Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Nisan 2009, 11:53
#2101
super_shadow adlı üyeden alıntı
Keeway "Super Shadow 250" için bir çok şey söylenmiş ve söylenecek, aramızda ss250 konusunda aşmış arkadaşlarımız var farkındayım ama keşke bu forumu daha önce görseydim... Çünkü ben yaklaşık 2 hafta önce motorumu aldım. Bulabileceğim ve gerçekten de öyle olan en temiz en az masraf çıkaracak motoru aldım. Yalnız birşey varki bunu bundan sonra bu motoru alacak herkesin bilmesini isterim.
Motorun arka dişli sistemi bu motorun ne namına ne de asaletine yakışmaz biçimde dizayn edilmiş. Arka dişli sisteminde kullanılan takozlar hemen özelliğini kaybediyor, hadi alayım desen piyasada aynısı biraz zor, ben biraz ebatı büyüğünü tornada hallettim. Neyse konu bu değil asıl sorun bijonları takozlara geçirdikten sonra üstüne kapağı koyup sekmanı taktığımda ne yaparsam yapayım boşluk tamamen kaybolmuyor. BU TAMAMEN SİSTEMİN DANDİK KURULMUŞ OLMASINDAN AMA BEN YİNE ÇÖZÜMÜ SÖYLİYEYİM: Bi kere kullanılan sekman çok güçsüz iyi bir motorcuya gidin ve oraya uyumlu daha kalın ve daha mukavemetli herhangi bir sekmanla değiştirin. Sonra takozların üstüne hemen bijonları takmayın takozdan sonra araya güzel bir pul veya tornada yapılmış farklı bir malzeme kullanın ki ben pul koydurdum. Bu Aynanın sallanmasını hemen hemen sıfıra indirir ama uzun vadede kontrol gerektirir yinede şunu söyliyeyim sekmanın içine otorduğu aralığı tam doldurması için oraya göre tornadan ayarlanmış bir başka malzeme de AYNANIN YALPALAMASINI ve LASTİĞE ya da MAŞAYA ZARAR VERMESİNİ ya da UZUN VADEDE JANTI BOZMASINI büyük ölçüde engeller.
Ben bu motoru henüz almış ve 2 sefer binmiş biri olarak, eğer bu sorununun olduğunu bilseydim de yine bu motoru alırdım lakin aldığım kişiyle bu problemin kavgasını biraz ederdim motorum 10000 de iyi bir çanta sistemi var aksesuar olarak zengin ve gerçekten çok temiz. 2500 e aldım 170 milyon notere verdim 100-140 arasıda ruhsata gidecek.
Tek derdim bu bahsettiğim sorun yüzünden kartaldan aldığım motoru bir türlü gebzedeki evime getirememen ve kartal sanayisinde çok sıkıntılı bir dönemden sonra ancak motoru yola hazır hale getirebilmem biz fren balata değişelim derken TAKOZ lardan başlayıp SEKMAN a kadar götüren bir süreç yaşandı. Ama biraz motordan soğumadım desem yalan olur ilerde mutlaka komple jant sistemi değişmeli sanırım.
************************************************** *
Bu konuda başka önerileri ve çözümleri olan varsa ya da henüz bunu çözemeyenler yazıma cevap yazarsalar sevinirim.
Arkadaşlar yarın bu sitenin müdavimlerinden birisi olacağım için sizden ricam. Bu yazdıklarımı sanki böyle bir sorun yokmuş gibi davranıp diğer arkadaşları yanlış yönlendirmemeniz. Çünkü Bu motorun tr deki en iyi ustalarını buldum ve 1 dükkanda 22 tane değiştirilmiş arka jant sistemini gözümle gördüm. Teşhis hepsinde yanlış koyulmuş, poliyannacılık yapılmış ve sonuçta zaman içerisinde tüm jant perte çıkmış, o yüzden tavsiye ettiğim çözümü bir an önce uygulatmanızı tavsiye eder daha iyi bir çözüm bulmuş olan varsaki olacağını hiç düşünmüyorum, belirtmesini isterim. SONUÇ olarak yine söylüyorum eğer bu sorununu daha önce farketseydim bile yine bu motoru alırdım. Ben bu motoru 3 vilayet 8 motor gezdikten sonra aldım, artık geldiğim noktayı anlayım, forum okumaktan gözlerim yoruldu. Sakın sadece TAKOZ değiştirmekle yetinmeyin, ve sadece bu konudaki daha fazla sorunuz olursa bana ulaşın. Diğer konularda zaman içerisinde benim de sizlere çok ihtiyacım olacaktır. Saygılar.
Reklamlar
-
09 Nisan 2009, 15:13
#2102
arkadaşlar motor çalışırken aküyü söktüğümüzde stop eder mi? benim ss de ediyor. hiç deneyen oldu mu?
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
10 Nisan 2009, 00:09
#2103
shadow slx adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor çalışırken aküyü söktüğümüzde stop eder mi? benim ss de ediyor. hiç deneyen oldu mu?
doğrudur..ben denedim,ne önemi varki?
-
10 Nisan 2009, 11:11
#2104
şunun için soruyorum, motor çalışırken zaten kendi eletriğini üretiyor aküyü ayırdığımız zaman stop etmemesi gerekir diye düşünüyorum eğer ediyorsada aküyü şarj eden ve ayrıca motor çalıştığı zaman kullandığı elektriği ilgili üreteçten alması gerekiyor ama alamıyorsa bir problem yokmudur? arabada çünkü akü olmasa da vurdurarak çalıştırılabiliyor ama motosiklette elektriksel sistem olarak bir fark mı var onu bilmiyorum. bilenler bir açıklama yaparsa sevinirm saygılar...
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
11 Nisan 2009, 02:10
#2105
arkadaşlar hapı yuttuk benim Gara Mekenin beyin ölmüş. ateşleme yapmıyor. kaç para ki bu beyin?
-
11 Nisan 2009, 17:11
#2106
gözün korkmasın o kadar pahalı değildir bu çinlilerin hepsinin beyni bir birine uyar..
çelik kanuni asya onlarada bak
-
11 Nisan 2009, 19:17
#2107
shadow slx adlı üyeden alıntı
şunun için soruyorum, motor çalışırken zaten kendi eletriğini üretiyor aküyü ayırdığımız zaman stop etmemesi gerekir diye düşünüyorum eğer ediyorsada aküyü şarj eden ve ayrıca motor çalıştığı zaman kullandığı elektriği ilgili üreteçten alması gerekiyor ama alamıyorsa bir problem yokmudur? arabada çünkü akü olmasa da vurdurarak çalıştırılabiliyor ama motosiklette elektriksel sistem olarak bir fark mı var onu bilmiyorum.
bilenler bir açıklama yaparsa sevinirm saygılar...
motosikletim olmasada
arkadaşın motosikletine bindiğim süre içinde bende aynı motor çalışırken aküyü söktüm motor çalışmaya devam ediyordu ama farların filan gücü zayıfladı gazı açınca tekrar parlıyor farlar... bu normal. benim denediğim motosiklet mondial 151 rs
tahminimce gelen elk. alternatörden çıkıp aküden sisteme geliyordur sizinkilerde.
mondide alternatörden direk sistem ve aküye by-pass yapıyordur. çok büyük bir sorun değil ama akü ölünce büyük bir sorun...
inş. bu yaza doğru bu motosikletten alıcam...
-
11 Nisan 2009, 20:34
#2108
Sadece takoz değiştirmeyip, başka neleri değiştirmek gerekiyormuş anlayamadım
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Nisan 2009, 14:42
#2109
logaritma adlı üyeden alıntı
gözün korkmasın o kadar pahalı değildir bu çinlilerin hepsinin beyni bir birine uyar..
çelik kanuni asya onlarada bak
kardeş çinli mi?..o da nereden çıktı.? bu makina macar malı çinde üretiliyor olabilir,o zaman bütün büyük firmalar çinli oldu demektir..1.sınıf karbüratör(mikuni) ve beyin 1.sınıf japondur...geçmiş sayfalarda teknik konularda bilgi aktaran arkadaşlarımız olmuştu,buralardan faydalanabilirsiniz...ZEYKANNET kardeşim geçmiş olsun,inşaAllah kısa zamanda halledersin,acaba 98 oktandan kaynaklanan birşey olabilirmi?bende kullanmaya başladımda..
-
12 Nisan 2009, 15:27
#2110
yok abi benzinden değil sert bi şekilde lakaya girdim motor bi istop etti o günden beri dönem dönem çalışmamazlı yapıyordu artık iyice gitti. hiç ateşleme yapmıyor. beyinin sıfırını sordum 230 civarı dediler.
-
12 Nisan 2009, 22:37
#2111
tiger'ın beyni uyuyormuş diye duydum,bir araştır istersen...
-
13 Nisan 2009, 01:04
#2112
sitede arastırma yaptım gozume carpmadı daha onceden tartısıldı ıse ozur dılerı.ses egzozlarla oynayan oldumu.oldu ıse ne gıbı ıslemler yaptı yazabılırmı bende egzozlarla oynayıp sesı az daha gurlestırmek ıstıyorum.ama orjınal egzozuda bozmak ıstemıyorum.yardımlarınızı beklıyorum
-
13 Nisan 2009, 13:19
#2113
yazin adlı üyeden alıntı
kardeş çinli mi?..o da nereden çıktı.? bu makina macar malı çinde üretiliyor olabilir,o zaman bütün büyük firmalar çinli oldu demektir..1.sınıf karbüratör(mikuni) ve beyin 1.sınıf japondur...geçmiş sayfalarda teknik konularda bilgi aktaran arkadaşlarımız olmuştu,buralardan faydalanabilirsiniz...ZEYKANNET kardeşim geçmiş olsun,inşaAllah kısa zamanda halledersin,acaba 98 oktandan kaynaklanan birşey olabilirmi?bende kullanmaya başladımda..
biliyorum arkadaşım macar malı olduğunu ama hepsinin esas menşeyi çin sonuçda macaristanda da üretilmiyor çinden parçalar geliyor macaristanda birleştirilip avrupa piyasasına yada türkyieye ithal ediliyor..
çinlilerin bazı insanların çin malı alınmaz yolundaki egolarını yenmek için yapdıkları bir taktik..
-
15 Nisan 2009, 22:08
#2114
ZEYKANNET,şu zaman zaman çalışmamazlık tam olarak nasıl oldu?..yani marşa bastığın zaman tırrt diye bir ses mi yoksa motor stop düğmesi açık konumda gibi mi çeviriyorda kıvılcım mı almıyordu?
-
16 Nisan 2009, 00:55
#2115
ikinci verdiğin örnek doğru abi. marş basıyo ama ateşleme yapmıyor. arıza yüzde yüz beyinden ona emin olduk. başka bir beyin taktığımızda ateşleme yapıyor yani. abi kafayı yicem tam motor binme zamanı motor arızalı geçen yaz da buji yakma olayı vardı bi zevkle motor binememiştim. neyse vardır bunda da bir hayır diyelim.
-
16 Nisan 2009, 17:08
#2116
zeykannet adlı üyeden alıntı
ikinci verdiğin örnek doğru abi. marş basıyo ama ateşleme yapmıyor. arıza yüzde yüz beyinden ona emin olduk. başka bir beyin taktığımızda ateşleme yapıyor yani. abi kafayı yicem tam motor binme zamanı motor arızalı geçen yaz da buji yakma olayı vardı bi zevkle motor binememiştim. neyse vardır bunda da bir hayır diyelim.
buji yakma olayıda zannediyorum ki beyinle alakalıdır. Düzenli bir akımı bujiye göndermiyorsa eğer cdi o buji görev yapamayacaktır, sende sorun buji de mi yoksa sübaplarda mı diye kara kara düşüneceksin halbukisi geçen sene beyin olayını çözmüş olsaydın keşke, bir sorun kalmayacaktı bence..
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
16 Nisan 2009, 23:44
#2117
YA ARKADASLAR BENDE de bisan roadstar var ama akü zayıfladı sanırım fiyatları ne civarda bılgısı olan varmı
-
16 Nisan 2009, 23:58
#2118
zeykannet adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hapı yuttuk
benim Gara Mekenin beyin ölmüş. ateşleme yapmıyor. kaç para ki bu beyin?
bu beyin denen şey sonuçta elektronik bir parça değilmi?..iyi bir elektronikçiye göstersen belkide çok basit bir şekilde halledebilir..çünkü servisler parça tamir etmez sadece değiştirir..bence bir şansını dene..
-
17 Nisan 2009, 00:07
#2119
caracalstar adlı üyeden alıntı
YA ARKADASLAR BENDE de bisan roadstar var ama akü zayıfladı sanırım fiyatları ne civarda bılgısı olan varmı
kalitelileri yaklaşık 45-50 civrı bişey...
-
17 Nisan 2009, 00:20
#2120
zeykannet adlı üyeden alıntı
ikinci verdiğin örnek doğru abi. marş basıyo ama ateşleme yapmıyor. arıza yüzde yüz beyinden ona emin olduk. başka bir beyin taktığımızda ateşleme yapıyor yani. abi kafayı yicem tam motor binme zamanı motor arızalı geçen yaz da buji yakma olayı vardı bi zevkle motor binememiştim. neyse vardır bunda da bir hayır diyelim.
arkadaşım birde bobini kontrol et
caracalstar adlı üyeden alıntı
YA ARKADASLAR BENDE de bisan roadstar var ama akü zayıfladı sanırım fiyatları ne civarda bılgısı olan varmı
araştır 50 den fazla para verme en kralının ömrü bir sene
logaritma adlı üyeden alıntı
biliyorum arkadaşım macar malı olduğunu ama hepsinin esas menşeyi çin sonuçda macaristanda da üretilmiyor çinden parçalar geliyor macaristanda birleştirilip avrupa piyasasına yada türkyieye ithal ediliyor..
çinlilerin bazı insanların çin malı alınmaz yolundaki egolarını yenmek için yapdıkları bir taktik..
+ sonsuz ve 25 karakter
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler