Arkadaşlar selamlar hepinize. Bu gün bir servis açıldığını duydum ve sizlere orayı önermek için yazayım dedim.
Benim de eskiden ss im vardı eski arkadaşlar hatırlar. Satmamın en büyük nedeni de kötü servisler ve ustalardı. Şimdi ben size ss leriniz için yedek parça bulabileceğiniz ve motorunuzu gönül rahatlığıyla servise ve tamire götürebileceğiniz servisin bilgilerini veriyorum. burada sadece keeway değil japon ve avrupa motorların da servisi yapılıyor .
merkez servis ve yedek parça hizmetleri
ömür sokak no:10 kuştepe - mecidiyeköy - istanbul
0212 272 49 83
burada Uğur Bulut la görüşebilirsiniz. bildiğim kadarıyla istanbul dışına da parça yolluyorlar.
Teşekkürler adasel
Tekirdağ-Çorlu
birşey değil. benim eski sayfalarda görebilirsiniz, çoook başımı yaktı usta bile denmeyecek kasaplar. bu yüzden biliyorum parça sıkıntısı ve servis sıkıntısı çeken motorcunun halini... tüm ss cilere bol rüzgarlı km ler dilerim
Uğur Bulut kanuniden malesef motomax'a transfer olmuştu. Gelişi ve yaklaşımları hem tüketicileri hem bayiileri kızdırmıştı zamanında.Hızlı çöküşte etkisi olduğunu zannederim. Şimdi adı yine güncel hayırlısı olsun.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX). standart bujide resistanslı olan ngk daha uzun dayanıyor (4 ytl)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
* Görünüş olarak emsal ledow,bisan,monero..vs gibi markalar dış aksam için yedek parça anlamına gelsede motor bloğunu indirdiğinizde 30.000 km de problem yaratacak olan eksantrik zinciri kopyası olan motosikletlere uyum sağlamıyor. (A dan Z ye uysaydı keeway pahalı parçalarına yatırım yapmazdı mantığı burada başlıyor.)
yedek parça için
http://www.tumopar.com/category.asp?c_kod=020,10&sira=2
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Viceroy'un yazdığı alıntıları okuduktan sonra içimden bir ses bir an "Adasel'in mesajındaki telden Uğur BULUT'u arayıp, zamanında yaptıklarından dolayı hem servisine gitmeyeceğimi, hemde h,çb,r arkadaşımın gitmemesi için elimden geleni yapacağımı" söylemek geldi ama saat itibariyle uygun değil. Belki sonradan kendi işyeri olması nedeniyle müşterilerine daha ılımlı davranıyordur . Fakat GICIK oldum elimden birşey gelmiyor. Allahtan dilerim ki haksızlık yaptıysa bir şekilde çıksın kendisinden. Akşam akşam sinirlerimi bozdu. Her işyerinde bulunuyor böyle patronuna karşı dili hizlı çalışan yalakalar.
Tüm motor severlere saygılar.
hepimizin başına geliyor bazen,her insan hata yapabilir,belki akıllanmıştır..şikayetlere duyarlı olduğumuz gibi tavsiyelerede kulak verelim derim...duydun mu? uğur Bulut..!
İşin gerçeği bizim motosikletlerin ithalatçısı olmadığından ve nerdeyse piyasadaki ss lerin hepsinin boşa düşen,süresi dolan garantilerin yerine olası arıza halleri için yedek parça fiyatlarını verdiğim adresle kıyaslarsak,sağlıklı alışverişler yapmış oluruz. Mesela karbüratörün 1100 ytl civarı olduğunu bilmiyordum öncesinde.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Selam 2006 model bir supershadow buldum. nikelajlarında bozulma var, sisi barın üzerinde ve motorun üzerindeki bir noktada. genel olarak bu motorda rastlanabilecek bir şey midir, yoksa cok hor kullanıldıgına dalalet midir acaba?
arkadaşlar bende çok yakında bu başlığa katılacağım gibi görünüyor.cross motor almaya niyetlenmişken uzun yolda yapmak istediğim için bu motoru almaya karar verdim.umarım yardımlarınızı esirgemezsiniz.
2 teker tek ruh tek yol.
sevgili arkadaşım
karbüratör komple değişmez karbüratörün içindeki dışındaki paraçlar değişir yada toplanır bir motorun karbüratörünün komple değişebilmesi için o motorun çok ağır bir hasar görmesi lazımki karbüratör dışardan ağır bir darbe alıcak o zaman zaten ortada motorda kalmaz büyük ihtimal sürücüde..
bir ikincisi karbüratör o fiyat olmaz o sitedekiler meydanı boş bulmuş iyi fiyat çekmişler sizde yanlış yönlendirmeyiniz bence çin yada japon firmaların cc ye göre karbüratörleri üç aşağı beş yukarı hepsi kendi guruplarında aynıdır ve uyar misal bir 150 cc yukinin karbüratörü 150 cc mondiale uyar yada 250 cc lik her türlü japon çin fark etmez karbüratörler birbirine uyar burda önemli olan ustanın benzin hava karışım ayarını doğru yapmasıdır
SHENG-WEY grubunun 250 cc lik karbüratörleri 250 tl idi ve supershadowa uyar lifan 250 cc lik karbüratörde o fiyatlardadır 250-300 tl dir ondan fazla olmaz... ondan fazla zaten karbüratör fiyatı olmaz 1 bin tl ye yani eski parayla 1 milyara sıfır komple motor takıyorlar..
örnek
http://www.rialli.com/urunler/3700__...modeli-ms6138/
logaritma, seni siteden tanımıyorum. super shadow250 aldığım günden bugüne kadar olan süreçte serviste yaptırdığım her türlü bakım ve modifiye çalışmalarını ustasından yorumlarını alarak ve resimleyerek en doğru paylaşımları bu sayfalara aktaran, doğru bilgileri paylaşmayı ilke edinmiş,bu sayfayı terketmemiş bir üyeyim. ilgili sitenin fiyatlarını yazan ben değilim,paylaştım sadece yazılanları ki fiyat aralıklarının farkı ortaya çıksın diye! Gördüğüm kadar seninde karbüratör fiyatları hususunda ss sayfasına kısmen faydan olmuş bu vesileyle. Demekki amaç,fayda ve doğru yönlendirme üçgeni işlevselleşmiş oldu.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
motor parçalarında belli motorlar haricinde anlamam sevgili viceroy ama elektriksel donanımda ve karbüratör gibi bir kaç parça hakkında bilgiliyimdir çünkü 90 lılarda iki aracım karbüratörlüydü kendim temizler kendim bakımını yapardım motorlarımda da öyle o yüzden karbüratörün içindeki muhteviyatı az çok bilirim.. ondan dedim sevgiler saygılar.
arkadaşlar selamlar,ben yeni üyeyim.Adım Temel uzun yıllardır denizcilik sektöründe çalıştım
daha önce 1971 model kara Jawa'm vardı.Trabzon-İstanbul'a,İstanbul-Antalya,İstanbul- İzmir' arasında defalarca gidip geldim.Şimdi yeniden motor alacağım Bisan yada Keeway'le bu yolları yeniden aşabilir miyim?İlanları araştırıyorum.
keeway supershadow ile benim en uzun yolculuğum kontak kapatmadan 200 km olmuştu.(toplamda yaptığım sorunsuz yol 12.000 km) Benzin deposunun küçük olduğunu gözönünde bulundurursanız her 200 km de mola vererek Türkiye turu bile atarsınız. Sonuçta bu model gezi motorudur.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
benzinden sorun olmaz memlekette km başına 10 benzinlik düşüyor nerdeyse
arkadaşlar merhaba,
lastikleri değiştiricem. tavsiye edeceğiniz marka var mıdır? fiyatlar ne düzeydedir?
Duro Kullanıyorum. Yorumları iyi olmasada ben memnunum.Karar verirsen adresine dahi kargo yapıyorlar telefon numarası verebilirim.
bende duro kullanıyorum,tavsiye etmiyorum vasatı aşan bir lastik değil arkadaşım..kesinlikle çok daha iyi bir lastik tercih etmen gerekir diye düşünüyorum...dört tekerde ekonomik lastik kullanabilirsin ama motorda asla..ben bu hatayı bir daha yapmam..!..ucuz bir canının varsa,ucuz lastikte olur tabii...LASTİK=CAN
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------
kardeşim whitehair,bu konuda yazdığın (düşük viteste zıplama sorunu)kelimelerinin dahil olduğu cümle ile ilgili bildiklerini ve yaşadıklarını paylaşabilirsen çok sevinirim,benim için çok önemli..çünkü kışın yaşadığım buji kararma sorunum ile bende başlayan bu hastalık halen devam ediyor..artık motor indirme durumuyla karşı karşıyayım,NGK7'den başka buji hiç kullanmadım daha farklı bir buji sorunumu çözebilirmi acaba?..tabii diğer arkadaşlarında tecrübelerine ihtiyacım var..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)