Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2081
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    zeykannet tşk ederim bilgi için burada şarjı verdiğim yerde çin malı akü vardı 40 tl garantisi falan yok almadım tabi duruma göre alacağım bende artık ara kablo falan taşımıyorum valla ama gerekli olabilir dediğin gibi.Ayaktan marş olayını ben sevmiyorum olmasın varsınyeterki can sıkıcı başka derdimiz olmasın bize yeter.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2082

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    arkadaşlar bana avrupa yakasında bizim ss'in dilinden anlayan bir usta tavsiye edebilirmisiniz..benim çevremde ss kullanan yok,bu yüzden tavsiyede alamıyorum haliyle..bu arada motor 14500'ü buldu..sıkıntılar başlıyor herhalde

  3. #2083
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    selam arkadaşlar
    benim ss de 7200 km ye geldi ama geçenlerde de sölediğim gibi arka dişli takozlarını haftasonu değiştirdim kendim. ama bayağı bi zahmetli oldu özellikle de eski takozları jantın içinden çıkarma olayı.. neyse zor bela söktük ama bire bir aynısını bulamadım tabi çapı aynı olmak kaydıyla yüksekliği 2-3 mm kısa takozları çaktık janta güzelde oldu artık boşluk falan da kalmadı arka dişlide maliyeti ise 10 tl 4 adet takoz tabi işçilik bana ait.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  4. #2084
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    shadow_slx iyi yapmışsın valla yoksa bi 50 lilik gitmişti ben yazın değiştirmiştim serviste yagı ıvır zırvır falan 80 tl civarında verdim o zaman şu anda akü almayı düşünüyorum arka çantayı da shad 50 lt lik taktım aparat sıkıntısı yaşıyorum bugün 2. demiri yaptırdım sisibarın civatalarını kalınları ile değiştirdim.Torna civata işcilik falan 10 tl tuttu umarım bundan sonra sıkıntı çıkmaz 500 tl lik çanta nede olsa kayıp olur düşer falan diye aklım kalıyor

  5. #2085
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Bu akü olayına aklım ermedi benim de. kışın hiç basmayan akü şimdi havalar düzelince tıkır tıkır marş yaptırıyor.onun için vazgeçtim akü almaktan ama şimdilik.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  6. #2086
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Selamlar.

    Şu sitedeki CMX 250 parçaları bizim motora uyar sanırım bi incelemenizde fayda görüyorum arkadaşlar. www.tumopar.com

    Ayrıca Sahibinden.com'da ilanım var GV 250 ye geçmek istiyorum bende ve taksitle satan varsa motorumu almak isteye olursa alacağım kişiden çektirebiliriz ödemesini. Taksitde fiyatı Mt üyelerine 2800 TL ye indiririm çünkü vade farkı yiyecek alacak kişi. İlan : www.sahibinden.com/11666640

    Saygılar.

  7. #2087

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar
    benim ss de 7200 km ye geldi ama geçenlerde de sölediğim gibi arka dişli takozlarını haftasonu değiştirdim kendim. ama bayağı bi zahmetli oldu özellikle de eski takozları jantın içinden çıkarma olayı.. neyse zor bela söktük ama bire bir aynısını bulamadım tabi çapı aynı olmak kaydıyla yüksekliği 2-3 mm kısa takozları çaktık janta güzelde oldu artık boşluk falan da kalmadı arka dişlide maliyeti ise 10 tl 4 adet takoz tabi işçilik bana ait.
    kardeş takozlarda hiç oynama kalmadımı?bende takozları değiştirdim ama biraz oynama var,normalmi acaba?

  8. #2088
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    arkadaşlar bisanların farkettiğim kadarıyla 2. egzos (üstteki) tamamen aksesuar oysa keeway ss'de birleşiyor. bir ses farkı var mı acep??
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  9. #2089
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bisanların farkettiğim kadarıyla 2. egzos (üstteki) tamamen aksesuar oysa keeway ss'de birleşiyor. bir ses farkı var mı acep??
    mutlaka bir bağlantısı vardır. yoksa 2. silindirdeki gazı nereden çıkartacak?

  10. #2090
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı yazin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş takozlarda hiç oynama kalmadımı?bende takozları değiştirdim ama biraz oynama var,normalmi acaba?
    oynama derken milimetrik bir hareketi tabiki var öyle taş gibi değil tabi ama eskisi gibi langır lungur oynama yok netice de takoz denilen parçanın içi elastiki bir madde var zorlandığında çok az bir oynama yapması normal, tabi zamanla aşınanacağı için bu oynama artacaktır. saygılar...

    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bisanların farkettiğim kadarıyla 2. egzos (üstteki) tamamen aksesuar oysa keeway ss'de birleşiyor. bir ses farkı var mı acep??

    Alıntı Whitehair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mutlaka bir bağlantısı vardır. yoksa 2. silindirdeki gazı nereden çıkartacak?
    :D :D :D ewet güzel bir ayrıntıyı yakalamışsınız... Bisan da olduğu gibi keeway de de selenin altından çıkan arka silindirin dışarıdan gördüğümüz eksoz borusu tamamen görüntü :D ancak arka silindirin hemen arkasına dikkatlice bakarsanız ince bir eksoz borusu olduğunu görürsünüz çünkü arka silindir görüntü değil gerçek o boru da hemen aşağıya inerek diğer eksozun arka çatala tutturulduğu yerin altına bağlantılı... olayı ilk gördüğüm zaman bende biraz şaşırmıştım ama zaten öyle olmasa o eksoz sandığımız boru malum yerlerimizi yakabilirdi birde önde sağ ayak dayamanın olduğu yer bile ayağımı yakıyor benim bilmem sizde de öylemi?
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  11. #2091
    zeykannet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    arkadaşlar forum rötar yaptı hiç ilerlemiyor havaların yağışlı olmasından mı acaba?

  12. #2092
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    dostum bana yağmur, çamur, kar farketmiyor gerçi ama herkes motosunun kıymetini daha iyi bilir tabi... biz tatlı su motorcusu değilizzz
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  13. #2093

    Üyelik
    06 Nisan 2009

    merhaba dostlar

    Keeway "Super Shadow 250" için bir çok şey söylenmiş ve söylenecek, aramızda ss250 konusunda aşmış arkadaşlarımız var farkındayım ama keşke bu forumu daha önce görseydim... Çünkü ben yaklaşık 2 hafta önce motorumu aldım. Bulabileceğim ve gerçekten de öyle olan en temiz en az masraf çıkaracak motoru aldım. Yalnız birşey varki bunu bundan sonra bu motoru alacak herkesin bilmesini isterim.
    Motorun arka dişli sistemi bu motorun ne namına ne de asaletine yakışmaz biçimde dizayn edilmiş. Arka dişli sisteminde kullanılan takozlar hemen özelliğini kaybediyor, hadi alayım desen piyasada aynısı biraz zor, ben biraz ebatı büyüğünü tornada hallettim. Neyse konu bu değil asıl sorun bijonları takozlara geçirdikten sonra üstüne kapağı koyup sekmanı taktığımda ne yaparsam yapayım boşluk tamamen kaybolmuyor. BU TAMAMEN SİSTEMİN DANDİK KURULMUŞ OLMASINDAN AMA BEN YİNE ÇÖZÜMÜ SÖYLİYEYİM: Bi kere kullanılan sekman çok güçsüz iyi bir motorcuya gidin ve oraya uyumlu daha kalın ve daha mukavemetli herhangi bir sekmanla değiştirin. Sonra takozların üstüne hemen bijonları takmayın takozdan sonra araya güzel bir pul veya tornada yapılmış farklı bir malzeme kullanın ki ben pul koydurdum. Bu Aynanın sallanmasını hemen hemen sıfıra indirir ama uzun vadede kontrol gerektirir yinede şunu söyliyeyim sekmanın içine otorduğu aralığı tam doldurması için oraya göre tornadan ayarlanmış bir başka malzeme de AYNANIN YALPALAMASINI ve LASTİĞE ya da MAŞAYA ZARAR VERMESİNİ ya da UZUN VADEDE JANTI BOZMASINI büyük ölçüde engeller.
    Ben bu motoru henüz almış ve 2 sefer binmiş biri olarak, eğer bu sorununun olduğunu bilseydim de yine bu motoru alırdım lakin aldığım kişiyle bu problemin kavgasını biraz ederdim motorum 10000 de iyi bir çanta sistemi var aksesuar olarak zengin ve gerçekten çok temiz. 2500 e aldım 170 milyon notere verdim 100-140 arasıda ruhsata gidecek.
    Tek derdim bu bahsettiğim sorun yüzünden kartaldan aldığım motoru bir türlü gebzedeki evime getirememen ve kartal sanayisinde çok sıkıntılı bir dönemden sonra ancak motoru yola hazır hale getirebilmem biz fren balata değişelim derken TAKOZ lardan başlayıp SEKMAN a kadar götüren bir süreç yaşandı. Ama biraz motordan soğumadım desem yalan olur ilerde mutlaka komple jant sistemi değişmeli sanırım.

    ************************************************** *
    Bu konuda başka önerileri ve çözümleri olan varsa ya da henüz bunu çözemeyenler yazıma cevap yazarsalar sevinirim.
    Aydın. bunu beğendi.

  14. #2094
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Motorum 16500 Km de orjinal takozlarım duruyor, çok hafif sallanma payı var onun dışında hiç sorun yaşamadım. Motorum ile ilgili hiç sorun yaşamadım. Bu motoru iyiki almışım diyorum

    Saygılar.

  15. #2095

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    kafama yatan bir motor alabilirim belki

    250cc v motor olması beni cezbediyor artık uzun yolda düşünüyorum ama önceki motorum silver wing den benzinden çok çekdim araba gibi benizn yakıyordu gibi si yok arabadan beter yakıyordu şehir içinde 600 lük bir motordu doğaldır dedik ama canımı o konuda yakdı..

    artık az yakan ekonomik seri vibrasyonu olmayan birazda tarz değiştirmek istiyorum o yüzden bu motorlar kafama çok yatıyor

    kendinide kanıtladı sahibindene falan bakıyorumda 20 bin 30 bin yapanlar falan var sıkıntısız güzel bir şekilde yapmışlar o zaman sorun yok demekdir..

    ben artık çünkü epey bir seyyah gibi uzun yol yapmak istiyorum

    uzun yolda da her kez bilirki yapan bilir yani sürat yapılmaz sürat önemsiz bir faktördür önemli olan dikkat motorun rahatlığı yormaması buda vibrasyonla orantılı bir şey tekerleklerle orantılı ve en önemli faktör az yakması benzin bir zaman sonra ağır külfet olabiliyor

    şimdi gidip 800 lük 600 lük chopper da alsam 250 likle aynı hızı yapıcak ama iki misli fazla yakıcak

    sonuçda yüsek hacimli bir motorun küçük hacimliden tek farkı chopper/cruiser için diyorum uzun menzilli gidebilmesidir yani yüksek hacimli bir motorla 7-8 saat durmadan yol gidebilirsiniz motor ne şişer ne bir şey olur ama motor giderde bir insan 7-8 saat durmadan motorun üstünde gidebilirmi ne gerek var yada.. motor sürmenin keyfi yorulmadan ara ara durarak kısa molalar vererek geze geze gitmekdir..

    yani 600cc lik yada 800cc lik chopperında olsa illa insan bünyesi bu sırtı ağrır kolu yorulur rüzgar yiyor neticede her yanı dışarda tuvaleti normal arabaya oranla çok daha sık gelir normal araba kullanıcısına göre tabiki su tüketimi daha fazla olur enerji tüketimide haliyle karnı daha çabuk ve çok acıkır bunlarda belli periyodlarla durmayı gerekdirir böyle oldumu 250 lik motorda birdir 800 lükde birdir..

    daha kabaca anlatmak gerekirse istanbuldan izmire 800cc lik bir chopper cı ile 250 lik bir choppercı gitsin aynı aralıklarla mola versinler hemen hemen aynı saatlerde izmirde olurlar..

  16. #2096

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    LOGARİTMA,..benim altımdaki motor çok daha hacimli olsada saat başı sigaramı içerim..ama uzun yolda giderken sürat önemlidir bence,çünkü arkama bir otobüsün veya uykusuz bir tır şoförünün yapışmasını istemem,hiç hoş olmuyor,çokça yaşadığım için biliyorum..ancak ss ile böyle bir sorunum olmadı..teknik olarak sıkıntı yapmış olsada yolda utandırmaz,gerilime sebep olmaz

  17. #2097
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    cc olayı birazda keyif işi bence. Elinizin altında gazı kıvırdığınızda güç olması bilinçli kullanıldığında faydalı olduğu durumlarda oluyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  18. #2098

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı yazin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LOGARİTMA,..benim altımdaki motor çok daha hacimli olsada saat başı sigaramı içerim..ama uzun yolda giderken sürat önemlidir bence,çünkü arkama bir otobüsün veya uykusuz bir tır şoförünün yapışmasını istemem,hiç hoş olmuyor,çokça yaşadığım için biliyorum..ancak ss ile böyle bir sorunum olmadı..teknik olarak sıkıntı yapmış olsada yolda utandırmaz,gerilime sebep olmaz

    uzun yolda tek başınıza renegade olarak gidiyorsanız bunun bir kuralı nizamı planı projesi vardır zaten bazılarının yola çıkmadan yapılması gerekmekdedir..

    uzun yolda sürat önemlidir tabiki ama altındaki 4 teker değil 2 teker

    ben bunu çok yazdım ben istanbuldan manisaya gittim altımdaki 600 lük enduro ile yol boyu 140 ın üstüne nadir düzlükler dışında çıkamadım ortalama hızım 110-120 falan dı

    nedenmi çıkamadım
    kırık asfalttan çıkamadım
    dalgalı yoldan çıkamadım o dalgalı yol öyle pis bir şeyki araba şeridinde gidemiyor bırak motorsikleti
    yolda 5-6 kez hayvan leşlerinden son anda kurtardım birine çarpsam herhalde kafayı gözü yarardım
    traktörlerden çıkamadım adamalr aniden nerden çıkdıkları bile belli olmuyor yol olmayan yerlerden çıkıyorlar birde ayna yok sinyalizasyon yok kafasına göre yola çıkıyor tarlaya giriyor

    otobüs araba dediğin neki onlar bunların yanında şeker kalır...
    zaten duyarlı bir motorcuysan arabayı gördünmü otobüsü gördünmü verirsin yolu geçer ben onalrdan hiç sıkıntı çekmedim

    ben uzun yol yapdığım ve nedenli pis bir şey olduğunu bildiğim için bunları yazdım burası avrupa değil 6 şeritli otobanlarımız keşke olsa dümdüz bizim otoban dediğimiz yolda bile ölürsün geçen hafta işde temin ortasında bildiğimiz kocaman damacana bidon vardı içi dolu allah bilir hangi araçdan kamyondan düşdü

    geçen gene tem çıkışında yolun ortasında kocaman halat vardı..

    yani uzun yolda sürat tehlikelidir süratten kastim 140 ve üstü ama baan göre ss ler 140 a kadar zaten rahat yapar gibime geliyor v motor lu 250 lik makine yani uzun yolda o açıdan bir sıkıntı vermez diye düşünüyorum..


    güçlü makine alınmazmı alınır nasıl alınır mesela ben yazın fethiyeye gidiyorum fethiyeye avrupadan motorcular geliyor altlarında touring makinalar chopper makianalar hepsi 1000 lik 1200 lük aletler ama adamların motorlarında bir ton yük çantalar tulumlar v.b arkalarında artçı hanımları falan yani o kadar yükle zaten o motorun verebiliceği performans 400cc lik bir motorun performansından fazla olmaz ona bir diyiceğim yok...
    yada adam 120 kilodur artçısıda vardır ona zaten 250 lik motor dayanmaz çöker motor altında.

  19. #2099

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    logaritma arkadaşım,benim süratten kastım zaten max. 140 civarı bu sayede zaten büyük araçların önünde kurbanlık gibi gitmezsin ama 125'lik motorlada şehirler arası gittiğim için ne büyük bir sıkıntı olduğunu biliyorum,çünkü sende bilirsinki bazen yol o kadar kötü oluyorki herzaman yol verme şansın olamayabiliyor,yol kenarı tehlikeleride az değil hani,çakıldı,çukurdu,daldı ,budaktı..

  20. #2100

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı yazin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    logaritma arkadaşım,benim süratten kastım zaten max. 140 civarı bu sayede zaten büyük araçların önünde kurbanlık gibi gitmezsin ama 125'lik motorlada şehirler arası gittiğim için ne büyük bir sıkıntı olduğunu biliyorum,çünkü sende bilirsinki bazen yol o kadar kötü oluyorki herzaman yol verme şansın olamayabiliyor,yol kenarı tehlikeleride az değil hani,çakıldı,çukurdu,daldı ,budaktı..
    o konuda hem fikiriz zaten benim dediğimde zaten 250 lik yeterli bu iş için yani 600 lük 800 lük makinada alsan yapabiliceğin sürat 250 lik makinadan fazla olmaz sonunu bilmediğin yolun üstünde ne olduğunu bilmediğin bir yolda basmak süratli gitmek cahil cesaretidir cahil adamın yapıcağı işdir
    oda zaten bir yerde ya uçar ölür gider yada kolu kafayı bacağı yarar..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler