bizim motorlara iridyum fln pek bişi değiştirmez ki zaten kaç cc ne performans farkı bekleyebilirsin ki. bu yüzden pahalıya kaçmakta bi fayda yok(benim şahsi fikrim)
ayrıca deliricem devamlı bir sorun olmaya başladı bende her ay 200 300 gidio valla
dün yağmura yakalandım akü yeni almıştım o bitti şarj etmio motorum tamire verdim gene beddua mı etti biri anlamadım yaw
bakalım sırada ne var seviyorum keratayı
statör arızalanmıştır..ayrıca haklısın,geçen yazdan beri 1000 liradan aşağı değildir yaptığım masraf..performans tatmin ettiği için,nazını çekiyorum..yoksa ateşe vermiştim çoktan..hayırsız hain evlat gibi yani..
arkadaşlar ben bu motorda 18.000 yaklaştım ve marş motorunun çevirdiği dişli arızasından başka büyük bir arıza yaşamadım ama gördüğüm kadarı ile sıksık sorun yaşayan arkadaşların yanında bu motora sorunsuz binen çok kullanıcı arkadaşımızda var.ben herzaman söylerim elektronik alet, motor ve kadın şans işidir.
bazı arkadaşlarımız şansız olarak sorunlu motorlara düşmüşler veya sorun çıktığında kötü ustalar yüzünden çözüm yerine yeni sorunlarla karşılaşmışlar.Doğru ustayı bulmak çok önemli çünki birçok tamircı bizim v motorlardan anlamadan yapmaya çalışıyorlar çünki çoğu kurye motoru dediğimiz 125 lik makinalı tamir ediyorlar ki bu motorlar bizim motorların çalışma sistemine göre çok daha basit bir sisteme sahiptirler.
Ben motorumdan çok memnunum ve daha yıllarca binmeyi düşünüyorum.Sanmayınki japon motorlar daha sorunsuz .2000 yılında suzuki 250 lik bir motor almıştım ve çıkardığı sorunlardan o kadar bunaldımki neredeyse motora binmeye tövbe edecektim.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
motogp de the doctor yine kazandı
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
SAYKEM,sen ustanı bulmuşun herhalde,yada hiç ihtiyacın olmadı..bana yakınsın bende Sefaköy'deyim..varsa güvendiğin bir ustan,görüşelim..ayrıca genelde sana katılıyorum,şans önemli oda bende olmadı..
Bu arka takozlardan şikayetci olan arkadaşlara benim önerim tornacıda teflon denen sert plastik bir malzeme var takoz bulamayanlar tornacıda yaptırabilir ben yaptırdım 20 ytl verdim.Çok da güzel oldu diyebilirim.Uzun zaman kullanmak isteyen ve dert eden arkadaşlara duyurulur.
dediğin plastik malzemenin haricinde başka pul,segman vs.ekstra birşey kullandınmı?..çünkü arka dişlide bir miktar esneme gerekli sanırım,öyle olmasa neden plastik takoz var..arka dişlinin hiç kıpırdamasını istemeyen arkadaşların dikkatine..
arkadaşlar,geçen sezon artçı ile beraber epey bir uzun yol yaptım..en büyük sıkıntım rüzgarın sürekli olarak ön tekeri tokatlaması olduki epey bir sıkıntı olmuştu benim için..benim tespitim şu; yükün tamamına yakınını arka teker çekiyor,ön teker çok önde ve fazla bir yük basmıyor yere,motorun kendiside hafif olunca,rüzgarla bir savaş başlıyor..bu konuda uzun yolcu arkadaşların bir fikri varmıdır acaba?
arada bana da oluyodu sonra farkettim ki arkadakiyle birlikte bende baya bi arkaya yaslanmışım. yani sen sanırsam gereğinden fazla arkada duruyosun. yapacağın tek şey öne yatmak olacaktır.akradakini de az öncde durursa öle bi sorun olcaanı sanmam. motor zaten 150 kilo sende sanırsam en az 80varsın arkadaki de öleyse motorun ağğırlığını geçmiş oluyosunuz haliyle sen düşün moment dence lise zamanları
Hala bir beyin alıp takamadım. Daha doğrusu burada denizli de bir tek yetkili bayisi var onun da elinde beyin yok. bugün ist den araştırdı ama bulamadılar. Elinde fazla beyini olan var mı ?
bisan roadstarın beyni uyar sanırım denizlideki bisan servisinden istesene
oraya roadstarı ekle bence çünkü roadstarla supershadow aynı motorlar lifan nın aynı motorları onunda beyni bence %99 uyar
Haklı olabilir ve belkide haklısın bile. Fakat viceroy'un bu yazdıkları bizzat kendisi tarafından, denemiş ve uyumlu olduğu kesinleşmiş bilgiler olduğundan, yardım isteyen arkadaşı riske atmadan, en doğru bilgiyi vermek istedim. Üstelik oraya birşeyler eklemek bence yazanın yani Viceroy'un işidir.
Saygılar.
anladım benimkide bilgilendirme olsun o zaman sizin motorlarla roadstarların parçaları %99.9 uyar nedenide aynı motorlar olması farklı değil yani ikinizinkinide lifan üretiyor diye biliyorum keeway çelik jantlı sipariş vermiş bisan orjinal telli lifanınki olarak alıyor tek farkı o diye biliyorum.. o yüzden motor beyin parçalarının fazlada kesin konuşmamakla beraber %90 uyucağını düşünüyorum siizn bu motorlardan o açıdanda parça sıkıntınız olmaz çünkü keeway in stokları bitse bisanınkinide kullanabilirsiniz onunki bitse yamahanın kini kullanırsınız bu motorların bu yanı güzel parçada asla sıkıntı yapmaz..
çelik uyuyorsa demek çeliğinde motoru lifandan çıkmadır o zaman büyük ihtimal..
Arkadaşlar sayfanın ön plana düştüğü her yazılanı severek okuyor,takip ediyorum. Ben ss250 yi dayıma satmadım hediye verdim,kısacası herzaman gözümün önünde.
Motorun dış görünümündeki tüm parçaları bisan lifanla aynı,değişim yaparken risk yok. Fakat motor bloğu içindeki dişli ve eksantrik zinciri lifandan farklı. mantıklı sebeb ise keeway parça konusunda kazancını kopyası olan modellerle paylaşmak istemeyişidir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
kardeş,senin beyin sorunundan sonra ben benimkini elektronikçi arkadaşımla beraber söktüm spiral makinayla yanlarını ve üstünü kestik inceledik,toplam en fazla 30 lira maliyeti var..yanlız adamlar polyester akıtmışlar özellikle entegrenin üzerine..ancak dikkatli bir şekilde kazınarak ve/veya ısıtılarak hangi özelliklere haiz bir entegre olduğunu tespit edebilirsin belki,gerisi kolay..zaten elindeki beyin ölü,dene bence zararın olmaz..ben sağlam beyni riske attım parçalaya parçalaya çıkarttım neredeyse tekrar yerine topladık lehim falan izole bant yerine oturttuk..eğer ölü bir beynim olsaydı kapsamlı bir ameliyattan geçirmiştim..
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)