Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2009, 14:35
#2241
yazin adlı üyeden alıntı
bende duro kullanıyorum,tavsiye etmiyorum vasatı aşan bir lastik değil arkadaşım..kesinlikle çok daha iyi bir lastik tercih etmen gerekir diye düşünüyorum...dört tekerde ekonomik lastik kullanabilirsin ama motorda asla..ben bu hatayı bir daha yapmam..!..ucuz bir canının varsa,ucuz lastikte olur tabii...LASTİK=CAN
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------
kardeşim whitehair,bu konuda yazdığın (düşük viteste zıplama sorunu)kelimelerinin dahil olduğu cümle ile ilgili bildiklerini ve yaşadıklarını paylaşabilirsen çok sevinirim,benim için çok önemli..çünkü kışın yaşadığım buji kararma sorunum ile bende başlayan bu hastalık halen devam ediyor..artık motor indirme durumuyla karşı karşıyayım,NGK7'den başka buji hiç kullanmadım daha farklı bir buji sorunumu çözebilirmi acaba?..tabii diğer arkadaşlarında tecrübelerine ihtiyacım var..
Bisan roadstar kullanıcısıyım geçtiğimiz kış bende karma bir buji sorunu yaşadım...Öncelikle motor da jikle açık kalmış ve bujiler kararmış ardından ayaklık müşürü de rutubet alınca motoru çalıştıramadım birkaç gün uğraştım ardından kütahya dan bir usta 15 dakkada çözdü problemi müşüre kontak spreyi sıkıldı ardından da bosch buji taktık şu an bir problem yok kış içinde iridiyum buji düşünüyorum..
yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...
Reklamlar
-
26 Temmuz 2009, 20:33
#2242
Yardım
Arkadaşlar ben 6 aydır ss kullanıyorum ve son derece memnunum.motor bilgim hemen hemen hiç yoktu şu anda yok sayılır buna rağmen bir vida sıkmadan düşününki 6 aydır biniyorum. Alırken yağ değişimi yapmıştım, bujileri japon ngk bunun dışında bildiğim tüm parçaları orjinal. Ben 11000 km de aldım şu an 12750 civarında. Aldığım kişi muhtemelen 10000 bakımı yaptırmamıştı. Benim endişem ne yapacağım nasıl bakım yapacağım konusunda hiç bilgim yok. Motorculara her gittiğimde her söylediğim şeye olur olur hepsinde var bu falan gibi geçiştirme cevaplar üstüne üslük en basit bir işlem için bile çok fazla para talep etmeleri canbıma tak etti. Dediğim gibi aslında büyük bir problemim yok ufak tefek endişelerim var bunlarında benim bakım olarak ne yapacağımı bilmemem ve beni yönlendircek birininde olmamasından kaynaklandığını sanıyorum.
Sadete gelirsek tecrübeli arkadaşlardan istediğim cevaplar motorumda 10000 bakımınında yapılmadığını kabul edersek hangi parçaları değiştirmem gerekir, mesela motorcuya diyorum hava filtresini değiştirelim istersen yok diyor gerek yok, yağ filtresini değiştirelim diyorum aynı şekilde, zinciri değiştirelim diyorum o-ring takacaksın ne olacak diyor takacağın o-ring çin olacak onu takacağına senin zincirin daha kaliteli falan filan, benimde bilgim az olduğu için söylenenleri kabul etmek zorundayım. En büyük sıkıtım vites değiştirirken bir boşluk bir vurma olması eskiden takozlardan sanıyordum takoz sorununu kesin çözdüm fakat devam etti ben zincirden diyorum motorcular her motor böyle diyor. Ya kurtarın beni!!! ne diyeyim.
-
26 Temmuz 2009, 21:09
#2243
slitbeng adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben 6 aydır ss kullanıyorum ve son derece memnunum.motor bilgim hemen hemen hiç yoktu şu anda yok sayılır buna rağmen bir vida sıkmadan düşününki 6 aydır biniyorum. Alırken yağ değişimi yapmıştım, bujileri japon ngk bunun dışında bildiğim tüm parçaları orjinal. Ben 11000 km de aldım şu an 12750 civarında. Aldığım kişi muhtemelen 10000 bakımı yaptırmamıştı. Benim endişem ne yapacağım nasıl bakım yapacağım konusunda hiç bilgim yok. Motorculara her gittiğimde her söylediğim şeye olur olur hepsinde var bu falan gibi geçiştirme cevaplar üstüne üslük en basit bir işlem için bile çok fazla para talep etmeleri canbıma tak etti. Dediğim gibi aslında büyük bir problemim yok ufak tefek endişelerim var bunlarında benim bakım olarak ne yapacağımı bilmemem ve beni yönlendircek birininde olmamasından kaynaklandığını sanıyorum.
Sadete gelirsek tecrübeli arkadaşlardan istediğim cevaplar motorumda 10000 bakımınında yapılmadığını kabul edersek hangi parçaları değiştirmem gerekir, mesela motorcuya diyorum hava filtresini değiştirelim istersen yok diyor gerek yok, yağ filtresini değiştirelim diyorum aynı şekilde, zinciri değiştirelim diyorum o-ring takacaksın ne olacak diyor takacağın o-ring çin olacak onu takacağına senin zincirin daha kaliteli falan filan, benimde bilgim az olduğu için söylenenleri kabul etmek zorundayım. En büyük sıkıtım vites değiştirirken bir boşluk bir vurma olması eskiden takozlardan sanıyordum takoz sorununu kesin çözdüm fakat devam etti ben zincirden diyorum motorcular her motor böyle diyor. Ya kurtarın beni!!! ne diyeyim.
şöyle bir çalışma yaptık,kısmen işine yarar
http://www.motosiklet.net/forumhttp:...asligi-68.html
-
26 Temmuz 2009, 21:24
#2244
savaskayan adlı üyeden alıntı
Savaş Abi, link yanlış olmuş, bulunamayınca ana sayfaya yönleniyor.
-
26 Temmuz 2009, 22:38
#2245
Whitehair adlı üyeden alıntı
Savaş Abi, link yanlış olmuş, bulunamayınca ana sayfaya yönleniyor.
tekrar deneyelim o zaman
bisan roadstar topiğinin 68.sayfası
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-68.html
-
27 Temmuz 2009, 13:40
#2246
arkadaşlar merhaba tekrar..bilgi güncellemek adına;
SS için motor yağı 10w/40 kullanıyorsunuz değil mi? bir serviste bana 20w/40 dediler kafam karıştı
-
27 Temmuz 2009, 13:55
#2247
f-mustang adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba tekrar..bilgi güncellemek adına;
SS için motor yağı 10w/40 kullanıyorsunuz değil mi? bir serviste bana 20w/40 dediler kafam karıştı
Yok yok 10-40 kullan . O serviside bence kafanda tekrar bir süz.
-
27 Temmuz 2009, 22:52
#2248
Whitehair adlı üyeden alıntı
Yok yok 10-40 kullan . O serviside bence kafanda tekrar bir süz.
BEYAZ SAÇLI ;arkadaş sana sayfanın başında bir şey sorduk..en azından bir fikrim yok cinsinden bir şey söyle nezaketen...sen bu mesajıda göremezsin ya,boşuna yazıyorum ama neyse..
-
27 Temmuz 2009, 23:31
#2249
yazin adlı üyeden alıntı
BEYAZ SAÇLI ;arkadaş sana sayfanın başında bir şey sorduk..en azından bir fikrim yok cinsinden bir şey söyle nezaketen...sen bu mesajıda göremezsin ya,boşuna yazıyorum ama neyse..
Bu forumda kimseyle tartışmayacağım. Kimseye ters davranmayacağım ne şekilde olursa olsun, nasıl bir uslup kullanırsa kullansın.
Yazın Kardeşim,
Sayfaya geri dönüp ne yazdığıma bakmadım fakat, bildiğim herşeyi oraya yazmıştım diye hatırlıyorum. Şöyle ki; servisden çıktıkdan sonra motorumun yolda tekleme ve zıplama yaptığı için geri dönüp taktığı cr6 serisi bujilerin cr7hsa ile değişimi sonrası sorun kalmadığını da yazmıştım. Daha fazla birşey bilmediğim ve buji değişim sonrası düzelen sorun hakkında yazdığım bu şeylerden başka ne yazmamı bekliyorsunuz?
Saygılar.
Ayrıca NGK bujilerde ki arada bulunan "R" harfinin rezistanslı seri olduğunuda aynı yerde yazmıştım. Kışın yada soğuk havalarda "R" yazanların ateşlemeyi daha iyi sağladığınıda bu servis söylemişti.
-
28 Temmuz 2009, 00:37
#2250
cevabın için teşekkür ederim... dikkatini çekmeye çalıştım,ters bir üslup kullandığımı düşünmüyorum,sonuçta avazımız çıktığı kadar bağıramıyoruz burada,sadece yazıyoruz..böylede anlaşıldı ise kusuruma bakma lütfen..
-
28 Temmuz 2009, 09:40
#2251
Whitehair adlı üyeden alıntı
Bu forumda kimseyle tartışmayacağım. Kimseye ters davranmayacağım ne şekilde olursa olsun, nasıl bir uslup kullanırsa kullansın.
Yazın Kardeşim,
Sayfaya geri dönüp ne yazdığıma bakmadım fakat, bildiğim herşeyi oraya yazmıştım diye hatırlıyorum. Şöyle ki; servisden çıktıkdan sonra motorumun yolda tekleme ve zıplama yaptığı için geri dönüp taktığı cr6 serisi bujilerin cr7hsa ile değişimi sonrası sorun kalmadığını da yazmıştım. Daha fazla birşey bilmediğim ve buji değişim sonrası düzelen sorun hakkında yazdığım bu şeylerden başka ne yazmamı bekliyorsunuz?
Saygılar.
Ayrıca NGK bujilerde ki arada bulunan "R" harfinin rezistanslı seri olduğunuda aynı yerde yazmıştım. Kışın yada soğuk havalarda "R" yazanların ateşlemeyi daha iyi sağladığınıda bu servis söylemişti.
Yamaha virago 250 de ve keeway ss de tavsiye edilen buji Cr6Hsa . Siz değiştirdikten sonra nasıl sorun ortadan kalktı ilginç. Bu iki bujinin ateşeleme aralığını ölçtünüz mü ? Aralarında fark varmı ?
-
29 Temmuz 2009, 01:46
#2252
Hayır aralıklarını ölçmedim. CR6 heryerde bulunmuyor diye sanırım bizi c7hsa ya yönlendiriyorlar. (servisler)
-
04 Ağustos 2009, 23:55
#2253
arkadaşlar bir ay önce motorumun beynini değiştirmiştim. sıfır beyin takmıştım motoruma, forumu takip edenler bilir 500 km yapmadım yine arıza yaptı beyin. 220 milyon bir beyin. bu motoru aldığım güne lanet ediyorum. 3 yazdır bende motor ama kaç km yaptın derseniz motorum şuan 5900 km de. neden bukadar az yaptım ; bir ay biniyorum hop bi arıza motor yatıyor. zaten güvenip de şehir dışına çıkmıyorum şehir içinde kaç km yapacaksın. en yakın zamanda satacağım tuttura bildiğim paraya. bidahamı çin kesinlikle yanından bile geçmem.
-
05 Ağustos 2009, 15:55
#2254
Merhaba arkadaşlar bende keeway supershadow almayı planlıyorum ikinci el almayı düşünmüyorum. Sıfır almak istiyorum ama hala getiriyorlar mı maalesef bilmiyorum. Sayfaları biraz kurcalamadım ama bulamadım yada ben göremedim. Bana yardımcı olursanız sevinirim..
-
05 Ağustos 2009, 15:59
#2255
Bildiğim kadarıyla sıfırı yok. Fakat Bisan yada Ledow gibi benzerlerinden sahibinden.com da bulabilirsin.
-
05 Ağustos 2009, 17:50
#2256
Mamnaris adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende keeway supershadow almayı planlıyorum ikinci el almayı düşünmüyorum. Sıfır almak istiyorum ama hala getiriyorlar mı maalesef bilmiyorum. Sayfaları biraz kurcalamadım ama bulamadım yada ben göremedim. Bana yardımcı olursanız sevinirim..
dostum başına belamı lazım git çinin sıfırını alacağına japonun 10 yaşında olanını al motor biniyorum de. forumun geçmiş sayfalarını okursan benim 2 yıldır neler çektiğimi anlarsın. bir karbüratör 1100 tl bunu duyunda iyice soğudum motordan yani arıza yapsa at motoru daha iyi. haa illaki alacam dersen çok uyguna veririm sana. ama garanti vermem. her an yolda kalabilirsin.
-
09 Ağustos 2009, 11:03
#2257
zeykannet adlı üyeden alıntı
dostum başına belamı lazım git çinin sıfırını alacağına japonun 10 yaşında olanını al motor biniyorum de. forumun geçmiş sayfalarını okursan benim 2 yıldır neler çektiğimi anlarsın. bir karbüratör 1100 tl bunu duyunda iyice soğudum motordan yani arıza yapsa at motoru daha iyi. haa illaki alacam dersen çok uyguna veririm sana. ama garanti vermem. her an yolda kalabilirsin.
en büyük sikıntı USTA sıkıntısı.. şimdi beyin ölmüş de iyi güzel niye ölmüş bunu tetikleyen bir şey var ki ölmüş,sorunun temeline inmek yok,zaten inmeye çalışsada ustanın kendisinde o beyin yokki zaten...! ben motorumu geçenlerde sattım bu arada...almak isteyen arkadaşlara tavsiyem,önce ustasını bulun(YETKİLİ SEVRVİS DEĞİL) 15 yıl önceki yani 1994 virago 250'yi kullanmış tamir etmiş sıkıntılarını bilen biri olacak...çok performanslı bir o kadar da bilmece gibi sorunları olabilecek bir motor eee gülü seven hesabı..bakımsız bir motoru almaya sakın kalkmayın 1500 lira olsada almayın,bir sene içinde bir o kadar da masraf edeceğinizi garanti ederim
-
12 Ağustos 2009, 00:19
#2258
Hayırlı olsun abi kurtulmuşsun bide ben kurtulsam şu lanet olası motordan. Abi satma sebebin ne?
-
17 Ağustos 2009, 17:17
#2259
yazin adlı üyeden alıntı
en büyük sikıntı USTA sıkıntısı.. şimdi beyin ölmüş de iyi güzel niye ölmüş bunu tetikleyen bir şey var ki ölmüş,sorunun temeline inmek yok,zaten inmeye çalışsada ustanın kendisinde o beyin yokki zaten...! ben motorumu geçenlerde sattım bu arada...almak isteyen arkadaşlara tavsiyem,önce ustasını bulun(YETKİLİ SEVRVİS DEĞİL) 15 yıl önceki yani 1994 virago 250'yi kullanmış tamir etmiş sıkıntılarını bilen biri olacak...çok performanslı bir o kadar da bilmece gibi sorunları olabilecek bir motor eee gülü seven hesabı..bakımsız bir motoru almaya sakın kalkmayın 1500 lira olsada almayın,bir sene içinde bir o kadar da masraf edeceğinizi garanti ederim
Hocam bende almayı dusunuyorum bu naneden baslangı icin. Paramız anca buna yetiyo... Yazdıklarına hak veriyorum. Ben ankarda yasıyorum, burada bildiginiz bir usta var mı?? Ben birkac dukkan biliyorum satıs yapan ama tanisikligim yok kendileriyle. Zaten herkes çin malini alma diyo, tavsiye etmiyo yani üstlenmek istemiyo ben anlıyorum getir diye. Yada tam tersi para kırmak için(nede olsa motordan anlamıyorum) tamm diycekler ben anlarim sen al buraya getir diycek adam. bende kuzu kuzu götürcem. Ne dese hee filan diycem. Bu durum acayip canımı sıkıyo. Valla soğumak üzereyim motordan. Ustelik simdi okudum parçaları da çok pahalıymış veledin. Anlamadim gitti nasıl bi çin li bu.. Sizden isteğim bana ankarada tavsiye edebilceğiniz güvenilir bi usta var mı?? yada servis filan. Ben motoru alsam, bozulduğunda kapı kapı gezdircem mi anlarmısınız diye? Napcam ya ...Çok canım sıkıldı şimdi düşündükce.
-
17 Ağustos 2009, 22:11
#2260
syanur,bu fiyata daha iyisini bulabiliyorsan alma,ama zannediyorum yok..performansı tatmin edecektir kuşkun olmasın..çinli değil bir kere,parçaları kaliteli, şanzıman hariç...önce ustanı bul sonra motorun temizini bul..ankara'yı bilemem,istanbul'da olsa iyi bir ustam var...parça konusuda iyi bir ustayla paralel aslında o seni yönlendirir,parçasını bulursun sonuçta 94 model virago 250 kopyası...benim satmamın sebebi daha fazla para verip daha iyisini almak,paran varsa her zaman daha iyisi vardır..!sana bol şans..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler