Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Şubat 2010, 01:53
#2321
İşte bende o yanlışlığı anlayamadım...Makinayı daha yeni aldım 3 haftadır geziyorum ve 3. depom bu akşam bitti...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 ----------
ve 2 depo 80 kmde bir depo da 81 kmde bitti
Reklamlar
-
20 Şubat 2010, 01:58
#2322
Bu fazla yakma ile olamaz bence, depoda delik yada karbüratör civarında sızıntı kontrolü yapmanı tevsiye edebilirim. Benzinin akıyor olabilirmi
-
20 Şubat 2010, 02:00
#2323
Whitehair adlı üyeden alıntı
Bu fazla yakma ile olamaz bence, depoda delik yada karbüratör civarında sızıntı kontrolü yapmanı tevsiye edebilirim. Benzinin akıyor olabilirmi
Abi onu da kontrol ettim..her yerine baktım ancak herhangi bir sızıntı yok hiçbir yerde...
-
20 Şubat 2010, 08:25
#2324
arkadaslar 1 hafta önce ss 250 mi aldım 2006 model trafiğe 2009un 11.ayımda cıkmış 1600kmde bir motor satın aldım vitesli motoru kullanmayı hiç bilmiyordum 20 km de alıştım suan çok menunum millet çin malı fln dio ama eminim motoru hor kullanmadan güzel bakılırsa uzun zaman sizi taşır. ztn internette biraz dolaşşanız 40 bin km yi görmüş motorları buluyorsunuz... herkeze keyifli sürüüşler
-
20 Şubat 2010, 16:52
#2325
zealous adlı üyeden alıntı
arkadaslar 1 hafta önce ss 250 mi aldım 2006 model trafiğe 2009un 11.ayımda cıkmış 1600kmde bir motor satın aldım vitesli motoru kullanmayı hiç bilmiyordum 20 km de alıştım suan çok menunum millet çin malı fln dio ama eminim motoru hor kullanmadan güzel bakılırsa uzun zaman sizi taşır. ztn internette biraz dolaşşanız 40 bin km yi görmüş motorları buluyorsunuz... herkeze keyifli sürüüşler
üstad sakıncası yoksa sorabilirmiyim kaça aldın motoru?
-
21 Şubat 2010, 02:42
#2326
keeway macar patentli bir motosiklettir
Çin malı diye kestirip atmak yalnızca kulaktan dolma bilgilerle söylenen bir klişedir. Keeway Supershadow 250, Macar patentlidir.
Peki bu ne demektir? Yamaha Virago'nun patenti Macaristan'a satıldıktan sonra, bu modelin aynısı Keeway Supershadow olarak Macar patenti ile üretilmeye başlandı. Nerede üretildiğine gelince; tabi ki Çin'de üretiliyor.
Tıpkı diğer bir çok ünlü markaların yaptığı gibi (Sony, Nike, Nokia ve aklınıza ne gelirse.) Bu da, onaylanmış bir patent kontrolünde, standartları belirlenmiş bir kalite çerçevesinde üretim demektir.
Bu motoru hiç kimse herhangi bir 'Çin malı' ile karıştırmamak gerek.
-
24 Şubat 2010, 00:07
#2327
arkadaşlar motorumun zincir değişimi gelmiş ve bu haftaiçinde değiştiricem o ring zincir almayı düşünüyorum bu motorun zinciri kaç bakla olarak geçiyo internet üzerinden sipariş vericem de yanlış zincir almak istemiyorum ???
-
04 Mart 2010, 04:00
#2328
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır giremediğim için sayfalarım bir kaçını okuyamadım öncelikle kaan arkadaşıma cevap vermek istiyorum gerçekten çok müthiç bir anormallik var motosiklet bu yakıtı yakamaz diyorum sürekli uzun yolda kullandım bir depo ile 225 km den önce hiç yakıt almadım ki en az yaptığım km dir
ptoresk35 arkadaşım bende bilmiyorum zincirin kaç bakla oldugunu serviste değiştirmiştim daha önce.
Bir arkadaşım karbüratördeki ufak bir lastik var gece uyku sersemliği ne oldugunu bilmiyorum parçanın adını ama tahmin ettiğim siyah ufak bir mastikse körüklü benimde aynı sorunum vardı sanayide tesadüfen bir kamyon servisinden benzerini buldum taktim süper oldu.O zamandan bu zamana kadar 500 km den fazla yaptım bir sorun olmadı.
Sanırım benden eski supershadowcu arkadaşım kalmadı yeni arkadaşlara hayırlı olsun diyorum ve bazı arkadaşların gerçekten değerinin çok çok altında bu motosiklete sahip oldugunu düşünüyorum hele 1.500 lira gibi fiyata;ki ben 19996 model motorum şu anda 13500 dolaylarında 2.500 liraya bile vermem 4 yıldır bende.(ilk sahibiyim)
Zaman buldukça giriyorum siteye ama pek nete girmeye zamanım olmuyor sanırım cevap bekleyen bir çok arkadaşım vardır ve eminim sayfaları dolaştıkça sorularına yanıt bulacaklardır.
Ben MAŞALLAH bazı arkadaşların yaşadığı buji ve beyin sıkıntısı gibi bir sorun yaşamadım.Bir sefer motorunu rektefiye yaptırdım fabrika hatasından dolayı yağ eksiltiyordu eksozdan baktıgım zaman fark ediyordum durumu.Orjinalden yağ eksiltir uzun yola çıkarsanız fark edersiniz şehir içi kullananlarında kontrol etmesini tavsiye ederim arka dişli takozu sorunu basit orjinal bulmakta sıkıntı çekebilirsiniz belki ama tornajıda yaptırabiliyorsunuz teflon band diyorlar.Buji konusunda ngk 7 serisi her yerde var bu arada arkadaşlar kullanma kılavuzunda yazanlarla birebir uymayan bir de akü var gidip kılavuzda yazıyor diye birşeyi aramayın önce bir bakım motosikletinize malzeme nasıl bir şey diye.Yağ filitresi konusunda sıkıntı yaşamazsınız mesela her motor tamircisinde var keeway diye ararsanız tamirci çıkan filitreye bakmak isteyecek komple motor+vites kutusu+karbüratör takım oluyor fiyatı 1500-1750 civarında bir kaç ay önce bir arkadaşa araştırdık ordan biliyorum.
Sinyaller mondial 250mct nin aynısı biraz büyük önleri değiştirecek arkadaş olursa arkaları öne onları arkaya takmasını tavsiye ederim.Amörtüsörler zamanla sertliğini kaybediyor eğer yakınan varsa dert edecek bir şey değil.Orjinal lastikler sorunludur yol tutuşuna güvenmeyin ıslak kuru fark etmez.Depo kapağı sormuş biri sanırım bilğim yok o konuda fren ve debriyaj kolları zaten bulunuyor biri olmadı biri değiştirmedim hiç.
Gece far aydınlatması biraz zayıf gelebilir ne kadar ampül değiştirseniz fayda etmez boşuna para vermeyin.
İmla hataları olmuşsa affola,şimdilik aklıma gelenler bunlar kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum hepinize
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır giremediğim için sayfalarım bir kaçını okuyamadım öncelikle kaan arkadaşıma cevap vermek istiyorum gerçekten çok müthiç bir anormallik var motosiklet bu yakıtı yakamaz diyorum sürekli uzun yolda kullandım bir depo ile 225 km den önce hiç yakıt almadım ki en az yaptığım km dir
ptoresk35 arkadaşım bende bilmiyorum zincirin kaç bakla oldugunu serviste değiştirmiştim daha önce.
Bir arkadaşım karbüratördeki ufak bir lastik var gece uyku sersemliği ne oldugunu bilmiyorum parçanın adını ama tahmin ettiğim siyah ufak bir mastikse körüklü benimde aynı sorunum vardı sanayide tesadüfen bir kamyon servisinden benzerini buldum taktim süper oldu.O zamandan bu zamana kadar 500 km den fazla yaptım bir sorun olmadı.
Sanırım benden eski supershadowcu arkadaşım kalmadı yeni arkadaşlara hayırlı olsun diyorum ve bazı arkadaşların gerçekten değerinin çok çok altında bu motosiklete sahip oldugunu düşünüyorum hele 1.500 lira gibi fiyata;ki ben 19996 model motorum şu anda 13500 dolaylarında 2.500 liraya bile vermem 4 yıldır bende.(ilk sahibiyim)
Zaman buldukça giriyorum siteye ama pek nete girmeye zamanım olmuyor sanırım cevap bekleyen bir çok arkadaşım vardır ve eminim sayfaları dolaştıkça sorularına yanıt bulacaklardır.
Ben MAŞALLAH bazı arkadaşların yaşadığı buji ve beyin sıkıntısı gibi bir sorun yaşamadım.Bir sefer motorunu rektefiye yaptırdım fabrika hatasından dolayı yağ eksiltiyordu eksozdan baktıgım zaman fark ediyordum durumu.Orjinalden yağ eksiltir uzun yola çıkarsanız fark edersiniz şehir içi kullananlarında kontrol etmesini tavsiye ederim arka dişli takozu sorunu basit orjinal bulmakta sıkıntı çekebilirsiniz belki ama tornajıda yaptırabiliyorsunuz teflon band diyorlar.Buji konusunda ngk 7 serisi her yerde var bu arada arkadaşlar kullanma kılavuzunda yazanlarla birebir uymayan bir de akü var gidip kılavuzda yazıyor diye birşeyi aramayın önce bir bakım motosikletinize malzeme nasıl bir şey diye.Yağ filitresi konusunda sıkıntı yaşamazsınız mesela her motor tamircisinde var keeway diye ararsanız tamirci çıkan filitreye bakmak isteyecek komple motor+vites kutusu+karbüratör takım oluyor fiyatı 1500-1750 civarında bir kaç ay önce bir arkadaşa araştırdık ordan biliyorum.
Sinyaller mondial 250mct nin aynısı biraz büyük önleri değiştirecek arkadaş olursa arkaları öne onları arkaya takmasını tavsiye ederim.Amörtüsörler zamanla sertliğini kaybediyor eğer yakınan varsa dert edecek bir şey değil.Orjinal lastikler sorunludur yol tutuşuna güvenmeyin ıslak kuru fark etmez.Depo kapağı sormuş biri sanırım bilğim yok o konuda fren ve debriyaj kolları zaten bulunuyor biri olmadı biri değiştirmedim hiç.
Gece far aydınlatması biraz zayıf gelebilir ne kadar ampül değiştirseniz fayda etmez boşuna para vermeyin.
İmla hataları olmuşsa affola,şimdilik aklıma gelenler bunlar kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum hepinize
-
05 Mart 2010, 23:45
#2329
kardeşim parmaklarına sağlık aydınlattığın ve ilgilendiiğin için çok teşekür ederim çok saol. bu gün itibariyle bir sorunum daha var amortisörler! artık bu sorunlar canımı sıkmaya başladı şeytan dürtüyo ufaktan ufaktan sat şunu die ama direneceğim kız gibi yapmaya niyetliyim bu motoru amortisör keçelerden yağ kaçırıyordu keçeleri 50 lira verip değiştirdim ama yine kaçırıyor. sürekli yağını silmek zorunda kalıyorum ve bi süre sonra içindeki yağ boşalıyo ve lakalarda bisiklet moduna giriyorum bu sorunu yaşayan var mı aranızda bilmiyorum eğer olduysa nasıl bi çözüm buldunuz bide maşaları değiştirmek bana gerçekten koyacak param kalmadı valla ve ben 1 depoyla 200 kilometreyi henüz göremedin 190 km de benzinliğe zor attım tekleye tekleye acaba subap ayarlarında mı bir sıkıntı var ve birde tavsiyede bulunmak istiyorum eğer zincir değiştirmeyi düşünüyorsanız vakti geldiyse (( hatta gelmesini beklemeyin bile)) kesinlikle o ring li zincir takın muhteşem bir zincir sessizliğin ne demek olduğunu gördüm. bu arada ben motorumu 2. el aldım ve benden önceki sahibi resmen eşşek niyetine binmiş motora sıkıntılarımın en büyük sebebi bu eğer motoru sıfır alma imkanım olsaydı benim için ömürlük bir motor olurdu çünkü iyi bakıldığın da super sonuçlar veren bir motor özellikle hızlanması atak olması çok hoş herkese kazasız keyifli sürüşler...
-
06 Mart 2010, 00:53
#2330
Amörtüsör keçeleri ile ilgili hiç bir sorunda yaşamadım motorumun hiç bir yerinden tek damla yağ düşmemiştir şimdiye kadar ama ufaktan sızıntı şeklinde çok çok hafif bir yağ tabakası görbillirsin bu bendede var gördüğüm bir çok motorda da var sadece keeway için o ring zincir takılması mantıklı benimki oring li değil 6000-6500km olduk taktıralı bir sorun yaşamadım tekrar orjinal zinciri 7500km civarı gitti bana motorum kç kilometrede şu anda subap ayarların gevşekse anormal bir ses var demektir eksoza bak elini kapa biraz gaz ver avcunun içine yağ geliyormu ? buna dikkat et mesela
Subap ayarlarından performans düşüklüğü yaşarsın bunu harf etmem lazım karbüratör ayarlarına baktır hava filitreni kontrol et bujilerini kontrol et başka bunlar haricinde yakıta etki edecek bir şey olamaz.
Birde lütfen satacaksan da bedavaya satma Land Cruiser şu anda 6.400 lira olmuşken 3.000 liradan aşagı motor satılmaz çok acil bir durum olmadıgı sürece arkadaşların bir kaçı sağ olsun 2.000 liranın altında motor satıyor sahibinden de gördüm gördükçede deli oluyorum.
-
06 Mart 2010, 22:55
#2331
merak etme üstadım motorun hakkını vermek lazım bu klasmanda bundan iyisi yok bu motorda 2000 liraya verilmez heralde bulupta alanlar sadece alırlar , binemezler çünkü en az bi 600-700 daha masraf ister masrafsız motoru kimse 2000 civarında bi fiyata vermez neticede herkesin malı kıymetli. verdiğin bilgiler için çok saol saygılar...
-
07 Mart 2010, 22:51
#2332
rica ederim amörtüsör olayını ne yaptın ayrcıca motorum kaç binde benim ki 13667bugün itibari ile
-
09 Mart 2010, 14:54
#2333
-pitoreks35-
arkadaşım bence sen keceleri tamir ettirdiğin ustanı değiştir çünki hatalı bir işlem yaptığı kesin benimde yağ kaçırıyordu değiştirdim ve hiçbir sorunum yok üstelik bu işlem için 40 tl vermiştim.
benim motor şu anda 24000 e dayandı ve saat gibi çalışıyor.Yalnız kullanan arkadaşların dikkatine geçen ay birden beyni yandı ve beyni değiştirdim.Yanma sebebi açma kapama düğmesi kısa devre yapmış ve bu düğmeyi iptal ettirdim.Şimdi kontaktan açıp kapıyorum.Bu düğmeler kısa devre yapıp beynin yanmasına sebep olabiliyor dikkatli olmakta fayda var diyorum.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
09 Mart 2010, 20:14
#2334
yelken_786 adlı üyeden alıntı
rica ederim amörtüsör olayını ne yaptın ayrcıca motorum kaç binde benim ki 13667bugün itibari ile
keçeler için tekrar götürdüm motoru bak dedim yaptın ama yine kaçırıyo şimdide bana maşaları değiştir deme sakın 50 liramı geri isterim dedim:D tamam dedi gitti daha dar bi keçe aldı onu taktı çok şükür hallettik o sorunu
ama dün itibariyle arızalı olan ve idareten yapılan kapış pompasının körüğü yine sorun çıkardı ve olan benim en az 1 litre benzinime oldu karbüratör şakır şakır benzin akıttı eve zor attım motoru şimdi orjinal parçasının siparişini verdik italatçı firma getirtecekmiş ay sonuna kadar onu beklicem.
ve motorcu aynı sorunu 2009 model bi land cruser in da yaptığın onunda beklediğini soledi umarım ay sonunu geçirmeden temin ederler şu sorunu da halledersem müthiş rahatlıcam.
çok yakmasının ilk sebebini de buldum benim akıllı motorcu beni sabancı zannedip motor daha iyi gaz yesin die hava filitresini yağ a bulamış motor neredeyse hava almıyormuş paso zengin karışım kullanıyomuşum ben zengin olsam bu motora niye bineyim alırım bi harley:D ben zengin deilsem karışımım da fakir olsun...
yarın hava filitresini söküp güzelce yıkamayı düşünüyorum ama nasıl sökeceğimi bilmiyorum bu konuda fotoğraflı bi örneği veye video yu nerede bulabilirim acaba?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------
bu arada motorum 12 000 kilometrede...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------
saykem adlı üyeden alıntı
-pitoreks35-
arkadaşım bence sen keceleri tamir ettirdiğin ustanı değiştir çünki hatalı bir işlem yaptığı kesin benimde yağ kaçırıyordu değiştirdim ve hiçbir sorunum yok üstelik bu işlem için 40 tl vermiştim.
benim motor şu anda 24000 e dayandı ve saat gibi çalışıyor.Yalnız kullanan arkadaşların dikkatine geçen ay birden beyni yandı ve beyni değiştirdim.Yanma sebebi açma kapama düğmesi kısa devre yapmış ve bu düğmeyi iptal ettirdim.Şimdi kontaktan açıp kapıyorum.Bu düğmeler kısa devre yapıp beynin yanmasına sebep olabiliyor dikkatli olmakta fayda var diyorum.
açma-kapama düğmesi konusunda sana katılıyorum ve bunu daha öncede duymuştum o yüzden aldığım günden beri çok acil bir durum söz konusu olmadıkça kesinlikle o düğmeyi kullanmıyorum sadece kontakla açıp kapıyorum. zaten o düğmeyi kullanmak bi reflex olayı kontağa alışınca eksikliğini hissetmiyorsunuz bile
-
09 Mart 2010, 23:04
#2335
[QUOTE=pitoresk35;1987404]
yarın hava filitresini söküp güzelce yıkamayı düşünüyorum ama nasıl sökeceğimi bilmiyorum bu konuda fotoğraflı bi örneği veye video yu nerede bulabilirim acaba?[COLOR="Silver"]
Motorunun üzerinde iken sağ tarafda kalan damla formunda, aşağı yukarı 1 karış olan damla formundaki crom gibi görünen bakalit bir parça var onu şaseye bağlayan 3 adet yıldız baş vida ve şaseden hava almasını sağlayan 1 kelepçeyi sök. O Damla formlunun içinde sünger halka şeklinde bir filtre ve daha geniş gözenekli, çay demliklerinde kullanılan tel süzgeç var bunlara ulaşmak için damla formlu kutununda 2 parçaya ayrılmasını sağlayan 3 vidası var bunları ve sök önce yağdan ayıklamak için mazot ile sonra sıvı bulaşık deterjanı ile yıka kurutup tekrar takabilirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------
[QUOTE=pitoresk35;1987404]
yarın hava filitresini söküp güzelce yıkamayı düşünüyorum ama nasıl sökeceğimi bilmiyorum bu konuda fotoğraflı bi örneği veye video yu nerede bulabilirim acaba?[COLOR="Silver"]
Motorunun üzerinde iken sağ tarafda kalan damla formunda, aşağı yukarı 1 karış olan, crom gibi görünen fakat bakalit bir parça var onu şaseye bağlayan 3 adet yıldız baş vida ve şaseden hava almasını sağlayan 1 büyük kelepçeyi sök (Kelepçeyi söktükten sonra hafif sağ sol çevirmelerle sökmelisin yoksa kelepçenin hava filtresine bağlantı boğazı lastik ve dibinden yarılabiliyor. O Damla formlunun içinde, sünger halka şeklinde bir filtre ve daha geniş gözenekli, çay demliklerinde kullanılan tel süzgeç benzer muhafazası var bunlara ulaşmak için, damla formlu kutunun 2 parçaya ayrılmasını sağlayan 3 vidası daha var bunları sök ve önce yağdan arındırmak için mazotla sonra sıvı bulaşık deterjanı ile yıkayıp kurutup tekrar takabilirsin.
Hızlı yazmıştım ilk mesajımda imla hataları olmuş.
-
09 Mart 2010, 23:36
#2336
pitoresk35 arkadaşım
Nasıl bir ustaymış bu adam merak ettim ne alaka ya ilk defa duyuyorum böyle bir işlem yuh yani ki ne yuhhh
Bence tamircilerin denetlenmesi lazım diplomasınımı iptal ederler yada dükkanınımı kapatırlar bilmem ama kendini usta sanan tamircilerin olmaması lazım boşuna para bışuna zaman kaybı boşuna günaha girme gibi bir çok külfetten kurtulmuş oluruz.
Bu lastiği sanayide dizel motor pompacılarını bir dolaşsan bulursun diye düşünüyorum emin ol bizim motosiklet tamircilerinde hele hele senin ustadan çok çok fazla fikir veriyorlar.Benim amcanım oğlu kamyom servisinde usta bir çok yerinde emeği vardır motorumun.Ayrıca sanayide branşında bir usta bizim servislerden daha uygun ve daha temiz iş yapıyor
saykem maşallah iyi km yapmışsın Allah nazardan korusun.
-
10 Mart 2010, 22:11
#2337
Motorunun üzerinde iken sağ tarafda kalan damla formunda, aşağı yukarı 1 karış olan damla formundaki crom gibi görünen bakalit bir parça var onu şaseye bağlayan 3 adet yıldız baş vida ve şaseden hava almasını sağlayan 1 kelepçeyi sök. O Damla formlunun içinde sünger halka şeklinde bir filtre ve daha geniş gözenekli, çay demliklerinde kullanılan tel süzgeç var bunlara ulaşmak için damla formlu kutununda 2 parçaya ayrılmasını sağlayan 3 vidası var bunları ve sök önce yağdan ayıklamak için mazot ile sonra sıvı bulaşık deterjanı ile yıka kurutup tekrar takabilirsin.[COLOR="Silver"]
Tam olarak benim sorunum da işte o kelepçe daha önce denedim ama o kelepçe beni caydırdı çünkü çok inceleyemedim ama o kelepçe sanırım cırtlı plastik kelepçeydi ve bildiğim kadarıyla onu sökmek için koparmak gerekiyo yeni bir kelepçe de olmadığı için ve takamamaktan korktuğum için ellemeden aynen eski haline getirdim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------
yelken_786 adlı üyeden alıntı
pitoresk35 arkadaşım
Nasıl bir ustaymış bu adam merak ettim ne alaka ya ilk defa duyuyorum böyle bir işlem yuh yani ki ne yuhhh
Bence tamircilerin denetlenmesi lazım diplomasınımı iptal ederler yada dükkanınımı kapatırlar bilmem ama kendini usta sanan tamircilerin olmaması lazım boşuna para bışuna zaman kaybı boşuna günaha girme gibi bir çok külfetten kurtulmuş oluruz.
Bu lastiği sanayide dizel motor pompacılarını bir dolaşsan bulursun diye düşünüyorum emin ol bizim motosiklet tamircilerinde hele hele senin ustadan çok çok fazla fikir veriyorlar.Benim amcanım oğlu kamyom servisinde usta bir çok yerinde emeği vardır motorumun.Ayrıca sanayide branşında bir usta bizim servislerden daha uygun ve daha temiz iş yapıyor
saykem maşallah iyi km yapmışsın Allah nazardan korusun.
Tavsiyene uycam ve sanayide biraz gezip araştırcam çok teşekkür ederim ve şu denetim konusunada katılıyorum bence motorcu diye geçinen fakat daha 12 lik somunu 13 anahtarla sıkmaya yada açmaya çalışıp somun yiyen bi sürü kasap var uyarıncada çok bilmiş gözüyle bakıp yapacakları şeyide yarım yamalak yapıyolar susup izlemekten başka yapacak bişey kamıyo toplayabileceğimi bilsem hepsini söküp kendim yapıcam saolsun babam hırdavata biraz meraklı her türlü takımım en kalitelisi mevcut ama cesaret edemiyom
-
11 Mart 2010, 11:12
#2338
yelken-786
tşk ederim bizim motorlar iyi ve zamanında bakımları yapıldığı takdirde daha uzun seneler hiçbir sorun çıkarmadan kullanabieceğimiz sağlamlıkta ve kalitede motorlar.Ben daha büyük cc bir motora geçmeyi düşündüğüm için satılığa çıkardım ama koyacak yerim ve param olsa ikinci bir motor olarak kullanırım.Sorunsuz ve bakım masrafları çok düşük kaliteli bir motor bizimkiler ve severek kullanıyorum.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
11 Mart 2010, 17:11
#2339
Merhaba Arkadaşlar,
Geçen ay ilk motorumu alarak sizlerin arasına katıldım. SS 250 cc. Hiç tecrübem olmadığı için sokak aralarında yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum. Motoru aldığım kişi 5 aydan bu yana motoru çalıştırmadığını ifade etti. Bana getirdiği gün motoru tekrar çalıştırmak istediğimizde motor çalışmadı ve alt taraftan yağ damlattığını fark ettim. Servisi çağırdım ve gözden geçirmelerini istedim. Çalışmamasının sebebi olarak akünün bittiğini bu nedenle şarj ettiklerini söylediler. Yağ damlatmasıyla ilgilide 1 gün boyunca gözlemlediklerini ve akıtmadığını söylediler. Sanırım motor sıcakken damlatıyor dedim ama önemli bir şey olmadığı söylediler. Diğer bir sıkıntıda motorun çok zor ısınması jikle sonuna kadar çekili olmasına rağmen 10 dakka sonunda jikleyi yarıma getirdiğimde motor stop ediyor. Yolda giderkende sık sık tekrar çalıştırmak zorunda kaldım. Konu hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
Not: Bujileri yeni değiştirdim.
-
11 Mart 2010, 17:50
#2340
gültekinn adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Geçen ay ilk motorumu alarak sizlerin arasına katıldım. SS 250 cc. Hiç tecrübem olmadığı için sokak aralarında yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum. Motoru aldığım kişi 5 aydan bu yana motoru çalıştırmadığını ifade etti. Bana getirdiği gün motoru tekrar çalıştırmak istediğimizde motor çalışmadı ve alt taraftan yağ damlattığını fark ettim. Servisi çağırdım ve gözden geçirmelerini istedim. Çalışmamasının sebebi olarak akünün bittiğini bu nedenle şarj ettiklerini söylediler. Yağ damlatmasıyla ilgilide 1 gün boyunca gözlemlediklerini ve akıtmadığını söylediler. Sanırım motor sıcakken damlatıyor dedim ama önemli bir şey olmadığı söylediler. Diğer bir sıkıntıda motorun çok zor ısınması jikle sonuna kadar çekili olmasına rağmen 10 dakka sonunda jikleyi yarıma getirdiğimde motor stop ediyor. Yolda giderkende sık sık tekrar çalıştırmak zorunda kaldım. Konu hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
Not: Bujileri yeni değiştirdim.
Gültekinn motorunun rolantide dahi 10 dakikada ısınması gerek. stop etmesinin nedeni karbürator tıkanması yada hava filtrenin kirli olması olası nedenlerdendir. (Bujiler yeni demişsin.)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler