Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Haziran 2010, 23:35
#2421
arkadaşlar ss lerin benzin musluğunda diyafram var vakumla çalışır musluk aşağı ve yukarı konumda çalışır biri normal diğeri ise yedek ortadaki konum ise servis konumu diyaframları devre dışı bırakıyor direk benzin veriyorbilginize.ben motoru çok kullanamıyorum vaktim kısıtlı ama kullandığımda hiç sorun yaşamıyorum genelde jiglesiz çalıştırıyorum.karbüratörle ilgili problem olabilir.
Reklamlar
-
23 Haziran 2010, 18:21
#2422
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adasel adlı üyeden alıntı
Ozan, mecidiyeköy de Merkez servisin sahibi Uğur Bulut. Oraya gidebilir ya da telefonla ulaşabilirsin. Sen tanıyorsundur onu. Sanırım yardımı olur. Teli sende yoksa verebilirim.
Selçuk.
Mecidiyeköy'deki Servisin adres ve telefonuna benim de ihtiyacım var. Bir zahmet buradan bilgi verirseniz sevinirim.
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
29 Haziran 2010, 16:02
#2423
selamlar herkese...
forumları çok uzun zamandır takip ediyorum... 4'ten 2 tekere geçmek için benim adıma sanırım çok geç değil... böyle düşünerek öncelikle beni 1 yıla yakın götürebilecek bir motor bakma ihtiyacı hissederek bir kaç aydır araştırma yapıyorum. gv250'den (fiyatından, öğrenme amaçlı bir motor için pahalı olduğuna karar verdim) vazgeçtim.
son kararımı ss250'den yana verdim. ve bir supershadow sahibi olmak istiyorum. ankara'da olması gerekiyor öncelikle. 2850 liraya muayenesi vergi borcu kırığı çıkığı bulunmadığı iddia edilen bir ss buldum. fakat, bu motorun ederini etmezini anlamak için yardım almam gerekiyor, önerilere tekliflere açığım.
biliyorum biraz çok şey istemiş gibi görünüyorum, yani sonuçta bir yardım isteği sadece.
yoğunluk sebebiyle internete çok fazla giremiyorum, bana yardımcı olmak isteyen biri varsa 0541 528 54 58'den ulaşabilir. ismim Ertan bu arada...
it's a long way to the top...
-
05 Temmuz 2010, 20:45
#2424
cumoni adlı üyeden alıntı
Mecidiyeköy'deki Servisin adres ve telefonuna benim de ihtiyacım var. Bir zahmet buradan bilgi verirseniz sevinirim.
Merkez Servis Uğur BULUT 0212 272 49 83
-
04 Ağustos 2010, 15:35
#2425
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Whitehair adlı üyeden alıntı
Merkez Servis Uğur BULUT 0212 272 49 83
Teşekkür ederim dostum (biraz geç oldu ama her zaman siteye bakacak fırsatım olmuyor)
1- "Merkez Servis" denen yere uğradım.. bir far tasını montajdan aciz ustasını görünce; Artık bir kez daha oraya hiçbir sebeple gitmem! Servis değil, acemi kalfaların eğitim alanıymış meğer.
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
04 Ağustos 2010, 15:43
#2426
super shadow'un v-motorunun tam ortasında yer alan debriyaj levyesini nerede bulabiliriz bilen varmı? Bizim orjinal kırılınca yedek devreye girmiş oldu 16.000 km de. Şimdi bir yedek daha almak lazım. Bilen veya yardımcı olabilecek varmı aranızda?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
04 Ağustos 2010, 16:24
#2427
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
vıceroy adlı üyeden alıntı
super shadow'un v-motorunun tam ortasında yer alan debriyaj levyesini nerede bulabiliriz bilen varmı? Bizim orjinal kırılınca yedek devreye girmiş oldu 16.000 km de. Şimdi bir yedek daha almak lazım. Bilen veya yardımcı olabilecek varmı aranızda?
Nasıl yani.. v-motorunun tam ortasında debriyaj levyesi?
Nasıl yani.. orijinali kırılınca yedeği devreye girmiş oluyor?? Motorun üstünde yedeği de mi vardı? Yok öyle değil diyorsanız; Daha önceki yedeği nereden almıştınız; yoksa sonuncuyu mu almıştınız???
Benim SS 'imin debriyaj teli kopmak üzereydi, söktüm... Birazdan Eminönü'ne gideceğim, oralarda aynısını bulabileceğimi sanıyorum.
Sizin bahsettiğiniz parçayı tam olarak anlayamadım. Debriyaj telinin iki ucunu düşünürsek: Bir ucu gidondaki levyeye, diğer ucu motor üzerindeki levyeye takılır. Motor üzerindeki levye benim motorda bloğa kaynaklı bir parça olarak gözüküyor. Kırılması pek de mantıklı gelmedi; nasıl kırdınız ki? Kaynak yerinden attı ise yeniden kaynak yapılamaz mı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------
WTP adlı üyeden alıntı
selamlar herkese...
forumları çok uzun zamandır takip ediyorum... 4'ten 2 tekere geçmek için benim adıma sanırım çok geç değil... böyle düşünerek öncelikle beni 1 yıla yakın götürebilecek bir motor bakma ihtiyacı hissederek bir kaç aydır araştırma yapıyorum. gv250'den (fiyatından, öğrenme amaçlı bir motor için pahalı olduğuna karar verdim) vazgeçtim.
son kararımı ss250'den yana verdim. ve bir supershadow sahibi olmak istiyorum. ankara'da olması gerekiyor öncelikle. 2850 liraya muayenesi vergi borcu kırığı çıkığı bulunmadığı iddia edilen bir ss buldum. fakat, bu motorun ederini etmezini anlamak için yardım almam gerekiyor, önerilere tekliflere açığım.
biliyorum biraz çok şey istemiş gibi görünüyorum, yani sonuçta bir yardım isteği sadece.
yoğunluk sebebiyle internete çok fazla giremiyorum, bana yardımcı olmak isteyen biri varsa 0541 528 54 58'den ulaşabilir. ismim Ertan bu arada...
Yahu siz motosiklet almayın bence; alırsanız, çok kısa bir süre sonra satmaya kalkarsınız, binmeye zamanım olmuyor diye
Her neyse.. yardım almaktan bahsediyorsunuz ama bu nasıl bir yardım olabilir. Motosikleti görmeden de fikir yürütemeyiz ki! Ha, fiyat derseniz, ona da bir şey diyemeyiz kilometresi ve modeli belli değil ise... İşin özü, biraz daha detay bilgi verebilirseniz, ya da hangi sitede ilanı varsa ilan numarasını verirseniz, belki oradan bakıp fikir yürütebiliriz!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
04 Ağustos 2010, 16:34
#2428
Eskiden motomax ithal ediyordu ve yedek parçaları vardı motorun. Bende yedek almıştım parasını ödeyerek.Döküm olan bu parça birçok ss'de kırılıyor diğerleride kırılacaktır. Şu anda yedeksiz kaldım, onun için soruyorum bulunuyormu varsa nerede diye? Kırıldığı anda ve kırıldığı yerde motorunuz kalır ve kırılıp içeride kalan parça için çantada kuvvetli bir mıknatıs bulundurun,motoru indirmeye gerek kalmaz.
Motordaki parçanın yerini net tarif ettim üst yazıda. Döküm olan parça kaynak tutmaz ve bu parçayı sanayiide yaptıramazsınız.Parça motor bloğuna uzanıyor denizde yüzen buz dağı gibi Sadece üstten gördüğünüz kadar minik değil parça.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
05 Ağustos 2010, 17:59
#2429
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
viceroy
Anlattığınız parçanın şeklinden şemalinden bir türlü emin olamadım. Sanki farklı şeylerden bahsediyormuşuz gibi... Allah rızası için şunun bir resmini koysanız da görsek aysbergin tamamını
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------
taylo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ss lerin benzin musluğunda diyafram var vakumla çalışır musluk aşağı ve yukarı konumda çalışır biri normal diğeri ise yedek ortadaki konum ise servis konumu diyaframları devre dışı bırakıyor direk benzin veriyorbilginize.ben motoru çok kullanamıyorum vaktim kısıtlı ama kullandığımda hiç sorun yaşamıyorum genelde jiglesiz çalıştırıyorum.karbüratörle ilgili problem olabilir.
Bu durumda diyaframların gerçek görevi nedir; yani servis konumunda iken karbüratöre benzin gidiyorsa ve bu yeterli oluyorsa, diyaframlar ne iş görüyor
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
19 Ağustos 2010, 01:48
#2430
servis konumu arıza yada farklı durumlar için örn.diyafram delindi karbüratöre benzin gelmez servis konumunu kullanırsın.musluk normal konumda iken motor dönmediği sürece karbüratöre benzin gelmez.
-
20 Ağustos 2010, 12:17
#2431
nikelaj
merhaba arkadaşlar, anadolu yakasında bildiğiniz nikelajcı var mı? teşekkürler,
-
22 Ağustos 2010, 02:29
#2432
arkadaşlar şöyle bir site buldum. motordaki herbir parçanın parça kodunu gösteriyor sanırım.
aslında moderatör buradaki resimleri ilk sayfaya koysa cbr 125 topiğindeki gibi faydalı olabilir...
http://mefast.com/LIFAN/MOTORCYCLE/L...LF250Head.html
-
25 Ekim 2010, 19:51
#2433
merhaba arkadaşlar keeway supershadow 250 cc motorum ile ankaradan çoruma gittim geldim dönüşte motor bozuldu yolda kaldım şu an motor tamircide KRANK KOLU bekliyor benden nerden bulabilirim bilginiz varmı? Merkez Servisdeki Uğur BULUT bey ile görüştüm onda yokmuş şu an :(
edit: yada tornacıda krank kolu yaptırsam ne gibi sakıncalar doğurur
-
12 Aralık 2010, 02:45
#2434
arkadaşlar keeway ss 250 ile bisan roadstar 250 arasında seçim yapmaya kalkarsak sizce artısı eksisi nasıl bir sonuc çıkar?
Keeway SS 2300 tl
Bisan RS 1600 tl olarak buldum ikiside aynı model asagı yukarı aynı km de ???
-
19 Aralık 2010, 00:46
#2435
Arkadaşlar lütfen acil verirseniz sevinirim.motosikletim.kontak açtıgında buji bobinine ilk açışta elektrik veriyor snra vermiyor buda motoru çalıştırmıyor ara sıra veriyor verdigindede güzel çalışıyor stator tetikleyicisinde problem olabilecegini düşündü ustam Benzer bi motosikletinkini taktı yerine tam oturmadı ama çalıştırdı kardeşim bu çalışır ama yerinden oynarsa bozulabilir dedi 1 saat snra motosikleti tekrar çalıştırdı ve çalışmadı.yine aynı arızayı verdi yanlız motosiklet çalıştıgında tertemiz bi şekilde çalışıyor.Açık arızası sürekli olarak bujiye soktugumuz bobine elektrik gelmiyor.Tetikleyiciyimi değiştirsek komple statorumu yoksa? Sizce beyinde problem olabilirmi .... En son düşündügümüz şey bu oldu.
-
22 Aralık 2010, 13:44
#2436
Herkese merhabalar... 2 hafta kadar önce ben de bir ikinci el keeway supershadow 250 aldım. Yalnız içinden çıkamadığım bir sorunum var. bujilerimi ngk platinum bujilerle değiştirmem rağmen motorumun arka silindirini tam olarak çalıştıramıyorum. ön silindirimde bir sorun yok ancak arka silindir zaman zaman genel olarak çalışmaması durumu söz konusu. stabil bir durum değil bir kaç deneme sonrası bazen çalıştırabiliyorum arka silindiri de. bujiyi söktüğümde ateşlemenin olduğunu görebiliyorum. bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum... şimdiden teşekkürler.
-
22 Aralık 2010, 14:13
#2437
dark_ness adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar... 2 hafta kadar önce ben de bir ikinci el keeway supershadow 250 aldım. Yalnız içinden çıkamadığım bir sorunum var. bujilerimi ngk platinum bujilerle değiştirmem rağmen motorumun arka silindirini tam olarak çalıştıramıyorum. ön silindirimde bir sorun yok ancak arka silindir zaman zaman genel olarak çalışmaması durumu söz konusu. stabil bir durum değil bir kaç deneme sonrası bazen çalıştırabiliyorum arka silindiri de. bujiyi söktüğümde ateşlemenin olduğunu görebiliyorum. bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum... şimdiden teşekkürler.
Buji'yi söküp kıvılcımı görüyorsanız ateşlemede sorun yoktur. Şayet bujinizin ucunda ıslanma (Benzin) görüyorsanız, Bence bujinizi NGK nın CR7HSA modeli ile değiştiriniz.
-
22 Aralık 2010, 16:45
#2438
Whitehair adlı üyeden alıntı
Buji'yi söküp kıvılcımı görüyorsanız ateşlemede sorun yoktur. Şayet bujinizin ucunda ıslanma (Benzin) görüyorsanız, Bence bujinizi NGK nın CR7HSA modeli ile değiştiriniz.
üstad teşekkürler... başka bir forumda da bu sorunumla alakalı olarak ateşleme kabloları ve beyinin de olası şüpheliler olabileceği söylendi bu noktada en mantıklısı motorun servisine başvurmak olacak sanırım...
-
22 Aralık 2010, 19:20
#2439
-
23 Aralık 2010, 04:00
#2440
arkadaşlar sorunum la ilgili bir cevap yazarsanız sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler