzeme olduğu için yıllar içerisinde bekleme şartlarında kuruyup sertleşmiş olabilir. Hava filtresini de gözden geçirmekte fayda var. Bu arada umarım motoru çalıştırmadan önce yağını da değiştirmişindir. Zira beklemiş yağ okside olacağı için kilometre yapmasada bozulmuştur. Bizim motorların genel sıkıntısı jiklesiz çalışmamasıdır. Dolayısıyla jikleyle çalıştırmaya elini alıştır. Benim taktiğim jikleyle çalıştırdıktan sonra motor ısınana kadar kesinlikle gaza dokunmamak. Jikleyi kademe kademe kısmak ve yeteri kadar ısındığına kanaat getirince motoru kapatım kısa bir süre beklemek (fazla gelen benzin uçsun diye). Bunu yapıp yola çıktınmı öksürme tıksırma vsv olmaz. Jikle çekik yola çıkınca illaki performas düşük oluyor. Motoru durdurup soğuyuncaya kadar bekleyip tekrar çalıştırmak gerekiyor yoksa bütün yol boyunca verimsiz çalışıyor. Arka tekerden gelen sesin bir sebebi de kauçuk takozların parçalanmış olması olabilir. Arka tekeri komple söküp sağlam bir ustayla beraber bakmakda fayda var. Zincirin bol olduğunu yazmışın, eğer bu dişlinin sorunu değilse ve gerçekten zincirin uzamışsa zincirle beraber dişlini veya dişlilerini de değiştir. Dişli değişiminde sakın olaki farklı çapta ve diş sayısında dişli takalım diyen tamirciye kanma ! Dünyadaki Virago forumlarını araştırırsan bu işlemlerin motorun canına okumaktan başka bir işe yaramadığını görürsün. Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
Gecikmeden ötürü kusura bakma, belki sen bütün bu sorunlarını hallettin bile... Ama hiç değilse bu tip sıkıntıları olan veya olacak olan başka birilerine belki bir gıdım faydamız olur. Malum burası paylaşım platformu. Sen de sonuçlarını bizimle paylaşırsan hepimize faydalı bir iş yapmış olursun..
Görüşmek üzere umarım sorunlarını en kısa yoldan halledersin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
Gidonun kırık olması pek hayra alamet değildir ama... İnşallah ciddi bir durum olmamıştır. Gidon istersen benim elimde bir adet çıkma gidon var. Benim motor T düz gidon olduğu için fazla sözkonusu. İlgilenirsen görüşürüz...
boschnak_tr adlı üyeden alıntı
Beyler bende bu motoru almaya karar verdim. Asıl soracağım soru şu : Mat siyah boyatma işlemini nereden yapabiliriz? Bu işin bize günahı ne kadar olur? Ruhsata işletme ne kadar? Ayrıca ikinci el alacağım için iyi bir tamirci veya güvenilir bir satıcı aramaktayım bunları nereden bulabilirim.
Ayrıca temiz motoru olanlardan ö.m bekliyorum. Sıkıntısız motorlarınız için nakit parada anlaşabiliriz..
superlight-supershadow-roadstar 3lemindeyim diğer aletlerden de ilanlarınızı gönderebilirsiniz
[/COLOR]Hazır mat siyah boyalısı var onu verelim
Şaka bir yana herhangi bir ilanım filan yok ama ilgileniyorsan mat siyah boyalı, düz T gidonlu, ön arka koruma demirli, deri çantaları heybesi vs olan motoru sorunsuz 22500 km 2006 model. Bütün yapılan işlerin ve bakımların tarih kayıtları var.
42 yaşında evli barklı çoluk çocuk sahibi nispeten aklı başında bir adamım. Ona göre kullanıyor ve motoruma bakıyorum. CBF 600 veya F650 motorlara gönlüm çok kaydığı için belkide anlaşabiliriz...[COLOR="Silver"]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler