Ya bu motorların orjinalinde alarm var mı?
Ya bu motorların orjinalinde alarm var mı?
alarm var orjinalinde diye biliyorum. ama benim motorda ki çalışmıyor
arkadaşlar siz hiç gidon değiştirdiniz mi? yeni bir gidon nereden bulabilirim, fiyatı nedir, hangi modeller vardır bilgisi olan varmı? İstanbul anadolu yada avrupa yakası olabilir.
Bugün motorun gevşeyen arka dişli vidalarını sıkıyordum ki motoru ileri-geri yaparken birde fark ettim, gidon gidiyor ama motor gitmiyor. Bir baktım gidon orta yerinden ayrılmış. Nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok...
supershadowların kronik sorunudur gdon kırılması ayrılması.Avrupa Yakası Mecidiyeköyde Merkez Servis Yedek Parça var.Sahibi Uğur Bulut.Ona git o gidonu kaynatsın bnmkini süper yaptı hem daha az maliyetli oluyor.Orjinal gidonu maalesef artık yok başka gidonlarda en az 70 lira civarı.
Benimki bakım değildi,parça değişimiydi.
Kaynak yaptırmayı düşünmüyorum, güven olmaz kaynak işine Merkez servisi aradım. Orjinal gidonun 1 hafta içinde geleceğini söylediler. 80TL civarı bir fiyatı olacakmış. gidon geldiğinde kesin fiyatı belli olur dediler.
Bende bu arada internetten alternatif gidonlar baktım. Aşagıda resmini verdiğim gidonlar, sizce nasıl durur supershadow üzerinde? Nasıl olsa para vericez, bari orjinalinden güzel, bizim motorada uyacak birşey varsa onu alayım.
Yamaha Virago 535 gidonu ikinciel 35 TL
Regal Raptor gidonu sıfır 65 TL
Yamaha DragStar 650 gidonu ikinciel 125 TL
EL yapımı custom gidon sıfır 50 TL
Aslanlar kendi yazarlarına kavuşuncaya kadar, kitaplar avcıyı övecektir.
supershadowların gidon bağlantı yerinde plastik malzeme olduğu için yapıyomuş galiba kırılma olaylarını. Dragstarınki çok güzel duruyor bunları takmak istesek çok masraf veya bir sorun olur mu?
Austinphile
uygun fiyata çıkma gidon bulunabilirse neden olmasın. benim sahibinden.com da bulduğum yukarıda gördüğünüz gidon 125 TL.
ama gidon değiştirirken ölçülerine dikkat etmek gerekiyor. bağlantı noktaları uygunmu, boyu fazla uzun olursa fren,gaz, debriyaj tellerinide uzatmak gerekebilir. Bugün bir tane gidon buldum ucuza ama bağlantı noktaları uygun değildi, iade ettim.
Aslanlar kendi yazarlarına kavuşuncaya kadar, kitaplar avcıyı övecektir.
Arkadaşlar motorumu uzun yola hazır hale getirmek için kapsamlı bir bakıma sokmayı düşünüyorum. Supershadow dan anlayan, işinin ehli ve müşteriyi dolandırmayan istanbul avrupa yakasında önereceğiniz bir usta var mı? varsa elinizde ki iletişim bilgilerinide paylaşırsanız sevinirim. Motorumu alalı çok zaman olmadı. Bu nedenle nereye içim rahat teslim edebilirim motorumu bilemiyorum.
Aslanlar kendi yazarlarına kavuşuncaya kadar, kitaplar avcıyı övecektir.
Mecidiyeköy Merkez Motor sahibi:Uğur Bulut
Arkadaşlar bana bizim bu supershadowların orjinal ön-arka dişli boyutları ve zincir numarası,boyutu vs.lazım.Bilen birisi varsa söylesin.Dişli-zincir takımı değiştircemde.
Herkese Merhaba,
Ben Cem, İstanbul Şişli'de yaşıyorum. Aranıza yeni katıldım. Dün itibarı ile bende bir SS sahibiyim. Paylaşımlarınızdan motor hakkında detylı bilgiler edinebiliyorum.
Herkese teşekkür ederim.
Arkadaşlar benim motor ilk çalıştırıldığında hep jikle istiyor ve jikleyi 4-5 dakkadan önce bırakırsam stop ediyor,rolantiyi yükselttiğimdede bu sefer gaz verdiğimde sanki gaz takılıyormuş gibi gazı hemen kesmiyor.Acaba sorun nerede?
yav aynı sorun bende de var gaz yemiyor ilk çalıştırdığımda, bir de stop ediyor olur olmadık. Sordum bende götürdüğüm yere geç ısınıyor bunların motorları çalıştırıp bekle biraz fiyor. Ama önceki sayfalarda okumuştum yanlış hatırlamıyorsam NGK iridyum buji takanlarda bu sorun azalıyordu. Kullananlar daha iyi bilir ama bence onunla bir alakası olabilir. Devam ederse ben de bujilerin ömrünü beklemeden değiştircem.
Austinphile
Ya benim karbüratör hava alıyor büyük ihtimalle çünkü motor ısındıktan sonrada çok çok iyi gaz yemiyor,olduk olmadık stop edebiliyor.Rolantiyi yükseltiyorum bu sefer kendi kendine gaz veriyor.
motor ısındıktan sonra da ve yüksek devirlerde de devam ediyorsa karbüratörden olabilir büyük ihtimal.
Bu benzin musluğunda PRI yazan bir konum var primary(birincil) diye geçiyormuş siz onu ne zaman ne sebeple kullanıyorsunuz? Bir de normalde ok aşağı mı yoksa yukarı mı dönük olmalı? yedek depoya geçemeden yolda kaldım geçen gün. aydınlatırsanız sevinirim.
teşekkürler
Austinphile
yedek depo musluğu çalışmıyor genellikle benim ilk zamanlar çalışıyordu sonra çalışmamaya başladı. Benzin aldıktan sonra kullanım durumuna göre kontrol edyorum azaldığı zaman üstüne benzin alıyorum.Gaz yememe sorunu büyük ihtimalle karbüratörden kaynaklanıyor iyi bir ustaya temizletip ayarları düzgün yapılırsa bu sorun ortadan kalkar.İridyum buji takmaya gerek yok ben aldığımda beri normal buji kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
bozuk değildir belki yanlış kullanıyorumdur normalde yukar mı bakması lazım? kullanım klavuzundaki farklı bi sistem o yüzden emin olamadım.
Austinphile
arkadaşlar selam. bende eski bir ss kullanıcısıyım. forumunuza bir girip neler oluyor diye bakim dedim. anladığım kadarıyla herkesin türlü sıkıntıları var. ben de yardımcı olmak için fikirlerimi paylaşayım sizlerle. ama herkesin sorusuna tektek cevap veremeyeceğim için toplu bir cevap vereyim. hatta maddeler halinde yazayım.
1- istanbul da tüm parçaları bulabileceğiniz, en güvenilir, en iyi servis mecidiyeköy deki merkez servistir. Yani oraya millet harley davidson'larını götürüyor varın siz karar verin. ki ben de kuzenimin suziki intruder motorununbakımlarını oraya yaptırıyorum.
2- bir arkadaş göstergenin pahalı olduğunu yazmış. diğer bir arkadaş da gidonun pahalı olduğunu. bahsedilen rakamlarsa 100 tl nin bile üzerinde değil. yarın öbür gün motorları büyütüp, avrupa ya da japon motorlar kullanmaya kalktığınız zamanlar ne yapmayı düşünüyorsunuz peki? benim motorumun sadece hava filtresi 100 tl nin üzerinde. yani demek istediğim bahsettiğiniz parçalar pahalı değil bunu öncelikle bilin. evet herkesin kesesine göre belki ama motor kullanmak ne yazıkki ülkemizde çok pahalı bir iş. (örnek vermek gerekirse cbf250 nin göstergesi 1000 tl civarı.)
3- ss lerin gidon bağlantı yerindeki plastik takozlar gidondaki vibrasyonu ve ön tekerden gelecek sert şokların gidona daha az etki etmesini sağlamaktadır.
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)