Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mart 2010, 03:27
#2341
Selamlar
arkadaşlar sizden bir yardım talebim olacak motorumun şanzumanını sıfır almama rağmen tekrar 4-5 ara dişliden sorun yaşadım ve komple şanzuman alacak durumum yok şu anda sadece 1 adet dişli için bu masrafı tekrar yapmak istemiyorum açıkçası. şuan elimde bir adat 4-5 ara dişlisi kırık şanzuman bulunmaktadır. Banada o dişli lazım diğer dişlilerden sıkıntı yaşamış bir arkadaştan bana lazım olan dişli konusunda yardımcı olmasını rica ediyorum yardımcı olabilirseniz beni bu zor durumdan kurtarmış olacaksınız. şimdiden ilgi ve alakanıza çok ama çok teşekkür ederim.
Reklamlar
-
16 Mart 2010, 15:11
#2342
ilk kazamı yaptım:(( depo ve maşalara elveda... siz siz olun benim gibi araba ile kaldırım arasına girip hele bide sağdan araba geçmeye kalkmayın bi bakmışınız kaldırım sizi yutuvermiş...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------
elbisesizde sakın motora binmeyin 30 metre sürüklendim kafamı kaldırıma sert bi şekilde vurdum kalkınca ilk dua yı paraya kıyıp kask a 300 lira verdiğim için ikinci duayı da abime ... bana kıyafetlerini verdiği için ettim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------
Allahtan adam insaflı çıktı da trafik çağırmadı adamın ön tampon dağıldı yan taraf boydan boya çizik hata da bende e adamın tamponuda nerden baksanız 2-3 binlira civarı motoru bırakırdım heralde adama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------
gültekinn adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Geçen ay ilk motorumu alarak sizlerin arasına katıldım. SS 250 cc. Hiç tecrübem olmadığı için sokak aralarında yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum. Motoru aldığım kişi 5 aydan bu yana motoru çalıştırmadığını ifade etti. Bana getirdiği gün motoru tekrar çalıştırmak istediğimizde motor çalışmadı ve alt taraftan yağ damlattığını fark ettim. Servisi çağırdım ve gözden geçirmelerini istedim. Çalışmamasının sebebi olarak akünün bittiğini bu nedenle şarj ettiklerini söylediler. Yağ damlatmasıyla ilgilide 1 gün boyunca gözlemlediklerini ve akıtmadığını söylediler. Sanırım motor sıcakken damlatıyor dedim ama önemli bir şey olmadığı söylediler. Diğer bir sıkıntıda motorun çok zor ısınması jikle sonuna kadar çekili olmasına rağmen 10 dakka sonunda jikleyi yarıma getirdiğimde motor stop ediyor. Yolda giderkende sık sık tekrar çalıştırmak zorunda kaldım. Konu hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
Not: Bujileri yeni değiştirdim.
aynı sorun bendede var tabi ustanın sölediğine göre... eğer yağı civatadan damlatmıyorsa tek sebebi var benimki gibi ön dişlinin bağlantı noktasında ki keçeden damlatıyor o keçenin değişmesi gerekiyo bende dün kazadan sonra motorcuya bıraktım onuda halledecek kesin sonucu 2-3 güne kadar sana bildiririm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------
dediğin gibi soğukken değil sıcakken damlatıyo yani o dişli dönmeye başlayınca...
-
16 Mart 2010, 23:23
#2343
pitoresk35
Arkadaşım büyük geçmiş olsun sana birşey olmadıgına sevindim trafik kurallarına uyalım şehir içinde bazen ister istemez yaptığımız çok büyük bir hata çoğu arkadaşım ben dahil bunu yapıyoruz ama yapmamak lazım bende öyle bir kaza atlattım.
En kısa zamanda motosikletini almanı diliyorum.
gültekinn
Seninde yeni motosikletin hayırlı olsun jikle ile ısınma arasında fark vardır bu farklı bir durum bu havalarda ankara biraz soğuk şu anda jiklesiz çalışmıyor benim motorumda neyse,konumuza dönersek;
jikle ile çalıştırdıktan sonra motosikletin 2-3 dakikada sonra jikleyi bıraktıgında motor sesi normale dönmesi lazım bu şekilde yola çıkıyorsan ve giderken tekleme patırdı gibi sesleri eksozdan aldıgın zaman bilki motosikletinin karbüratöründe bir sorun var demektir.Temizletmen lazım 5 ay kadar durmuş bir motosikletin deposundaki su karbüratöre inmiştir bundan olabilir.İki tane meme var karbüratörde biri benzin digeri hava memesi bunların ikisinide temizlettir mutlaka özellikle hava memesini çok çok küçük bir deliği var ve kolaylıkla tıkanabiliyor.Bunları yaptıktan sonra hala aynı ise;
Karbüratörün bir yerden hava alıyor karbüratörün silindirlere bağlandıgı siyah parçadır o onu kontrol ettir birde bizim motosikletlerin çogunlugunda elektirikli ısıtma çalışmıyor pek faydası yok diyede iptal ediyorlar benimki iptal mesela onun içinde jikleyi çekmek durumunda kalıyoruz bende aynı sorunu yaşadım senin söylediğin arızanın aynısı bende var 1 haftadır kullanmadığım için ve havaların soğuk olmasından dolayı memeleri temizleyemedim.
Çok şükür Allah nazar değdirmesin benim motorumun bu zamana kadar tek yerinden yağ ne yağ damladı nede sızıntı yaptı.Ne kadar damlatıyor bak bu konu önemli şimdi anlamazsın ama ileride motoru yağsız bırakırsan ciddi masraf açar sana haberin olsun.Yağını kontrol et birde bizi motosiklerler yağ eksiltir sen yağ yakıyorda diyebilirsin ne şekilde ifade edersen artık kontrolunu ihmal etme.Nereden damladığını sende anlayabilirsin iyi bir izlemle çok detay yok bulunmayacak bir şey değil.
ÜMİTCAN
Sana malesef yardımcı olamayacağım durumuna üzüldüm baya masraf etmişsindir tahmin ediyorum az çok sıkıntını vites kutusuyla ilgili hiç sıkıntı yaşamadım inşallah da yaşamam eğer diğer arkadaşlarda elinde parça olan varsa umarım yazarlar ama forumda ben hiç denk gelmedim birde bisan kullanan arkadaşlara sor istersen eğer uyarsa onlarda belki ellerinde varsa anlaşırsınız diye düşünüyorum.
Bütün motosikletdaşlarıma kazasız belasız arızasız dertsiz tasasız bir hayat diliyorum...
-
17 Mart 2010, 01:04
#2344
yelken_786 adlı üyeden alıntı
pitoresk35
ümitcan
sana malesef yardımcı olamayacağım durumuna üzüldüm baya masraf etmişsindir tahmin ediyorum az çok sıkıntını vites kutusuyla ilgili hiç sıkıntı yaşamadım inşallah da yaşamam eğer diğer arkadaşlarda elinde parça olan varsa umarım yazarlar ama forumda ben hiç denk gelmedim birde bisan kullanan arkadaşlara sor istersen eğer uyarsa onlarda belki ellerinde varsa anlaşırsınız diye düşünüyorum.
Bütün motosikletdaşlarıma kazasız belasız arızasız dertsiz tasasız bir hayat diliyorum...
yelken 786
çok teşekkür ederim kardeşim ilgin için umarım diğer arkadaşlardan yardım edebilecek birileri vardır. şimdiden çok teşekkürler...
KEYİFLİ SÜRÜŞLER.
-
17 Mart 2010, 17:19
#2345
Yelken 786 ve Piloreks 35 bilgileri için teşekkürler arkadaşlar. Benim kafama takılan servisin problem yok demesiydi ama tekrar çağıracağım. Yağını kontol etme şansım var mı? varsa nasıl kontol edebilirim. SS 250 cc nin kullanma kılavuzunu indirdim. Yağ kapasitesinin 1 lt olduğu yazıyordu. Servise sorduğumda 1,5 litre yağ koyduğunu söyledi. sorun buradanda kaynaklanabilir diye düşünüyorum.
ayrıca sürekli jikle açık bir şekilde sürüşlerimi yapıyorum. Aksi taktirde motor stop ediyor. Ama yazdıklarınızı dikkate alıp servise ileteceğim. Yeni öğrendiğim için bu süreler 15-20 dakkayı geçmiyor. Bunun motora zararı olabilir mi?
teşekkürler.
-
17 Mart 2010, 19:59
#2346
Motor üstündeki yağ tapasının yanında kabartma olarak 1400 santimetreküp yazıyor. Aramanıza gerek yok. Filtrede değiştiyse emme payını düşünüp 1.5 litre koymuştur servis bunda bir anormallik yok.
İkinci elde görünen motosikletlere hiç bakmamış ve yıpratmışlar,bunca zaman duymadığım ve yaşamadığım sıkıntılar ortaya çıkmaya başladı.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
17 Mart 2010, 23:30
#2347
viceroy
Nerelerdesin hocam evet haklısın malesef bir çok kullanıcı motosikletini bakımsız bırakmış bu yüzden ikinci elde dikkat edilmesi lazım.gültekinn arkadaşım bunları yaşaması normal zun süre kullanılmagı zaman karbiratörde bu tür sıkıntılar yaşaması normal.
gültekinn
Ayrıca pek jikle ile kullanmanı tavsiye etmem ik fırsatta bakıttırmanı tavsiye ediyorum viceroy'unda dediği gibi motorun sağ tarında motor kapagından aşağının yanında hemen yazılı göreceksin ve biraz daha altında yuvarlak cam var motor yan ayakta durdugunda orada yağ görmezsin dik tutman lazım motorun sağına geç ve sağ elinle motorunu o şekilde düz tuttugun zaman yağın camdan görüldüğünü göreceksin camın kenarında iki tane çizgi var alt çizgi eksik üst çizgi fazla olgunu anlamına gelir genelde 1.5 litre filitre değiştikten sonra üst çizgeye yakın bir yerde duruyor yağ seviyesi ben genelde her gün bir kontrol ederim ne olur ne olmaz.
-
18 Mart 2010, 20:32
#2348
geçmiş olsun temennisi için çok teşekkür ederim umarım aynı hataları yapıp aynı sonuçları hiç bir şekilde yaşamazsınız herkese kazasız sağlıklı uzun uzun kullanımlar diliyorum...
gültekin kardeşim ssana gelince.... bendeki yağ damlatma olayının nereden kaynaklandığını ve seninkinin de eğer civatadan değilse yüksek ihtimalle aynı yerden damlattığını solemiştim ve ben ulaştığım sonucu 2 güne kadar sana bildirecektim nihayet motoru servisten aldım dediğim gibi içteki küçük zicir dişlisinin arkasındaki keçe değişti ve motorun yağını da değiştirdim çok şükür her hangi bir damlatma sorunu yok seninde o bölgeyi dikkate almanı öneririm.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------
bu arada bütün ss cilere sesleniyorum motorlarımızın kapış pompasının körüğü üretilmiyo afedersiniz 1 liralık kıçıkırık bi plastik parçası ama neredeyse sırf onun için karbüratör almak zorunda kalıyordum taaa ki bu işi beş kuruş para almadan sadece hobi olsun die yapan bir sanatkara raslayana kadar... karbüratöre eğilip gaz verdiğinizde oynuyo rahatlıkla göreceksiniz bu körük yırtıldığı zaman artık orjinalini almayı unutun ve oraya uygun bir o ring bulun benim ilk götürdüğüm usta bu o ring olayını yapmış fakat beyfendi usta olduğu için o ring i takılması gereken yere değilde çok alakasız bi yere takmıştı 1 ay boyunca gitmediğim motorcu kalmadı onun yüzünden yaptıramadım bir sürü benzinimde akarak boşa gitti. emin olun o kadar basit bir sorunki siz bile rahatlıkla yapabilirsiniz usta die geçinenlere boşa para dökmeyin sık rastlanan bir sorunmuş o yüzden yazma gereği duydum...
-
18 Mart 2010, 22:34
#2349
yelken_786,dostum gönül bağlarımız hiç kopmadı. Her yazılanı okuyorum elbet.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Mart 2010, 10:58
#2350
pitoresk35 arkadaşım o körük gibi görünen lastik bendede yırtıldı daha önce yazmıştım dizel yakıt pompası yapan servislere gittiğinizde ona göre lastik var dediğim gibi amcamın oğlu bir kamyon servisinde usta sağolsun çocuk ayarladı yaptı evladiyelik oldu diyebilirim.Neler değişti ne kadar ücret ödedin ayrıntılı yazarsan bizimde bilgimiz olur ğarça fiyatları nedir ne değildir.
viceroy 4 yıl olmuş forumda yazışmaya başlayalı selamlaşalı uzun bir zaman geçmiş umarım koparmayız sen gv650 i değiştirdin mi ben eskisi kadar sık giremiyorum.
Arkadaşlar ben bugün karbüratöre bir bakacağım gültekinn yazmamış sorunu çözdümü çözemedimi bu aralar bende karbüratöre yogunlandım elektirikli reziztansı keewayda bulmak mümkün değil ama yamaha ybr 125 lerin aynısı oldugu söyleniyor gözünüze çarparşa bakın derim ben zamanım olursa bir dolşacağım bakalım bulabilecekmiyim benim karbüretörde mikuni yazmıyor yazıyı gören varmı yada benim gibi farklı bir marka olan üzerinde ?
-
19 Mart 2010, 11:10
#2351
Pitoresk35 arkadaşım bilgi için saol, inşallah bu ayın sonunda motoru servise götüreceğim. Dediğin gibi keçeleri kontrol etmelerini isteyeceğim. İnşallah problem çözülür.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:07 ----------
merhaba, arkadaşlar yazdığım problemler hala devam ediyor. Bu ay sonunda motoru servise götüreceğim. Sizden aldığım bilgileri not alıyorum. Usta ile paylaşacağım. Servisten sonra neler yapıldı, ne kadar ödedim vb. bilgileri sitede yazacağım. selamlar...
-
19 Mart 2010, 16:07
#2352
arkadaşlar kaza sonrası çok şükür maşaları doğrultup eski haline getirmiş usta ön takım ilk günkü gibi bu işlem için 40 lira verdim deponun çökük kısmını 5 liraya çektirip kalan ufak tefek keskin hatlarını da macunla pürüzsüzleştirip 40 liraya komple siyaha boyattım zaten depo boya istiyodu ve komple siyah düşünüyodum bide arka sinyalleri 10 liraya değişti. son olarak sissy barın bağlı olduğu bar doğruldu 40 liranın içinde buda. 20 lirada ustaya verdim. bu arada bizim motorlarda benzin filtresi varmış deponun içindeymiş sökünce gördüm deponun altında benzinin çıkışındaki parçaya bağlı deponun içine doğru uzanan 2 çubuktan oluşuyo amaa siz siz olun merak edipte sökmeğin çünkü o parça alüminyum olduğu için çabuk zedeleniyo ve benzin sızdırıyo 2-3 saat onu tekrar sağlıklı bi şekilde takabilmek için uğraştık en sonunda isyan edip yenisini araştıracaktım ki başardık:D mümkünse o parçayı hiç söküp takmayın sadece hortumlarla muhattap olun...
-
19 Mart 2010, 17:17
#2353
pitoresk35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kaza sonrası çok şükür maşaları doğrultup eski haline getirmiş usta ön takım ilk günkü gibi bu işlem için 40 lira verdim deponun çökük kısmını 5 liraya çektirip kalan ufak tefek keskin hatlarını da macunla pürüzsüzleştirip 40 liraya komple siyaha boyattım zaten depo boya istiyodu ve komple siyah düşünüyodum bide arka sinyalleri 10 liraya değişti. son olarak sissy barın bağlı olduğu bar doğruldu 40 liranın içinde buda. 20 lirada ustaya verdim. bu arada bizim motorlarda benzin filtresi varmış deponun içindeymiş sökünce gördüm deponun altında benzinin çıkışındaki parçaya bağlı deponun içine doğru uzanan 2 çubuktan oluşuyo amaa siz siz olun merak edipte sökmeğin çünkü o parça alüminyum olduğu için çabuk zedeleniyo ve benzin sızdırıyo 2-3 saat onu tekrar sağlıklı bi şekilde takabilmek için uğraştık en sonunda isyan edip yenisini araştıracaktım ki başardık:D mümkünse o parçayı hiç söküp takmayın sadece hortumlarla muhattap olun...
pitoresk35
Depoyu düzelttirirken boyada cok fazla deformasyon oluyormu benim deponun diz hizasına gelen gri bölümünde bir göçük var ve ben sırf bu yüzden depoyu komple boyatmak istemiyorum gri bölgeyi boyatarak kurtarabilirsem yaptıracağım. tecrübenden faydalanmak istiyorum.
saygılarımla...
-
19 Mart 2010, 22:01
#2354
-
22 Mart 2010, 23:23
#2355
pitoresk35 sanırım yanlış hesaplamadıydam 155 lira civarında para harcamışsın benzim filitresini yazmamışsın ne kadar olduğunu ama tekrar geçmiş olsun sisibarın bağlantıları dahil hepsinin aluminyum olduğunu biliyorum ben iyi düzelttirmissin yine ön takım içinde şanslısın sanırım parça değişimine gerek kalmamış.
Ayrıca senin benzin filitresi dediğin o deponun içinde olan filitreyi ben daha önce söktüm benimki sızıntı yapıyordu şu anda ismini bilmiyorum gri bir yapıştırıcı var iki karışımlı onuna güzelce etrafını kapatık monta ettikten sonra 1 saatten fazla beklettim sonuç başarılı şu anda maşallah ne sızıntı ne damla hi birşey yok çok özentisiz buldum ben o parçanın bağlantı şeklini resmen depoyu delmişler 2 vida ile yakıtın sızdırmazmığını kontrol edebileceğini hangi mühendislik düşündü acaba işe yaramaz bir sözüm ona conta var arada kendine faydası yok ben ankarada sormadım yenisi varmıdır yokmudur bilmiyorum sen iyi bulmuşsun yinede.
Arkadaşlar özellkle gültekinn senin için yazıyorum arkadaşım jikle ile çalışıp sonra kapattığında stop etmesinin nedenini daha önce yazmıştım dediğim gibi de oldu karbüratörün memesinin biri tıkanmış ufacık bir deliği var ben elektirik kablosunun içinden aldıgın tek bir tel ile açtım düşünün o kadar küçük hatta mini minnacık bir deliği var sorun çözüldü.Deponun içindeki filitre pek bir işe yaramıyor özellikle yakıt istasyonları seçiminde dikkat etmek lazım ama ben en kısa zamanda harici bir yakıt filitresi taktırmayı düşünüyorum 2 sefer karbüratörü temizledim birer hafta ara ile ve resmen çamur çıktı o kadar kötü bir yakıt almışım malesef.
SuperShadowların orjinalden bir eksantirik sesi vardır eski kullanıcılar anlamıştır demek istediğim sesi biraz gaz verince dahada artıyor,hatta ss sesini bilmeyen bazı ustalar sekman sesi eksantirik sesi diyip motorda sorun var gibi yanlış algılamalara varıyorlar bu sesin çıkmasını azaltabilen yada daha fazla çıktıgını hisseden arkadaşlar varmı merak ettim çanakkalede buji almak için bir motosiklet tamircisine uğramıştım orada usta bana bu sesin debriyaj bilyasından geldiğini söylemişti değiştiren varmı bu bilyayı hiç?
Ama benim bu zamana kadar gittiğim bütün keeway servislerinde bu sesin bütün ss lerde oldugunu hatta sıfır bir landcruiser çalıştırdıklarında aynı sesi verdiğini şahit oldum.Sürüşlerimi uzun,kısa fark etmez sürekli kask kullanarak yaparım sesi fazla alamıyorum giderken ama durduğum zamanlarda ara gazı verdiğim zaman hissediyorum bu konu ile ilgili bilgisi olan varsa ve paylaşırsanız sevinirim.
-
26 Mart 2010, 02:23
#2356
arkadaşlar merhaba
keeway 250 cruiser'da lt /100km yakıt sarfiyatı nedir?
sitesi 2.4 lt demiş ama pek inanamadım.
sınıfındaki daha iyi motosikletler ortalama 4 lt civarı yakıyor baya fazla geldi bana..
vites geçişleri nasıl, boşu bulmak kolaymı?
vibrasyon?
-
26 Mart 2010, 16:09
#2357
kardeş burası super shadow topiği yanlış adrestesin.
-
27 Mart 2010, 00:04
#2358
üzerindeki makina aynı teknik bilgilerini bilmiyorum ama ben daha yeni kastamonudan geldim 9 litre ile 250 km 2006 model ss
-
27 Mart 2010, 13:49
#2359
geçen pazar 40 liralık benzinle 390 km yaptım uzun yolda
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
27 Mart 2010, 20:18
#2360
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler